نوشته شده توسط : alireza

سعید سالارزاده مدافع تیم ملوان انزلی به دلیل خطای شدید روی میلاد میداودی كه منجر به مصدومیت مهاجم استقلال شده. توسط فدراسیون فوتبال یك جلسه از همراهی ملوانی‌ها محروم گردیده است. سالارزاده در این‌باره به سایت گل گفت:« متأسفانه برخی از روزنامه‌های ورزشی با موضع‌گیری جانبدارانه و حمایت از مهاجم استقلال تهران، مرا قاتل میلاد میداودی نامیدند و نوشتند كه سالارزاده به عمد او را مصدوم كرده است. در حالی كه قاتبل واقعی هم باید حق دفاع داشته باشد و هیچ كس را بدون شنیدن سخنانش به طور یك طرفه محاكمه و محكوم نمی‌كنند.»

سالارزاده سپس افزود:« برخورد من با میداودی غیرعمد بود و بعد هم از طریق جواد شیرزاد از او عذرخواهی كردم. ضمنا در بازی با تیم صبای قم نیزتوپ به پای من خورد و داخل دروازه‌ملوان شد. نه اینكه خودم توپ را وارد دروازه ملوان كنم كه برخی (ازجمله سایت گل )نوشتند: گل به خودی قاتل میداودی!»

سالارزاده در پایان صحبت‌هایش گفت:« هنوز معلوم نیست كه می‌توانم در مقابل تیم نفت تهران بازی كنم یا نه. ولی چقدر خوب است كه موضع‌گیری‌ها یكسان و بی‌طرفانه باشد. چون در همان مسابقه هم یكی از استقلالی‌ها ضربه‌ای به صورت عزیز معبودی مهاجم ملوان زد و او را مصدوم كرد كه هنوز تمرین نمی‌كند. اما هیچ روزنامه‌ای در این‌باره چیزی ننوشت.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: سالارزاده , قاتل , استقلال , میداوودی ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دروازه‌بان استقلال وقتی مطلع شد درد دل‌هایش با دوستان نزدیك در مورد رفتن از استقلال رسانه‌ای شده به شدت عصبانی شد: «به مظلومی قول داده بود كه مصاحبه نكنم و در این مدت هم فقط در مورد عملكرد خودم حرف زدم ولی احساس می‌كنم شیطنت‌هایی وجود دارد و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشم.»‌ البته مطلع شدیم كه او این شیطنت‌ها را به تحریریه روزنامه گل مرتبط ندانسته و یكی از اعضای تیم استقلال را عامل اصلی انتشار این قبیل اخبار (موثق) دانسته است: «من برای ارباب جراید احترام خاصی قائلم و آنها در رشد و پیشرفت فوتبال تاثیر دارند ولی بعضی از روزنامه‌ها متاسفانه شیطنت می‌كنند و دروغ می‌نویسند. آنها از قول خودشان نوشته‌اند كه من در پایان فصل از استقلال می‌روم.» البته این خبر فقط در روزنامه گل منتشر شد، پس منظور محمدی مشخصا روزنامه گل است: «این روزنامه‌ها به درد شیشه پاك كردن و سبزی خرد كردن می‌خورند.» او در اینجای مصاحبه دچار یك اشتباه هم می‌شود: «نوشته‌‌اند كه یك منبع در باشگاه استقلال این خبر را داده است.» گل هرگز چنین ادعایی نكرده و منبع خبری‌اش را از اطرافیان و نزدیكان به تیم استقلال عنوان كرده بود: «من می‌دانم این مسایل و شایعات چگونه به وجود می‌آید ولی عادت ندارم پشت سر كسی حرف بزنم و همه چیز را رودررو می‌گویم. اگر یك بار دیگر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم چنین اخباری مطرح شود حرف‌هایم را به طور واضح می‌زنم و اسم هر شخصی(!) را كه بخواهم به زبان می‌آورم.» به نظر شما منظور محمدی از هر شخصی كیست؟ این نكته را هم باید یادآور شد كه محمدی خودش گزارش گل را نخوانده و یكی از دوستان خبرنگارش تلفنی به او اطلاع داده بود كه چنین مطلبی منتشر شده است. ای كاش دروازه‌بان با اخلاق استقلال خودش هم نگاهی به آن مطلب می‌انداخت و بعد از دست یكی از هم تیمی‌هایش دلخور می‌شد: «به هیچ عنوان قصد ندارم حرف‌هایی بزنم كه آرامش استقلال بر هم بریزد و می‌خواهم حرمت لباسی كه بر تن دارم را نگه دارم. بعضی‌ها(!) به دنبال رسیدن به منافع شخصی‌شان هستند و من را هدف می‌گیرند. به آنها توصیه می‌كنم كه كاری نكنند خیلی چیزها را بگویم.» چه كسی در تیم استقلال منافع شخصی‌اش مستقیما با هدف قراردادن محمدی مرتبط است غیر از...! اما مهمترین و جالب‌ترین بخش مصاحبه محمدی فینال آن بود كه به شكل نصفه و نیمه گزارش گل را تایید كرد كه به فكر رفتن از استقلال در پایان فصل هم بوده است. «حالا كه این اتفاقات به وجود می‌آید مطمئن باشید سال آینده هم در استقلال خواهم ماند و به هیچ عنوان تیمم را عوض نمی‌كنم.»‌ مبارك طالب‌لو باشد!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: محمد , محمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مصدومیت میلاد میداودی آنقدر حاد و غیرقابل ترمیم هست که اگر جراحی هم نکند مجبور است 2 ماه دوری از میادین را تحمل کند!

مصدومیت میلاد میداودی آنقدر حاد و غیرقابل ترمیم هست که اگر جراحی هم نکند مجبور است 2 ماه دوری از میادین را تحمل کند! شدت برخورد پای سعید سالارزاده بازیکن تیم ملوان آنقدر زیاد بوده که میلاد حتی اگر پایش را هم جراحی نکند مجبور است تا پایان جام ملت‌های آسیا دور از تیم ملی کشورمان باشد. چنانچه دکتر نوروزی پزشک باشگاه استقلال تشخیص دهد پای میلاد نیاز به جراحی دارد آنگاه میلاد باید زمان بیشتری را صرف بازگشت به میادین کند! این هم از بدشانسی‌های باشگاه استقلال است که در این فصل باید مدام مصدوم بدهد. بیچاره دکتر نوروزی که تمام وقت خود را طرف بازسازی و ترمیم مصدوم‌های استقلال می‌کند آن وقت عده‌ای فکر می‌کنند دکتر دست روی دست گذاشته و کاری برای مصدومان استقلال نمی‌کند! به هر حال تلاش کادر پزشکی استقلال به خصوص نوروزی را نمی‌توان نادیده گرفت.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و با توجه به آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ پا تا 3 هفته دور از میادین خواهد بود.

"امیرحسین صادقی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد آسیب‌دیدگی خود گفت: واقعا دوری از تمرین سخت است. این اولین پارگی همسترینگ پای من است و باید بگویم که جدی‌ترین مصدومیت من نیز هست و به همین علت است که دوری از تمرینات من را اذیت می‌کند.

مدافع استقلال افزود: اینکه نمی‌توانم در محل تمرین حاضر بشوم و همراه با سایر همبازیانم تمرین کنم از یک طرف و صبح و بعدازظهر به کلینیک رفتن هم از طرف دیگر خسته‌کننده شده است و دوست دارم هرچه زودتر بهبود یایم و به تمرینات برگردم.

صادقی خاطرنشان کرد: حدود 3 هفته از میادین فوتبال دور خواهم ماند و فکر می‌کنم بعد از پایان تعطیلات لیگ بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی ادامه داد: استقلال در نبود من دچار مشکل نخواهد شد زیرا بازیکنان جانشین می‌توانند عملکرد خوبی از خود در میدان نشان دهند.

صادقی در مورد بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی با شهرداری سخت است اما با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردارند این تیم نمی‌تواند مشکلی برای ما ایجاد کند و فکر می‌کنم موفق به کسب 3 امتیاز بازی شویم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مدافع , امیرحسین صادقی , مصدومیت ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهدى امیرآبادى بازیكن تیم فوتبال استقلال گفت:هواداران از اینكه استقلال خوب نتیجه مى گیرد راضى هستند و رضایت منتقدان ما چندان مهم نیست. وى افزود: استقلال توانسته با نتایج خوب خود رضایت هواداران را جلب كند و این براى ما از هرچیز دیگرى مهمتر است.وى اضافه كرد: به هرحال استقلال با توجه به مصدوم هایى كه دارد،خوب كار كرده و توانسته ایم با یك چهره متفاوت در لیگ كار كنیم.امیرآبادى خاطرنشان كرد:امیدوارم بتوانیم این نتایج خوب را ادامه دهیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوار محمد بازیكن عراقى تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان یك بازیكن حرفه اى برایم فرقى نمى كند كه استقلال چه تعداد مهاجم آماده دارد. وى درباره پیوستنش به تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از تیم هاى شاهین و نفت آبادان داشتم اما حاضر شدم با مبلغى كمتر از پیشنهادهاى دیگر، پیشنهاد استقلال را قبول كنم. استقلال تیم بزرگى است و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا مى تواند فرصت خوبى براى من باشد.او در پاسخ به این سوال كه چرا به توافق با باشگاه شاهین بوشهر پایبند نبودى، گفت: اصلا این طور نیست. من به مسوولان باشگاه شاهین قول داده بودم و با آن ها به توافق هم رسیدم. لیست بازیكنان این باشگاه پر شده بود و آن ها باید جابه جایى هایى را در لیست شان انجام مى دادند تا بتوانند با من قرارداد ببندند. تا امروز هم منتظر این اقدام از سوى باشگاه شاهین ماندم اما در تماسى كه مدیر برنامه هایم صبح دیروز با مدیرعامل باشگاه شاهین داشت، او نیز گفت كه امكان جابه جایى در لیست تیمش وجود ندارد. او گفته بود در جلسه اش با حمید استیلى، سرمربى تیم شاهین به این نتیجه رسیده است. پس از آن بود كه با استقلالى ها به توافق نهایى رسیدم.مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس در رابطه با این كه قبلا براى پرسپولیس بازى كرده و امسال حضور در استقلال را تجریه مى كند و چه احساسى دارد، گفت: من از حضورم در پرسپولیس ناراحت نبودم اما آن ها بودند كه من را نخواستند. من هم به عنوان یك بازیكن حرفه اى در هر تیمى كه شرایط خوبى برایم داشته باشد، بازى مى كنم.ملامحمد درباره بازگشت به فوتبال ایران گفت: فصل گذشته با حضور در پرسپولیس، زندگى در ایران را تجربه كردم كه بسیار برایم راحت بود. دوست داشتم به فوتبال ایران برگردم. حضور در استقلال را دوست دارم چون با بازیكنان بزرگى چون مجتبى جبارى و میلاد میداودى هم بازى مى شود.وى در پاسخ به این سوال كه با توجه به این كه استقلال چندین مهاجم دارد، آیا نگران حضور كمترتان در تركیب اصلى نیستید، گفت: اتفاقا خوشحالم كه در كنار مهاجمان توانمند بازى مى كنم. براى یك بازیكن حرفه اى فرقى نمى كند كه چه بازیكنانى در تیمش حضور داشته باشند. قطعا هر بازیكنى آماده تر باشد، بیشتر مورد توجه سرمربى تیم قرار مى گیرد.این مهاجم عراقى درباره قراردادش با استقلال نیز توضیح داد: قراردادم تا پایان فصل و قابل تمدید است. رقم اصلى قرارداد كمتر از ۲۰۰ هزار دلار بوده كه اگر پاداش ها و سایر متعلقات دیگر را به آن اضافه كنیم، به رقم فوق مى رسد. امیدوارم به زودى قراردادم را به صورت رسمى ثبت كنم. اكنون نیز كلید خانه ام در سعادت آباد را از مسئولان باشگاه گرفته ام.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرزاد آشوبی هافبك دفاعی تیم استقلال چند هفته ای است كه به دلایل مختلف از حضور در تركیب اصلی تیمش دور مانده است، وی معتقد است: به حرف و حدیث ها و صحبت هایی كه مطرح می شود هیچ توجهی ندارد و تنها برای بازگشت تلاش می كند.

آشوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: چند هفته ای به دلیل مصدومیت نتوانستم استقلال را همراهی كنم و در تمرینات حاضر شوم اما به زودی این اتفاق رخ می دهد و من به تركیب استقلال باز می گردم.

وی افزود: استقلال نیازی به بازگشت من ندارد زیرا در غیاب بازیكنان بزرگ،تیم استقلال به نتایج قابل توجهی دست پیدا می كند.

آشوبی اظهار داشت: دیگر قصد ندارم به حرف و حدیث ها و انتقادهایی كه از من انجام می شود فكر كنم دوست دارم كار خودم را انجام دهم و به وظیفه ام عمل كنم؛زیرا با تفكر به این مسائل نمی توانم تمركز لازم را داشته باشم



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

جواد شیرزاد در خصوص شرایط فعلی استقلال گفت: تمرینات خوب و منظمی را برای بازی مقابل شهرداری تبریز انجام می‌دهیم و آماده هستیم تا با تمام توان رویاروی تیم شهرداری قرار بگیریم.
وی ادامه داد: شرایط تیمی استقلال در حال حاضر بسیار خوب است و با اضافه شدن مصدومان، تیم کامل‌تر خواهد شد.
تلاش می‌کنیم تا در این بازی هم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا در کورس تیم‌های صدر جدولی باقی بمانیم.
مدافع چپ پای استقلال در پایان تصریح کرد: مصدومان استقلال که برسند شرایط بهتر از اینها خواهد شد و مطمئن باشید روزی که همه مصدومان تیم برسند، آن وقت دیگر هیچ تیمی جلودار استقلال نخواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جواد , شیرزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص پاسخ منفی به پیشنهاد تیم‌های استیل‌آذین و نفت تهران و همچنین وضعیت كلی خود در استقلال صحبت‌هایی را انجام داده كه در زیر می‌خوانید.

- چطور شد به استیل‌آذین و نفت پاسخ منفی دادی و در استقلال ماندگار شدی؟
طبق نامه رسمی و مكاتباتی كه این دو باشگاه با استقلال داشتند خواسته بودند كه من به تیمشان بروم. جا دارد از آنها تشكر كنم كه چنین پیشنهادی را به من ارائه كردند. به همین دلیل با آقای فتح‌الله زاده و مظلومی صحبت كردم و پس از صحبت با این دو نفر و نصیحت‌های پدرانه آنها به این نتیجه رسیدم كه آنها صلاح من را می‌خواهند و به همین دلیل به پیشنهاد هر دو تیم پاسخ منفی دادم. همانطور كه فوتبالم را با تیم استقلال آغاز كردم قصد دارم فوتبالم را هم با این تیم به پایان برسانم و این یكی از تصمیماتی بود كه از ابتدای حضورم در این تیم پرطرفدار داشتم.

- ظاهرا علی پروین برای به خدمت گرفتن تو اصرار زیادی داشت؟
ایشان به من لطف دارند، همانطور كه چندین بار مسئولان استیل آذین در تماس‌های خود به من لطف داشتند. فكر می‌كنم باعث افتخار هر فوتبالیستی است كه برای چنین اسطوره‌هایی بازی كند. در حال حاضر هم یكی از افتخاراتم این است كه شاگرد ناصر حجازی هستم و امیدوارم روزی بتوانم به آقای پروین در جبهه‌ای دیگر خدمت كنم. از صمیم قلب آرزو می‌كنم تیم استیل آذین و علی پروین شرایط خوبی پیدا كنند و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق باشند.

- در هفته‌های گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر رفتن تو از استقلال شنیده می‌شد و ظاهرا فشار زیادی را در این زمینه متحمل می‌شدی؟
با دوستان مختلفی در ارتباط هستم و وقتی مردم من را در خیابان می‌دیدند همیشه لطف خود را به من نشان می‌دادند. در زندگی ورزشی‌ام هر چه دارم اول از خدا و بعد دعای پدر و مادر و استقلال و هوادارانش است و امیدوارم آنقدر برای این تیم زحمت بكشم كه جبران این محبت‌ها بشود. در این زمینه صحبت‌های زیادی دارم و شاید به زودی آن‌ها را بازگو كردم.

- چه صحبت‌هایی؟
برخی در استقلال شرایطی دارند درست مثل خود من كه با این تیم عجین شده‌ام. شاید خیلی از بازیكنان از تیم ما جدا شدند و حالا به این تیم برگشته‌اند چون از ته دل استقلال را دوست دارند. بطور مثال فرهاد مجیدی به خارج از كشور رفت و پس از بازگشت به پیشنهاد خیلی از تیم‌ها پاسخ منفی داد. علیرضا منصوریان و محمود فكری چنین شرایطی دارند. پیروز قربانی و امیرحسین صادقی استقلالی‌هایی هستند كه شاید بخاطر مسائل روز فوتبال از این تیم جدا شدند و همانطور كه همه می‌دانند صادقی به استقلال بازگشت و مطمئن باشید كه پیروز قربانی هم به این تیم برمی‌گردد. مسائل مالی در این بین نقشی ندارد و تعصب و همدلی خیلی زود خودش را نشان خواهد داد.

- قبول داری شرایط برای دروازه‌بان‌ها سخت است. به طور مثال اگر یك مهاجم از استقلال یا پرسپولیس برود خیلی زود فراموش می‌شود اما دروازه‌بان‌ها شامل چنین مسئله‌ای نمی‌شوند؟
در این مدتی كه گذشت و حرف و حدیث‌هایی كه پیرامون رفتنم شنیده می‌شد برخلاف اتفاقات بیرونی از درون آرامش خوبی داشتم چون با دوستان خوبی مشورت می‌كنم و می‌دانم كه همیشه بهترین تصمیمات را باید در آرامش گرفت. بارها هم اعلام كرده‌ام كه اگر قرار باشد تصمیم جدیدی بگیرم شفاف اعلام می‌كنم و بخاطر این بود كه به خیلی از مسائل توجه نداشتم. در این چند وقت پیشكسوتان زیادی از استقلال تماس گرفتند و آنجا متوجه شدم كه چقدر به فكر من و این تیم پرطرفدار هستند. از آنها تشكر می‌كنم و باید قدر آنها را بدانیم.
من در استقلال شرایط زیادی را تجربه كردم. اتفاقات مختلف خانوادگی و ورزشی برایم رخ داد. من در این تیم خواهرم را از دست دادم و در هفتمین روز درگذشت خواهرم برای استقلال مقابل برق شیراز بازی كردم. تصور نمی‌كنم كسی آن‌ روزها را از یاد ببرد. در این تیم ازدواج كردم و خوشی‌ها و ناراحتی‌های زیادی را تجربه كردم. حتی ركورد 10 بازی پیاپی پشت سر هم گل نخوردن را در آن بازی معروف مقابل برق شیراز از دست دادم ولی برای این تیم كم نگذاشتم و به گواه تمام مربیان و مدیران باشگاه استقلال همیشه منافع تیمی به منافع شخصی ترجیح دادم.

- از محمد محمدی كه سؤال می‌پرسیدیم در خصوص آخرین وضعیت تو و تصمیماتت اعلام كرد كه به تصمیم شخصی طالب‌لو ورود نمی‌كند. او حتی اشاره داشت وقتی تو مصاحبه می‌كنی در مورد محمد محمدی حرفی نمی‌زنی و از خبرنگاران می‌خواهی سؤال بعد را بپرسند. چرا شرایط اینگونه است؟
معتقدم هر شخص مسئول رفتار، گفتار و كردار خودش است و در مورد مسائل شخصی دیگران نباید حرف زد. تمام سعی من این است كه روی رفتارها و عملكرد خودم تمركز كنم. من هم به مسائل شخصی دیگران ورود نمی‌كنم. شاید بخاطر این است كه هیچ‌وقت حاشیه نداشته و به دنبال این مسائل نبوده‌ام.

- با توجه به اینكه تا پایان نیم‌فصل مسابقاتی بین تو و محمدی تقسیم شده فكر نمی‌كنی شانس كمی برای دعوت به تیم ملی داری؟
مطمئن هستم افشین قطبی نسبت به من توجه و شناخت كافی دارد و با توجه به اینكه در اردوهای زیادی حضور داشته‌ام بازی‌های من را تحت نظر می‌گیرد. به این نكته باید اشاره كنم كه اكثر دروازه‌بان‌های تیم‌های دیگر رقبای سختی ندارند. ما در استقلال شرایط خاصی داریم اما این دلیل نمی‌شود كه به تیم ملی فكر نكنم.
سرمربی تیم ملی نه تنها به من بلكه به تمام بازیكنانی كه در لیگ برتر خوب كار می‌كنند و انگیزه دارند نگاه می‌كند و شرایط آن‌ها را در نظر می‌گیرد. در ابتدای فصل یك هدف داشتم و این بود كه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشم و مطمئن باشید آنقدر اطمینان و انگیزه دارم كه از این هدف تا لحظه آخر كوتاه نخواهم آمد.

- فكر می‌كنی استقلال با این شرایط چه جایگاهی در پایان فصل خواهد داشت؟
هدف تیم ما قهرمانی است و امیدوارم قرعه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و باز هم راه‌ را برای موفقیت هموار‌تر ببینیم. از تمام هواداران تیم استقلال كه در این مدت از من حمایت كردند تشكر می‌كنم و از آنها می‌خواهم كه برای من دعا كنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


من بعد از هفت سال به فوتبال ایران برگشتم. در امارات نوع آب و هوا، تغذیه،نوع چمن و حتی نوع توپ با ایران خیلی فرق می‌کند. من احتیاج به زمان دارم که بتوانم با این موقعیت هماهنگ شوم


سایت گل -ایمان مبعلی،هافبک استقلال که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مذاكراتش با یك تیم قطری شنیده می‌شود گفت که اگر شرایطش در استقلال خوب باشد ترجیح می دهد این فصل را در ایران بماند.
مبعلی در گفتگو با ایلنا گفت:« یک باشگاه قطری با مدیر برنامه‌های من صحبت‌هایی کرده است.من اگر شرایطم در استقلال خوب باشد می‌مانم چون دوست دارم امسال را در استقلال بمانم. البته بازی در کشورهای عربی منطقه از نظر مالی خیلی به نفع بازیکنان است و این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت.»
مبعلی در این فصل نتوانسته حضور مستمری در ترکیب ثابت استقلال داشته باشد.او در بعضی بازی ها به عنوان یار جانشین وارد بازی شده است. خود او دلیل این مساله را هفت سال دوری از لیگ ایران دانست:« من از روزی که به ایران آمدم می دانستم مشکلاتی برای من به وجود خواهد آمد.من بعد از هفت سال به فوتبال ایران برگشتم. در امارات نوع آب و هوا، تغذیه،نوع چمن و حتی نوع توپ با ایران خیلی فرق می‌کند. من احتیاج به زمان دارم که بتوانم با این موقعیت هماهنگ شوم.»

 

 

اخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بعضی از روزنامه ها به درد شیشه پاک کردن میخورند

پست من طوری است كه در آن درگیری زیاد است و این مصدومیت‌ها را به حساب قسمت می‌گذارم. امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.

سایت گل ـ‌ محمد محمدی دروازه‌بان استقلال در بازی مقابل ملوان مصدوم شد ولی مثل اینكه آسیب‌دیدگی او تا حدود زیادی برطرف شده است. محمدی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل در مورد وضعیت فعلی‌اش می‌گوید:« ابتدا باید از خانم محمدی تشكر كنم كه در كلینیك استقلال زحمات زیادی كشید. من درد زیادی داشتم ولی حالا خوشبختانه 90 درصد از آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده و امروز هم آخرین جلسه فیزیوتراپی را پشت سر گذاشتم.»

او ادامه می‌دهد:« از امروز تمریناتم را شروع كردم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به استقلال كمك كنم.» محمدی كه در این فصل چندبار مصدوم شده است تأكید می‌كند:« پست من طوری است كه در آن درگیری زیاد است و این مصدومیت‌ها را به حساب قسمت می‌گذارم. امیدوارم دیگر مصدوم نشوم.»

در روزهای گذشته باز هم بحث جدایی محمدی از استقلال در پایان فصل مطرح شد. او كه نسبت به این شایعات به شدت عصبانی است می‌گوید:« من به آقای مظلومی قول داده بودم كه مصاحبه نكنم و در این مدت هم فقط در مورد عملكرد خودم حرف زدم ولی احساس می‌كنم شیطنت‌هایی وجود دارد و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشم.»

محمدی ادامه می‌دهد:« من برای ارباب جراید احترام خاصی قائلم و آنها در رشد و پیشرفت فوتبال تأثیر زیادی دارند ولی بعضی از روزنامه‌ها متأسفانه شیطنت می‌كنند و دروغ می‌نویسند و به درد شیشه پاك كردن و سبزی خرد كردن می‌خورند. از قول خودشان نوشته‌اند كه من در پایان فصل از استقلال می‌روم و حتی نوشته‌اند كه یك منبع در باشگاه استقلال این خبر را داده است. این بسیار زشت است كه یك روزنامه به صورت غیررسمی و فقط براساس شنیده‌ها چنین حرف‌هایی را بزند.»

محمدی كه از این موضوع ناراحت است به سایت گل می‌گوید:« من می‌دانم این مسائل و شایعات چگونه به وجود می‌آید ولی عادت ندارم پشت سر كسی حرف بزنم و همه چیز را رودررو می‌گویم. اگر یك بار دیگر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم چنین اخباری مطرح شود حرف‌هایم را به طور واضح می‌زنم و اسم هر شخصی را كه بخواهم به زبان می‌آورم.»

وی گفت به هیچ عنوان نمیخواهم ارامش استقلال به هم بخورد

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان می‌كند:« به هیچ عنوان دوست ندارم حرف‌هایی بزنم كه آرامش استقلال به هم بریزد و می‌خواهم حرمت لباسی كه برتن دارم نگه دارم. بعضی‌ها به دنبال رسیدن به منافع شخصی‌شان هستند و من را هدف می‌گیرند، به آنها توصیه می‌كنم كه كاری نكنند كه خیلی چیزها را بگویم.»‌

محمدی در پایان حرف‌هایش با قاطعیت اعلام می‌كند كه فصل آینده در استقلال خواهد ماند. او در این خصوص می‌گوید:« حالا كه این اتفاقات به وجود می‌آید مطمئن باشید كه سال آینده هم در استقلال خواهم ماند و به هیچ عنوان تیم‌ام را عوض نخواهم كرد.»

وی در خصوص شایعه جدایی او از استقلال هم این گونه گفت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد محمدی به شدت نسبت به خبر جدایی او از استقلال واکنش نشان داد. وی طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال عنوان کرد: محمدی کسی نیست که با حاشیه‌سازی خراب شود.من به قراردادم به استقلال پای‌بند هستم و اگر برای فصل آینده یک درصد به دنبال جدایی از استقلال بودم فصل بعد هم در این تیم خواهم ماند و تا چند سال دیگر هم فوتبالم را با استقلال به پایان می‌رسانم تا در این تیم تمام اهدافم را دنبال کنم.دروازه‌بان موفق استقلال در پایان اعلام کرد: مصدومیتم رفع شده و مشکلی برای به میدان رفتن مقابل شهرداری ندارم و از فردا هم در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم تا با آمادگی بالا بتوانم در خدمت استقلال باشم.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
image_gallery?img_id=117216
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هادی شکوری طی گفت و گویی به سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: وضعیتم خوب است و از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی به سر می‌برم تا با بازگشت به ترکیب استقلال بتوانم به تیم کمک کنم.
وی در خصوص بازی با شهرداری اظهار داشت: امیدوارم این بازی لغو نشود چرا که شرایط تیم ما خوب است و بهتر است این بازی انجام بگیرد تا ما از شرایط مطلوب دور نشویم.
شکوری در پایان گفت: شهرداری تیم خوبی است و مطمئنا مقابل ما انگیزه بالایی دارد اما ما هم به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم تا بتوانیم به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه دهیم.


:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و به استراحت می پردازد تا برای عمل پایش آماده شود این بازیکن آرزو می کند که پزشکان از انجام عمل جراحی به روی پای وی پیشمان شوند.

میداودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر که شرایط خوبی ندارم و تنها می توانم منتظر بمانم تا پزشکان در خصوص عمل پایم اطلاعات خود را ارائه کنند.
وی افزود: اصلا دوست ندارم پایم را عمل کنم این روزها تنها آرزو می کنم که پزشکان از عمل پایم پشیمان شوند و اعلام کنند که پایم نیازی به درمان از طریق عمل ندارد.
میداودی تصریح کرد: استقلال در مقابل پاس بازی خوبی ارائه داد، برد دراین دیدار حق مسلم ما بود و حرفی برای گفتن باقی نماند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیرحسین صادقی مدافع قدیمی استقلال در بازی با پاس همدان مصدوم شد و به نظر می‌رسد این مصدومیت چندان ساده نیست.
او در این خصوص به خبرنگار سایت گل می‌گوید:« نمی‌دانم كه چطور شد در دقایق ابتدایی بازی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و امروز هم ام آر آی گرفتم. قرار است بعد از گرفتن جواب ام آر آی همه چیز مشخص شود ولی امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد. خودم حدس می‌زنم كه بدترین حالت ممكن دو هفته نتوانم بازی كنم.»
صادقی در مورد پیروزی مقابل پاس همدان ادامه می‌دهد:« ما در این بازی دستورات كادرفنی را در زمین پیاده كردیم و به پیروزی رسیدیم. زدن سه گل خیلی خوب است ولی متأسفانه باز هم گل‌های الكی خوردیم! ما نباید از اینگونه گل‌ها بخوریم و باید در كارهای دفاعی تمركز بیشتری داشته باشیم.»
صادقی در مورد این موضوع كه برخی معتقدند استقلال با خوش‌شانسی نتیجه می‌گیرد. تأكید می‌كند:«اگر با خوش‌شانسی نتیجه بگیریم كه خیلی خوب است و امیدوارم تا آخر فصل خوش‌شانس باشیم. من نمی‌دانم چطور این حرف‌ها را می‌زنند ولی باید بگویم كه استقلال خوش‌شانس نیست. خوش‌شانسی به این می‌گویند كه در اكثر بازی‌ها نود دقیقه بد بازی كنیم یا دفاع كنیم ولی برنده شویم. اصلا خوش‌شانسی كجا بود، ما نود دقیقه پدرمان در می‌آید تا به پیروزی برسیم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران به رغم پیشنهادی که از تیم استیل آذین دارد تصمیم گرفته از جمع آبی پوشان جدا نشود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ایپنا)،وحید طالب‌لو گفت: در نیم فصل دوم همراه استقلال هستم و جدایی ام از این تیم منتفی شده است.

وی ادامه داد: من با استقلال قرارداد قلبی دارم، با کادر فنی مشکلی ندارم و تا وقتی که فتح‌اله‌‌زاده دراین باشگاه است من هم در این تیم خواهم ماند تا اهدافی که در تیم دارم را دنبال کنم. مطمئنا از این پس هم با روحیه و انگیزه بالاتر در تمرینات تیم شرکت می‌کنم تا به آنچه می‌خواهم در استقلال برسم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()