نوشته شده توسط : alireza

حریف آینده استقلال در جام حذفی

 
 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ در مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌های ذوب‌‌‌آهن اصفهان و شهرداری یاسوج به مصاف هم می‌روند. برنده این مسابقه در مرحله یك هشتم نهایی به دیدار تیم كاوه تهران خواهد رفت. در نهایت تیم پیروز مسابقه فوق حریف تیم فوتبال استقلال در مرحله یك چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی خواهد شد

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
Ronaldoye Sheytoon
 
 


:: موضوعات مرتبط: عکس طنز فوتبالی , عکس ستارگان فوتبال جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ترجمه از خودم:-P

رونالدو خواننده می شود...

 

357ea20de873fdd7adb7d2a64f7bdb6c.jpg

138653388v2_480x480_Front.jpg

Amor mío, eres el ser que amo sin fin.

عشق من,تو تنها کسی هستی که بیــــ نهایت عاشقشم!!

 Pasión divina, amor mío.

عشقی خاص و الهی

 Razón eterna de vivir.

علت زندگی ابدی و همیشگی

 Amor mío, mi vida es toda un vacío sin ti.

عشق من , زندگی من بدون تو پوچه

 Quiero que me sientas cerca, y así, tus ojos en mí, amor Mío.

میخوام که منو نزدیک خودت احساس کنی

و چشمات فقط به من باشه,عشق من

 Amor mío.

عچـــــــــــــق من

138653388v2_480x480_Front.jpg

 


1255106998835.jpg



:: موضوعات مرتبط: عکس ستارگان فوتبال جهان , مطالب طنز , اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: کریستین رونالدو , خوانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کریستیانو رونالدو عنوان کرد که بهترین و غرور انگیز ترین روز های خود را با پیراهن تیم ملی تجربه کرده است.

31407.jpg 

ستاره ی رئال مادرید و تیم ملی پرتقال عنوان کرد که از اینکه به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی پلی-آف جام جهانی مقابل بوسنی به میدان برود بسیار ناراحت است.

این بازیکن علاوه بر این کاپیتان تیم ملی نیز هست و طی آزمایشاتی که از او گرفته شد پزشکان تیم ملی پرتقال از مصدومیت او مطمئن شده و به خاطر مصدومیت او را از لیست خط زدند و رونالدو نیز به مادرید بازگشت.

رونالدو عنوان کرد که از اینکه نمیتواند در بازی مقابل بوسنی به میدان برود بسیار ناراحت است و اضافه کرد که قطعا هم تیمی هایش را تنها نخواهد گذاشت و بازی ای که در لیسبون برگزار خواهد شد را تماشا خواهد کرد.

رونالدو در مصاحبه ای با AS گفت:" به خاطر اینکه نمیتوانم در بازی به این مهمی به تیم کمک کنم بسیار ناراحت هستم. هم اکنون مطمئنم که کسی اندازه ی من ناراحت نیست , به عنوان یک پرتقالی و یک فوتبالیست پرتقالی از اینکه پرتقالی هستم احساس غرور میکنم".

رونالدو در مورد بازی ای که در لیسبون برگزار خواهد شد گفت:" مطمئنم که در جام جهانی حضور خواهیم داشت , و برای گرفتن چشن صعود قطعا" در آنجا حضور خواهم داشت".


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: کریس , رونالدو , کریستین رونالدو , ملی , تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم فوتبال اینتر در دیدار با کیه وو سومین شکست فصل جاری رقابت های سری آ را تجربه و به رده ششم نزول کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیه وو امشب با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود اینتر گذشت. پلیسیه (29) و موسکاردلی (82) گل های کیه وو را به ثمر رساندند و برای اینتر ساموئل اتوئو در دقیقه 90 گل زد.

لاتزیو در دیگر دیدار برگزار شده امشب با نتیجه تساوی یک بر یک در زمین پارما متوقف شد. برای پارما هرنان کرسپو در دقیقه 23 گل زد و فلوکاری در دقیقه 45 ، بازی را به تساوی کشید.

یوونتوس هم با دو گل ادواردو (18 - گل به خودی) و کراسیچ (23) میزبان خود جنوآ را شکست داد.

 نتایج سایر رقابت های هفته سیزدهم به این شرح است:

* برشا یک - کالیاری 2
* کاتانیا یک - باری صفر
* سسنا یک - پالرمو 2
* لچه 2 - سامپدوریا 3

هفته سیزدهم رقابت های سری آ امشب با برگزاری دیدار تیم های ناپولی - بولونیا به پایان می رسد.

جدول رده بندی:
1- میلان 29 امتیاز
2- لاتزیو 26 امتیاز
3- یوونتوس 23 امتیاز
4- رم 22 امتیاز
-------------------------
18- برشا 11 امتیاز
19- سسنا 11 امتیاز
20- باری 9 امتیاز



:: موضوعات مرتبط: جدول لیگ های اروپایی , ,
:: برچسب‌ها: اینتر , کیوو , سری ا ,
:: بازدید از این مطلب : 721
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال با پذیرش این موضوع که آبی پوشان در دیدارهای اخیر نمایشی زیبا نداشته‌اند بر تقویت ترکیب بازیکنان این تیم تاکید کرد.

منصور پورحیدری ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال مقابل شاهین بوشهر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: بازی در جام حذفی بسیار دشوار است به ویژه در شرایط فعلی که مسابقات بصورت تک بازی برگزار می‌شود. بازیکنان استقلال در مصاف با شاهین متاثر از این موضوع، فشار زیادی را متحمل شدند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در ادامه با انتقاد دوباره از افرادی که به زعم او طی هفته گذشته با جوسازی به دنبال مشکل تراشی برای استقلال بوده‌اند، افزود: در هفته گذشته پس از دیدار مقابل شاهین فشار و استرس زیادی روی تیم وارد آمده بود. به دنبال اتفاقاتی که در آن بازی رقم خورد، برخی افرادی که دنبال حاشیه سازی و تسویه حساب شخصی هستند، جوی را درست کردند که استقلال از داوری نفع برده و ... .

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: برای بازی با شاهین در جام حذفی به اندازه کافی روی تیم فشار بود که باید این جو را نیز بازیکنان تحمل می کردند. تیم ما دیروز متاثر از این شرایط، مجتبی جباری را نیز در اختیار نداشت و فرهاد مجیدی نیز با مصدومیت به میدان رفت.

پورحیدری این چنین مشکلات تیم استقلال را برشمرد و با بیان اینکه آبی پوشان شروع خوبی مقابل شاهین نداشتند و رفته رفته ابتکارعمل را در دست گرفتند، ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم به ویژه دو وقت اضافه خوب بازی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

" قبول دارید که تیم استقلال در هفته‌های گذشته زیبا بازی نمی کند و فقط نتیجه می گیرد؟"، مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: بله! من هم قبول دارم که تیم استقلال زیبا نمی کند. آنهم از این بابت است که تیم ما هنوز کامل نیست. ما نفرات خوبی در اختیار داریم اما همچنان کمبودهایی را احساس می کنیم که باید این کمبودها را در فصل نقل و انتقالات برطرف کنیم.

وی از اهمیت حضور تیم استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: اینکه تیم ما در روزهایی هم که خوب و زیبا بازی نمی کند اما برنده می شود، نشان دهنده بزرگی تیم استقلال است و توانایی بازیکنان این تیم که در روزهای افت تیم نیز می توانند مطابق انتظار نتیجه بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: در فهرست تیم استقلال حداقل 2 جای خالی وجود دارد که در فصل نقل و انتقالات با نظر کادر فنی و آقای مظلومی نقاط ضعف تیم با جذب بازیکنان جدید رفع خواهد شد. آقای مظلومی باید نیازهای تیم را با ما در میان بگذارند، تا مطابق آنها اقدام به جذب بازیکن شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت تعدادی از بازیكنان ما باعث بوجود آمدن كمبودهایی شده و این موضوع مانع بازی زیبای استقلال می شود.

منصور پورحیدری روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به دیدار روز گذشته این تیم برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: استقلال با مصدومیت بازیكنانی چون یوسفی، جباری، مبعلی و حتی مجیدی شرایط خاصی را تجربه می كند.
وی گفت: به نظرم كمبود بازیكن در برخی از پست ها و تغییرات مدام در تركیب تیم باعث شده تا ما نتوانیم بازی های تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: بازیكنان استقلال در نیمه اول بازی مقابل شاهین تحت تاثیر تك حذفی بودن این مسابقه و همچنین فشارهایی بودند كه از هفته گذشته نسبت به داوری و قضاوت بازی های ما بوجود آمده بود و همین مسئله باعث شد تا با ترس و استرس مسابقه را شروع كنیم.
سرپرست تیم استقلال درباره داوری این مسابقه تاكید كرد: داور باید در صحنه هایی از بازی روز گذشته به سود ما سوت می زد و حتی می توانست برای استقلال یك پنالتی هم بگیرد.
وی افزود: عده ای قصد دارند با مطرح كردن صحبت هایی از قبیل قهرمان كردن استقلال توسط فدراسیون فوتبال بر كمبودهای خود سرپوش بگذارند و ما باید یاد بگیریم كه به داوران اعتراض نكنیم.
وی یادآور شد: عملكرد مناسب استقلال در نیمه دوم شروع شد و هر چه كه به پایان بازی نزدیك تر می شدیم كیفیت بازی بازیكنان ما بهتر می شد.
پورحیدری گفت: خوشحالم كه در این مرحله حریف سرسختی چون شاهین را پشت سر گذاشته و به مرحله بعد صعود كردیم.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت نشاط اكرم و محمد غلامی برای حضور در تیم استقلال گفت: صحبت های ابتدایی با نشاط اكرم هافبك ملی پوش عراق انجام شده است و موانع كوچكی برای پیوستن وی به استقلال بوجود آمده كه نمی توانم آن را توضیح دهم.
وی افزود:‌ اكرم در كشورهای مختلف سابقه بازی دارد و تجربه این بازیكن می تواند در آسیا به كمك ما بیاید.
پورحیدری تصریح كرد: كادر فنی همچنین به این نتیجه رسیده است كه اگر محمد غلامی را جذب كند می تواند برای تیم مفید باشد.
وی گفت:‌غلامی با باشگاه استیل آذین قرارداد دارد و پیوستن وی به جمع آبی پوشان تنها منوط به توافق دو باشگاه استقلال و استیل آذین است.
وی با اظهار تاسف از انتشار شایعات جدایی اش از استقلال خاطر نشان كرد: گویا تصمیم من مبنی بر ممنوع المصحابه شدن بازیكنان به عده ای برخورده است و وقتی نمی توانند از این راه برای استقلال حاشیه سازی كنند از طریق انتشار شایعات قصد ضربه زدن به استقلال را دارند.
پوحیدری تاكید كرد: هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال نداشته ام و تغییری در نیمكت تیم رخ نخواهد داد.
وی با اشاره به قطعی شدن حضور استقلال در جام باشگاههای آسیا، گفت: اگر تصمیمی به غیر از حضور استقلال در آسیا گرفته می شد تعجب برانگیز بود.
وی افزود: به هر حال با توجه به اینكه استقلال یكی از پرافتخارترین باشگاه های آسیاست و سال گذشته هم توانست ركورد تماشاگران این قاره را به خود اختصاص دهد انتظاری جز حضورش در لیگ قهرمانان آسیا نبود.
پورحیدری درباره برنامه های كادر فنی برای شكستن طلسم ناكامی در آسیا تصریح كرد: ما روی این مسابقات حساب دیگری باز كرده ایم و با فرصتی كه در اختیار داریم نقاط ضعف تیم را برطرف می كنیم و اگر مربیان بخواهند دست به تقویت تیم در پست های مختلف خواهیم زد.
وی در پایان یادآور شد: به حضور پرقدرت در آسیا امیدواریم، چرا كه استقلال شخصیت حضور در آسیا را دارد و از طرف دیگر تجربه بالای نیمكت تیم و اعضای كادر فنی در این مسابقات می تواند به درخشش استقلال در لیگ قهرمانان آسیا كمك كند.

ماکه امیدواریم انطورباشه واستقلال دوباره حرفاشو باختلاف زیاد ببره



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدرى سرپرست تیم استقلال پس از پیروزى تیمش مقابل شاهین بوشهر در جام حذفى گفت: بازى سختى بود. متأسفانه پس از بازى قبلى ما با شاهین بوشهر در لیگ، کارشناسان جو درست کرده بودند. نمى دانم چرا در نیمه اول که برهانى فرار کرد، بى جهت کمک داور آفساید اعلام کرد که آفساید نبود. روى میلاد میداودى هم صددرصد خطاى پنالتى شد که داور نگرفت.وى افزود: حالا کارشناسان نظر بدهند و آقاى غیاثى الان بگوید آن صحنه آفساید بود یا نه و در مورد خطاى پنالتى روى میداودى نظر بدهد. به هر حال بچه هاى ما در این بازى خیلى زحمت کشیدند اما تیم ما هنوز آماده و کامل نیست چون مصدومان زیادى داریم مثل جبارى، میداودى و مجیدى که مشکلات ما را زیاد کرده بودند. البته استقلال تیم بزرگى است و در بدترین شرایط هم مى تواند نتیجه بگیرد.سرپرست استقلال ادامه داد: این برد را به هواداران که آمدند و تیم را تشویق کردند، تبریک مى گویم. ممنون هواداران هستیم اما انتظارمان بیشتر بود چون بازى در جام حذفى بود و کار سختى داشتیم. ما در همه حال نیاز به هواداران تیم داریم که کنار ما باشند و استقلال را تشویق کنند. پورحیدرى در پایان گفت: در اواخر نیمه دوم بازى را در دست گرفتیم و در ۲ وقت اضافه هم تیم برتر میدان بودیم و فرصت هاى زیادى داشتیم. شاهین هم خوب کار کرد و تلاش زیادى داشتند اما تیم ما با تجربه بود و حرفه اى تر کار کردیم و گل زدیم که این پیروزى روحیه ما را براى بازى هفته آینده در لیگ مقابل ملوان در انزلى مضاعف کرد. امیدوارم براى بازى با ملوان مصدومان ما برسند.چون مقابل شاهین بوشهر بازیساز نداشتیم، مجیدى مصدوم بود و روى غیرت و تعصب خودش چند دقیقه بازى کرد. جبارى و مبعلى هم به دلیل مصدومیت نبودند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال پرچم‌های خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

00017655.jpg

علی فتح الله زاده درباره حفظ سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز در نشستی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد با توجه به امتیازاتی که داشتیم فدراسیون ایران توانست هر چهار سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند. وی افزود: من از مالزی به هواداران استقلال پیغام می دهم که پرچم های خود را برای تشویق تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. ما کمربندهای خود را برای موفقیت در این بازی ها بسته ایم. سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جا دارد از تلاش های کفاشیان و عزیز محمدی و حسن نیت هیات اجرایی AFC تشکر کنم. فتح الله زاده تصریح کرد: می خواهیم با همه قدرت خود در این رقابت ها شرکت کنیم تا استقلال پس از سال ها به موفقیت برسد.

   حضور سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی در آسیا قطعی بود و استقلال نیز امروز به عنوان تیم سوم لیگ برتر در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آورد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد تیم فوتبال شاهین بوشهر را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست دهد که طی هفته اخیر و پس از پیروزی استقلال بر شاهین در لیگ برتر شاهد هجمه ناجوانمردانه‌ای بر علیه تیم استقلال و ارتباط دادن پیروزی این تیم با مسائل داوری بودیم. پس از یک هفته اظهارات مختلف و کم‌رنگ کردن موفقیت تیم استقلال،‌شاهد آن بودیم تا تیم استقلال بار دیگر موفق شد حریف بوشهری خود را با شکست بدرقه کند و جالب آنکه در دو صحنه پنالتی‌های تیم فوتبال استقلال به راحتی گم شد.البته اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و قرعه آن در این مسابقه به استقلال اصابت کرد، ولی صلابت، قدرت و فرصت‌طلبی بازیکنان و کادرفنی استقلال در نهایت این اشتباهات را کم‌رنگ کرد و استقلال با قدرت به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.سوالی که در این اثناء مطرح می‌شود این است که آقایانی که هفته‌هاست معتقدند داوری‌ها به سود استقلال است، در حال حاضر چه حرفی برای گفتن دارند؟ بازی استقلال-شاهین در جام حذفی و دو پنالتی گم شده استقلال و در نهایت پیروزی آبی‌پوشان جواب محکمی به افرادی است که همواره در میدان بازنده هستند و به دنبال آن هستند تا واقعیات و ضعف‌های خود را به مسائل دیگری مرتبط سازند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


ایمان مبعلی با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما ظاهراً ساکت و آرام از این تیم خواهد رفت. هافبک بازیساز آبی‌ها که می‌گوید در نیم‌فصل اول عملکردی معمولی داشته، شاید در نیم‌فصل دوم راهی قطر شود. اخباری از انتقال او به این کشور به گوش می‌رسد و در مقابل از حضور نشات اکرم عراقی در استقلال می‌گویند. مبعلی که تمایلی ندارد در این باره حرف بزند، توضیح می‌دهد: «من فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام و بازیکن استقلال هستم.» ایمان در گفت‌وگو با خبرورزشی در این باره بیشتر توضیح می‌دهد.

*قرار است از استقلال بروی؟

نه بابا، کجا بروم؟ تازه برگشته‌ام ایران.

*می‌گویند قرار است راهی لیگ قطر شوی و به همین زودی‌ها از ایران می‌روی!

مدیر برنامه‌هایم در دبی است. اگر صحبتی شده و مذاکره‌ای با باشگاهی صورت گرفته، او باید در این باره توضیح بدهد. من خیلی در جریان نیستم و ایشان در ریز کار قرار دارند.

*پس مذاکره‌ای صورت گرفته است. از نوع حرف زدنت مشخص است. خودت چه تصمیمی برای آینده گرفته‌ای؟

من فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام و بازیکن استقلال هستم و باید در خدمت این تیم باشم.

*ممکن است دیگر در خدمت این تیم نباشی؟

فعلاً نیم‌فصل نشده است. وقت برای تصمیم‌گیری هست. باید منتظر بمانم تا حداقل نیم‌فصل تمام شود بعد درباره آینده تصمیم بگیرم. اما چیزی که الان مشخص است، من بازیکن استقلال هستم، قرارداد دارم و باید در خدمت این تیم باشم.

*اغلب منابع خبری از حضور نشات اکرم به جای تو در استقلال خبر می‌دهند.

من واقعاً هیچ چیز نمی‌دانم. دو، سه هفته دیگر تا نیم‌فصل باقی مانده و آن زمان مشخص خواهد شد در استقلال می‌مانم یا نه.

*یعنی واقعاً در جریان نیستی؟

مسئله این نیست که من در جریان هستم یا نه. حرف من این است که باید بیشتر فکر کنم و ببینم شرایط چطور می‌شود.

*مقابل شاهین هم که بازی نکردی.

بله، من به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودم. دیدید که برای تیم ملی هم نتوانستم بازی کنم. انشاءالله از دو، سه هفته دیگر می‌توانم دوباره شروع کنم و در کنار تیم باشم.

*دقیقاً چه مشکلی برایت پیش آمده؟

ران پایم ضربه خورده است. عضله چهار سرم دچار مشکل شده و فعلاً مشغول فیزیوتراپی هستم تا بتوانم دوران مصدومیت را پشت سر بگذارم.

*این روزها از استقلال انتقادهای زیادی می‌شود. قبول دارید با توجه به ستاره‌هایی که در ترکیب دارید، بد بازی می‌کنید؟

بله، با توجه به این داشته‌ها، خیلی از ما انتقاد می‌شود. یک مقدار از نحوه بازی ما انتقاد است که به نظر من منطقی است، اما یک بخشی از این انتقادات واقعاً مغرضانه است. به همه چیز ایراد می‌گیرند.

*احتمالاً منظورت داوری نیست؟

از داوری که انتقاد می‌شود. من نمی‌دانم کارشناسان درباره داوری چه نظراتی داده‌اند ولی دو مورد مشکوک بازی شاهین بوشهر به نظر من پنالتی بود. داور به درستی آنها را اعلام کرد و هیچ مشکلی نداشت. البته او باید یک پنالتی هم به نفع تیم شاهین می‌گرفت که این کار را نکرد. در مجموع دو پنالتی ما صحیح بود و یک پنالتی آنها.

*چرا استقلال خوب نتیجه نمی‌گیرد؟ مشکل از کجاست؟

من نمی‌دانم مشکل از کجاست. کادر فنی این چیزها را می‌داند و بهتر است از آنها در این باره سؤال کنید.

*تو به عنوان بازیکن تیم واقعاً نمی‌دانی؟

نه، من نمی‌دانم. به هر حال تیم کادر فنی دارد و آنها باید درباره چنین مسائلی حرف بزنند.

*درباره تیم ملی هم حرف بزنیم. بازی با نیجریه که لغو شد. اتفاق عجیبی نبود؟

لغو این بازی یک مقدار ناراحت‌کننده بود. برنامه‌ریزی کرده بودیم. سرمربی تیم با دعوت از بازیکنان جدید قصد داشت آنها را محک بزند ولی بازی لغو شد. اما یک جورهایی لغو این بازی خوب بود چون تمام بازیکنان تیم ملی توانستند 90 دقیقه بازی کنند. ممکن بود مقابل نیجریه به یکسری از بازیکنان بازی نرسد ولی در بازی درون تیمی همه بازی کردند و محک خوردند. فکر کنم مربیان تیم به خواسته‌هایی که داشتند رسیدند. کسی تعویض نشد و فقط بازیکن‌ها جا عوض کردند.

*با توجه به وضعیت تیم ملی فکر می‌کنی ایران شانس قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد؟

هدف ما قهرمانی در این رقابت‌هاست. در هر تورنمنتی رسیدن به قهرمانی بسیار سخت است. به هر حال ما هم در قطر با سختی‌های زیادی روبه‌رو خواهیم بود ولی به نظر من دور از دسترس نیست.

*به عنوان سؤال آخر از عملکرد خودت در نیم‌فصل راضی هستی؟

من بازیکن ثابت استقلال نبودم. یعنی جای ثابتی در ترکیب نداشتم و همیشه جزو نفرات اصلی نبودم. در چنین شرایطی یک عملکرد معمولی داشتم. یعنی نه خوب بودم و نه بد. از این شرایط درس گرفتم تا در نیم‌فصل دوم بتوانم بازی‌های بهتری برای استقلال انجام بدهم.

*البته اگر در ایران بودی!

فرقی نمی‌کند کجا باشم. حالا در ایران باشم، قطر باشم یا هر کشور دیگری. مهم این است که بتوانم از اتفاقات گذشته درس بگیرم و بهتر بازی کنم.

*حالا انصافاً صحبتی از جدایی کرده‌اید؟

نه، واقعاً معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال , فروش , فروشبازیکن , بازیکنان , ترانسفر , نیم فصل , رفتن ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی پس از برتری یک بر صفر برابر شاهین بوشهر در جام حذفی اظهار داشت: بازی بدی نبود؛ البته ایده‌آل هم نبود. هدفمان گذر از این مرحله بود. رقبای سختی در جام حذفی با ما دیدار داشتند. با پاس همدان و شاهین بوشهر بازی کردیم؛ در حالی که رقیب‌های اصلی ما در لیگ برتر، با تیم‌های دسته اولی بازی داشتند.
وی ادامه داد: شکست امروز چیزی از ارزش‌های شاهین کم نمی‌کند. قبول دارم در دو هفته اخیر شادابی لازم را نداشتیم؛ اما امروز بازیکنان در وقت اضافه خوب دویدند. گلی هم که زدیم، بر اثر فشار حملات ما بود. باید بگویم که دستم خالی است. ایمان مبعلی و جباری را نداشتیم و مجبور شدم فرهاد مجیدی را در اواخر مسابقه و با وجود مصدومیت، برای زدن پنالتی بیاوردم. خوشحالم از این بازی سخت برنده خارج شدم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قرار است چند بازیکن در نیم‌فصل آزاد اعلام شوند، گفت: برخی مسائل در خودمان استو نمی‌خواهم به بیرون درج کند. اهل حاشیه نبودم و نیستم؛ اما برخی شیطنت‌ها می‌شود. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند استقلال با من خوب نتیجه بگیرد. اکنون آنها را شناخته‌ام.
وی ادامه داد: هفته پیش در دقایق پایانی برخی شعار دادند، استقلال دفاعی نمی‌خواهیم. در آن چند دقیقه شعارهای آن چند نفر از دست کانون هواداران در رفت؛ اما باید از کانون تشکر کنم. امروز هم با وجود آنکه مانند هفته گذشته بازی کردیم؛ اما هواداران بی‌احترامی نکردند.

وی در مورد اضافه شدن نامجو مطلق به کادر فنی، گفت: در جریان این مسئله نیستم.
مظلومی در مورد جذب نشاط اکرم و اینکه این بازیکن تاکنون در این فصل بازی نکرده است، گفت: اگر به استقلال بیاید، از حضورش استقبال می‌کنیم. او بازیکن شناخته‌ شده‌ای است. البته باشگاه نیز بودجه مشخص و حساب و کتاب دارد.

پرویز مظلومی در مورد اینکه خودش از نحوه بازی استقلال لذت می‌برد، عنوان کرد گفت: فعلا به نتیجه فکر می‌کنم. از فوتبال تیم راضی نیستیم. در چند پست کمبود داریم؛ اما نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم و در مورد آن توضیح دهم. در هر تیمی که بوده‌ام، آن تیم هجومی و زیبا بازی کرده است؛ هرچند در ایران فقط به مربیان نتیجه‌گرا فکر می‌کنند.
وی در مورد جذب قادر حسن گفت: در چند روز گذشته 2 نفر را برای آوردنش به فرودگاه فرستادیم؛ اما نیامد. نمی‌دانم چه مشکلی به وجود آمده است. در این مورد از باشگاه سؤال کنید.

حالا داریم شاهکارتو میبینیم



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

از سری مسابقات جام حذفی در ورزشگاه ازادی دیداری بین استقلال وشاهین برگزار شد که تیم استقلال موفق شد در وقتهای اضافه بازی در دقیقه 115 شد وموفق شد که به مرحله بعد صعود پیدا کند..تنها گل بازی را حنیف عمران زاده که با ارسال میلاد میداودی به ثمر برساند..و پخش این بازی با بازی والیبال ایران وچین تداخل داشت که همه بینندگان موفق به 30 دقیقه اول بازی و30 دقیقه پایانی شدند....اما از شواهد امر پیدا بود که استقلال با سیستم 2-5-3 بازی میکند..سیستمی خوب اما قدیمی چون اکثر تیمهای دنیا وتیمهای در لیگ برتر با سیستم دفاع 4 نفره بازی میکنند..من منکر سیستم خوب وعالی 2-5-3 نمیشم این سیستم طی سالهای گذشته باعث موقیت استقلال شد وکسی منکر این قضیه نمیشه...اما در شرایط کنونی استقلال در لیگ امسال جایز ودرست میباشد با این سیستم به میدان برود؟؟این سیستم ابزارهای مختص خودرا نیاز دارد..مهمترین نکته مهم در این سیستم داشتن دو پیستون قهار واماده میباشد ولی اقایان اصلا فکر نمیکنند کادر فنی وکمیته فنی که در بیرون از گود نشسته اند بی مهابا اقدام به پیریزی این سیستم میکنند..اخه امیرابادی راست پا واندره لویز بدر این سیستم میخورند.اینها که پیستون نیستند..وحرکات رفت وبرگشت را نمیتونند انجام دهند.یا در این سیستم کدام تیم از وجود 2 هافبک دفاعی استفاده میکند.ودر شرایط فعلی استقلال با داشتن این بازیکنان به نظر من تنها مجاز به سیستم 4 دفاع خطی میباشد چون بدرد استقلال میخورد..یکی دیگر از اشکالات کادر فنی تغیر دادن سیستم در هر بازی میباشد که این خود به ناهماهنگی در تیم کمک میکند..اقایان کادر فنی همان اشتباهی را میکنند که فصل گذشته اقای مرفاوی کرد...توجه داشته باشید..حضور امیر ابادی راست پا در سمت چپ و قرار دادن 2 هافبک دفاعی در کمربند خط میانی..حالا خودتان قضاوت کنید...



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

'پرویز مظلومی'‌ شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود :‌ نشاط اكرم بازیكن تاثیرگذاری در تیم ملی فوتبال عراق است و می تواند مهره ای كلید در استقلال باشد.
وی گفت : نشاط اكرم هم اكنون در هیچ تیم باشگاهی عضویت ندارد و همچنان مدنظر باشگاه استقلال تهران است.
مظلومی درباره دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر اظهار داشت :‌ دو تیم با تفكرات محتاطانه وارد زمین شدند به طوریكه شاهد بازی ایده آلی از سوی دو تیم نبودیم.
وی ادامه داد : بازیكنان استقلال در نیمه نخست شادابی لازم را نداشتند اما در نیمه دوم عملكرد مطلوب تری را از خود به نمایش گذاشتند و با فشار بر روی دروازه شاهین موفق به گلزنی در وقت اضافی شدند.
سرمربی استقلال با بیان اینكه این تیم با انبوهی از بازیكنان مصدوم و محروم روبرو است، گفت : بضاعت آبی پوشان بیش از این نیست و باید واقعیت ها را پذیرفت.
وی درباره حضور فرهاد مجیدی در وقت های اضافی بازی افزود : این مهاجم به ناچار وارد زمین شد تا در ضربات پنالتی تیم استقلال را كمك كند.
مظلومی با بیان اینكه استقلال در قرعه سختی در جام حذفی باشگاه های ایران قرار دارد، افزود : این تیم در مراحل قبل با دو تیم لیگ برتری همگروه بود كه خوشبختانه توانست مقابل تیم های پاس همدان و شاهین بوشهر به برتری دست یابد و به مرحله یك چهارم پایانی صعود كند.
مظلومی خاطر نشان كرد: متاسفانه برخی اشخاص خارج از باشگاه در صدد بر هم زدن تمركز بازیكنان هستند. آنان به جای كمك به استقلال قصد دارند تا تیم را وارد حاشیه كنند اما كادر فنی استقلال ،‌اجازه چنین شیطنت ها را به این افراد نمی دهند.
تیم استقلال تهران شنبه شب در مرحله یك چهارم پایانی جام حذفی باشگاه های ایران با یك گل از سد شاهین بوشهر گذشت و به مرحله بعدی صعود كرد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید بازیکن , مذاکره , نشاط اکرم ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دست‌مان بسته است و فعلا به جای بازی زیبا به دنبال نتیجه‌گیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از پیروزی یك بر صفر تیم فوتبال استقلال تهران بر شاهین بوشهر در مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی اظهار كرد: بازی بدی برای ما نبود، هرچند آن فوتبال ایده‌الی كه می‌خواستم را اجرا نكردیم، به هر حال توانستیم به مرحله بعدی مسابقه‌ها راه یابیم. هر دو تیم احتیاط را در دستور كارشان داشتند. به هر حال تیم‌های دیگر با لیگ یكی‌ها برخورد می‌كنند و استقلال به خاطر قرعه‌اش در مرحله قبل با پاس همدان و در این مرحله با تیم قدرتمند شاهین بوشهر بازی كرد. ما هم با دستان خالی و مصدومیت چندین بازیكن كارمان دشوار بود.

مظلومی گفت: شاهین مانند بازی قبلی تیم بسیار خوبی بود. آن‌ها چندین فرصت گلزنی به دست آوردند. با باخت‌ چیزی از ارزش‌های این تیم كم نمی‌شود. ما در تمرین‌های این هفته روی بازیكنان فشار زیادی آورده بودیم و دیدید در نیمه اول بازیكنان استقلال شادابی لازم را نداشتند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بخصوص در وقت‌های اضافه توپ و میدان در اختیار ما بود. ما فشار آوردیم و در نهایت به گل رسیدیم. البته فرهاد مجیدی را به خاطر ضربات پنالتی به میدان فرستادم و چون مصدوم بود نمی‌خواستم از او استفاده كنم.

مظلومی نبود چندین بازیكن اصلی تیمش را دلیل عدم ارائه بازی زیبا و تهاجمی از سوی استقلال دانست و گفت: مجتبی جباری و ایمان مبعلی كه دو هافبك طراح ما هستند را در این بازی نداشتیم. فرهاد مجیدی هم كه مصدوم بود. با این حال از تلاش تمام بازیكنان تشكر می‌كنم. آن‌ها هر زمان به میدان رفتند بیشترین انرژی را برای موفقیت استقلال گذاشتند اما نمی‌شود مشكلات تیم را هم نادیده گرفت و روی واقعیت‌ها سرپوش گذاشت. با وجود كامل نبودن تركیب بازیكنان‌مان این بازی بسیار سخت را بردیم.

مظلومی درباره‌ی صحبت‌هایش مبنی بر شیطنت برخی بازیكنان استقلال كه در نیم فصل اسامی‌شان را به مدیریت باشگاه خواهد داد، گفت: این یك سری از مسائل درونی خودمان است. ما متوجه شیطنت‌هایی از بیرون مجموعه شده‌ایم. برخی افراد فكر نمی‌كردند استقلال این شرایط را پیدا كند و ما خوشحالیم كه عناصر آن‌ها را شناختیم. باید از هواداران استقلال كه در بازی‌های گذشته از دل و جان ما را تشویق كردند و هیچ شعار نامربوطی سر ندادند تشكر كنیم. همچنین باید از كانون هواداران كه در سازمان‌دهی تماشاچیان تلاش می‌كند، تشكر كنم. البته در بازی قبل آن‌ها تا حدودی كار از دست‌شان در رفت و عده‌ای فرصت پیدا كردند كه برخی تماشاچیان را تحریك كنند و آن‌ها هم در پایان شعار "فوتبال دفاعی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم" سر دادند.

وی افزود: فوتبال هم دفاع دارد و هم حمله. فقط كه نمی‌شود حمله كرد. امروز روی كل تیم ما فشار زیادی بود و دیدید بازیكنان در دفاع تیمی و نیز خط دفاع چقدر خوب كار كردند.

مظلومی درباره‌ی شایعه‌هایی مبنی بر حضور مجید نامجو مطلق در كادر فنی استقلال تنها گفت: در جریان این موضوع نیستم.

مظلومی هنگامی كه خبرنگاری قصد پرسیدن سوالی درباره‌ی نشات اكرم را داشت خطاب به آن خبرنگار گفت: دیدید كه مظلومی نیمه دوم بازی را برد، باز هم بروید بنویسید مظلومی در نیمه دوم بازی‌ها ناموفق است.

سرمربی استقلال همچنین درباره‌ی حضور نشات اكرم در تیمش گفت: باشگاه استقلال حساب و كتاب و بودجه مشخصی دارد. نشات اكرم بازیكن بزرگی است و ما از حضورش در استقلال استقبال می‌كنیم. نمی‌دانم این فصل كجا بازی كرده اما او بازیكن خوبی است و در تیم ملی عراق هم عملكرد قابل قبولی دارد.

وی از وضعیت قادر حسن اظهار بی‌اطلاعی كرد و گفت: فكر می‌كنم باشگاه در جریان مساله این بازیكن باشد. نمی‌دانم او چرا و به خاطر چه مشكلاتی این جا نمی‌آید.

سرمربی استقلال در پایان با بیان این كه فعلا به دنبال نتیجه‌گیری است تا ارائه یك بازی خوب گفت: ما فعلا فقط به نتیجه گرفتن فكر می‌كنیم هرچند از فوتبالی كه تیم ارائه می‌كند خیلی راضی نیستم و البته این هم به دلیل كمبودهای ماست. سرمربی هر تیمی بودم فوتبال تهاجمی را در دستور كار داشتیم. همیشه به دنبال بازی‌های زیبا و جذاب بودم اما فعلا در استقلال دست‌مان بسته است و به دنبال نتیجه هستیم.

یکی نیست بگه شما جیب مارو نزن نتیجه پیش کشت وقتی بازی زیبانباشه نتیجه گرفتن به درد نمیخوره



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()