نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی،مهاجم تیم استقلال در مقابل شهرداری یاسوج در ترکیب تیمش قرار گرفت،اما شرایط مناسبی نداشت و برای آبی ها گلزنی نکرد،این بازیکن طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ از حضور در بازی ابتدایی لیگ پس از تعطیلات محروم است.

آرش برهانی ،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در بازی با استیل آذین محروم هستم و نمی توانم تیم را همراهی کنم،البته ما در خط حمله مشکل خاصی نداریم و با حضور مجیدی اگر مشکل خاصی وجود داشته باشد،کاملا حل و فصل می شود.

وی افزود:در مقابل شهرداری یاسوج برای گلزنی وارد زمین مسابقه شدم؛اما بنا به صلاحدید، سرمربی تیم یک خط عقب تر از مهاجمان تیم کار کردم و به همین دلیل هدف اولم گل زدن نبود.

وی تصریح کرد:هیچ کس از حضور نیافتن فرهاد مجیدی خوشحال نیست،همه بازیکنان بارها به این مسئله اشاره کردند،هیچ کس علیه فرهاد مجیدی اظهار نظر نمی کند؛زیرا همه بازیکنان رابطه بسیار خوبی با وی دارند.

مهاجم تیم استقلال اظهار داشت:برای بازی با استیل آذین انگیزه بسیاری داشتم،اما قسمت نیست در این بازی تیم را همراهی کنم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

برهانی خاطرنشان کرد:اگر من نباشم تیم با مشکلی روبرو نمی شود،اما در مورد بازیکنان دیگر اظهار نظر نمی کنم ؛زیرا به نظر من برخی بازیکنان می توانند برای یک تیم سرنوشت ساز باشند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2693
|
امتیاز مطلب : 189
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

"پرویز مظلومی" سرمربی تیم استقلال سرانجام بیش از این طاقت نیاورد و با فرهاد مجیدی مهاجم تیمش تماس گرفت البته پیش از این سرمربی استقلال چندین بار به همراه بهتاش فریبا با این بازیكن تماس گرفته بود و خواستار حضور وی در جلسه تمرینات شدند؛اما این بار سرمربی استقلال رسما فرهاد مجیدی را به تمرینات فراخواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛پرویز مظلومی به صورت رسمی و شخصی از مهاجم تیمش خواست تا به دلیل احترامی كه برای هواداران عاشق خود در استقلال قائل است؛در تمرینات حاضر شده و تیم را همراهی كند.

مهاجم آبی ها از سرمربی استقلال درخواست كرد،مدتی صبر كند تا وی بدون مشكل به تمرینات بازگردد؛اما سرمربی استقلال اصرار فراوانی داشت كه مجیدی هر طور شده در تمرینات استقلال حاضر شده و برای دیدار با استیل آذین آماده شود و تیم را همراهی كند.

گفتنی است؛در این مكالمه تلفنی مجیدی به سرمربی استقلال قول داد از امروز سه شنبه در تمرینات تیم شركت كرده و تیم را همراهی كند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2504
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()