نوشته شده توسط : alireza
9155177.jpg هنوز استقلالی‌ها به نحوه گزارش بازی دربی گله دارند. بعد از آن بازی چند بازیكن استقلال از جمله میداودی گفته بود كه گزارشگر چون پرسپولیسی است این قدر از بازیكنان استقلال انتقاد می كند

اما روز جمعه حرف‌هایی كه عادل فردوسی‌پور در جریان بازی استقلال – راه‌آهن به زبان آورد صدای استقلالی‌ها را درآورد. گفتن جملاتی نظیر «چون طالب‌لو پیش مدیرعامل رفت الان بازی می‌كند، محمدی اخم كرده روی نیمكت نشسته، اگر آرش بود بازی جالب‌تر هم می‌شد» صدای استقلالی‌ها را درآورد

به نوشته ایران ورزشی ، اما خیلی‌ها علاقه داشتند بدانند چطور تماشاگرانی كه در ورزشگاه بودند و صدای عادل را نمی‌شنیدند به نحوه گزارش او اعتراض می‌كردند و در پایان بازی علیه عادل شعار دادند. گویا یك استقلالی در جریان بازی با لیدرهای استقلال تماس می‌گیرد و كاملاً آنها را در جریان صحبت‌هایی كه فردوسی‌پور در طول گزارش‌اش انجام داده، قرار می‌دهد.

لیدرها هم كه از طریق واسطه در جریان گزارش فردوسی‌پور قرار گرفته بودند حرف‌ها را به تماشاگران انتقال می‌دهند و از همان زمان شعارها علیه عادل شروع می‌شود و هواداران استقلال به این نحو اعتراض خود را نسبت به اظهار نظرهای تند فردوسی‌پور نشان می‌دهند حتی در پایان بازی وقتی عادل با مظلومی مصاحبه می‌كرد تعدادی از تماشاگران با شعار «عادل پرسپولیسی» به او اعتراض كردند و اگر سرمربی استقلال از آنها نمی‌خواست كه دیگر علیه فردوسی‌پور شعار ندهند همچنان صدای اعتراض هواداران استقلال پخش می‌شد .

اما استقلالی‌ها كه معتقدند گزارش تند بعضی از گزارشگران تلویزیون مغرضانه است و بعضی از گزارشگران سلیقه‌های شخصی خود را هم در كارشان دخیل می‌دادند، قصد دارند به مسوولان صدا و سیما نامه‌ای زده و از این گزارشگران گلایه كنند. نزدیكان باشگاه استقلال معتقدند چون آنها همانند بعضی از مربیان و مسوولان باشگاه‌ها اعتراض نمی‌كنند به این نحو علیه استقلال گزارش می‌شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
استقلال به صدر جدول نزدیك و نزدیك‌تر می‌شود. روزهای سخت ابتدای فصل سپری شده و آرامش حكمفرماست منتها در هفته‌‌های اخیر عده‌ای خواسته یا ناخواسته به شكلی در برابر استقلال و هواداران میلیونی آن موضع گرفته‌اند كه بسیار مایه تاسف است! پس اعتراضات مردمی نسبت به گزارش دربی 69 همچنان شاهد افزایش این روند توسط سایرین هستیم. آنقدر كه این اعتراضات همچنان ادامه دارد. در هر صورت باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره‌كهن و با میلیون‌ها هوادار این انتظار را از برنامه‌های ورزشی و مجریان محترم آن دارد تا با حفظ اعتدال و انصاف نسبت به باشگاه استقلال رفتار كنند. باشگاه استقلال انتقادپذیر است و پذیرای نقدهای سازنده، ولیكن امید آن می‌رود این مهم بدون لحاظ تعلقات رنگی و در ضمن با رعایت عدالت باشد. در هر صورت باشگاه استقلال رجاء واثق دارد كه اكثریت مجریان و گزارشگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصف و عادل هستند و انتظار می‌رود تا از این پس همه این عزیزان با نگاهی وسیع‌تر و فارغ از هرگونه تعلق و تعصب نه تنها به تیم استقلال بلكه به فوتبال ایران نگاه كنند تا شاهد از میان رفتن ناهنجاری‌های موجود باشیم و حرمت تیم‌های بزرگ با هواداران میلیونی آنها محفوظ بماند.


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

باشگاه استقلال اعلام کرد، ‌طبق استعلام از سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال در مسابقه روز پنجشنبه با صنعت نفت آبادان بازیکن محروم نخواهد داشت.
استقلال چهارشنبه تهران را به مقصد آبادان جهت رویارویی با تیم صنعت نفت در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ترک خواهد کرد.
بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت ساعت 15و 30 دقیقه روز پنجشنبه 13 آبان ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال که خود را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل نفت آبادان آماده می‌کند از ساعت 15 امروز زیر نظر اعضای کادر فنی به تمرین پرداخت.
دویدن دور زمین در گروه‌های 4 نفره، ارسال پاس‌های کوتاه، فوتبال در قالب 2 تیم و سانتر از جناحین برنامه‌هایی بود که بازیکنان استقلال زیر نظر پرویز مظلومی مرور کردند.
* هادی شکوری زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمد و به دویدن پرداخت.
* ناصر حجازی رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در تمرین امروز شرکت کرد و آبی پوشان با وجود اینکه باران شدیدی در حال بارش بود انگیزه خود را به سرمربی و رئیس کمیته فنی آبی پوشان نشان می‌دادند.
* آرش برهانی و بیژن کوشکی باز هم در تمرین استقلال حضور نداشتند.
* تمرین استقلال فردا بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود.
تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حرکت جوانمردانه‌ای بود، متشکرم
آلفردو کاسیمیرو سرمربی صنعت نفت آبادان از ارسال نامه کانون هواداران استقلال به فدراسیون فوتبال تشکر کرد.
سرمربی پرتغالی نفت آبادان در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال گفت: نفت آبادان با هوادارانش زنده است و حضور هواداران در ورزشگاه قطعا بر زیبایی و جذابیت‌های مسابقه خواهد افزود. از همین رو بسیار خوشحالم که مطلع شدم، باشگاه و کانون هواداران استقلال با ارسال نامه‌ای از فدراسیون فوتبال تقاضای رفع محرومیت آبادان از حضور تماشاگران را داشته‌اند.
قطعا غیبت هواداران آبادان به سود استقلال بود و این حرکت جوانمردانه شما تقدیر و تشکر من را در پی دارد.
کاسیمیرو همچنین در پایان این مکالمه برای پرویز مظلومی همتای خود آرزوی موفقیت کرد و گفت: به او بگویید یادش نرود متولد کدام شهر است و مردم شهرش از او چه انتظاری دارند!



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حرف‌های عادل فردوسی‌پور در مورد اخم کردن محمدی به خاطر نیمکت‌نشینی، اصرار به ناراحتی مبعلی از تعویضش، طعنه زدن به نبود آرش برهانی و گل خراب کردن‌هایش از یک طرف و گزارش تند مزدک میرزایی در بازی دربی از طرف دیگر باعث شده تا استقلالی‌ها این روزها به شدت از دست بعضی از گزارشگران تلویزیونی دلخور باشند. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال می‌گفت: «چون ما سکوت می‌کنیم و مثل بعضی از مربیان به همه چیز گیر نمی‌دهیم گزارشگران تلویزیونی اینطور سر به سر ما می گذارند. مثلاً چرا از فلان آقا که دایماً از داوری و مسائل فوتبال گله دارد و اگر حرفی علیه خودش و تیمش بزنند شاکی می‌شود ایراد نمی‌گیرند.»
این مقام مسوول از دلخوری فتح‌الله‌زاده هم صحبت به میان آورد و گفت که مدیرعامل استقلال از دست بعضی از گزارشگران که استقلال را به حاشیه می‌برند گله دارد و می‌خواهد فکری به حال این معضل کند البته فتح‌الله‌زاده هم به نوعی در حرف‌هایش، صحبت‌های این مقام مسوول را تأیید می‌کند و از تصمیمی که گرفته حرف می‌زند: «می‌خواهم به آقای ضرغامی نامه بزنم و به ایشان بگویم فکری به حال گزارش بعضی از گزارشگران‌شان کنند، ما دیگر خسته شده‌ایم.»
طبق گفته مدیرعامل استقلال به زودی نامه‌ای به ضرغامی ارسال می‌شود که شکایت استقلالی‌ها در آن درج شده است. با این تفاسیر باید دید رییس صدا و سیما چه تصمیمی برای مسائل اخیر می‌گیرد و آیا از این به بعد بعضی از گزارشگران در نوع صحبت‌شان ترتیب اثر می‌دهند و به قول یکی از نزدیکان استقلال این ریسک را می‌کنند که از مربیان جنجالی و پر سر و صدا هم انتقاد کرده و تیم آنها را نقد کنند یا باز هم به سراغ تیم‌هایی می‌روند که مقابل صحبت‌های جنجالی آنها سکوت کرده و واکنش نشان نمی‌دهند؟



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

وقتی هادی شکوری گفت که از چند تیم از جمله استیل‌آذین پیشنهاد دارد و تصمیم‌گیری را به باشگاه استقلال محول کرده است، حرفش را چندان جدی نگرفتیم اما روز چهارشنبه علی فتح‌الله‌زاده به صراحت اعلام کرد که به زودی با چند باشگاه برای تعویض و جابجایی بازیکنان وارد مذاکره می‌شود.
گویا استقلالی‌ها با باشگاه‌های سپاهان، استیل‌آذین و ذوب‌آهن مذاکره کرده‌اند و در صورت توافق طرفین بازیکن جابجا خواهند کرد اما برای اینکه بازیکنان فعلاً دلسرد نشوند هنوز نام بازیکن و همچنین تیم مورد نظر را فاش نکرده‌اند. به هر حال باید منتظر جابجایی‌ها در استقلال باشیم و به احتمال زیاد این تعویض‌ها با دو تیم اصفهانی و استیل‌آذین صورت می‌گیرد البته باید به این نکته هم اشاره کرد که فتح‌الله‌زاده هرگونه مذاکره با تیم پرسپولیس را تکذیب کرده و قرار نیست بین سرخابی‌ها جابجایی انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 913
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
گزارش ماهیانه سرمربی تیم استقلال به سرپرست این باشگاه ارائه شد تا مسئولان تیم استقلال در جریان شرایط تیمی و وضعیت بازیكنان استقلال قرار گیرند و در خصوص بازیكنان و مربیان تیم ارائه نظر كنند.
           
  376471_1.jpg

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، در گزارش ارائه شده توسط سرمربی تیم استقلال در دفتر مدیریت تیم،فتح اله زاده اعلام كرد طبق آمار ارائه شده توسط مربیان تیم استقلال شرایط تیم مثبت ارزیابی می شود و سرپرست تیم استقلال از شرایط تیم رضایت دارد.

مربیان تیم نیز از شرایط مناسبی به خود دارند و علی فتح اله زاده آنرا مثبت و مورد قبول می داند.

 *استقلال ها چهارشنبه شب در كلاس روانشناسی

اعضای تیم استقلال چهارشنبه شب در جلسه روانشناسی شركت می كنند تا برای دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوند.

بنا به اعلام كادرفنی تیم استقلال، اعضای این تیم پیش از هر بازی در لیگ یك جلسه با روانشناسی باشگاه برگزار می كنند تا از نظر روحی و روانی آماده حضور در تركیب تیم استقلال شوند.
گفتنی است: قرار است جلسه روانشناسی این هفته آبی ها پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، چهارشنبه شب (11آبان)‌ و پس از انجام آخرین جلسه تمرینی این تیم در تهران برگزار
شود و بازیكنان با شرایط مناسب برای مقابله با صنعت نفت آماده شوند.

*بازیكنان استقلال از هفته چهاردهم نمره می گیرند

بنابر اعلام مربیان این تیم بازیكنان پس از پایان هر بازی، توسط یك مربی و یا اعضای كادرفنی نمره می گیرند تا وضعیت نفرات این تیم بانمره ارائه شده سنجش بر رای قرار گیرد.
گفتنی است:‌ مربیان استقلال نمره بازی مطلوب را از هفده به بالا تشخیص دادند و نمرات 10 به پایین ضعیف ارزیابی می شود.
قرار است برطبق نمراتی كه به بازیكنان ارائه می شود حضور نفرات تیم در بازی های بعدی استقلال صعود بررسی و سنجش قرر گیرد.

*سومین مصدومیت شریفات را در استقلال

اسماعیل شریفات هافبك تازه وارد تیم استقلال برای چندمین بار متوالی با مصدومیت روبه رو شد واحتمال حضور وی در تركیب استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان وجود شریفات در جریان تمرینات استقلال با مصدومیت روبه رو شد تا برای سومین بار پس از حضورش در تیم استقلال با مصدومیت روبه رو شده و همراهی این تیم را در تمرینات و مسابقات لیگ از دست بدهد.
گفتنی است: شریفات در مقابل راه آهن دقایقی استقلال را  همراهی كرد  و قرار بود در آبادان نیز مقابل تیم همشهریان خود قرار گیرد.

با مصدومیتی كه برای وی پیش آمده احتمال حضور در تركیب استقلال كاهش می یابد.

*مدارك استقلال دوشنبه به كنفراسیون ارائه می شود

مدارك تیم استقلال برای حضور در مسابقات آسیایی كه از اواخر بهمن ماه آغاز می شود،‌ دوشنبه (10 آبان) به كنفراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود تا  اعضای این تیم برای حضور در این مسابقات آماده شوند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


پرویز مظلومی پنج‌شنبه در زادگاهش آبادان مقابل نفت این شهر قرار می‌گیرد. تقابلی که برای او و همکارانش بسیار پراهمیت است. سرمربی استقلال در حالی 3 روز دیگر برابر نفت قرار خواهد گرفت که هنوز پرسش‌های بی‌پاسخی درباره بازی با راه‌آهن وجود دارد. یک روز بعد از بازی خیلی سعی کردیم با پرویز خان حرف بزنیم اما سرمربی استقلال نتوانست در گفت و گو با ما شرکت کند. ظهر دیروز هنگام عزیمت مظلومی به سوی شهر مقدس قم اما فرصتی دست داد تا او را سوال پیچ کنیم...

شنیدیم راهی مسجد جمکران شدید؟
بله، همین الان که با شما حرف می‌زنم در اتوبان تهران – قم هستم.
بعد از دربی هم به مسجد مقدس جمکران رفتید. علت خاصی دارد؟
علت خاصی ندارد. برای دل خودم این کار را انجام می‌دهم. زمانی هم که در کرمان بودم مسجدی بود به نام صاحب زمان که من هر از گاهی آنجا می‌رفتم. در مشهد هم که آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) بود و گاهی می‌رفتم حرم و با خودم خلوت می‌کردم.
این مسائل در نتیجه‌گیری شما تأثیر می‌گذارد؟
همانطور که گفتم من برای خودم این کار را انجام می‌دهم. خیلی‌ها هم هستند که به این مسائل معتقد هستند اما من هیچ وقت فکر نکردم که با این کارها می‌توان نتیجه گرفت.
پس چه دلیلی دارد که این کار را می‌کنید؟
اینجور کارها در موفقیت انسان‌ها تأثیرگذار است، البته اگر انسان خودش تلاش کند و زحمت بکشد. من همیشه به بازیکنانم گفتم باید زحمت کشید و در کنارش معنویات را هم داشت. اگر زحمت نکشیم اینجور کارها تأثیری در موفقیت انسان‌ها نمی‌گذارد. به نظرم رفتن به مکان‌های مقدس وقتی تأثیر می‌گذارد که انسان خودش هم برای نتیجه‌گیری تلاش کند.
استقلال مقابل راه‌آهن موقعیت‌های آنچنانی نداشت و این برای تیمی که مبعلی و جباری را کنار هم دارد اندکی غیرقابل هضم است.
موقعیت‌های ما آنچنان هم کم نبود. همان طور که دیدید راه‌‌آهن فوتبال خوبی ارائه کرد. آنها تیم دست و پا بسته‌ای نبودند اما استقلال از کمترین موقعیت‌هایش بیشترین بهره را برد.
دوست ندارید مثل بازی‌های قبل صاحب موقعیت‌های زیادی شوید؟
ما دنبال این نیستیم که به حریفان 10 گل بزنیم. همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. تلاش ما این است که فوتبال تهاجمی بازی کنیم اما با منطق. وقتی از حداقل فرصت‌ها بیشترین فرصت را صاحب می‌شویم خیلی راضی‌کننده است.
وقتی برهانی در ترکیب استقلال نیست کمتر صاحب موقعیت تک به تک می‌شوید.
بله، بودن آرش در استقلال خیلی تأثیرگذار است. آرش جزو بازیکنان خوب فوتبال ما است.
جذب قادر حسن ارتباطی با این سوال دارد؟
قادر حسن بازیکن سرعتی است اما باید تست فنی بدهد بعد قراردادش را امضا کنیم. قادر حسن با باشگاه قرارداد بسته اما هنوز قراردادش را ثبت نکردیم. او تست فنی می‌دهد بعد قراردادش نهایی می‌شود. اگر همان بازیکنی باشد که تصور می‌کنیم می‌تواند سرعت ما را در خط حمله بیشتر کند.
بعد از بازی با راه‌آهن در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شدید که یک سوال به ماجرای طالب‌لو و محمدی اختصاص داشت.
متأسفانه برخی مجریان تلویزیونی به جای پرسش سوال‌های فنی به حاشیه‌ها می‌پردازند. این رفتارها درست نیست. استقلال بازی‌اش را برده است و وقتی چنین سوال‌هایی می‌شود ما به برخی مسائل شک می‌کنیم. چه دلیلی داشت عادل فردوسی‌پور آن سوال را از من بپرسد؟
یعنی بالاجبار به این سوال پاسخ دادید؟
خودم را مقابل مردم خیلی کنترل کردم که توانستم به آن سوال پاسخ دهم چون این سوال خیلی بی‌ربط بود. به خاطر همین چیزها است که از بچه‌ها خواستیم پس از بازی با گزارشگران صحبت نکنند چون عموماً سوال‌های حاشیه‌ای پرسیده می‌شود و بازیکنان در حالی که هنوز عرق‌شان خشک نشده ممکن است پاسخی دهند که بعداً پشیمان ‌شوند. فکر می‌کنم ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان پس از بازی کار عاقلانه‌ای است.
در بازی با راه‌آهن به نظر می‌رسید داوران اندکی به نفع حریف سوت می‌زنند.
این هم حاصل هجمه‌ای بود که پس از بازی با پرسپولیس به وجود آمد اما ما احترام می‌گذاریم چون همیشه گفته‌ایم داور هم جزو دایره بازی است. داور یک انسان است و باید یک لحظه سوت بزند.
پنج‌شنبه باید در آبادان مقابل نفت بازی کنید.
خیلی خوشحالم که می‌خواهم به همشهری‌هایم سر بزنم.
چند روز پیش گفته شد شاید این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما بعد اعلام کردند که تماشاگران آبادانی محروم نیستند.
خدا نکند بازی در آبادان بدون تماشاگر باشد. دوست دارم در شرایطی مقابل تیم شهرم قرار بگیرم که تماشاگر روی سکو باشد.
اما بعضی از هواداران آبادان رفتاری انجام می‌دهند که زیبنده محیط ورزش نیست.
قبول دارم که یک عده همیشه در همه جا دردسرساز می‌شوند اما کلیت هواداران نفت مردمی خونگرم، باادب، با اخلاق و مؤدب هستند. امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم هواداران آبادانی را ببخشد. من هم از همشهری‌هایم که خیلی دوست‌شان دارم می‌خواهم رفتار جوانمردانه داشته باشند تا محروم نشوند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیرعامل باشگاه استقلال‌ از آماده شدن زمین اختصاصی این تیم برای برگزاری تمرینات از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت زمین باشگاه استقلال گفت: زمینی در اختیار ما قرار گرفته است و بحث‌های در مورد دریافت زمین چمن فوتبال را با کمک شهرداری منطقه 5 تمام کرده ایم. زیر ساخت بخش تماشاگران و اداری این زمین را آماده کرده ایم و یک ساختمان اداری 140 متری را هم در آن احداث کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بعد از بازی استقلال برابر نفت آبادان، نشستی خبری را برگزار کرده و شروع کار این پروژه را بصورت رسمی اعلام کنیم. البته کارها در این قسمت با سرعت در حال پیش رفت است و فکر می‌کنم اردیبهشت‌ماه زمین چمن برای برگزاری تمرینات تیم استقلال آماده می‌شود، همچنین بخش‌های دیگر آن از جمله رختکن و سرویس‌ها نیز آماده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه وضعیت تیم فوتبال این باشگاه هم اکنون خوب است، افزود: من از تلاش کادرفنی و بازیکنان به خاطر کسب نتایج اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم. هواداران هم در این مدت به خوبی از تیم حمایت کرده تا تیم امروز به وضعیت مطلوب خود برسد.

وی همچنین در مورد دیدار استقلال برابر صنعت نفت در آبادان اظهار داشت: امیدوارم استقلال بتواند در آن بازی هم به پیروزی دست یافته تا به ‌رشدی که در پیش گرفته است، ادامه دهد.

فتح الله زاده در پایان در مورد مسائل حاشیه‌ای که در روزهای اخیر علیه استقلال مطرح شده، گفت: افرادی هستند که در هر شرایطی برای تیم‌ها حاشیه‌سازی کرده و ما را اذیت می کنند اما در جایی که اخلاص باشد، خداوند نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ ناصرحجازی گفت: بازی در تبریز قابل پیش‌بینی بود كه سخت باشد ولیكن اگر داور عدالت را اجرا می‌كرد و جاسم كرار از بازی اخراج می‌شد استقلال به راحتی برنده مسابقه بود ضمن آنكه فرهادمجیدی هم می‌توانست در آخرین لحظه یاد دربی 69 را زنده كند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پخش زنده دیدارهای تیم فوتبال استقلال در سینما با صدای دالبی فارس : محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تلاشی كه صورت گرفته و با تایید وزارت ارشاد و تمام ارگان های مربوطه و طبق قراردادی كه به زودی توسط آقای فتح الله زاده امضا می شود قرار است

 


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی فرد كوچكی است و من به جواب این افراد نیازی ندارم.


منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تنش ایجاد شده بین باشگاه تراكتوسازی و استقلال و همچنین مسائل داوری صحبت كرد.

فارس: ظاهرا حواشی بازی با تراكتورسازی تمامی ندارد؟
وقتی تیمی باسابقه مثل تراكتورسازی با این همه هوادار پرشور كه حمایت آنها در قبال تراكتورسازی لذت بخش است را آدم هایی این‌چنینی اداره می كنند توقع دیگری هم نباید داشت.‌ آدم هایی كه به لحاظ مدیریتی و فنی این تیم را می چرخانند افراد كوچكی هستند و دفعه اولشان نیست كه چنین برخوردهایی می كنند. آنها نمی توانند پاسخگوی هواداران خود باشند و این گرفتاری ها را درست می كنند.

فارس: آقای جعفری مدیرعامل تراكتورسازی در قبال موضع گیری های شما گفته "پورحیدری را در حدی نمی بیند كه جوابش را بدهد. "
من نیازی به جواب ایشان ندارم. حرف های او بعد از بازی با استقلال صادقانه نبود. فكر می كنم ماجرای به حاشیه بردن استقلال از اینجا شروع شده كه كسی به دلیل مشكلاتی كه استقلال پیش از فصل داشت انتظار نداشت این تیم این قدر خوب خود را جمع و جور كند و نتیجه هم بگیرد. به همین دلیل وقتی می بازند یا امتیاز از دست می دهند به جای پاسخگویی توپ را به زمین حریف می اندازند در حالی كه این قدر كه استقلال در دو بازی اخیر خود از داوری لطمه خورده حریفان ضرر نكرده اند.

فارس: اما علی دایی هم دوباره در مورد دربی اظهار نظر كرده و معتقد است استقلال با فتوشاپ ثابت كرده كه گل این تیم آفساید بوده و مظلوم نمایی می كنید؟
دایی مسئول تیم خودش است و نظرش را داده. من جوابی به او نمی دهم.

فارس: در این چند روز جو بدی علیه استقلال بابت مسائل داوری به وجود آمده. این مشكل ساز نیست؟
ما مشكلی نداریم. تیم بزرگ وقتی هواداران زیادی دارد این مسائل را هم دارد. باید تلاش كنیم این مشكلات كمتر شود. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم.

فارس: فكر می كنید با این شرایطی كه داشتید روز جمعه مقابل راه ‌آهن تمركز لازم را داشته باشید؟
همه مسابقات سخت است. نمی توانیم مدعی باشیم كه همه بازی ها را می بریم. به مسائل داوری هم كاری نداریم. اگر هم اشكالات داوری داشته باشیم به این شكل اعتراض نمی كنیم. این استقلال هنوز هم جا دارد تا نیم فصل آماده تر شود.

فارس: با حاشیه ها چطور كنار می آیید؟
همه تلاش من و كادرفنی استقلال و همچنین باشگاه این است كه مشكلات كمتر شود. ما همدیگر را قبول داریم و همدل هستیم. سعی می كنیم تیمی داشته باشیم كه تا اندازه ای پاسخگوی هواداران خود باشیم.

فارس: فكر نمی كنید استقلال برای ادامه روند موفقیت هایش نوسان دارد؟
این طبیعی است كه اشكالاتی داریم اما باید مرتفع شوند. تیم ها به هم نزدیك هستند. مثلا همین راه آ‌هن تا همین چندی قبل در انتهای جدول بود. ما هم دنبال برطرف كردن مشكلات خود هستیم و اشكلات خود را هم به گردن دیگران نمی اندازیم. همین هواداران پرشور تراكتورسازی به طور حتم از تیم خود انتظار دارند. آدم هایی كه در تیم تیم مسئولیت قبول می كنند باید بدانند در چه تیمی حضور دارند و در جهت جلب رضایت هوادارانشان قدم بر دارند. من یك سؤالی دارم.

فارس: بفرمایید.
كدام یك از آقایان كارشناس با قاطعیت گفته اند كه دو گل خورده ما مقابل پرسپولیس و تراكتورسازی آفساید نبوده است؟ در آن لحظه كمك داور چطور می تواند به همان شیوه ای كه همه مدعی هستند تشخیص دهد؟ من اعتقاد دارم حریفان مشكلات داوری را جلو انداخته اند تا مشكلات خود را پنهان كنند. چطور برای دربی كسی از خطای بادامكی كه اخراج داشت حرفی نمی زند. یا در همین بازی با تراكتورسازی كسی از اتفاق رخ داده بین علیزاده و بازیكنان استقلال و تمارض های جاسم كرار چیزی نمی گوید؟ اینها مسائلی است كه پشت گل های آفساید اعلام شده قایم شده است. به هر حال استقلال كار خودش را ادامه می دهد و شاید در ادامه مسیر باخت هم بیاوریم.

 

alireza:اماکاشکی جوابشو نمیداد چون الان فکر میکنه خیلی کسیه



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 860
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با گذشت 2 هفته از داربی پایتخت، حواث روی داده در آن بازی هنوز محل مناقشه است و عکس صحنه گل مردود پرسپولیس همچنان خبرساز است!

00000395.jpg

 

   سایت رسمی باشگاه استقلال درباره عکس صحنه گل پرسپولیس در دربی که در روزنامه استقلال جوان چاپ شده بود، توضیحاتی ارائه کرد: "هرچند در برنامه اخیر 90، دکتر فتح‌اله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال توضیحات کاملی را پیرامون شبه عده‌ای مبنی بر فتوشاپی بودن عکس صفحه نخست روزنامه استقلال جوان داد ولیکن ظاهرا این مساله تبدیل به استفاده ابزاری برای برخی از عزیزان شده است. اولاً همچنان ثابت نشده است که عکس مورد نظر فتوشاپی بوده است یا خیر! ثانیاً اگر هم چنین موردی اثبات شود،‌این مساله ارتباطی به روزنامه استقلال جوان و باشگاه استقلال ندارد چرا که این عکس برگرفته شده از دو سایت رسمی کشور است و باشگاه استقلال و روزنامه استقلال جوان در آن دخل و تصرفی نداشته‌اند.

   در ضمن علی دایی مورد احترام باشگاه استقلال است ولی نباید فراموش کرد ایشان نیز با لحاظ اشتباهات داوری قهرمان ایران شدند و اشتباهات داوری جزء لاینفک فوتبال است ضمن آنکه در سال جاری هرگز اشتباهات داوری به سود استقلال نبوده و اگر هم مساله‌ای بوده مورد اجماع کلیه کارشناسان داوری نبوده است".

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ختصاصی استقلالی- از ابتدای این فصل تعدادی کمر به نابودی استقلال بستند....
ابتدا با استعفای تمامی اعزای هیئت مدیره و مدیر عامل وقت شروع شد... روزهای طلایی نقل و انتقالات می گذشت ولی هنوز تیم نه مدیر عامل داشت و نه سر مربی...مهره های کلیدی تیم به تاراج رفتند..بدخواهان تیم همه از این اتفاقات خوشحال بودند و فکر میکردند که کار استقلال تمام شده و به هدف پلید خود رسیده اند...
تا اینکه آقای فتح الهه زاده سکان هدایت باشگاه را بدست گرفت...جناب آقای دکتر خیلی سریع دست به کار شد و سرمربی را انتخاب کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرد...و محیط آرامی را برای تیم بوجود آورد...
این افراد که دیدند تیم دارد سر و سامان می گیرد دوباره دست به کار شدند سعی کردند تیم را به حاشیه ببرند..اول از همه سعی کردند که آقای حجازی را مقابل باشگاه قرار دهند اما با درایت کادر مدریت ماجرا حل شد بعد از آقای حجازی سراغ برادر آقای مظلومی رفتند این بار هم تیرشان به سنگ خورد اما دست بر دار نبودند این بار نوبت آقای روشن بود که دکتر با صحبت کردن با آقای روشن ماجرا رو فیصله داد... از راه های مختلف سعی کردند تیم را به حاشیه ببرند.. حتی سعی کردند که مدرک آقای فتح الهی زاده رو جعلی و تقلبی نشان دهند...سعی کردند که بازیکنان سابق استقلال رو مقابل تیم فرار دهند...اما باز هم ناکام موندن...
این حاشیه ها ادامه داشت تا اینکه به بازی دربی و آن صحنه مشکوک رسیدیم نشریات و رسانه ها از جمله نود این قدر که به این صحنه پرداختند به پیروزی شیرین استقلال در بازی توجه نکردند...ازبازی دربی به بعد اکثر رسانه ها مثل نود سعی کردند که نشان دهند که داوری به سود استقلال است...آیا واقعا این صحنه های مشکوک که هنوز هیچکس نمیداند که آفساید بوده یا نه اینقدر جنجال بر انگیز است پس چرا فصل گذشته که اینقدر داوری به ضرر استقلال بود این رسانه ها سکوت کردند چرا بازی با پیکان که توپ کامل از خط رد شده بود و داور آن توپ رو اوت اعلام نکرد و استقلال شکست خورد چیزی نگفتند بخاطر همین هنوز تکلیف آسیایی بودنش معلوم نیست ..همین رسانه ها خیلی راحت گذشتن و اون باخت رو به کادر فنی تیم نسبت دادند.. اما حالا رسانه ها این برد را به داوری نسبت می دهند.. این تبعیض ها بخاطر چیست؟
حالا میفهمیم که که چرا کادر فنی بازیکنان را ممنوع المصاحبه کردند...مصاحبه با رسانه ای که علیه استقلال هست بضرر تیم خواهد بود و تیم را بحاشیه خواهد کشاند...
این سوال ها مطح میشود که چه کسانی و با چه اهدافی سعی میکنند که تیم را به حاشیه ببرند؟ تا کی این کار خود را ادامه خواهند داد؟ اینکه استقلال نتیجه نگیرد چه سودی برای این افراد دارد؟ و...
12 هفته از لیگ میگذرد و استقلال فقط با 1 باخت در رده دوم جدول قرار دارد این نتایج نشان میدهد که این حاشیه ها تا به اینجا تاثیر گذار نبوده...این حاشیه ها تا زمانی که خانواده آبی استقلال همدل و متحد باشند هیچ تاثیری بر تیم نخواهد داشت...



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()