نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: چه كسی گفته گروه ما آسان است؟ النصر عربستان تیم سرسختی است و من احتمال می‌دهم السد قطر هم در گروه ما قرار گیرد. گروه‌های دیگر هم مشكل است و تیم‌های خوب در گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند.
وی افزود: همه تیم‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا خود را تقویت می‌كنند. آنها هم باید از نام استقلال بترسند. اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم باید از پس سایر تیم‌ها بر آییم و هیچ تیمی را نباید با یكدیگر مقایسه كنیم.

مظلومی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینكه شاید هفته هجدهم لیگ به دلیل آلودگی هوا تعطیل شود، عنوان كرد:‌ تاكنون كه برای برگزار نشدن بازی‌ها چیزی به ما نگفتند ولی اگر قرار است به خاطر آلودگی هوا مسابقات را تعطیل كنند، باید مدت‌ زمان طولانی این كار را انجام دهند تا بتوانیم تمرین را تعطیل كنیم.
وی ادامه داد: سلامی در ورزش مهم است. در كنار آن باید به فكر قهرمانی هم بود. اگر ورزش قهرمانی نباشد، فایده‌ای ندارد. ورزش قهرمانی سختی‌های خاص خود را دارد. نمی‌شود كه به خاطر آلودگی هوا یك هفته مسابقات را تعطیل كنند و هفته بعد مسابقه دوباره برگزار شود. با این شرایط ما نمی‌توانیم تمرین را تعطیل كنیم چون باید جوابگوی مردم باشیم و بدون تمرین هم نمی‌شود 3 امتیاز را گرفت. نمی‌توانیم به خاطر یك هفته تعطیلی و آلودگی هوا تیم استقلال را به هالیدی بفرستیم.
سرمربی استقلال در مورد بازی روز جمعه با شهرداری تبریز تصریح كرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم تا 3 امتیاز را بگیریم حالا می‌خواهد این كسب امتیاز با خوش‌شانسی باشد یا چیز دیگری.

وی درباره حضور هوار ملا محمد در این تیم و غیبت او در تمرین امروز گفت: ابتدا گفته بودم روز چهارشنبه این بازیكن به تهران می‌آید اما مدیربرنامه‌ او می‌گوید فردا شب وارد تهران می‌شود. این بازیكن باید فردا شب خود را به مربیان معرفی كند و در ازای هر روز غیبت هزار دلار جریمه خواهد شد. در استقلال نظم حرف اول را می‌زند و نمی‌توانیم بی‌نظمی را تحمل كنیم.
مظلومی درباره آخرین وضعیت میلاد میداودی گفت: امروز قرار است وی با پزشك معالجش جلسه‌ای داشته باشد. دیگر مصدوم ما محسن یوسفی در حال بهتر شدن است و خودش را آماده می‌‌كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمود فكری در جمع خبرنگاران در خصوص قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقات شرایط خاص خودش را دارد و همه تیم‌ها با برنامه‌ریزی خوبی وارد بازی‌ها می‌شوند. مطمئنا تیم‌های عربی برای اینكه موفق شوند برنامه‌های خوبی دارند و سرمایه‌گذاری كلان می‌كنند.
وی افزود: تیم‌هایی كه در لیگ قهرمانان آسیا حاضرند اگر در لیگ‌های خود ضعف داشته باشند با در اختیار گرفتن بازیكن خود را تقویت می‌كنند. استقلال هم باید از هم اكنون خود را آماده كند. از روزها و ساعت‌ها نباید بگذریم تا بتوانیم با خیال آسوده به مرحله بعد صعود كنیم.
فكری گفت:‌ استقلال سال گذشته هم بازی‌های خوبی را انجام داد و اگر در دیدار آخر بهتر بود می‌توانست به مرحله بعدی هم صعود كند. تیم‌های اصفهانی چندین سال است كه سازماندهی خوبی دارند و نفرات اصلی خود را همیشه حفظ و برای فصل جدید 3 ، 4 بازیكن خوب اضافه می‌كنند اما استقلال همیشه و هر فصل مشكل جابجایی مدیریت و كادر فنی را دارد. این مسائل به تیم ضربه می‌زند. امیدوارم این مسائل حل شود تا استقلال هم بتواند از فوتبال ایران دفاع كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس پس از قرعه كشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برخی معتقد هستند استقلال در گروه به نسبت راحت تری قرار گرفته است.
بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره این موضوع و شرایط استقلال صحبت های زیر را عنوان كرد:

فارس: نظر شما در مورد گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
بازی های سختی در پیش داریم. هیچ گروهی آسان نیست و همه چیز در شرایط مسابقه مشخص می شود.

فارس: اكثرا معتقد هستند استقلال در گروه ساده ای قرار گرفته است؟
نظرات در این باره مختلف است. در شرایط رفت و برگشت هیچ تیمی نمی تواند بگوید بازی آسانی دارد. البته شاید تیم های حاضر در گروه سپاهان و پرسپولیس از تجربه بیشتری برخوردار باشند. این را هم بگویم كه وقتی تیمی با حریف همطراز و یا بهتر از خودش بازی داشته باشد، هم انگیزه بیشتر می شود و هم تیم حریف به بازی بسته و ضعیف رو نمی آورد.

فارس: استقلال خوب نتیجه می گیرد اما فكر نمی كنید نحوه بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را دچار مشكل كند؟
این كه استقلال در چند بازی خوب نبود را خود كادرفنی هم قبول دارد اما اكنون دو سه هفته ای هست كه شرایط فنی خوبی دارد. نداشتن بعضی از بازیكنان تكنیكی ما باعث شده بود شكل بازی استقلال تغییر كند. تیم شاهین بوشهر اكنون بازی های زیبایی انجام می دهد اما جای این تیم در جدول كجاست؟ به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. اكنون باید به فكر نتیجه گرفتن بود چون همه به این سمت می روند. ما هوار ملا محمد را هم گرفته ایم تا شرایط فنی بهتری هم پیدا كنیم. این بازیكن قرار بود امروز بیاید اما اطلاع دادند كه فردا می آید. البته اگر هم امروز می آمد برای بازی روز جمعه نمی خواستیم از او استفاده كنیم.

فارس: فتح الله زاده تاكید زیادی دارد كه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی می گیرد. نظر شما چیست؟
باید نتیجه بگیریم. مطمئنا شرایط استقلال از این بهتر هم می شود. من آرزویم این است كه هر چهار تیم ایرانی در این رقابت ها از گروه خود صعود كنند.

فارس: بازی با شهرداری تبریز را چطور می بینید؟
بازی سختی است. این تیم می خواهد خود را از انتهای جدول نجات دهد و ما هم نمی خواهیم این روند را قطع كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: فریبا ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ ناصرحجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال پیرامون قرعه‌كشی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا، جذب هوار ملا محمد و نحوه همكاری با باشگاه فولادگستر گفتگوی اختصاصی به شرح زیر انجام داد.
در ارتباط با گروه استقلال در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا چه نظری دارید؟
با توجه به سرمایه‌گذاری و امكانات رقبای ما در غرب آسیا و نزدیكی فاصله آنها با فوتبال ایران قطعا تیم‌های باشگاهی ما رقابت سخت و فشرده‌ای خواهند داشت كه با توجه به قرعه‌كشی انجام شده، ‌این رقابت برای بعضی از تیم‌ها راحت‌تر و بعضی دیگر، سخت و فشرده‌تر خواهد بود. استقلال و ذوب‌آهن قرعه مناسب‌تری نسبت به سایر تیم‌های باشگاهی ما دارند و این هم كار را برای صعود به مرحله بعد آسان‌تر می‌كند. تلاش مجموعه استقلال بایستی به گونه‌ای باشد كه با صدرنشینی در گروه خود، در مرحله بعد نیز شانس بیشتری برای صعود داشته باشند.
شما در مصاحبه‌ای اعلام كرده‌اید كه مخالف جذب هوار ملا محمد بوده‌اید.
همیشه به نظم و انضباط تیمی اهمیت می‌دهم و آنچه در مورد هوار ملا گفتم در راستای بی‌انضباطی‌های این بازیكن در فصل گذشته بوده است. امیدوارم كادرفنی با مدیریت خود، مسائل انضباطی این بازیكن را در كنترل خویش داشته باشند تا وی با بالاترین كارایی در خدمت استقلال باشد. هوار ملا از لحاظ فنی بازیكن خوبی است كه می‌تواند برای استقلال مفید باشد و با آماده شدن سایر مصدومان استقلال رقابت میان آنان جذاب‌تر خواهد شد.
پیرامون نحوه همكاری خود با باشگاه فولادگستر بفرمائید؟
هفته‌ای یك روز به تبریز خواهم رفت تا مسائل كلی باشگاه را زیر نظر داشته باشم. از لحاظ فنی، تفكراتم با لوكا بوناچیچ نزدیك است. تعامل و همكاری خوبی میان ما برقرار می‌باشد. لوكا بوناچیچ مانند خودم به مسائل انضباطی تیم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.
مانند گذشته در كنار مجموعه استقلال خواهید بود؟
بله، موفقیت و سربلندی استقلال در ایران و آسیا مهمترین هدف مجموعه استقلال خواهد بود و من نیز با توجه به مسئولیتی كه در باشگاه دارم برای شادی هواداران تلاش خود را خواهم نمود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


خبرگزاری فارس: رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال گفت: اگر گفتم با جذب هوار ملا محمد مخالفم به خاطر بی‌انضباطی‌هایی است كه او در فصل گذشته انجام داده است.


ناصرحجازی درباره قرعه‌كشی لیگ قهرمانان آسیا، جذب هوار ملا محمد و نحوه همكاری با باشگاه فولادگستر با سایت باشگاه استقلال صحبت كرده است.

*در ارتباط با گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟
با توجه به سرمایه‌گذاری و امكانات رقبای ما در غرب آسیا و نزدیكی فاصله آنها با فوتبال ایران قطعا تیم‌های باشگاهی ما رقابت سخت و فشرده‌ای خواهند داشت كه با توجه به قرعه‌كشی انجام شده، ‌این رقابت برای بعضی از تیم‌ها راحت‌تر و بعضی دیگر، سخت و فشرده‌تر خواهد بود. استقلال و ذوب‌آهن قرعه مناسب‌تری نسبت به سایر تیم‌های باشگاهی ما دارند و این هم كار را برای صعود به مرحله بعد آسان‌تر می‌كند. تلاش مجموعه استقلال باید به گونه‌ای باشد كه با صدرنشینی در گروه خود، در مرحله بعد نیز شانس بیشتری برای صعود داشته باشند.

*شما در مصاحبه‌ای اعلام كرده‌اید كه مخالف جذب هوار ملا محمد بوده‌اید.
همیشه به نظم و انضباط تیمی اهمیت می‌دهم و آنچه در مورد هوار ملا گفتم در راستای بی‌انضباطی‌های این بازیكن در فصل گذشته بوده است. امیدوارم كادرفنی با مدیریت خود، مسائل انضباطی این بازیكن را در كنترل خویش داشته باشند تا وی با بالاترین كارایی در خدمت استقلال باشد. هوار ملا از لحاظ فنی بازیكن خوبی است كه می‌تواند برای استقلال مفید باشد و با آماده شدن سایر مصدومان استقلال رقابت میان آنان جذاب‌تر خواهد شد.

*پیرامون نحوه همكاری خود با باشگاه فولادگستر بگویید؟
هفته‌ای یك روز به تبریز خواهم رفت تا مسائل كلی باشگاه را زیر نظر داشته باشم. از لحاظ فنی، تفكراتم به لوكا بوناچیچ نزدیك است. تعامل و همكاری خوبی میان ما برقرار می‌باشد. لوكا بوناچیچ مانند خودم به مسائل انضباطی تیم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

*مانند گذشته در كنار مجموعه استقلال خواهید بود؟
بله، موفقیت و سربلندی استقلال در ایران و آسیا مهمترین هدف مجموعه استقلال خواهد بود و من نیز با توجه به مسئولیتی كه در باشگاه دارم برای شادی هواداران تلاش خود را خواهم كرد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: حجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
image_gallery?img_id=117473

 

 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: استقلال نسبت به برنامه‌ریزی لیگ اعتراض دارد چرا که در نیم فصل اول تمام بازی‌های پرسپولیس بعد از استقلال برگزار شد و قرار بر این شد که در نیم فصل دوم این برنامه تغییر پیدا کند و بازی‌های پرسپولیس قبل از بازی‌های استقلال انجام بگیرد.
سررشته‌داری در ادامه گفت: با این وجود در هفته بیستم لیگ بازی استقلال و پرسپولیس در یک روز انجام بگیرد تا همین مسئله با عدالت تا حدودی منافات داشته باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال یکشنبه باید در اهواز به مصاف فولاد برود و بعد هزار کیلومتر مسافت را باید طی کند تا به تهران برسد و خود را برای بازی با ذوب‌آهن آن هم به فاصله 4 روز آماده کند.
به این ترتیب استقلال برای بازی حساس خود با ذوب‌آهن فقط 4 روز فرصت آماده‌سازی دارد که همین کار تیم را سخت می‌کند.
باشگاه استقلال نسبت به این برنامه‌ریزی اعتراض دارد و ما امیدواریم دوستان ما در فدراسیون توضیحات لازم را نسبت به این مسئله ارائه دهند و طوری برنامه‌ریزی کنند که تیم‌ها از شرایط معمولی و راندمان بالا خارج نشوند.


:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی , استقلال , برنامه ریزی ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
image_gallery?img_id=117728

 

 

پرویز مظلومی،‌سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: لیگ قهرمانان آسیا مهمترین تورنمنت فوتبال آسیاست. تورنمنتی كه تمام تیم‌های بزرگ قاره كهن جمع می‌شوند و ماراتن فوتبالی را تا رسیدن به قله قهرمانی و افتخار ادامه می‌دهند. مظلومی با بیان مطلب فوق به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: در آسیا تیم‌ها درصدد پیشرفت هستند، در این سال‌های گذشته همواره مشاهده شده است تیم‌هایی كه در گذشته كمتر از آنها اسمی بود به عناوین و افتخاراتی دست یافتند و حتی قدرت‌های بزرگ را هم شكست داده‌اند. در لیگ قهرمانان تمام تیم‌ها برای رویارویی با یكدیگر انگیزه زیاد دارند و تلاش می‌كنند با حذف رقیب به مراحل بالاتر صعود كنند، به همین دلیل تمام مربیان برای رقبا احترام قائل هستند و حرفی در مورد از پیش برنده بودن زده نمی‌شود. مظلومی اظهار داشت: با النصرعربستان، پاختاكور ازبكستان و برنده پلی‌آف غرب كه از بین تیم‌های الاتحاد سوریه، السد قطر یا دمپوی‌هند معرفی می‌شود همگروه شده است. به عنوان سرمربی استقلال از گروه‌بندی تقریبا راضی هستم و قرعه نسبتاً خوبی را داشته‌ایم. ضمن اینكه تیم‌های خوب قاره كهن در گروه‌های مختلف تقسیم‌ شده‌اند و نمی‌شود گفت كدام تیم‌ قوی‌تر و سخت‌تر است. مظلومی ادامه داد: من و دیگر همكارانم از همین امروز به دنبال شناخت حریفان خود در آسیا خواهیم بود و عملك


:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

۱۶ آذر ۱۳۸۹

 image_gallery?img_id=117804

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری که به عنوان سرپرست و مدیر استقلال در کوالالامپور حضور دارد طی صحبت با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: به عقیده من استقلال در گروه بدی قرار نگرفت اما در حال حاضر مشکل ما به این برمی‌گردد که حریف سوم خود را نمی‌دانیم چه تیمی است تا همین کارمان را سخت کند.
البته هیچ گروهی در آسیا آسان نیست.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه عربستان 4 سهمیه در لیگ داشت طبیعی بود که ما به یک نماینده از این کشور بخوریم اما تنها مشکل ما رفت و آمد به کشور ازبکستان و همگروهی با پاختاکور است چون سفر به این کشور سخت است و همین فکر و ذکرمان را به خود مشغول کرده است اما در مجموع در گروه خوبی قرار گرفتیم.
پورحیدری در پایان اعلام کرد: تمامی اعضای کادر فنی ما تجربه حضور در آسیا را دارند و همین می‌تواند در موفقیت استقلال نقش مهمی داشته باشد. مطمئناً برای موفقیت در این رقابت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا با تلاش به آن برسیم.


:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران درباره هم‌گروه شدن استقلال با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، النصر امارات و یکی از 3 تیم الاتحاد سوریه، السد قطر و دمپوی هند که در بازی پلی آف مشخص می شود به خبرنگار ورزشی برنا گفت: از شنیدن این قرعه واقعا خوشحال شدم و در گروه مناسبی قرار گرفته ایم. حریفانمان چندان دشوار نیستند و به همراه پاختاکور ازبکستان راحت به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرعه ذوب آهن نیز مناسب است، اما پرسپولیس و سپاهان کار دشواری خواهند داشت و برای نمایندگان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

حجازی درباره عملکرد استقلال در نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع کارنامه خوبی داشتیم و هواداران از نتایج استقلال راضی بودند. باید در نیم فصل دوم بهتر از قبل ظاهر شویم و طرفدارانمان را خوشحال کنیم. کسی از استقلال توقعی ندارد مثل بارسلونا بازی کند و مهم کسب پیروزی است که خوشبختانه در این امر موفق بودیم. در پایان فصل استقلال،سپاهان و ذوب آهن در جمع 3 تیم بالای جدول خواهند بود و پرسپولیس با این شرایطش جایی در این رتبه ها نخواهد داشت.

وی درباره خرید "هوار ملامحمد" گفت: موافق جذب این بازیکن نبودم و به نظرم او چندان نمی تواند به استقلال کمک کند. هوار پارسال زمانی که در پرسپولیس حضور داشت، بازیکن بی‌نظمی بود و مسوولان استقلال باید به گونه ای قرار داد امضا کنند که دیگر نتواند بی انضباطی کند. "نشات اکرم" خیلی از هوار بهتر بود، اما متاسفانه این انتقال صورت نگرفت.

حجازی درباره مصدومیت و غیبت چند ماهه میلاد میداوودی تصریح کرد: میداوودی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و نبودش می‌تواند به استقلال ضربه بزند. امیدوارم میلاد به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسد و به استقلال کمک کند.

وی افزود: آرش برهانی با 2 گلی که مقابل پاس همدان به ثمر‌‎رساند، روحیه اش تقویت شده و خودش را پیدا کرده است. آرش مهاجم باهوشی است که اگر روحیه اش خوب باشد در گلزنی موفق خواهد بود.

رییس کمیته فنی استقلال درباره خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال خاطرنشان کرد: نباید چنینی رفتاری با کریم صورت می گرفت و باقری خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد. باقری خیلی طاقت آورد و اگر به من هم می گفتند در دقیقه نود بروم زمین این کار را انجام نمی دادم. باقری می توانست به پرسپولیس کمک کند اما این گونه نشد.

حجازی در پایان در مورد انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی فولاد گستر تبریز گفت: من دیروز در تمرین فولاد گستر حاضر بودم و با لوکا صحبت کردم. بوناچیچ مربی خوبی است و از نظر نظم و دیسیپلین به من شباهت دارد. قرار است چند بازیکن خارجی برای تقویت فولادگستر بگیریم و اگر این اتفاق رخ دهد نماینده تبریز قوی تر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری که به عنوان سرپرست و مدیر استقلال در کوالالامپور حضور دارد طی صحبت با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: به عقیده من استقلال در گروه بدی قرار نگرفت اما در حال حاضر مشکل ما به این برمی‌گردد که حریف سوم خود را نمی‌دانیم چه تیمی است تا همین کارمان را سخت کند.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه عربستان 4 سهمیه در لیگ داشت طبیعی بود که ما به یک نماینده از این کشور بخوریم اما تنها مشکل ما رفت و آمد به کشور ازبکستان و همگروهی با پاختاکور است چون سفر به این کشور سخت است و همین فکر و ذکرمان را به خود مشغول کرده است اما در مجموع در گروه خوبی قرار گرفتیم.
پورحیدری در پایان اعلام کرد: تمامی اعضای کادر فنی ما تجربه حضور در آسیا را دارند و همین می‌تواند در موفقیت استقلال نقش مهمی داشته باشد. مطمئناً برای موفقیت در این رقابت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا با تلاش به آن برسیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

جدایی منصور پورحیدری به ضرر استقلال است. این را علی فتح‌الله‌زاده به خوبی درک کرده و در جلسه‌ای که با مرد سرد و گرم چشیده استقلال داشته می‌گوید: «ما به شما نیاز داریم منصورخان، بمان و به استقلال کمک کن.»
منصور پورحیدری با این همه تجربه، افتخار و بزرگی حاضر شده به عنوان سرپرست یا مدیر فنی کنار مظلومی و همکارانش باشد که این بسیار مهم و پراهمیت است. پورحیدری با این همه افتخار در لیگ ایران، آسیا و تیم ملی دیگر ادعایی برای مربیگری ندارد و این را علی فتح‌الله‌زاده هم به خوبی درک کرده است. کدام گزینه سرپرستی استقلال دارای چنین ویژگی‌ها است؟ کدام گزینه جز منصور پورحیدری می‌تواند هم در حوزه فنی و هم غیرفنی به مدد مظلومی بیاید؟ منصور پورحیدری فقط برای استقلال یک سرپرست نیست؛ او یک مشاور و شاید کمک پنهانی مظلومی روی نیمکت هم باشد!
خیلی‌ها دنبال یک دستیار جدید برای مظلومی می‌گشتند. حتی نام مجید نامجو مطلق هم دهان به دهان شد اما هیچ‌کس به این مهم فکر نکرد که منصور پورحیدری برای خودش یک پا سرمربی است. اگر بهتاش فریبا پس از سال‌ها دوباره وارد محیط استقلال شده و اندکی با این محیط بیگانه است، اگر محمود فکری هنوز برای آموختن و باتجربه شدن کار دارد، منصور پورحیدری همه فاکتورهای یک مشاور فنی و حتی غیرفنی را برای مظلومی ایفا می‌کند.
البته جز این هم نیست و پورحیدری تا امروز که 17 هفته از لیگ گذشته مربی پنهان استقلال هم بوده و شاید کمک‌های فکری او است که علی فتح‌الله‌زاده را مجاب کرده تا اجازه خروجش از اردوگاه آبی را ندهد.

پورحیدری: استقلال امروز نتیجه تلاش فتح‌الله‌زاده است
منصور پورحیدری با گذشت 17 هفته از لیگ و گذر از نیم‌فصل ارزیابی خود را از نتایج استقلال بیان می‌کند:‌ « با توجه به شرایطی که داشتیم از نتایج راضی هستیم. ما انتظار نداشتیم به این خوبی تیم را جمع و جور کنیم البته دلیل این اتفاق تلاش‌های علی فتح الله زاده در راس باشگاه است. او باعث شد برخی مشکلات تیم برطرف شود.»
پورحیدری با اشاره به اینکه نمی‌توان در برهه کنونی نواقص استقلال را از بین برد می‌گوید: «استقلال به دلیل ناقص بودن و دیر بسته شدن زمان کمی را برای بازسازی داشت و سریع مجبور شدیم با همین شرایط کار را آغاز کنیم. کمبودهایی داریم که کاری از دست کسی بر نمی‌آید. با این وجود تا اینجا این کمبودها جبران شده است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تیم در کار گروهی به مشکل بخورد مصدومیت‌های بازیکنان است. در عین حال باشگاه در تلاش است این کمبودها برطرف شود. باید همین روند را تداوم دهیم تا به مشکل نخوریم.»
موضوع جدایی پورحیدری از استقلال این روزها سوژه رسانه‌ها است. منصورخان در این باره حرف‌هایی دارد: «من فقط به دلیل علاقه و دوستی چندین ساله‌ای که با معاون استانداری اراک دارم می‌خواهم به ایشان مشاوره بدهم. ایشان می‌خواهد بی سر و صدا به جوان‌های یک استان کمک کند و من هم این را وظیفه خود می‌بینم که هر موقع او خواست از کمک دریغ نکنم. البته من با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم با تیم دیگری مذاکره کنم. فقط یک ارتباط عاطفی با معاون استانداری اراک دارم فقط می‌خواهم به او مشاوره فکری دهم. من اراک نمی‌روم و اگر وقتم گرفته نشود حتما به این تیم دسته اولی کمک فکری می‌دهم. نه قراردادی امضا می‌شود و نه تفاهم رسمی وجود دارد چون با استقلال قرارداد دارم به لحاظ قانونی نمی‌توانم جای دیگری بروم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی چندان هم خوش‌شانس نیست! شاید او توانست به سلامت از بازی با راه‌آهن و شاهین بوشهر (در لیگ و جام حذفی) بگذرد

پرویز مظلومی چندان هم خوش‌شانس نیست! شاید او توانست به سلامت از بازی با راه‌آهن و شاهین بوشهر (در لیگ و جام حذفی) بگذرد و مهر خوش‌شانسی را بر پیشانی خود ببیند اما نگاهی به آمار مصدوم‌های استقلال در نیم فصل نخست کافی است تا به این نتیجه برسیم که پرویزخان نه‌تنها خوش‌شانس نیست بلکه بسیار هم بدشانس است. استقلال در لیگ دهم کار خود را با 2 مصدوم آغاز کرد؛ سید مهدی سیدصالحی و هادی شکوری که به دلیل پارگی رباط قبل از شروع فصل دهم پای خود را به تیغ جراحان سپردند. مظلومی آن روزها تصور می‌کرد با همین 2 مصدوم کارش را در نیم‌فصل نخست لیگ برتر به پایان خواهد برد و دیگر بازیکنانش مثل سربازان جان سخت همراهش خواهند بود اما فصل که شروع شد از در و دیوار برای مظلومی و دستیارانش بارید. ابتدا روانخواه مصدوم شد، بعد کیانوش رحمتی و جباری و یکی یکی نوبت به دیگران رسید تا طعم تلخ مصدومیت را مزه مزه کنند. محمدی، مجیدی، یوسفی، برهانی، مبعلی، میداودی و دست آخر امیرحسین صادقی کسانی بودند که فقط در 17 بازی خود را به کلینیک دکتر نوروزی معرفی کردند. به این ترتیب بود که استقلال در مقطعی مجبور شد با بازیکنانی وارد میدان شود که هنوز به شرایط آمادگی نرسیدند. نمونه بارز آن بازی با ملوان است که آبی‌ها آرش برهانی مصدوم را به ناچار در ترکیب اصلی خود قرار دادند. شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم وقتی بغرنج‌تر جلوه می‌کند که می‌بینیم میلاد میداودی هفته‌ها باید برای ترمیم پای مصدومش به فیزیوتراپی برود و برگردد. در این شرایط 3 هفته هم امیرحسین صادقی در ترکیب اصلی نیست و محسن یوسفی، هادی شکوری و حتی فرهاد مجیدی هم در آمادگی صد درصد به سر نمی‌برند. تصور اینکه یک مربی چگونه می‌تواند با این شرایط معادلات پیش رو را برطرف کند بسیار سخت و دشوار می‌نماید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
اجازه بی انضباطی به هوارمحمد را نمی‌دهیم/ از این وضعیت خسته شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوار است دیدار این تیم در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر برابر شهرداری تبریز لغو نشود، در مورد بی انضباطی های بازیکن عراقی این تیم گفت: قراردادمان را به گونه‌ای بسته‌ایم که وی اجازه بی انضباطی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در قراردادی که با هوار ملامحمد بسته ایم همه این موارد را در نظر گرفته ایم و این بازیکن باید در تمام تمرینات ما شرکت کند. ما هوار را برای پوشش نقاط ضعف جناح چپ مان گرفته ایم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به احتمال تعطیل شدن دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر گفت: از این وضعیت خسته شده ایم. چطور می شود که ما شش روز هفته را در این آلودگی تمرین کنیم اما نتوانیم بازی را برگزار کنیم. یک روز به خاطر بازیهای تیم ملی اردو لغو می شود، یک روز به خاطر تیم امید و یک روز.. واقعا از این شرایط خسته شده ام.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که خیلی ها معتقدند استقلال فوتبال زیبایی را بازی نمی کند و تنها به فکر سه امتیاز است گفت: این مسائل خیلی مهم نیست. مهم این است که ما بتوانیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و خودمان را به صدر جدول برسانیم.

وی در مورد دیدار با شهرداری تبریز نیز گفت: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما برای این بازی برنامه های خاص خودش را داریم. تلاش می کنیم با گرفتن سه امتیاز به صدر جدول نزدیکتر شویم.

مظلومی در مورد بازی دادن به مجتبی جباری پس از طی کردن دوران مصدومیت گفت: سوئ تفاهم هایی در این مورد بین ما و کادر پزشکی بوجود امده بود که البته مشکل خاصی نیست و من از تلاش ها و زحمات دکتر نوروزی به خاطر کمک به رسیدن بازیکنان تشکر می کنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال در لیگ دهم در بعضی از بازی ها با مشکل گلزنی و در بعضی بازی ها با مشکل دفاعی روبرو است.البته پرویز مظلومی سرمربی استقلال معتقد است اگر قرار باشد تیمی هم خوب حمله و هم خوب دفاع کند می شود بارسلونا.
مظلومی در گفتگو با ایلنا گفت:«ما در بازی شاهین که گل نخوردیم،حقمان بود هفت گل بخوریم.ولی دربازی پاس با دو اشتباه گل دریافت کردیم.توپ به پای بازیکنانمان می خورد و جلوی پای بازیکنان حریف می افتاد و آنها توپ را گل می کردند.ما باید طوری کار کنیم که هم در حمله و هم در دفاع موفق باشیم.البته تیمی که در هردو زمینه کامل باشد می شود بارسلونا.»
مظلومی قبول دارد که تیمش سرعت تیمی بالایی ندارد:«من هم قبول دارم سرعت تیمی ما پایین است.البته داریم روی این موضوع کار می کنیم.سرعت بازی ما در بازی برابر ملوان و پاس خیلی بهتر شده بود ولی ما همچنان در این زمینه مشکل داریم.»
استقلال در این فصل سه بازیکن خارجی به نام های فیلیپ آلوز دسوزا،اندرسون دوسانتوز و آندره لوئیز را به خدمت گرفته که هیچ کدام نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.البته به نظر سرمربی استقلال آندره لوئیز بازیکن خوبی است:«به آندره لوئیز چند بازی استراخت دادیم و در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد تا با انرژی بیشتری به بازی ها بر گردد.البته ما کلا از او راضی هستیم و او بازیکن خوبی است.»
استقلال فصل گذشته بازیکنان کناری خیلی خوبی داشت ولی آنها در این فصل از استقلال جدا شدند و استقلال نتوانست مهره‌های خوبی در این پست جذب کند.پس از پیوستن خسرو حیدری به سپاهان استقلالی‌ها آندره لوئیز را جذب کردند و استقلال بعد از پیوستن بیک زاده به سپاهان هم بازیکنی در پست هافبک راست جذب نکرد.مظلومی تاكید كرد با پیوستن هوار مولا محمد به این تیم مشکلات کناره های استقلال حل می شود:«ما هوار مولا که بازیکن گوش چپ است را جذب کرده‌ایم و او می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند.البته ما در بازی با پاس هم هر 3 گلمان را گوش‌هایمان زدند.ما از شریفات در گوش راست و از برهانی در گوش چپ استفاده کرده بودیم و هر دوی آنها می توانند به تیم کمک کنند.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

«ناصر حجازى« مدیر فنى تیم فوتبال استقلال مدت هاست به عنوان مشاور ارشد باشگاه گسترش فولاد انجام وظیفه مى کند اما به خاطر اینکه براى انتخاب سرمربى این تیم با او مشورت نشده بسیار دلخور و ناراحت بود.
گفت وگو با وى را بخوانید:
• بالاخره سرمربى گسترش فولاد انتخاب شد و لوکا بوناچیچ کار خود را آغازکرد؟
- خوشبختانه مذاکرات موفقیت آمیز بود و مسئولان توانستند نظر لوکا را براى حضور در گسترش فولاد جلب کنند.
• به نظر شما لوکا در این تیم مى تواند موفق شود؟
- بله. به نظر من گسترش فولاد هنوز چیزى از دست نداده. ۵ امتیاز اختلاف تا صدر جدول قابل جبران است.
• چطور شد مسئولان تصمیم گرفتند از لوکا استفاده کنند؟
- مربى دیگرى نبود که قابلیت هاى موفق کردن تیم را داشته باشد.
• براى آوردن لوکا بوناچیچ با شما مشورت شد؟
- ۱۰ روز قبل از اینکه به من بگویند با لوکا تمام کردند.
• مگر شما مشاور ارشد باشگاه نبودید، پس چرا بدون اطلاع شما سرمربى انتخاب کردند؟
- فوتبال ما از دخالت بى جاى مسئولان در حال سقوط است و همین عوامل باعث شده که فوتبال ما به هیچ جایى نرسد.
• از شرایط استقلال براى ما بگویید؟
- شرایط خوب است و خدا را شکر تیم نتیجه هاى مناسبى هم کسب مى کند.
• باز هم شاهد بازى زیبا از سوى استقلال نبودیم؟
- همین که استقلال نتیجه مى گیرد هواداران راضى هستند.
• یعنى هوادار بازى زیبا را دوست ندارد؟
- کسى انتظار ندارد استقلال مثل بارسلونا بازى کند. در ایران هیچ تیمى قادر نیست بازى زیبا را به نمایش بگذارد و فقط تا حدودى ذوب آهن با بازى تک ضرب خود این بازى زیبا را به نمایش مى گذارد.
• طالب لو هم که در استقلال ماندنى شد.
- مطمئن باشید اگر طالب لو از استقلال مى رفت محو مى شد. بازیکنانى نظیر سیاوش اکبرپور و حسین کاظمى چنین شرایطى را تجربه کردند و من مطمئن هستم که پشیمان شده اند.
• به نظر شما طالب لو چرا از حضور در استقلال ناراضى بود؟
- این را باید از خودش پرسید اما به نظر من این دلیل نمى شود بازیکنى چون نیمکت نشین است فکر رفتن به سرش بزند.
• پس به نظر شما باید چه کار کند؟
- باید تلاش خود را بیشتر کند و در تمرینات بتواند نظر مساعد کادر فنى را جلب کند. من به عنوان مربى هر بازیکنى خوب کار کند را به میدان مى فرستم و قطعا پرویز مظلومى و سایر مربیان هم چنین اعتقادى دارند.
• استقلال روند رو به رشدى دارد، به نظر شما مى تواند این روند را ادامه بدهد؟
- من از قبل هم گفته بودم که تیمهاى سپاهان، استقلال و ذوب آهن رده هاى اول تا سوم را به خود اختصاص مى دهند و حال نیز همین اعتقاد را دارم.
• پس به نظر شما سپاهان گزینه اصلى قهرمانى است؟
- با توجه به بازیکنانى که این تیم دارد باید قهرمان شود. سپاهان اگر ۲ بازى عقب افتاده خود را ببرد هم قهرمان نیم فصل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()