نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با از دست رفتن شرایط خوب میزبانی، مصدومیت بازیكنان كلیدی، شرایط داوری و بدشانسی‌ نتوانستیم شهرداری تبریز را ببریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز اظهار كرد: به هر حال در این بازی شانس با ما یار نبود، ما چندین موقعیت گلزنی ایجاد كردیم كه توپ‌ها وارد دروازه نشد. البته حریف هم با تمامی بازیكنانش فقط دفاع می‌كرد و از تاكتیك دفاع كردن، خود را به زمین انداختن و وقت تلف كردن استفاده كرد تا یك امتیاز بگیرد. باید به آن‌ها برای این نتیجه تبریك بگویم.

وی افزود: خط حمله ما در این بازی كم اثر بود چرا كه ما دو بازیكن كلیدی یعنی فرهاد مجیدی و میلاد میداودی را در اختیار نداشتیم. همچنین تعداد بازیكنان مصدوم تیم هم زیاد است. محسن یوسفی و محمد محمدی مصدوم شدند. سید صالحی هم هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. مصدومان دیگری هم در تیم داریم كه امیدواریم این بلا از تیم ما دور شود.

مظلومی ادامه داد: در این مسابقه با اخراج نابجای ایمان مبعلی كه هافبك طراح و بازی‌ساز ما بود برنامه‌های استقلال به هم ریخت. مبعلی با بازیكنان خودمان صحبت كرده بود و فكر نمی‌كنم ناسزایی به داور گفته باشد. درست است از تیم حریف هم یك نفر اخراج شد اما تیمی كه فقط دفاع می‌كند، ده نفره شدنش زیاد فرقی نمی‌كند. در هر حال باید از تلاش بازیكنان تیمم تشكر كنم. هرچند از نتیجه راضی نیستم.

سرمربی استقلال به تعویق افتادن 24 ساعته این بازی را باعث به هم خوردن تمركز تیمش دانست و گفت: ما در این بازی میزبان بودیم اما به تعویق افتادن این مسابقه باعث شد نتوانیم از میزبانی‌مان به خوبی استفاده كنیم. تماشاچیان كمتری به ورزشگاه آمدند و خیلی‌ها هم شك داشتند كه امروز بازی هست یا نیست. همه برنامه‌ریزی ما برای بازی در روز جمعه بود. نمی‌دانم هوا چقدر آلوده بوده كه آن را به امروز (شنبه) انداختند. آیا آلودگی هوای امروز كمتر از دیروز است؟ همه این‌ها سبب شد تا امروز روز بد ما باشد و با بدشانسی نتوانیم به پیروزی برسیم.

مظلومی درباره پیوستن هوار ملامحمد به تیمش گفت: ظاهرا پروازها لغو شده كه او نتوانسته به تهران بیاید. هوار قرار است امشب وارد تهران شود. ما نمی‌دانیم كه در عراق چه اتفاقاتی افتاده كه آمدن او به تاخیر افتاد اما اگر در آینده بی‌انضباطی‌ای از او ببینیم قطعا با او برخورد خواهیم كرد.

مظلومی درباره قضاوت بازی هم گفت: داور قضاوت یك طرفه‌ای در این بازی داشت. صحنه‌های زیادی كه منجر به خطا روی اسماعیل شریفات بود را سوت نزد. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم اما قضاوت داور در بازی امروز تاثیرگذار بود. دوستان ما صحنه گل شریفات را از تلویزیون دیده‌اند و گفتند كه این گل صحیح بوده و داور به اشتباه آفساید اعلام كرده است.

وی درباره‌ی مصدومیت میلاد میداودی هم خاطرنشان كرد: بعد از مشورت با چهار پنج پزشك همه به اتفاق گفتند كه پای او باید عمل شود. حالا هنوز مشخص نیست كه در ایران عمل شود یا خارج از كشور. جای تاسف دارد كه یكی از بازیكنان كلیدی ما را این طور مصدوم می‌كنند. میداودی می‌توانست در جام ملت‌ها به تیم ملی ایران كمك كند. بهتر است كمیته انضباطی مقرراتی وضع كند تا بازیكنان تیم‌های مختلف نتوانند این طور بازیكنان موثر را مصدوم كنند.

مظلومی در پایان صحبت‌هایش به غیر حرفه‌ای بودن اقدام قطبی برای پیوستن به یك تیم ژاپنی اشاره كرد و گفت: این اقدام افشین قطبی غیر حرفه‌ای بود و فدراسیون باید موضوع را بررسی كرده و شدت عمل بیشتری نشان دهد. اعلام پیوستن قطبی به یك تیم ژاپنی در این مقطع اصلا خوب نبود. مگر می‌شود پیش از تورنمنت مهمی چون جام ملت‌ها، این اقدام از سوی سرمربی تیم ملی ایران سر بزند. به هر حال باید دلایل قطبی را هم شنید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با اخراج ایمان مبعلی حالا همه دیدند که داوری ها به سود استقلال نیست و ما هم از این ناحیه لطمه خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل عصر امروز شنبه تیمش برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. متاسفانه با اخراج مبعلی برنامه های ما بهم ریخت. این اخراج قابل توجه آقایانی باشد که می گویند داوری ها به سود استقلال است. همه دیدند که اینطور نیست.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم گلی که استقلال به ثمر رساند درست بود. دوستانم که در تلویزیون این بازی را دیده بودند اعلام کردند گل صحیح بوده است . با این حال ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه حریف ما 8 - 9 نفر دفاع می کرد و این بار آقای درخشان خوش شانس بود.

پرویز مظلومی با اشاره به غیبت برخی بازیکنانش در دیدار امروز خاطرنشان کرد: متاسفانه غیبت فرهاد مجیدی و میلاد میداودی تا حدود زیادی قدرت تهاجمی ما را کاهش داده بود. آرش برهانی هم تلاش زیادی کرد و خسته بود. با این حال شهرداری برای کسب حداقل امتیاز امده بود که با دفاعی چند لایه به آن دست پیدا کرد.

سرمربی استقلال در مورد اخراج مبعلی و تاثیر ان بر روی عملکرد این تیم گفت: ما برنامه های حمله را براساس ایمان مبعلی طراحی کرده بودیم که اخراج وی تاثیر منفی بر عملکرد ما داشت. به هر حال فکر می کنم که بازیکن ما تاثیرگذارتر از بازیکن اخراجی حریف بود. ضمن اینکه تیمی که دفاع می کند اخراج شدن یک بازیکنش تاثیر زیادی بر عملکردش ندارد.

وی در مورد تاخیر یک روزه در برگزاری این بازی گفت: به هر حال ما برنامه ریزی کرده بودیم که روز جمعه به مصاف شهرداری برویم اما نمی دانم به چه دلیل تصمیم به تعویق این دیدار گرفته شد. این تاخیر تمرکز بازیکنان ما را برهم زد و باعث شد طرفداران استقلال هم استقبال کمی از این بازی کنند.

مظلومی ادامه داد: ما از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم به سه امتیازی که می خواستیم دست پیدا کنیم. امیدوارم با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در دیدارهای آینده به این مهم دست پیدا کنیم و نتایج خوبی بدست آوریم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرداری تبریز در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در حالی كه هنوز وارد نشست خبری نشده بود در جمع خبرنگاران گفت: اینقدر می‌گویند داوری به نفع استقلال است ولی دیدید كه امروز چنین چیزی نبود و ما چه مشكلاتی داشتیم. به هر حال خسته نباشید می‌گویم. فكر می‌كنم گلی كه زدیم آفساید نبود و البته كارشناسان باید نظر بدهند.
وی افزود: تیم حریف هم 9 نفره دفاع می‌كرد و چشم به ضد حمله داشت، فوتبال همین است. ما از موقعیت‌های خود استفاده نكردیم. با توجه به موجودی كه در خط حمله داشتیم از نفرات خود بهره بردیم. امروز با كمبود مهاجم روبه رو بودیم. آسیب دیدگی بازیكنان مشكلات را زیاد كرده و به همین دلیل خط حمله ما كم فروغ تر از روزهای گذشته بود.

سرمربی استقلال درباره كارت قرمز ایمان مبعلی عنوان كرد: ما بازیكن كلیدی خود را از دست دادیم. برای او برنامه ریزی داشتیم. برای تیمی كه دفاع می‌كند از دست دادن بازیكن زیاد مسئله‌ای نبود. ایمان كاری نكرد كه بخواهد اخراج شود. او با بازیكن خودمان حرف زد نه با داور. رفیعی را دوست داریم اما امروز از خطاهای كه روی بازیكنان استقلال می‌شد به راحتی گذشت.
مظلومی درباره آلودگی هوا و انجام نشدن بازی در روز گذشته گفت: برای روز گذشته برنامه ریزی كرده بودیم اما برنامه ما را به هم ریختند. هوای امروز تهران با دیروز فرقی نكرده است. ما میزبان بودیم اما نتوانستیم از موقعیت میزبانی خود استفاده كنیم. هواداران كمی به ورزشگاه آمده بودند و این مسائل برای ما مشكل ساز است.
سرمربی استقلال تصریح كرد: نمی‌دانم كه جریان چه بود كه بازی روز گذشته انجام نشد اما ما به عنوان میزبان بیشتر ضرر كردیم. هواداران استقلال در بازی‌های گذشته خوب استقبال كرده بودند اما امروز چون شنبه بود و دیروز بازی لغو شد تعداد كمی به ورزشگاه آمده بودند.

وی در پایان در خصوص دلیل غیبت هوار ملا محمد گفت: او امشب وارد تهران می‌شود و فردا در تمرین شركت می‌كند. هوار به دلیل لغو شدن پرواز تهران و بغداد نتوانسته بود به موقع بیاید اما ما در جریان كامل این مسئله بودیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: کمیته فنی درباره خروج نام میلاد میداودی مهاجم مصدوم از لیست تیم تصمیم می گیرد.



علی فتح اله زاده گفت: عمل جراحی مچ پای مصدوم میداودی قطعی شده است و این بازیکن تا دو روز آینده پایش را به تیغ جراحان می سپارد که طبیعتا چند ماه باید دور از میادین باشد.
وی درباره احتمال خارج شدن میداودی از لیست استقلال و جذب یک مهاجم دیگر تاکید کرد: این موضوع به کمیته فنی مربوط می شود و اعضای این کمیته تا انتهای هفته درباره وضعیت میداودی نظر خود را اعلام می کند.
سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: البته تمام تلاش تیم پزشکی باشگاه این است تا پس از جراحی، میداودی را هر چه زودتر به میادین بازگرداند.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال به تیم ملی خاطر نشان کرد: هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده و از تیم ملی کسی در این خصوص با من تماس نگرفته است.
وی گفت:‌ اگر مجیدی به تیم ملی دعوت شود حتما با وی برای بازگشت و کمک به این تیم در بازی های جام ملت های آسیا صحبت خواهم کرد.
فتح اله زاده افزود: نمی دانم مجیدی این پیشنهاد را قبول می کند یا خیر، اما تلاشم را برای قانع کردن وی به کار می برم.
وی با اشاره به بازی استقلال با شهرداری تبریز که ساعت 15 امروز برگزار می شود، یادآور شد: امروز بازیکنان ما کار سختی دارند، چرا که از شرایط مسابقه خارج شده اند و بازگرداندن تمرکز به بازیکنان کار دشواری است.
فتح اله زاده در پایان با تاکید بر اینکه هوای تهران تفاوت چندانی با روز گذشته ندارد، گفت: مشکل خاصی متوجه تیم ما نیست، اما نگران هوادارنی هستم که از شهرستان به تهران آمده اند و از روز گذشته در بلاتکلیفی به سر می برند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداوودی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که در جریان دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شده بود، در ادامه روند درمان خود صبح امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافت و توسط دکتر امین نوروزی رییس کمیته توانبخشی این فدراسیون مورد معاینه مجدد قرار گرفت.


نوروزی درباره آخرین وضعیت میداوودی، تصریح کرد: به هر شکل پارگی رباط مچ پای این بازیکن محرز است و در حال حاضر روند درمان او سیر طبیعی خود را سپری می کند. تلاش ما در این مرحله این است که ورم پای او را به طور کامل از بین ببریم.


وی افزود: امروز میداوودی توسط یکی دیگر از متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی مورد معاینه قرار گرفت که ایشان هم نظر به جراحی مچ داشتند؛ چرا که با توجه به حساسیت محل آسیب دیده سعی ما این است که به هیچ عنوان آینده ورزشی میداوودی تهدید نشده و بین 3 تا 4 ماه آینده به میادین بازگردد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی برنا گفت: اگر قرار است بازی های ما در تهران لغو شود پس بهتر است لیگ را فعلا تعطیل کنند تا مجبور نشویم در این هوای آلوده تمرین کنیم.


وی اضافه کرد: درست است که ما در اهواز بازی داریم و آنجا هوا بهتر است اما تمرینات مان را که نمی توانیم لغو کنیم و می بایست قبل از بازی با فولاد یک هفته در همین هوای تهران به تمرین بپردازیم.


وی افزود: تمرین در چنین شرایطی برای همه ما خطرناک است و بیشترین خطر برای بازیکنان خواهد بود چون هوای بیشتری به ریه هایشان وارد می شود.

وی گفت: روز گذشته از آقای حجازی خواستم فعلا در تمرینات حاضر نشود چون هوای آلوده تهران برایشان مضر است، با این حال ایشان همواره در کنار ما حضور دارند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


علی فتح الله زاده ، مدیر استقلال می گوید سازمان لیگ با لغو دیرهنگام بازی تیمش و شهرداری تبریز در حق طرفداران تیم تهرانی ظلم کرده است.

فتح الله زاده که کمتر از 24 ساعت قبل به ایران برگشته از فدراسیون فوتبال گله دارد که چرا زودتر از این لغو بازی را اعلام نکرده تا همه به دردسر نیفتند و همه برنامه های تیم ها و تماشاگران به هم نریزد. او در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن انتقاد از این بی برنامگی حرف هایی هم درباره قرارداد جدید قطبی با تیمی ژاپنی و سرمربی آینده تیم ملی زده که مثل همیشه ارزش خواندن را دارد!

شما نسبت به لغو دیرهنگام بازی تیم تان اعتراض نکردید؟

چرا اتفاقا ما هم شاکی شدیم. به آقای محمدی گفتم آخر الان که یک ساعت تا بازی مانده زمان مناسبی است برای اعلام لغو بازی؟ البته او گفت استاندار تاکید کرده بازی باید لغو شود و هیچ راهی نداشتیم. من هم گفتم بابا هواشناسی که از یک ماه قبل اعلام کرده بود ، پس چرا این مسئه را این قدر کش دادید و گذاشتید یک ساعت قبل از بازی اعلام کردید؟

اعتراض استقلال الان دقیقا به چه اتفاقی است؟ به بی برنامگی ایجاد شده در برنامه های تیم یا موضوعی دیگر؟

به مجموعه ای از مشکلاتی که برای مان ایجاد شده. اینکه تیم تمام برنامه هایش را بر این اساس تنظیم کرده بود که ما باید ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه مسابقه بدهیم . حالا هزینه های هتل و تدارکی که برای تیم دیدیم خیلی هم نیست اما الان هم هنوز تکلیف مان مشخص نیست. می گویند شاید شنبه بازی کنیم ، شاید هم بازی نکنیم. هتلی که تیم در آن اردو داشته را مجبور شدیم تحویل بدهیم و نمی دانیم برای اینکه اگر بازی فردا باشد چه کاری می توانیم انجام بدهی اما از همه این مشکلات مهمتر بحث 4 یا 5 هزار تماشاگری است که برای این بازی آمده اند. بچه هایی که خیلی های شان از شهرستان ها می آیند و اکثرا هم از اقشار محروم جامعه هستند و وضعیت مالی خوبی ندارند ، پولی را از خانواده شان می گیرند و کلی راه کوبیدند آمده اند در تهران سرگردان شده اند. چه کسی باید پاسخگوی این بنده های خدا باشد؟ چرا باید با این عزیزان این رفتار را داشته باشیم؟ من بیش از هر چیز نگران این ها هستم.

دقیقا چه زمانی به شما اعلام شد بازی لغو شده؟ تیم تان را که به ورزشگاه نفرستاده بودید؟

فکر کنم ساعت از 12 ظهر هم گذشته بود. با این وجود باز هم ما ریسک نکردیم. چون ترسیدیم خبرش شایعه باشد بچه ها را با اتوبوس فرستادیم ورزشگاه و گفتیم بروند توی زمین که بعد یک موقع نگویند استقلالی ها نیامدند. خلاصه ما حاضر بودیم و میدان را خالی نکردیم. مشکل از ما نباشد یک موقع!

برویم سراغ تیم ان. استقلال چه زمانی صدرنشین می شود؟

قرار بود با برد برابر ذوب آهن صدرنشین بشویم که مسابقه مان لغو شد. حالا انشاالله این بازی که برگزار شود ما برمی گردیم صدر جدول.

در فاصله نقل انتقالات استقلال هوار محمد را خرید. راستی این بازیکن به چه درد استقلال می خورد؟

ما یک چپ پا می خواستم که بهتر از هوار هم در بازار نداشتیم. او را همزمان با ما 7 یا 8 تیم لیگ برتری می خواستند. ولی همه بحث شان مشکلاتی بود که او در قرارداد سال قبلش پیدا کرده بود. اینکه کمی می گفتند بی انضباط است. اما امسال ما قراردادش را طوری بستیم که نتواند غیبت کند. یعنی به اندازه ای پول می گیرد که برای ما بازی کند و به تعهداتش پایبند باشد.

قرعه کشی لیگ قهرمانان هم انجام شد و در ساده ترین گروه افتادید!

ببینید ما الان تیم سوم گروه مان از بین برنده بازی تیم های سوریه، قطر و هند مشخص می شود . در این سطح هر تیمی که به لیگ قهرمانان بیاید قوی است. سال قبل پاختاکور یکی از تیمهای ما را در همان مرحله مقدماتی حذف کرد. النصر هم فعلا در صدر جدول لیگ عربستان است . فکر می کنم امسال تقریبا قرعه ها یکسان است و فقط سپاهان کمی بدشانسی آورده. قرعه پرسپولیس هم خیلی سخت نیست. اصلا اگر تیم های دیگرفکر می کنند برای ما پاری بازی شده ، حاضریم جای مان را با هریک از سه نماینده دیگر ایران که فکر می کند قرعه اش از ما سخت تر است عوض کنیم.

نظرتان درباره قرارداد قطبی و تیم ژاپنی را می گویید . شما اولین بار حرف از جدایی قطبی بعد از جام ملتها زده بودید.

او تصمیمی حرفه ای گرفته. البته اگرقهرمان جام ملتها می شدیم ، باید می ماند و برای تیم ملی کشورش کمک می کرد اما به ه حال او تصمیمش را برای آینده گرفته و باید همه به تصمیمش احترام بگذاریم.

و این بحث اریکسون که برای جانشینی قطبی مطرح شده؟

به هر حال اگر می خواهیم تغییر بدهیم باید یک سرمربی خیلی بزرگ بیاوریم. یک مربی خیلی متفاوت با دیگر گزینه ها باشد. کسی که تحولی را در ورزش مان ایجاد کند.

یکی مثل اریکسون یا گزینه ای مثل مارادونا؟

مارادونا هم به اعتقاد من بازیکن خیلی بزرگی بود. در آرژانتین یک گروه تیم ایشان را اداره می کردند اگر بتوانیم گروهش را با او بیاوریم شاید گزینه بدی نباشد اما این امکان برای مان مقدور نیست. برای انتخاب مربی خارجی باید یک گروه نخبگان تصمیم بگیرند ، گزینه معرفی کنند و فدراسیون از فهرست نهایی مربی برگزیده را بیاورد.در غیر این صورت هر کس را بیاوریم انتخاب مان سلیقه ای است. مربیان بزرگی بزرگ مثل حجازی و حشمت خان و پورحیدری ، پروین ، قلعه نویی، مظلومی و دایی یک تفکر زنده و پویا ارائه بدهند که کدام مربیان به درد ما می خورند. باید این ها تخصصی مشورت کنند و 5 تا مربی را واجد شرایط بدانند که فدراسیون یکی از این 5 اسم را به ایران بیاورد.در غیر این صورت باز هم کاری از پیش نمی بریم.

شما قبلا گفته بودید می روید هیدینک را می آورید!

من خودم اگر مسئولیت بدهند ، بگویند این مربی را برو مذاکره کن ، بلدم چطور به تهران بیاوریمش. اما گر اسم مربی را برایم مشخص کنند. اصلا اگر همین الان بگویند سرمربی برزیل را می خواهیم ، فتح الله زاده برو او را بیاور ، من می روم و می آورمش تهران. از این بابت خیل تان راحت باشد. مذاکره هنری می خواهد که من دارم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
۱۹ آذر ۱۳۸۹

image_gallery?img_id=118431

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به لغو بازی امروز این تیم مقابل شهرداری تبریز اعتراض کرد.
محمد سررشته‌داری طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: متاسفانه با این بلاتکلیفی موجود، باشگاه استقلال به شدت متضرر شده است. حرف ما اینجاست که چه کسی پاسخگوی ضررهای مالی و برنامه‌ریزی‌های اینگونه برای استقلال و شهرداری تبریز است؟
وی در ادامه گفت: به عنوان مثال ما تا آخر وقت امشب هتل را رزرو کرده بودیم، اما متاسفانه الان هتل جایی برای تیم ما ندارد. به گفته مسئولان هتل اتاق‌ها فقط برای یک شب رزرو شده بوده تا اکنون جایی برای اردوی تیم برای بازی فردا وجود نداشته باشد. البته همین اتفاقات قطعا شامل حال شهرداری هم می‌شود. سؤال ما این است که چرا یک ساعت قبل از انجام بازی خبر لغو آن اعلام می‌شود؟ مگر بازیکنان ما در این هوا تمرینات حرفه‌ای و قهرمانی را انجام نمی‌دهند حالا چه اتفاقی می‌افتد که یک بازی هم در همین هوا انجام شود؟
سررشته‌داری افزود: اینکه بازی، فردا انجام شود تفاوتش با بازی امروز در این است که فردا هوا آلوده‌تر از امروز است، چرا که شنبه روز کاری محسوب می‌شود و جدا از این، تماشاگر کمتری هم به استادیوم می‌آید که این هم به ضرر استقلال است، البته اگر بازی فردا انجام نگیرد ضررها بیشتر هم می‌شود چون بازی در روزهای آتی فشرده‌تر خواهد شد و این مسئله به استقلال در آسیا و لیگ لطمه می‌زند.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: الان کادر فنی ما بلاتکلیف مانده که همین امروز چه نوع تمریناتی را برای تیم در نظر بگیرد! تمرین عرق‌گیری برای آماده ماندن بازیکنان تیم برای بازی فردا یا تمرین معمولی برای پیشبرد اهداف تاکتیکی!
جدا از این هواداران استقلال هم امروز سردرگم شدند. بازی وقتی لغو اعلام شد که عده‌ای تماشاگر به استادیوم آزادی رسیده بودند تا با درب‌های بسته مواجه شوند. جواب هواداران را چه کسی می‌دهد؟


:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از لغو دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: با این شرایط فوتبال را تعطیل کنند تا ما هم تکلیف مان را بدانیم.

پرویز مظلومی ظهر امروز و پس از اعلام لغو دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: واقعا از این برنامه ریزی خسته شده ایم. ما در طول هفته با همین شرایط تمرین کرده ایم و حالا که آماده برگزاری بازی شده ایم می گویند هوا آلوده است!

وی ادامه داد: نمی شد مسئولان محترم سازمان لیگ روز قبل اعلام کنند این بازی لغو شده است تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. الان هتل جا ندارد و نمی توانیم بازیکنانمان را تا 24 ساعت دیگر در هتل نگه داریم. در این شرایط چه کسی باید پاسخگوی این بی برنامگی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در طول هفته تمریناتمان را در همین آلودگی هوا برگزار کرده ایم. چطور آن زمان برای بازیکنان ضرر ندارد و حالا که روز بازی شده برای بازیکنان خطرناک است.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا این وضعیت خسته کننده است و نمی دانیم باید چکار کنیم. بهتر است فعلا فوتبال را تعطیل کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ و به دنبال تاکید کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی لغو شد. قرار است بازی دو تیم با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو ناگهانی دیدار این تیم با شهرداری تبریز گفت: مهم‌ترین اشكال لغو ناگهانی دیدار امروز این است كه هتل به بازیكنان ما می‌گوید امشب باید اتاق‌ها راتحویل بدهید زیرا ما تا امشب اتاق‌ها را رزرو كرده بودیم. اكنون نیز مربیان ما نمی‌دانند كه باید برای بازیكنان تمرین سبك و عرق‌گیری در محوطه هتل برگزار كنند یا تمرین معمولی چرا كه زمان بازی مشخص نیست.
وی ادامه داد: اشكال دیگر لغو ناگهانی مسابقه آن هم در حالی كه یك ساعت و نیم قبل از بازی این خبر اعلام می‌شود این است كه ما در همین هوای آلوده تهران تمرین می‌كنیم. چطور تمرین در طول هفته اشكالی ندارد اما فقط 90 دقیقه مسابقه ایراد دارد؟ اگر قرار است تمرین هم نكنیم آن را به ما اعلام كنند تا این مسئله را هم بدانیم.
مدیر روابط عمومی استقلال تاكید كرد: اگر قرار است روز شنبه بازی برگزار شود باید پرسید، مگر روز شنبه آلودگی هوای تهران از روز جمعه كه تمام اداره‌ها تعطیل است بیشتر نیست؟ ضمن اینكه اگر قرار باشد این دیدار به زمان دیگری موكول شود بازی‌های استقلال كه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد بعد از جام ملت‌ها فشرده‌تر می‌شود. امیدواریم دیگر از این تصمیم‌های ناگهانی در فوتبال اتخاذ نشود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چطور مسابقه دیروز انجام شد و امروز هوای تهران آلوده‌تر از دیروز شد؟

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: اینكه چه داستانی باعث شده بازی لغو شود را باید از آقایانی پرسید كه این كار را كردند. اگر آنها به فكر سلامتی بازیكنان هستند كه نیستند، به این فكر نمی‌كنند كه ما در طول هفته تمرین می‌كنیم و آیا فقط این مسابقه است كه مشكل‌ساز است.
وی افزود:‌ نمی‌دانم چه كسی این تصمیم را گرفته است. اگر قرار بر تعطیلی بود بگویند این فوتبال دو ماه تعطیل است تا ما هم این تمرینات را تعطیل كنیم. ما امروز همه جور برنامه‌ریزی كرده بودیم، هزینه كردیم، جلسه گذاشتیم. بازیكنان می‌دانستند چه كسی بازی می‌كند وچه كسی در تركیب نیست. اكنون با این تیم چه كنم.
سرمربی استقلال تاكید كرد: مجبور شده‌ایم هتل را تخلیه كنیم و وضعیت خیلی بدی داریم. اعصابم به هم ریخته است. بازیكنان بلاتكلیف هستند. ما كاملا آماده مسابقه بودیم. تیم شهرداری تبریز هم همین وضعیت را دارد. حداقل بگویند كه فردا هم بازی برگزار نمی‌شود تا خیال‌مان راحت شود.

مظلومی گفت: امروز و فردا چه معنی دارد. چرا ما را بلاتكلیف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حركت بودیم و از رادیو شنیدیم كه بازی لغو شده است. هیچ كس نباید با ما تماس بگیرد و این موضوع را اطلاع دهد. شما جای من بودید چه می‌كردید. اگر قرار باشد چنین جبهه‌های مختلفی در فوتبال باشد، ما به كجا می‌رویم.ب عدا می‌گویند چرا اعتراض می‌كنید.
مظلومی تصریح كرد: بحث آلودگی هوای تهران چند روز است كه مطرح شده، چه طور دیروز كه بازی در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. این مشكلات را باید ارگان‌ها بین خود حل كنند. اكنون تیم پیشكسوتان كه همگی بالای 40 سال سن دارند در حال تمرین در كمپ تیم ملی هستند. كسی هم سكته نمی‌كند اگر قرار بر تغییر است چرا زودتر اعلام نمی‌كنند.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا آمادگی بازی روز شنبه را دارند یا خیر، گفت: برای ما خیلی سخت است همین حالا مشكل جا داریم. من از مدیریت هتل المپیك تشكر می‌كنم كه چند اتاق در اختیار ما گذاشته تا بازیكنان را 5-6 نفره در این اتاق‌ها جای دهیم.
مظلومی با این سوال كه چرا بازیكنان را آزاد نمی‌گذارد گفت: نمی‌توانم تیم را رها كنم. تغذیه این بازیكنان كنترل شده است. ما نمی‌توانیم چوب بی‌برنامگی آنها را بخوریم. این وضعیت واقعا ناراحت كننده است.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواشناسی می‌توانست دو روز زودتر اعلام كند هوای تهران چطور است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو دیدار استقلال و شهرداری تبریز و ناراحتی كادرفنی آبی پوشان از این تصمیم اظهار داشت: مربیان ما حق دارند كه ناراحت شوند. آنها اكنون اسیر شده اند. از دیروز تیم در اردو بوده و امروز یك ساعت مانده به بازی اعلام می كنند كه لغو شده است.
وی افزود: تكلیف را برای فردا هم مشخص نمی كنند. هتل هم جا ندارد و اتاق های خود را اجاره داده است. همه اینها به كنار من ناراحت 6 هزار هواداری هستم كه به ورزشگاه آزادی آمده اند. مگر این جوانان چقدر درآمد دارند كه باید این ضرر را هم بدهند؟ این همه در دنیا علم پیشرفت كرده هواشناسی نمی توانست دو روز زودتر هوای تهران را پیش بینی كند؟
سرپرست باشگاه استقلال تصریح كرد: بچه ها ما در اتوبوس و از زبان رضا افتخاری شنیده اند كه بازی لغو شده و كسی به تیم زنگ نزده است. من فقط می دانم كه عزیز محمدی تا ساعت 12:30 تلاش كرده بازی برگزار شود اما مثل اینكه دوستان دیگر مخالفت كرده اند. این گونه اتفاقات خوشایند نیست.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال كه آیا حاضرند فردا مقابل شهرداری تبریز به میدان بروند، گفت: استقلال برای امروز آمادگی كامل داشت. ما بازی های دیگری هم داریم و تحت فشار قرار می گیریم. به هر صورت باید برنامه ریزی ها بهتر شود. هواشناسی باید زودتر این مسائل را اعلام كند. مگر هفته گذشته هوا آلوده نبود؟ ما كه سر در نمی‌آوریم دلیل لغو این مسابقه چه بوده است. مظلومی حق دارد ناراحت شود. نگه داشتن 30 بازیكن كار راحتی نیست.
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه در مورد گروه بندی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به فارس گفت: گروه بدی نیست. یكی به من گفت در گروه آسانی هستیم من هم در جواب گفتم كه استقلال حاضر است به یكی از گروه های سخت برود. هنوز بازی ها شروع نشده نمی توان در مورد هیچ تیمی پیش بینی كرد. همه تیم ها سخت هستند. من هنوز هم به قول خود برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا پابرجا هستم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: هوا , فتح‌الله‌زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با توجه به اینکه منصور پورحیدری برای شرکت در قرعه‌کشی رقابت‌های جام باشگاه‌ها به مالزی سفر کرده است به احتمال فراوان در دیدار مقابل شهرداری تبریز بهتاش فریبا سرپرست استقلال خواهد بود.
به گفته مسوولان باشگاه استقلال منصور پورحیدری جمعه شب به تهران برمی‌گردد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بهتاش فریبا وظیفه سرپرستی استقلالی‌ها را در بازی مقابل شهرداری تبریز بر عهده داشته باشد البته آقا بهتاش تجربه این كار را دارد و می‌تواند در دو جبهه به استقلال كمك كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی هنوز احتیاج به تقویت دارد و 2 بازیکن دیگر باید به این تیم اضافه شوند.

"پرویز مظلومی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره شرایط استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و طی روزهای گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. از هر نظر آماده دیدار مقابل شهرداری تبریز هستیم.

وی افزود: با توجه به دیدار رفت مقابل شهرداری و آنالیزی که از دیدارهای گذشته این تیم داشتیم معتقدم شناخت خوبی از حریف این هفته دارم و با برنامه به مصاف شهرداری تبریز خواهیم رفت.

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت میداودی و محرومیت مجیدی، گفت: این موضوع باعث شده تا خط حمله به دغدغه اصلی من تبدیل شود و واقعا نگران این پست هستم البته برهانی آماده در اختیار ماست و با 2 گلی که در دیدار مقابل پاس همدان به ثمر رساند از روحیه بسیار خوبی هم برخوردار است و می‌تواند به ما کمک کند.

پرویز مظلومی افزود: طی روزهای گذشته پیگیر شرایط میداودی بودیم و خوشحالم که نوروزی پزشک تیم از وضعیت میلاد ابراز رضایت می‌کند.

وی در مورد جذب هوار محمد تصریح کرد: معتقدم هنوز هوارمحمد می‌تواند مشکل ما در سمت چپ خط هافبک را برطرف کند. این بازیکن عراقی قابلیتهای فنی بسیار بالایی دارد و امیدوارم هر چه زودتر آماده شود تا بتوانیم از وجود او در ترکیب ثابت تیم استفاده کنیم.

سرمربی استقلال همچنین پیرو ماندن طالب‌لو در این تیم گفت: خوشحالم که طالب‌لو چنین تصمیمی گرفت. من بارها با او صحبت کردم و شایعاتی که به سر زبانها افتاده بود و گفته می‌شد که به او احتیاجی ندارم را تکذیب کردم.

مظلومی با اشاره به قرعه‌کشی رقابتهای جام باشگاهها و برنامه او برای حضور قدرتمند در این رقابتها افزود: قرعه خوبی است البته به هیچ عنوان نباید خود را از پیش صعود کرده بدانیم، ضمن اینکه معتقدم برای موفقیت در آسیا هنوز احتیاج به تقویت داریم و با جذب 2 بازیکن دیگر در پستهای مختلف در این رقابتها حضور پیدا می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اسطوره محبوب آبی‌ها با توجه به توانایی‌ها و تجربیاتی که دارد، حالا جدا از حضورش در باشگاه استقلال به عنوان مدیر فنی در خدمت باشگاه فولادگستر است.

*
می‌گویند ناصرخان آبش با لوکا در یک جوی نمی‌رود، خصوصا که هر دو آنها افراد جدی در کار هستند. حجازی اما از تفاهم کامل با لوکا می‌گوید: «لوکا حق دارد که بداخلاق باشد، اگر مربی سر تمرین جدی نباشد از سر و کولش بالا می‌روند. تمرین جای تمرین است. اینها 500 میلیون می‌گیرند تمرین کنند، نه اینکه بروند قر بدهند!»

از قرعه‌کشی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا خبر دارید؟
بله، من فکر می‌کنم که استقلال در گروه راحتی افتاده و قرعه نسبتا خوبی داشته است. من معتقدم که حریفان ما خیلی پرقدرت نیستند و می‌توانیم خیلی راحت به مرحله بعد صعود کنیم. در گروه ما پاختاکور حریف قدرتمندتری است. روی النصر امارات و تیم سوم هم نمی‌شود خیلی حساب کرد. من فکر می‌کنم که استقلال و پاختاکور از این گروه صعود کنند و به مرحله بعد برسند.
در مورد گروه بقیه نمایندگان کشورمان در این بازی‌ها چه نظری دارید؟
به این راحتی که نمی‌شود در مورد مشخصات این تیم‌ها صحبت کرد. باید آنها را آنالیز و ارزیابی کرد. اگر قرار باشد که خیلی کوتاه در این مورد صحبت کنیم، باید بگویم که به نظر من ذوب‌آهن هم با قرعه خوبی روبه‌رو شده، ولی این شرایط برای پرسپولیس و سپاهان وجود ندارد و من احساس می‌کنم که این دو شرایط سخت‌تری نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات دارند.
در مورد عملکرد استقلال چه صحبتی دارید؟
ما در مجموع کارنامه خوبی داریم. بازی‌های نسبتا خوبی انجام داده‌ایم و مسوولان هم از نتایج استقلال راضی هستند. البته این تمام اهداف ما نیست، چون قصد داریم تا در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری را انجام دهیم و نتایج بهتری را کسب کنیم. اگر بتوانیم به این مهم برسیم و هواداران را راضی کنیم، بهترین کار را انجام داده‌ایم. چون کسی توقع ندارد که استقلال بیاید و مثل بارسلونا بازی کند. مهم پیروزی و کسب سه امتیاز است که الان تا حدود زیادی موفق بوده‌ایم. ان‌شاا... در نیم‌فصل دوم از لحاظ کیفی هم بازی‌های بهتری را انجام می‌دهیم.
پس به استقلال امیدوار هستید؟
من فکر می‌کنم که استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌های برتر لیگ هستند. نه اینکه بقیه تیم‌ها مثل پرسپولیس بد باشند. من فکر می‌کنم که این تیم‌ها برای کسب رتبه اول تا سوم شانس بیشتری دارند. تیم مطرحی مثل پرسپولیس فعلا شرایط خوبی ندارد و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، نمی‌توان به آینده سرخ‌ها خیلی خوشبین بود.
استقلال حوار ملامحمد را هم جذب کرد.
راستش را بخواهید من موافق جذب حوار ملامحمد نبودم و به نظرم او نمی‌تواند خیلی به استقلال کمک کند. حوار حتی وقتی که در پرسپولیس بود، بازیکن بی‌نظمی بود. اگر حوار همین مسیر را ادامه دهد، نه به نفع استقلال است و نه به نفع خودش. من معتقدم که نشاط اکرم از حوار موثرتر بود، ولی حیف که این انتقال انجام نشد. به هر حال اگر حوار به استقلال بیاید، از او استقبال می‌کنیم و امیدواریم که با انجام رفتار حرفه‌ای بتواند بازیکن خوب و موثری برای استقلال باشد.
البته با توجه به مصدومیت میداوودی و غیبت او، جذب حوار می‌تواند به سود استقلال باشد.
میداوودی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و غیبت او در بازی‌های استقلال به تیم ما ضربه می‌زند. شاید با آمدن حوار و انجام بازی‌های خوب، او بتواند به استقلال کمک کند، ولی میلاد چیز دیگری است و اگر بتواند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان برود، کمک خوبی برای تیم ماست.
حتما از اینکه پای برهانی به گلزنی باز شده، خوشحال هستید؟
آرش مهاجم باهوشی است. اگر برهانی از لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت خوبی باشد، می‌تواند بازی‌های خوبی را برای استقلال انجام دهد. برهانی در بازی با پاس هم دو گل خوب را برای استقلال زد تا هم روحیه‌اش تقویت شده باشد و هم اینکه خودش را پیدا کرده باشد.
در مورد کریم باقری و خداحافظی او از فوتبال صحبت‌هایی از سوی بعضی از پیشکسوتان انجام شد. در این مورد نظری ندارید؟
کریم باقری یکی از بازیکنان بزرگ و مطرح فوتبال ایران است. باید طوری با او رفتار می‌شد که شان و شخصیتش حفظ شود. باقری خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد و رفت. شاید اگر به هر بازیکنی در حد و اندازه‌های باقری می‌گفتند 90 دقیقه کنار زمین گرم کن، ناراحت می‌شد و می‌رفت. به نظر من باقری خیلی طاقت آورد و خیلی مظلومانه قید همه‌چیز را زد. باقری می‌توانست به پرسپولیس کمک کند، ولی این اتفاق نیفتاد و نگذاشتند او در پرسپولیس بماند.
در مورد وضعیت شما در فولادگستر هم صحبت‌های زیادی می‌شود. در این مورد چه صحبتی دارید؟
من روز دوشنبه تبریز بودم. صبح رفتم و 12 شب برگشتم. خدا را شکر فولادگستر کادر خوبی دارد و راس همه اینها آقای زنوزی با دلسوزی خوبی که دارد، می‌تواند به فولادگستر و فوتبال ایران کمک‌های زیادی کند.
گفته می‌شود که شما و لوکا بوناچیچ ارتباط خوبی با هم ندارید!
این حرف‌ها دروغ است. من و لوکا ارتباط خوبی با هم داریم.
از یک طرف می‌گفتند شما لوکا را برای مربیگری فولادگستر انتخاب کرده‌اید و از طرف دیگر هم گفتند که لوکا گفته اگر حجازی باشد، من نیستم!
این دروغ‌ها را باور نکنید. من و لوکا ارتباط خوبی داریم. لوکا تا امروز همکاری خوبی با من داشته. خیلی راحت با هم بحث می‌کنیم و لوکا در مورد وضعیت فنی فولادگستر به من گزارش می‌دهد. ما تفاهم کامل داریم و هیچ مساله‌ای بین ما وجود ندارد.
اما می‌گفتند که کار کردن با لوکا خیلی سخت است.
من خودم هم فکر نمی‌کردم که تا این حد با لوکا تفاهم داشته باشم. او مرا قبول دارد. همیشه می‌گوید که حجازی آدم رک و راستی است و چون ما به هم احترام می‌گذاریم و همدیگر را قبول داریم، می‌توانیم با هم کار کنیم.
لوکا بداخلاق نیست؟
چرا، هست! در تمرینات بداخلاق و سختگیره، اما بیرون از تمرینات این‌طوری نیست. خود من هم چنین رفتاری دارم و با لوکا موافق هستم. محل تمرین جای تمرین کردن است و شوخی وخنده برای جای دیگری است. متاسفانه بعضی‌ها فکر می‌کنند که باید بروند سر تمرین و تفریح کنند. بازیکن 500 میلیون تومان می‌گیرد و به جای تمرین کردن می‌رود قر می‌دهد! می‌رود تفریح می‌کند! اینکه نشد حرفه‌ای.
منظورتان از این صحبت‌هایی که کردید چه بود؟ به آنهایی که پارتی رفته بودند کنایه زدید؟
(خنده) من حتی نمی‌دانم ماجرا چه بوده. دوست ندارم در مورد این چیزها تحقیق کنم و چیزی بدانم. هر کسی پاسخگوی اعمال و رفتار خودش است و نباید در کار دیگران دخالت کرد. ما با یک آدم به عنوان یک فوتبالیست قرارداد می‌بندیم و در همان مسیر حرفه‌ای وقتی از او توقع داریم تا جواب ما را بدهد، کم‌کاری کند، جریمه و اخراج می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: حجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()