نوشته شده توسط : alireza

جدایی منصور پورحیدری به ضرر استقلال است. این را علی فتح‌الله‌زاده به خوبی درک کرده و در جلسه‌ای که با مرد سرد و گرم چشیده استقلال داشته می‌گوید: «ما به شما نیاز داریم منصورخان، بمان و به استقلال کمک کن.»
منصور پورحیدری با این همه تجربه، افتخار و بزرگی حاضر شده به عنوان سرپرست یا مدیر فنی کنار مظلومی و همکارانش باشد که این بسیار مهم و پراهمیت است. پورحیدری با این همه افتخار در لیگ ایران، آسیا و تیم ملی دیگر ادعایی برای مربیگری ندارد و این را علی فتح‌الله‌زاده هم به خوبی درک کرده است. کدام گزینه سرپرستی استقلال دارای چنین ویژگی‌ها است؟ کدام گزینه جز منصور پورحیدری می‌تواند هم در حوزه فنی و هم غیرفنی به مدد مظلومی بیاید؟ منصور پورحیدری فقط برای استقلال یک سرپرست نیست؛ او یک مشاور و شاید کمک پنهانی مظلومی روی نیمکت هم باشد!
خیلی‌ها دنبال یک دستیار جدید برای مظلومی می‌گشتند. حتی نام مجید نامجو مطلق هم دهان به دهان شد اما هیچ‌کس به این مهم فکر نکرد که منصور پورحیدری برای خودش یک پا سرمربی است. اگر بهتاش فریبا پس از سال‌ها دوباره وارد محیط استقلال شده و اندکی با این محیط بیگانه است، اگر محمود فکری هنوز برای آموختن و باتجربه شدن کار دارد، منصور پورحیدری همه فاکتورهای یک مشاور فنی و حتی غیرفنی را برای مظلومی ایفا می‌کند.
البته جز این هم نیست و پورحیدری تا امروز که 17 هفته از لیگ گذشته مربی پنهان استقلال هم بوده و شاید کمک‌های فکری او است که علی فتح‌الله‌زاده را مجاب کرده تا اجازه خروجش از اردوگاه آبی را ندهد.

پورحیدری: استقلال امروز نتیجه تلاش فتح‌الله‌زاده است
منصور پورحیدری با گذشت 17 هفته از لیگ و گذر از نیم‌فصل ارزیابی خود را از نتایج استقلال بیان می‌کند:‌ « با توجه به شرایطی که داشتیم از نتایج راضی هستیم. ما انتظار نداشتیم به این خوبی تیم را جمع و جور کنیم البته دلیل این اتفاق تلاش‌های علی فتح الله زاده در راس باشگاه است. او باعث شد برخی مشکلات تیم برطرف شود.»
پورحیدری با اشاره به اینکه نمی‌توان در برهه کنونی نواقص استقلال را از بین برد می‌گوید: «استقلال به دلیل ناقص بودن و دیر بسته شدن زمان کمی را برای بازسازی داشت و سریع مجبور شدیم با همین شرایط کار را آغاز کنیم. کمبودهایی داریم که کاری از دست کسی بر نمی‌آید. با این وجود تا اینجا این کمبودها جبران شده است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تیم در کار گروهی به مشکل بخورد مصدومیت‌های بازیکنان است. در عین حال باشگاه در تلاش است این کمبودها برطرف شود. باید همین روند را تداوم دهیم تا به مشکل نخوریم.»
موضوع جدایی پورحیدری از استقلال این روزها سوژه رسانه‌ها است. منصورخان در این باره حرف‌هایی دارد: «من فقط به دلیل علاقه و دوستی چندین ساله‌ای که با معاون استانداری اراک دارم می‌خواهم به ایشان مشاوره بدهم. ایشان می‌خواهد بی سر و صدا به جوان‌های یک استان کمک کند و من هم این را وظیفه خود می‌بینم که هر موقع او خواست از کمک دریغ نکنم. البته من با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم با تیم دیگری مذاکره کنم. فقط یک ارتباط عاطفی با معاون استانداری اراک دارم فقط می‌خواهم به او مشاوره فکری دهم. من اراک نمی‌روم و اگر وقتم گرفته نشود حتما به این تیم دسته اولی کمک فکری می‌دهم. نه قراردادی امضا می‌شود و نه تفاهم رسمی وجود دارد چون با استقلال قرارداد دارم به لحاظ قانونی نمی‌توانم جای دیگری بروم.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی چندان هم خوش‌شانس نیست! شاید او توانست به سلامت از بازی با راه‌آهن و شاهین بوشهر (در لیگ و جام حذفی) بگذرد

پرویز مظلومی چندان هم خوش‌شانس نیست! شاید او توانست به سلامت از بازی با راه‌آهن و شاهین بوشهر (در لیگ و جام حذفی) بگذرد و مهر خوش‌شانسی را بر پیشانی خود ببیند اما نگاهی به آمار مصدوم‌های استقلال در نیم فصل نخست کافی است تا به این نتیجه برسیم که پرویزخان نه‌تنها خوش‌شانس نیست بلکه بسیار هم بدشانس است. استقلال در لیگ دهم کار خود را با 2 مصدوم آغاز کرد؛ سید مهدی سیدصالحی و هادی شکوری که به دلیل پارگی رباط قبل از شروع فصل دهم پای خود را به تیغ جراحان سپردند. مظلومی آن روزها تصور می‌کرد با همین 2 مصدوم کارش را در نیم‌فصل نخست لیگ برتر به پایان خواهد برد و دیگر بازیکنانش مثل سربازان جان سخت همراهش خواهند بود اما فصل که شروع شد از در و دیوار برای مظلومی و دستیارانش بارید. ابتدا روانخواه مصدوم شد، بعد کیانوش رحمتی و جباری و یکی یکی نوبت به دیگران رسید تا طعم تلخ مصدومیت را مزه مزه کنند. محمدی، مجیدی، یوسفی، برهانی، مبعلی، میداودی و دست آخر امیرحسین صادقی کسانی بودند که فقط در 17 بازی خود را به کلینیک دکتر نوروزی معرفی کردند. به این ترتیب بود که استقلال در مقطعی مجبور شد با بازیکنانی وارد میدان شود که هنوز به شرایط آمادگی نرسیدند. نمونه بارز آن بازی با ملوان است که آبی‌ها آرش برهانی مصدوم را به ناچار در ترکیب اصلی خود قرار دادند. شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم وقتی بغرنج‌تر جلوه می‌کند که می‌بینیم میلاد میداودی هفته‌ها باید برای ترمیم پای مصدومش به فیزیوتراپی برود و برگردد. در این شرایط 3 هفته هم امیرحسین صادقی در ترکیب اصلی نیست و محسن یوسفی، هادی شکوری و حتی فرهاد مجیدی هم در آمادگی صد درصد به سر نمی‌برند. تصور اینکه یک مربی چگونه می‌تواند با این شرایط معادلات پیش رو را برطرف کند بسیار سخت و دشوار می‌نماید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
اجازه بی انضباطی به هوارمحمد را نمی‌دهیم/ از این وضعیت خسته شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوار است دیدار این تیم در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر برابر شهرداری تبریز لغو نشود، در مورد بی انضباطی های بازیکن عراقی این تیم گفت: قراردادمان را به گونه‌ای بسته‌ایم که وی اجازه بی انضباطی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در قراردادی که با هوار ملامحمد بسته ایم همه این موارد را در نظر گرفته ایم و این بازیکن باید در تمام تمرینات ما شرکت کند. ما هوار را برای پوشش نقاط ضعف جناح چپ مان گرفته ایم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به احتمال تعطیل شدن دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر گفت: از این وضعیت خسته شده ایم. چطور می شود که ما شش روز هفته را در این آلودگی تمرین کنیم اما نتوانیم بازی را برگزار کنیم. یک روز به خاطر بازیهای تیم ملی اردو لغو می شود، یک روز به خاطر تیم امید و یک روز.. واقعا از این شرایط خسته شده ام.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که خیلی ها معتقدند استقلال فوتبال زیبایی را بازی نمی کند و تنها به فکر سه امتیاز است گفت: این مسائل خیلی مهم نیست. مهم این است که ما بتوانیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و خودمان را به صدر جدول برسانیم.

وی در مورد دیدار با شهرداری تبریز نیز گفت: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما برای این بازی برنامه های خاص خودش را داریم. تلاش می کنیم با گرفتن سه امتیاز به صدر جدول نزدیکتر شویم.

مظلومی در مورد بازی دادن به مجتبی جباری پس از طی کردن دوران مصدومیت گفت: سوئ تفاهم هایی در این مورد بین ما و کادر پزشکی بوجود امده بود که البته مشکل خاصی نیست و من از تلاش ها و زحمات دکتر نوروزی به خاطر کمک به رسیدن بازیکنان تشکر می کنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال در لیگ دهم در بعضی از بازی ها با مشکل گلزنی و در بعضی بازی ها با مشکل دفاعی روبرو است.البته پرویز مظلومی سرمربی استقلال معتقد است اگر قرار باشد تیمی هم خوب حمله و هم خوب دفاع کند می شود بارسلونا.
مظلومی در گفتگو با ایلنا گفت:«ما در بازی شاهین که گل نخوردیم،حقمان بود هفت گل بخوریم.ولی دربازی پاس با دو اشتباه گل دریافت کردیم.توپ به پای بازیکنانمان می خورد و جلوی پای بازیکنان حریف می افتاد و آنها توپ را گل می کردند.ما باید طوری کار کنیم که هم در حمله و هم در دفاع موفق باشیم.البته تیمی که در هردو زمینه کامل باشد می شود بارسلونا.»
مظلومی قبول دارد که تیمش سرعت تیمی بالایی ندارد:«من هم قبول دارم سرعت تیمی ما پایین است.البته داریم روی این موضوع کار می کنیم.سرعت بازی ما در بازی برابر ملوان و پاس خیلی بهتر شده بود ولی ما همچنان در این زمینه مشکل داریم.»
استقلال در این فصل سه بازیکن خارجی به نام های فیلیپ آلوز دسوزا،اندرسون دوسانتوز و آندره لوئیز را به خدمت گرفته که هیچ کدام نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.البته به نظر سرمربی استقلال آندره لوئیز بازیکن خوبی است:«به آندره لوئیز چند بازی استراخت دادیم و در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد تا با انرژی بیشتری به بازی ها بر گردد.البته ما کلا از او راضی هستیم و او بازیکن خوبی است.»
استقلال فصل گذشته بازیکنان کناری خیلی خوبی داشت ولی آنها در این فصل از استقلال جدا شدند و استقلال نتوانست مهره‌های خوبی در این پست جذب کند.پس از پیوستن خسرو حیدری به سپاهان استقلالی‌ها آندره لوئیز را جذب کردند و استقلال بعد از پیوستن بیک زاده به سپاهان هم بازیکنی در پست هافبک راست جذب نکرد.مظلومی تاكید كرد با پیوستن هوار مولا محمد به این تیم مشکلات کناره های استقلال حل می شود:«ما هوار مولا که بازیکن گوش چپ است را جذب کرده‌ایم و او می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند.البته ما در بازی با پاس هم هر 3 گلمان را گوش‌هایمان زدند.ما از شریفات در گوش راست و از برهانی در گوش چپ استفاده کرده بودیم و هر دوی آنها می توانند به تیم کمک کنند.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

«ناصر حجازى« مدیر فنى تیم فوتبال استقلال مدت هاست به عنوان مشاور ارشد باشگاه گسترش فولاد انجام وظیفه مى کند اما به خاطر اینکه براى انتخاب سرمربى این تیم با او مشورت نشده بسیار دلخور و ناراحت بود.
گفت وگو با وى را بخوانید:
• بالاخره سرمربى گسترش فولاد انتخاب شد و لوکا بوناچیچ کار خود را آغازکرد؟
- خوشبختانه مذاکرات موفقیت آمیز بود و مسئولان توانستند نظر لوکا را براى حضور در گسترش فولاد جلب کنند.
• به نظر شما لوکا در این تیم مى تواند موفق شود؟
- بله. به نظر من گسترش فولاد هنوز چیزى از دست نداده. ۵ امتیاز اختلاف تا صدر جدول قابل جبران است.
• چطور شد مسئولان تصمیم گرفتند از لوکا استفاده کنند؟
- مربى دیگرى نبود که قابلیت هاى موفق کردن تیم را داشته باشد.
• براى آوردن لوکا بوناچیچ با شما مشورت شد؟
- ۱۰ روز قبل از اینکه به من بگویند با لوکا تمام کردند.
• مگر شما مشاور ارشد باشگاه نبودید، پس چرا بدون اطلاع شما سرمربى انتخاب کردند؟
- فوتبال ما از دخالت بى جاى مسئولان در حال سقوط است و همین عوامل باعث شده که فوتبال ما به هیچ جایى نرسد.
• از شرایط استقلال براى ما بگویید؟
- شرایط خوب است و خدا را شکر تیم نتیجه هاى مناسبى هم کسب مى کند.
• باز هم شاهد بازى زیبا از سوى استقلال نبودیم؟
- همین که استقلال نتیجه مى گیرد هواداران راضى هستند.
• یعنى هوادار بازى زیبا را دوست ندارد؟
- کسى انتظار ندارد استقلال مثل بارسلونا بازى کند. در ایران هیچ تیمى قادر نیست بازى زیبا را به نمایش بگذارد و فقط تا حدودى ذوب آهن با بازى تک ضرب خود این بازى زیبا را به نمایش مى گذارد.
• طالب لو هم که در استقلال ماندنى شد.
- مطمئن باشید اگر طالب لو از استقلال مى رفت محو مى شد. بازیکنانى نظیر سیاوش اکبرپور و حسین کاظمى چنین شرایطى را تجربه کردند و من مطمئن هستم که پشیمان شده اند.
• به نظر شما طالب لو چرا از حضور در استقلال ناراضى بود؟
- این را باید از خودش پرسید اما به نظر من این دلیل نمى شود بازیکنى چون نیمکت نشین است فکر رفتن به سرش بزند.
• پس به نظر شما باید چه کار کند؟
- باید تلاش خود را بیشتر کند و در تمرینات بتواند نظر مساعد کادر فنى را جلب کند. من به عنوان مربى هر بازیکنى خوب کار کند را به میدان مى فرستم و قطعا پرویز مظلومى و سایر مربیان هم چنین اعتقادى دارند.
• استقلال روند رو به رشدى دارد، به نظر شما مى تواند این روند را ادامه بدهد؟
- من از قبل هم گفته بودم که تیمهاى سپاهان، استقلال و ذوب آهن رده هاى اول تا سوم را به خود اختصاص مى دهند و حال نیز همین اعتقاد را دارم.
• پس به نظر شما سپاهان گزینه اصلى قهرمانى است؟
- با توجه به بازیکنانى که این تیم دارد باید قهرمان شود. سپاهان اگر ۲ بازى عقب افتاده خود را ببرد هم قهرمان نیم فصل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بهتاش فریبا در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: پس از برد خوبی که مقابل پاس کسب کردیم شرایط تیم خوب است و بچه‌ها از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارند تا خود را آماده بازی با شهرداری کنیم.
فریبا در ادامه گفت: هر چند هوا آلوده است و احتمال لغو بازی ما مقابل شهرداری وجود دارد اما با این حال امیدواریم هوا تا روز جمعه خوب شود تا این بازی لغو نشود چرا که ما در بهترین شرایط هستیم و لغو این دیدار به ضرر ما تمام می‌شود.
وی در خصوص پیوستن هوار ملامحمد به استقلال گفت: هوار با پیوستنش به استقلال نیاز به زمان دارد تا با دیگر بچه‌های تیم هماهنگ شود ولی از آنجا که این بازیکن تجربه بازی در ایران را دارد این تجربه به او خیلی کمک خواهد کرد تا زودتر از حد تصور برای استقلال به میدان برود و به تیم کمک زیادی داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیوستن بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به جمع آبی پوشان خبر داد و گفت: ملامحمد با نظر مستقیم من جذب شده است.

پرویز مظلومی عصر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این مطلب افزود: بازیهای هوار ملامحمد در تیم ملی عراق را زیر نظر داشتم و از توانایی های فنی این بازیکن مطلع بودم. ما تنها یک بازیکن خارجی می توانستیم بگیریم که در جمع بندی کلی به این نتیجه رسیدیم که ملامحمد می تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما در جناح چپ مشکلاتی داریم که فکر می کنم ملامحمد می تواند به برطرف شدن این مشکلات کمک کند. البته او نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط استقلال تطبیق دهد اما مطمئنا پس از برطرف شدن این مشکلا او کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.

وی  در پاسخ به این پرسش که با توجه به تعطیلی بازیهای هفته هجدم به دلیل آلودگی هوا گفت: وقتی ما در این شرایط تمرین می کنیم، تعطیل کردن مسابقات چه توجیهی می تواند داشته باشد. ما در این هوا تمرین می کنیم و قطعا می توانیم بازی را هم برگزار کنیم. این نوع تعطیلی ها تنها به تیم ها لطمه می زند.

پرویز مظلومی خاطرنشان کرد: در تمرین امروز به بازیکنان اصلی استراحت دادیم و سایر بازیکنان در همین هوا تمرین کردند و مشکلی هم بوجود نیامد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرداری تبریز برود که البته احتمال لغو این دیدار به دلیل آلودگی هوا وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ملامحمد , خریدبازیکن , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی ها دوست دارند من از استقلال جدا شوم و من نیز می گویم بردهای استقلال من را خسته كرده است.

منصوری پور حیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بعضی ها دوست دارند من از استقلال جدا شوم و هر روز من را به اراك می فرستند و من نیز می گویم كه بردهای استقلال مرا خسته كرده و برای خروج از یكنواختی به همیاری اراك می روم.

وی ادامه داد: قرار نیست من به همیاری اراك بروم و فقط به مدیر عامل تیم مشاوره می دهم و اگر هم لازم شد در بعضی از بازی های آنها حضور پیدا می كنم.

پو حیدری تصریح كرد: تداخلی در این كارها وجود ندارد و فقط به علت دوستی كه با مدیران تیم همیاری دارم به آنها مشاوره می دهم.

وی خاطرنشان كرد: امیدوارم شایعاتی كه در مورد بركناری مدیر روستا از پاس همدان می شنوم صحت نداشته باشد و این مربی همچنان به كارش ادامه دهد تا نتیجه زحمات خود را بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی اعلام کرده است که قصد اخراج هیچ یک از بازیکنان تیمش را ندارد و به همین دلیل به سرپرست این باشگاه اعلام کرد تنها نام دو بازیکن که از وضعیت آنها رضایت ندارد را به باشگاه ارائه می کند تا مسئولان در خصوص این نفرات تصمیم گیری کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال، پرویز مظلومی، بیژن کوشکی(مدافع این تیم) را از حضور در تمرینات این تیم محروم کرده است و به همین دلیل این مدافع باید در خصوص شرایط خود توضیحات لازم را به مسئولان باشگاه ارائه کند.
گفتنی است، محسن یوسفی هافبک این تیم نیز جزء نفراتی است که احتمال جدایی اش از تیم استقلال زیاد است و از سوی مسئولان باشگاه استقلال فراخوانده می شود تا در خصوص آینده وی در این تیم تصمیم گیری شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی استقلال معتقد است برخی از رسانه‌ها دوست ندارند او با استقلال موفق باشد و به همین دلیل برای تیم حاشیه‌سازی می‌کنند تا به آنچه می‌خواهند برسند.

"پرویز مظلومی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد حواشی اخیر استقلال صحبتهایی انجام داد که در زیر پیش روی شماست:

*مثل اینکه دیگر دوست ندارید طالب‌لو در استقلال بماند؟

- اصلا چنین چیزی نیست. نمی‌دانم چرا برخی‌ها دوست دارند رابطه من با شاگردانم را نامناسب جلوه بدهند و برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند.

*اما شما پس از دیدار مقابل پاس همدان صراحتا گفتید که اگر طالب‌لو از شرایط خود در استقلال رضایت ندارد می‌تواند برود.

- برخی رسانه‌ها که ما به آنها اطمینان می‌کنیم و خبرنگاران این رسانه را در خودمان می‌دانیم حرفهای من را وارونه منعکس می‌کنند و باعث می‌شوند که حاشیه‌های آنچنانی در استقلال ایجاد شود.

*نظر شما در مورد رفتن یا ماندن طالب‌لو چیست؟

- وحید سالهاست در استقلال حضور داشته و همواره سعی کرده‌ایم تا از تجربه او برای کنترل حواشی تیم استفاده کنیم. واقعا دوست ندارم وحید از استقلال برود و ما را تنها بگذارد. شخصا علاقه خاصی به این دروازه‌بان خوش‌اخلاق دارم و می‌خواهم در استقلال بماند.

*حالا اگر این دروازه‌بان شخصا خواستار جدایی از استقلال شد، چطور؟

- من هنوز هم می‌گویم که دوست دارم طالب‌لو بماند و این موضوع را هم به خودش گفته‌ام و خواستم که توجهی به حواشی نداشت باشد.

*بگذریم...! مقابل پاس همدان برد شیرینی کسب کردید؟

- همینطور است. با شرایطی که ما داریم کسب پیروزی تلاش زیادی می‌طلبد که از عهده شاگردانم برمی‌آید.

*استقلال روند کنونی را ادامه می‌دهد؟

- من به تواناییهای شاگردانم اطمینان کامل دارم و معتقدم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

*فرهاد مجیدی هم در دقایق پایانی بازی حسابی عصبی بود؟

- بالاخره شرایط بازی به شکلی پیش رفت که فرهاد عصبی شد. بازیکنان پاس همدان دائم روی او خطا می‌کردند و وقتی از داور خواست جلوی این اقدام حریف را بگیرد با کارت زرد روبه‌رو شد.

*پس از عملکرد داوری زیاد رضایت نداشتید؟

- من هیچ موقع در مورد عملکرد داور حرف نمی‌زنم و اعلام نظر را به کارشناسان امر محول می‌کنم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال تهران از پرویز مظلومی به خاطر اظهاراتش در پایان دیدار این تیم برابر پاس همدان گلایه کرد و گفت: مظلومی با طرح این مسائل برای تیم استقلال حاشیه درست می‌کند و بارها به ایشان گفته ام که از زدن چنین حرف‌هایی خودداری کند.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال تهران با پاس همدان گفت: تیم ما در این بازی به نسبت قبل بهتر عمل کرد. تیم به انسجام و هماهنگی لازم رسیده و من از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستم. بالاخره وقتی استقلال به تیم خوب و جوانی چون پاس سه گل می‌زند، من نمی توانم از بازی تیم راضی نباشم.

از اهداف تعیین شده خود جلوتر هستیم
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:هدف اصلی ما این بود که در نیم فصل اول یکی از رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار داشته باشیم و در نیم فصل دوم به صدر جدول صعود کنیم. امروز صدرنشین لیگ هستیم و این شانس را داریم که نیم فصل اول را با ایستادن بر سکوی دوم به اتمام برسانیم. با این شرایط از برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم، جلوتریم و این نتیجه‌ای امیدوارکننده است.

عملکرد فنی تیم در نیم فصل اول راضی کننده بود
"آیا تیم استقلال به لحاظ فنی در نیم فصل اول خواسته‌های شما را برآورده کرده است؟"، فتح الله‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: تیم ما در ابتدای فصل جاری 14 بازیکن خود را از دست داد و جای خالی آنها را با نفرات جدید پر کردیم. هماهنگی بازیکنان در این وضعیت آسان نیست و نیاز به زمان دارد. در مجموع از عملکرد فنی تیم نیز راضی هستم و این امید را دارم که در نیم فصل تیمی منسجمتر را روانه مسابقات کنیم.

طالب لو در جریان نیم فصل درخواست رضایتنامه کرد
شایعه جدایی وحید طالب لو از تیم استقلال سوژه پرسش دیگر خبرنگار مهر از فتح الله‌زاده بود که وی در واکنش به این موضوع گفت: در جریان نیم فصل اول لیگ برتر وحید طالب لو با من ملاقاتی داشت. او در این جلسه از اینکه نیمکت نشین بود، ابراز ناراحتی کرد و خواهان رضایتنامه‌اش شد. طالب لو به من گفت: "اگر شما اجازه می دهید به تیم دیگری بروم و می خواهم فرصت بازی داشته باشم".

به طالب لو قول مردانه دادم که اگر رضایتنامه خواست به او بدهم
وی در این خصوص افزود: من در آن جلسه به وحید گفتم تا نیم فصل بماند و تلاش کند. به وحید گفتم، فوتبال همین است، روزی تو بازی می کنی و روزی هم محمدی. به او تاکید کردم بماند و حقش را در زمین بگیرد. در عین حال به طالب‌لو قول مردانه دادم اگر تا نیم فصل شرایط در تیم استقلال آنطور که باید باشد، نشد، به او رضایتنامه خواهم داد تا به هر تیمی خواست برود. البته وحید این نکته را هم گوشزد کردم که با جدایی از استقلال ضرر خواهد کرد اما به اول قول دادم اگر اصرار برجدایی دارد، مانعش نشوم.

طالب‌لو تا هر زمانی که خواست می تواند در استقلال بماند
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وحید طالب‌لو دروازه بان خوبی است و من هم مانند هر استقلالی دیگر دوست دارم او همچنان در استقلال بماند. وحید تا هر وقتی که بخواهد می تواند در استقلال بماند و کسی نمی تواند او را وادار به جدایی کند، مگر اینکه خودش میل به جدایی داشته باشد. آخر کدام آدم عاقلی اجازه می دهد که دروازه بانی چون طالب‌لو را به راحتی از تیمش برود.

حجازی؛ رئیس کمیته فنی و پورحیدری؛ سرپرست تیم استقلال می مانند
وی در ادامه خبر مذاکره مسئولان باشگاه استیل آذین با مدیران استقلال برای انتقال طالب لو به این تیم را تایید کرد و در خصوص شایعه حضور ناصر حجازی روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست گفت: این شایعه‌ای بیش نیست! آقای پورحیدری همچنان به عنوان مدیرفنی و سرپرست تیم را همراهی می کند و آقای حجازی نیز رئیس کمیته فنی باشگاه خواهد بود.

واکنش فتح الله‌زاده به اظهارات مظلومی
فتح الله‌زاده در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی در پایان دیدار استقلال - پاس همدان که از تلاش برخی‌ها برای نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال پرده برداشته بود، گفت: این صحبت‌هایی که آقای مظلومی کرده است، خوب نیست. نمی دانم چرا چنین مسائلی را عنوان کرده است. من بارها به آقای مظلومی گفته ام که چنین مسائلی را مطرح نکند چرا که برای استقلال حاشیه درست می کند. آنچه مسلم است، همه دوست دارند، در تیم استقلال حضور داشته و به نحوی در این باشگاه فعالیت کنند و این اتفاق جدید و تازه‌ای نیست. ما در این شرایط باید کار خود را انجام دهیم که کار خود من حمایت از پرویز مظلومی و کادر فنی استقلال بوده است.

از مظلومی گلایه دارم
وی در خاتمه تصریح کرد: من در این فصل نهایت پشتیبانی و حمایت را از کادر فنی استقلال داشته‌ام و این انتظار را از آقای مظلومی دارم که بی توجه به حواشی به کار خود بپردازد. تا به امروز کدام مدیرعامل در استقلال و پرسپولیس بوده که با سرمربی این تیم قرارداد 2 ساله ببندد؟ من با مظلومی قرارداد 2 ساله بستم، این بدان معناست که از او پشیبانی لازم را دارم و حمایت کافی را از وی به عمل خواهم آورد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند که بین پیشکسوتان استقلال اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تمرین عصر امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حال حاضر شرایط تیم ما بسیار ایده‌آل است، خوشبختانه بازیکنان مصدوم هم به تمرینات گروهی بازگشته‌اند و توانسته‌ایم تقریبا با یک تیم کامل تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه همیشه استقلال با بدشانسی مواجه می‌شود و این بار مصدومیت میلاد میداوودی و محمد محمدی تا حدودی این تیم را در تنگنا قرار داده است، اضافه کرد: متاسفانه میداوودی دو تا سه ماه کنارمان نیست و نمی‌توانیم از این بازیکن خوب استفاده کنیم. محمد محمدی هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف بازی با پاس همدان را از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تیم پاس همدان اظهار داشت: پاس همدان تیمی بسیار جوان و جنگنده است، اگر چه در حال حاضر در جدول شرایط مناسبی ندارد اما این دلیلی نیست که فکر کنیم برنده بازی با این تیم هستیم. درست است ما در دیدار پیشین خود مقابل پاس همدان 4 گل به این تیم زدیم اما به بازیکنانم هشدار دادم آن پیروزی را فراموش کرده و هوشیار باشند فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر کس از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند، قطعا موفق خواهد شد.

وی در مورد مسائل مطرح شده در مورد بیژن کوشکی تاکید کرد: متاسفانه در این چند روز مطالب زیادی علیه من و بیژن کوشکی مطرح شده است. حتی شایعه شده من این بازیکن را اخراج کردم اما با صراحت اعلام می‌کنم چنین مسئله‌ای صحت ندارد و تا این لحظه هیچ کس از تیم استقلال اخراج نشده است. کوشکی مشکلی خانوادگی دارد و از لحاظ روحی شرایطی برای تمرین نداشت، به همین دلیل از وی خواستیم تا چند روزی استراحت کند تا بتواند با شرایط ایده‌آل به تمرین بازگردد.

"قلعه‌نویی پس از دیدار با پرسپولیس اعلام کرد اگر سرمربی استقلال مدرکی علیه من دارد، رو کند". مظلومی در این مورد خاطرنشان کرد: هیچ صحبتی راجع به امیر قلعه‌نویی نکردم، نمی‌دانم چرا عده‌ای همیشه دنبال این هستند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند. من نه صحبتی در مورد مدرک کردم و نه گفته‌ام قلعه‌نویی می‌خواهد به هر طریقی جای مرا بگیرد. خوشبختانه وی در سپاهان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با این روند رفته رفته به جمع صدرنشینان هم اضافه می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: می‌دانم چه کسانی می‌خواهند بین پیشکسوتان استقلال اختلاف بیاندازند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند، امیدوارم بزودی آنها دست از این کار برداشته و اجازه دهند هر سرمربی فقط به فکر تیم خود باشد و اسیر حاشیه‌ها نشود.

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 30 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


'بهتاش فریبا' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد احتمال معاوضه وحید طالب لو، دروازه بان استقلال با یكی از بازیكنان استیل آذین اظهار داشت: در طول هفته های اخیر باشگاه های متعددی خواهان به خدمت گرفتن چند نفر از بازیكنان ما بوده اند، اما با توجه به این كه ما فهرست بازیكنان اضافه نداشتیم به این درخواست ها جواب ندادیم.
وی ادامه داد: دو روز پیش طالب لو با پرویز مظلومی صحبت هایی انجام داد و پس از جلسه با 'علی فتح الله زاده' سرپرست باشگاه اعلام كرد كه در نیم فصل از استقلال جدا می شود. البته هنوز این موضوع قطعی نیست و قرار است امروز در جلسه ای در مورد جابجایی این بازیكن تصمیم گرفته شود.
مربی استقلال همچنین در مورد بازیكن دیگری كه به جای طالب لو به استقلال می آید، یادآور شد: با توجه به نیاز تیم در پست هافبك قرار شد دروازه بان ما با میلاد زیندپور جابجا شود. البته همان طور كه گفتم هنوز این انتقال قطعی نشده است.
فریبا افزود: اضافه كردن بازیكنان جدید به استقلال برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی الزامی است كه خوشبختانه می توانیم از طریق قانون جابجایی بازیكنان در نیم فصل، نقاط ضعف خود را برطرف كنیم.
وی همچنین درباره صحبت های طالب لو كه گفته بود 'هیچ كس نمی تواند به من بگوید بروم یا بمانم'، خاطرنشان كرد: طالب لو یكی از بازیكنان قدیمی استقلال است و هر چه دلش بخواهد می تواند بگوید.
مربی تیم استقلال با اشاره به صدرنشینی موقت استقلال با پیروزی برابر پاس همدان گفت: چند هفته پیش با تیم پاس در بازی های جام حذفی مسابقه دادیم كه با آنالیز آن دیدار ،‌عمق دفاع این تیم را برای به گل رسیدن در دستور كار قرار دادیم و خوشبختانه توانستیم از این راه به گل برسیم.
وی یادآور شد: همچنین در این بازی به دنبال حفظ توپ و میانه میدان توسط هافبك هایمان بودیم تا شرایط را برای به گل رسیدن تیم توسط سه مهاجم خود فراهم كنیم.
مربی استقلال شرایط بدنی بازیكنان این تیم را مناسب دانست و تاكید كرد: خوشحالم كه علاوه بر كسب نتیجه توانایی بدنی بازیكنان نیز به نقطه مطلوب رسیده است و آنها می توانند 90 دقیقه در میدان مسابقه دوندگی و كارایی داشته باشند.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال برابر پاس همدان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.
فریبا در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت' بیژن كوشكی ' و غیبت وی در انزلی و بازی روز جمعه خاطرنشان كرد: پیش از بازی با ملوان این بازیكن به دلیل مشكلات غیر فوتبالی ، بی انگیزه تمرین می كرد و تلاش های مظلومی نیز برای افزایش انگیزه این بازیكن بی ثمر بود.
وی با رد خبر قهر این مدافع افزود: همان طور كه گفتم شرایط روحی كوشكی برای بازی با ملوان مناسب نبود و وی از فهرست 18 نفره خط خورد. البته كوشكی از چهارشنبه هفته گذشته تمریناتش را با ما آغاز كرد و در صورت صلاحدید می تواند از این هفته برای ما به میدان برود.
مربی استقلال همچنین در مورد مصدومیت میداودی و امیرحسین صادقی نیز گفت: به نظرم مصدومیت صادقی جدی نیست. البته پزشكان تیم تاكید كردند كه امروز وضعیت پای این بازیكن مشخص می شود. میلاد میداوودی نیز هم اكنون در حال فیزیوتراپی است و تكلیف وی روز دوشنبه این هفته مشخص می شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


پرویز مظلومی گفت: بعضی از چشم‌ها به دنبال صندلی من در استقلال است، اما با این نتایج جایگاه من در استقلال محكم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش در مقابل پاس همدان در هفته هفدهم لیگ برتر و صدرنشینی موقت در جدول لیگ، درنشست خبری پس از بازی اظهار كرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند ضمن اینكه از بازیكنانم هم راضی هستم.

مظلومی ادامه داد: بازیكنانم هر موقع كه می‌خواستم به بازی سرعت می‌دادند و هر موقع می‌خواستم هم سرعت بازی را كم می‌كردند. با توجه به مصدومیت سه بازیكن اصلی‌مان امروز خیلی خوب بازی كردیم ضمن اینكه در اول بازی هم صادقی مصدوم شده بود، اما با وجود مصدومیتی كه داشت او را تا پایان در زمین نگه داشتیم. مجتبی جباری، ایمان مبعلی و فرهاد مجیدی هم به تازگی از مصدومیت رها شدند و صددرصد آماده نبودند اما با این وجود امروز خوب بازی كردند.

وی در ادامه با گلایه از عملكرد بازیكنان استقلال پس از به ثمر رسیدن گل سوم این تیم گفت: وقتی 3 بر یك جلو افتادیم دیگر بازی را ول كردیم در صورتی كه دفاع پاس به هم ریخته بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم از این بابت از شاگردانم گله دارم. در مقابل پاس نسبت به بازی كه در جام حذفی مقابل ما انجام داد خیلی بهتر بازی كرد.

پرویز مظلومی با بیان اینكه بعضی چشم‌ها به دنبال صندلی او در استقلال هستند، ادامه داد: از روز اولی كه به استقلال آمدم فشار و استرس روی من بسیار زیاد و توقعات از استقلال مانند همیشه فراوان بود. هواداران فكر می‌كردند كه ما اگر بتوانیم تیم را جمع و جور كنیم و در میان تیم‌های بالای جدول باشیم كار خوبی انجام دادیم، اما اكنون فشار كار بیشتر شده است و بعضی از چشم‌ها هم به دنبال صندلی من است؛ اما الحمدالله من در حال نتیجه گرفتن با استقلال هستم و این نتایج كمك می‌كند كه جایگاه من در استقلال حفظ شود. جا دارد همین جا از دكتر فتح‌الله‌زاده،‌ نظری جویباری و امیری تشكر كنم.

سرمربی استقلال در رابطه با احتمال جدایی طالب‌لو از استقلال نیز گفت: هم محمد محمدی و هم وحید طالب‌لو از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند، اما این كمیته فنی باشگاه است كه تشخیص می‌دهد كدام بازیكنان از تیم جدا شوند. طالب‌لو بعد از بازی پرسپولیس در جلسه‌ای از فتح‌الله‌زاده درخواست كرد كه از استقلال جدا شود اما در آنجا مقرر شد كه تا نیم فصل با ما بماند كه انصافا كمك زیادی هم به ما كرده است. ما دوست داریم طالب‌لو و سایر بازیكنان قدیمی در استقلال بمانند با این حال من اسم دو، سه دروازه‌بان را به باشگاه دادم تا در صورت رفتن طالب‌لو آنها را به خدمت بگیریم.

مظلومی با اشاره به مصدومان استقلال نیز گفت: با توجه به مصدومیت میداوودی در پی این هستیم كه یك مهاجم نوك دیگر به خدمت بگیریم البته هنوز مشخص نیست كه این بازیكن خارجی است یا داخلی. ضمن اینكه دروازه‌بان سوم ما نیز مصدوم است و ما نیاز داریم كه یك دروازه‌بان دیگر داشته باشیم. قرار است پس‌فردا در خصوص جذب بازیكنان جدید جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشته باشیم و در این مورد تصمیم‌گیری كنیم.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص داوری این دیدار هم گفت: داوری را همه دیدید كه یك كرنر برای ما نگرفت؛ اما به خاطر آن به مجیدی كارت زرد نشان داد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در حالی که به فاصله دقایقی پس از پایان بازی گفت و گوی پرویز مظلومی در خروجی یکی از سایت‌ها با تیتر طالب‌لو اگر این شرایط را دوست ندارد می‌تواند برود، قرار گرفت سرمربی استقلال این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد به هیچ وجه این حرف‌ها را نزده است.
مظلومی در این باره به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: من طالب‌لو را دوست دارم و می‌خواهم در تیم بماند. اصلا با جدایی او موافق نیستم و برای افرادی که اینگونه شایعات را می‌سازند تاسف می‌خورم. امیدوارم وحید با روحیه بیشتر در خدمت تیم باشد تا به آنچه شایستگی‌اش را دارد دست پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آذر 1389 | نظرات ()