نوشته شده توسط : alireza
سیاوش اكبرپور مهاجم تیم استیل آذین دیگر شرایط مناسبی در این تیم ندارد و قصد دارد در نیم فصل از جمع قرمزپوشان استیل آذین جدا شود ، اما وی با پاسخ منفی مسئولان تیم استقلال رو به رو شده است. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ سیاوش اكبرپور كه قصد بازگشت به تیم سابق خود، استقلال تهران، را دارد با ممانعت اعضای این تیم روبه رو شده است . گفتنی است: اكبرپور رابطه بسیار خوبی با مدیر عامل استقلال دارد، اما پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها اعلام كرده كه این تیم هم اكنون به هافبك‌های كناری نیاز دارد و خرید مهاجم در دستور كار این تیم نیست. گفتنی است: پرویزمظلومی نام چند هافبك داخلی را به فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه ارائه كرده است.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فراز فاطمی: اكنون هم مثل زمانی كه در استقلال بودم دوست دارم پرسپولیس را ببریم چراكه به رنگ قرمز حساسیت دارم. فراز فاطمی بازیكن تیم فوتبال مس كرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط تیم ما برای مقابله با پرسپولیس بسیار خوب و ایده آل بوده و مهمتر از همه اینكه انگیزه بچه های ما بسیار بالا است. وی اضافه كرد: خوشبختانه تك تك بچه های ما برای شكست پرسپولیس انگیزه های متفاوتی دارند و این موضوع به ما كمك می كند كه بازی خوبی را ارائه دهیم. فاطمی در پایان گفت: ما باید از میزبانی خود بهترین استفاده را كنیم چراكه این سه امتیاز می تواند شرایط ما را در جدول بهتر كند./

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مربی تیم فوتبال استقلال تهران؛شایعات مربوط به جابجایی بازیکن این تیم با سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال را تکذیب کرد. بهتاش فریبا،مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت:هادی شکوری،مدافع تیم استقلال از بند مصدومیت رها شده و چند روزی است که با قدرت تمرینات خود را شروع کرده است.وی یکی از منظم ترین بازیکنانی است که در استقلال وجود دارد و تمرینات خود را به بهترین وجه انجام می دهد و خیلی زود سر تمرین حاضر می شود و خیلی دیر تمرین را ترک می کند. وی در ادامه گفت:جابجایی "هادی شکوری" و "سیاوش اکبرپور" صحت ندارد و از پایه دروغ است،این حرفها را کسانی به وجود آورده اند که بدنبال ایجاد تنش و حاشیه در استقلال هستند،البته این را باید بگویم که سیاوش اکبرپور (مهاجم استیل آذین) از خدایش است که یکبار دیگر در استقلال حضور یابد،اما هم اکنون نیازی به وی نداریم. ** برای دریافت طلبم به کمیته انضباطی رفتم مربی تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته در تیم مهرکام پارس جنوبی سرمربی بود؛هنوز از این تیم مطالبات خود را دریافت نکرده و عصر روز گذشته 18 آبان به کمیته انضباطی احضار شدم،تا در صورت پرداخت از سوی مسئولان مهرکام،پول خود را دریافت کند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
"آرش برهانی" در دیدار مقابل شاهین بوشهر قادر نیست 90 دقیقه به صورت کامل در میدان حضور داشته باشد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، مهاجم استقلال به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به همین دلیل با افت بدنی مواجه است. از همین رو کادر پزشکی از مظلومی خواسته تا به صورت 90 دقیقه‌ای به برهانی بازی ندهد تا آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی‌تر نشود.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
خبرگزاری آریا- محسن یوسفی هافبك چپ پای تیم استقلال پس از هفته‌ها دوری از میادین و تمرینات به تمرینات تیم استقلال بازگشت. به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، یوسفی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و خود را آماده بازگشت به میادین می‌كند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم از بازیکنانش خواست مراقب ساق های یکدیگر باشند. به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز استقلال قرار بود امروز ساعت 11 صبح برگزار شود اما با تصمیم کادر فنی این تیم ساعت 13:30 دقیقه تغییر کرد که این موضوع باعث ناراحتی تماشاگران و خبرنگاران شد. در تمرین امروز فرهاد مجیدی و محسن یوسفی به طور انفرادی دور زمین دویدند و تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند. آرش برهانی با 20 دقیقه تاخیر در ورزشگاه حضور پیدا کرد و سپس به طور انفرادی و زیر نظر دکتر نوشادی به ترین پرداخت. مجتبی جباری مصدوم هم با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد. در بخش فوتبال درون تیمی که با نظارت کامل کادر فنی بین دو تیم برگزار شد، پرویز مظلومی بارها به بازیکنان تاکید کرد که از زدن تکل های خشن خودداری کنند و مراقب ساق های همدیگر باشند تا دچار مصدومیت نشوند. در این بازی درون گروهی تیم آبی با تک گل مهرشاد مومنی به پیروزی رسید. تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار برابر شاهین بوشهر روز چهارشنبه نیز برگزار خواهد شد که براساس تصمیمی که از قبل اتخاذ شده است ورود خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران به این تمرین ممنوع است. دیدار تیم های فوتبال استقلال و شاهین بوشهر در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد که در میان این نفرات نام مدافع آبی پوشان نیز دیده می شود. به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان، سجاد فیض الهی از نفت تهران، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان، محمد قاصی از ذوب آهن، روح اله سلطانی از پیکان، محمد بزچلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال، مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدرضا فرزانه از صبای قم، حیدر جعفری(آنالیزور) تیم شهرداری تبریز نفراتی هستند که در هفته پانزدهم محروم می باشند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
از چهره بازیکنان استقلال در فرودگاه اهواز کاملا می‌شد حدس زد که چقدر از نتیجه بازی ناراحت هستند. ابروهای درهم کشیده آنها نشان می‌داد منتظر جرقه‌ای هستند تا حرف‌های دل خود را بیرون بریزند. همین که یکی از هواداران گفت: «وقتی چهار پنج بازیکن را عوض می‌کنند و دست به ترکیب برنده می‌زنند اینطوری هم نتیجه می‌گیرند.» سفره دل مبعلی هم باز شد و رو کرد به یکی از هواداران با ناراحتی گفت: «نمی‌دانم کادر فنی چرا این کارها را انجام می‌دهد. چرا شریفات را داخل زمین گذاشت. شریفات که تجربه این بازی را نداشت برای چه دسوزا را بازی نداد.» حرف‌های مبعلی، هواداران داخل فرودگاه را تحریک کرد تا حرف‌های خود را به زبان بیاورند. جای کادر فنی استقلال خالی بود تا حرف های مبعلی و تعداد دیگری از بازیکنان استقلال را ببینند. این شکست که جشن تولد آقا ایمان را به هم زده بود و 400 هزار تومان جریمه روی دست بازیکنان استقلال گذاشته بود، استقلالی‌ها را اذیت می‌کرد. حالا همه مقصر بودند و هیچ کس هم مقصر نبود! البته این وسط داورهای بازی شانس آوردند که کسی به فکر گیر دادن به آنها نیفتاد و استقلالی‌ها انگشت انتقادات را به طرف خود نشانه رفته بودند. اینطور که گفته می‌شود با این باختی که استقلال آورده و سقوط یک پله‌ای فعلا آب و هوای تیم ابری شده و همه دنبال مقصر اصلی می‌گردند. شاید هم غرغر کردن یکسری از بازیکنان و گاف‌هایی که از بعضی دیگر از استقلالی‌ها در جریان بازی داده‌اند باعث شود مظلومی برای بازی با شاهین بوشهر دست به تغییراتی در ترکیب زده و بعضی از بازیکنان را دوباره روی نیمکت بنشاند. این احتمال هم وجود دارد نیم فصل که فتح‌الله‌زاده قول جابجایی بازیکنان را داده است، بعضی از استقلالی‌هایی که از این تیم رفته‌اند بازگشته و تعدادی از بازیکنان ناراضی از استقلال جدا شوند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فرهاد مجیدی یكی از سه ایرانی كاندیدای دریافت توپ طلای بهترین بازیكن سال 2010 آسیاست. او برای رسیدن به این افتخار باید با 14 نفر دیگر رقابت كند. فرزاد مجیدی، برادر فرهاد در این خصوص صحبت جالبی را مطرح می‌كند كه به نظر می‌رسد حرف دل فرهاد هم باشد. از اینكه فرهاد به عنوان یكی از نامزدهای دریافت توپ طلای آسیا است چه احساسی داری؟ خب خیلی خوشحالم. فرهاد مزد زحمات خود را گرفت. اگر از بحث برادری و حتی استقلالی بودن فرهاد هم خارج شویم، انتخاب او یك افتخار برای فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. نه تنها فرهاد كه دو نفر دیگر هم اعتبار فوتبال ایران در آسیا هستند. چقدر امیدواری در آخر توپ طلا را در دستان برادرت ببینی؟ فكر می‌كنم فرهاد در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا عملكرد بسیار خوبی داشت. از طرف دیگر فكر می‌كنم مسوولان AFC بازی‌های داخلی كشورها ازجمله ایران را هم دنبال می‌كنند. امسال هم كه فرهاد مثل فصل قبل خیلی خوب كار كرده است. جدا از بحث برادری، واقعا نظرم این است كه فرهاد لیاقت این عنوان و دریافت توپ طلا را دارد اما خب اگر فرهاد هم نشد، امیدوارم یكی دیگر از ایرانی‌ها به این مهم برسند. هم من و هم فرهاد با تمام وجود آرزو داریم این افتخار به فوتبال ایران برسد. هم برادرم، هم بنگر و هم فرشید طالبی، همگی لیاقت این افتخار را دارند. راستی نظرت در مورد نظرسنجی برنامه نود و دوم شدن فرهاد چیست؟ در وهله اول به محمد نوری تبریك می‌گویم. به هر حال فكر می‌كنم باید به اتفاقات آن شب احترام گذاشت. SMSها نظر مردم بود و نظر مردم همیشه و تحت هر شرایطی قابل احترام است اما خب باید در نظر گرفت كه یك بازیكن در باشگاه خود و میان هواداران چه جایگاهی دارد. فكر می‌كنم جایگاه و حق فرهاد دوم شدن نیست اما خب با تمام این حرف‌ها، باز هم به محمد نوری تبریك می‌گویم. از شرایط خودت هم بگو. خدا را شكر بد نیستم. بعد از اتفاقاتی كه آقای فیروز كریمی سرم آورد تا آخر عمرم او را نخواهم بخشید. كاری كه او انجام داد به معنای واقعی كلمه غیرورزشی و غیرفرهنگی بود. دو ماه بود كه با تیم تمرین می‌كردم و قرارداد هم بسته بودم و حتی در هیات فوتبال ثبت هم شده بود اما فیروز كریمی به خاطر مسایلی كه با فرهاد داشت و یك اختلاف شخصی من را كنار گذاشت. در تمرین پایم مو برداشت، اما به باشگاه نامه زد كه رفته تهران و با پای شكسته برگشته است! در حالی كه خودش خوب می‌دانست من در تمرین مصدوم شدم. در جلسه‌ای كه با باشگاه داشتیم هم به من گفتند از همان روز اول می‌دانستیم كه كریمی با تو مشكل دارد و حتی به او گفتیم اگر فرزاد مجیدی را نمی‌خواهی زودتر بگو اما به هر حال من با گسترش فولاد قرارداد خوبی هم بسته بودم. با دو ماه تمرین نصف پول قراردادم را گرفتم و آمدم. این وسط من ضرر نكردم، آقای كریمی را به همان قرآنی واگذار كردم كه در مسابقات كنار زمین در دست می‌گیرد. حالا چه كار می‌كنی؟ با تیمی به توافق نرسیدی؟ انفرادی تمرین می‌كنم و بدنم را آماده نگه می‌دارم. نمی‌خواهی به استقلال برگردی؟ با تمام وجود برای موفقیت استقلال دعا می‌كنم. اگر بخواهند با تمام وجود در خدمت استقلال خواهم بود. اگر هم نه كه مثل یك هوادار باقی خواهم ماند. خودت صحبت نمی‌كنی تا برگردی؟ با هیچ‌كس صحبت نكردم و صحبت هم نمی‌كنم. گفتم كه اگر مرا بخواهند، در خدمت تیم محبوبم خواهم بود. با این حساب برای آینده چه برنامه‌ای داری؟ فعلا كه فكری ندارم. اصلا هنوز نمی‌دانم كه بمانم یا بروم. با این شرایط فوتبال و امثال آقای كریمی كه در آن كار می‌كنند، آدم فراری می‌شود. فكر می‌كنم در این شرایط قید فوتبال را بزنم بهتر باشد و راحت‌تر باشم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

وقتی جباری مصدوم شد و از میدان بیرون آمد تاکتیک‌هایم به هم ریخت.»
این جمله‌ای است که در لابه‌لای مصاحبه پرویز مظلومی به چشم می‌خورد. بهانه شکست در آبادان جور شده است؛ تعویض اجباری جباری! چگونه می‌توان باور داشت؟ ساختار تیمی استقلال باید پس از یک تعویض این چنین در هم ریخته جلوه کند؟ جباری که در همه سال‌های اخیر وقت خود را به ترمیم نقاط آسیب‌دیده گذرانده چگونه می‌تواند تاکتیک اصلی تیمش لقب بگیرد؟ لااقل در تیمی که ایمان مبعلی، فرزاد آشوبی و حتی آلوز دسوزا حضور دارند نباید اینگونه باشد. پرویز مظلومی روی بازیکنی حساب باز کرده که از همان ابتدای فصل هم در بهبودی‌اش تردید بود. آیا نباید این جمله را بهانه‌ای برای توجیه شکست در آبادان دانست؟
***
پس از برتری در دربی همگان داور را مقصر باخت پرسپولیس دانستند و در پاسخ آبی‌ها گفتند: «داور نیز جزیی از دایره بازی است.» اما پس از باخت به صنعت نفت آبادان تحلیل‌ها تغییر کرده است. مظلومی می‌گوید: «فشارهای اخیر در نحوه قضاوت داوران تأثیرگذار بوده است.» شاید هم اینگونه باشد. به خصوص در گل دوم صنعت نفت آبادان اما سوال این است که حالا چرا داوران جزیی از دایره بازی نیستند؟ تفاوتی هست میان بازی با حریف سنتی و بازی با صنعت نفت آبادان؟ چه تفاوتی می‌توان قایل شد میان آن بازی و این بازی؟ ظاهراً دومین بهانه مظلومی هم جور شده است؛ داور!
***
شکست در آبادان مظلومی را در تنگنای فکری قرار داده است. او می‌خواهد از هر ابزاری بهره بگیرد تا این شکست را توجیه کند. می‌گوید: «این شکست لازم بود. هفته‌ها نباخته بودیم. مغرور شده بودیم و...»
استقلال مظلومی می‌توانست در آبادان هم شکست‌ناپذیر بماند و چنانچه تصور کنیم غرور وجود بازیکنان را احاطه کرده بود باز هم می‌توان مظلومی را مقصر دانست. چگونه مظلومی اجازه می‌دهد بازیکنانش مغرور شوند؟ آیا او در حین تمرین‌ها، حین بازی و حتی محیط کاری بیرون رفتارهای بازیکنانش را زیر نظر ندارد؟ آیا تمرینی برای زدودن غرور از چهره بازیکنان وجود ندارد؟
***
کلام آخر: پرویز مظلومی پس از باخت در آبادان از همه کس یاد کرد و همه چیز را در باخت تیمش مؤثر دانست جز خودش و همکارانش. جباری، داور، برهانی، غرور و... عواملی هستند که از دیدگاه مظلومی در باخت تیمش تأثیرگذار بودند اما در این میان نامی از مظلومی و همکارانش دیده نمی‌شود. آیا مظلومی نباید خود را هم در دایره مقصران قرار می‌داد؟



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
فرهاد مجیدی دیروز سوژه تمرین استقلال بود. هر کسی او را می‌دید می‌خندید و می‌گفت: «آقا فرهاد مبارک است. ان‌شاءالله بازیکن سال آسیا هم بشوید.» حتی بازیکنان هم تصور نمی‌کردند که کاپیتان فرهاد در 35 سالگی بتواند نامزد کسب عنوان برترین بازیکن سال آسیا شود. اما حقیقت داشت؛ فرهاد مجیدی پس از بازی‌های درخشانی که در جریان لیگ قهرمانان آسیا انجام داد در لیگ دهم هم تاکنون 6 گل زده که این روند صعودی از دید کارشناسان AFC هم پنهان نمانده است البته هیچ کس تصورش را نمی‌کرد که AFC یک بازیکن 35 ساله را در ردیف نامزد بهترین‌های سال آسیا قرار دهد. برای همین هم بازیکنان استقلال از انتخاب AFC تعجب کرده بودند و این موضوع را با کاپیتان مجیدی در میان می‌گذاشتند البته مجیدی خودش توجهی به این مسائل ندارد و حتی به یکی از دوستان نزدیکش گفت: «من دیگر سال‌های آخر دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم. امیدوارم یکی از جوان‌هایی که شایسته است بهترین بازیکن سال آسیا شود.» با توجه به اینکه پارک و هوندا دو بازیکن نامدار کره‌ای و ژاپنی قاره کهن هم در این فهرست حضور دارند خیلی بعید است فرهاد مجیدی بتواند عنوان برترین بازیکن سال آسیا را به خود اختصاص دهد اما همین که او در 35 سالگی توانسته نامش را میان مدعیان کسب این عنوان جا دهد اتفاق بزرگی است. قرار است باشگاه استقلال هم بابت حضور فرهاد مجیدی در جمع بهترین‌های آسیا از او تقدیر کند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
هافبک چپ پای استیل‌آذین گفت: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم. "میلاد زنیدپور" طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره وی با باشگاه استقلال برای جدایی از تیم استیل‌آذین گفت: طی روزهای گذشته صحبتهایی در این خصوص مطرح شد که من به هیچ عنوان در جریان آن نبوده و در حال حاضر هم تمایلی به تأمل در این موضوع ندارم. وی ادامه داد: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم چون با این تیم قرارداد دارم و در ازای پولی که می‌گیرم برای تیمم بازی می‌کنم پس دلیلی ندارد در این میان بخواهم با باشگاههای دیگر وارد مذاکره شوم. هافبک چپ پای استیل‌آذین تصریح کرد: درست است که استیل‌آذین طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده اما اینها باعث نخواهد شد تا به جدایی از این تیم فکر کنم. استیل‌آذین در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما باشگاه، کادرفنی و همه ما بازیکنان، این تیم را دوست داریم و تنها فکرم هم این است که برای تیمم مفید باشم تا هر چه زودتر شرایط استیل‌آذین به روال ایده‌آل بازگردد. وی در پایان گفت: نتایج استیل‌آذین در تصمیم‌گیری من بی‌تأثیر است و تأکید می‌کنم که هیچ صحبتی با باشگاههای پرسپولیس و استقلال نداشتم؛ اگر هم صحبتی مطرح شده من در جریان آن نیستم و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد روال منطقی‌اش آن است که باشگاهها با هم وارد مذاکره شوند، نه اینکه من بخواهم مستقیما تصمیم بگیرم. زنیدپور در مورد بازی دیروز تیمش مقابل راه آهن افزود: نمی دانم چرا نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مدافع تیم استقلال اعتقاد دارد نباید به خاطر یک باخت از این تیم انتقاد شود زیرا آبی‌پوشان تاکنون فوتبال زیبایی ارائه داده و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. "حنیف عمران‌زاده "در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: شکست استقلال در لیگ بعد از 11 هفته رقم خورد و تیم ما هرگز مستحق انتقادات کارشناسان و مطبوعات نیست. وی ادامه داد: نمی‌دانم بر چه اساس می‌گویند نفت مقابل استقلال شایسته پیروزی بود. ما نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی آنها 2 توپ روی دروازه ما آورند و گل زدند. عمران‌زاده با اشاره به اشتباهات خط دفاعی گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است. مدافعان تیم ما هم که از روی عمد اشتباه نکرده‌اند بلکه می‌خواستند توپ را دفع کنند ولی توپ تبدیل به گل شد. وی ادامه داد: اختلاف امتیاز ما با صدر جدول زیاد نیست. در بازیهای 3 امتیازی جبران 4 امتیاز اختلاف کار سختی نیست. تیم ما شرایط بدی ندارد و مطمئن باشید به زودی به صدر جدول برمی‌گردیم. عمران‌زاده گفت: اصلا قبول ندارم تیم ما بعد از دربی مغرور شده است. بعد از دربی در 4 بازی 2 برد یک تساوی و یک باخت داشتیم که فکر نمی‌کنم نتایج بدی باشد ضمن اینکه معتقدم پیروزی در دربی به کل لیگ می‌ارزد. وی با اشاره به اخبار حاشیه‌ای استقلال طی روزهای اخیر اظهارداشت: خبری از حاشیه در استقلال نیست. عده‌ای دیدند استقلال حاشیه ندارد به همین دلیل وقتی به نفت باختیم این شکست را پیراهن عثمان کردند تا به آنچه می‌خواهند برسند. استقلال علاوه بر اینکه خوب بازی می‌کند نتایج خوبی هم گرفته و در آرامش کامل به سر می‌برد. عمران‌زاده در پایان درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و تیم ضعیفی نیست. ما در آزادی محکوم به برد هستیم زیرا هوادارانمان فقط پیروزی می‌خواهند.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
"فرهاد مجیدی" در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد اما به احتمال فراوان برای دیدار مقابل شاهین بوشهر آماده خواهد شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، با وجود اینکه "فرهاد مجیدی" طی روزهای گذشته در تمرین استقلال حضور نداشته است اما برای دیدار مقابل شاهین بوشهر با مشکلی روبه‌رو نخواهد بود. لازم به ذکر است؛ مصدومیت کاپیتان آبیها جدی نیست و در صورت صلاحدید مظلومی می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرهاد مجیدی مهاجم تیم استقلال پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به امارات سفر کرد تا دیداری با خانواده و فرزندانش داشته باشد اما این بازیکن که قرار بود عصر روز گذشته 15 آبان وارد تهران شود، به سفر خود پایان نداد و در کشور امارات ماند.

فرهاد مجیدی که قرار بود یک روزه وارد تهران شود طی تماسی با مسولان ومربیان تیم استقلال اعلام کرد سفرش کمی طولانی می شود و این بازیکن دیرتر به تمرینات استقلال باز می گردد.

این گزارش حاکی است، مربیان استقلال خواستار حضور وی در تمرینات تیم هستند اما احتمال غیبت فرهاد مجیدی در مقابل شاهین بوشهر وجود دارد زیرا وی با مصدومیت روبه رو است و به دلیل سفر به امارات، عکس برداری از پایش نیز با تاخیر انجام می شود و بنابر اعلام پزشک استقلال حضور وی در مقابل شاهین بوشهر مشخص نیست.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()