نوشته شده توسط : alireza

قرار بود قادر حسن بازیکن چپ پای فرانسوی الاصل استقلال که گفته می‌شود در یکی از تیم‌های لیگ اسلواکی توپ می‌زند،دیشب وارد تهران شود اما این بازیکن به دلیل پاره‌ای از مشکلات نتوانست به ایران بیاید.مسئولان باشگاه استقلال علت این اتفاق را عدم صدورقادر حسن اعلام کرده‌اند اما گفته می‌شود داستان از قرار دیگری است و به نظر می‌رسد ماجرای حضور وی در ایران به کلی منتفی شده است چون با شکست استقلال مقابل صنعت نفت آبادان زمزمه‌های تازه‌ای دراین تیم شنیده می‌شود.

بر اساس گزارش شبکه ایران، ظاهرا باخت به تیم صنعت نفت آبادان باعث شده تا مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه تیم‌شان را در کورس قهرمانی نگه دارند بادقت بیشتری درباره جذب بازیکن جدید تصمیم‌گیری کنند.پس از باخت به نماینده آبادان شنیده شد میلاد زنید پور نیم فصل به استقلال خواهد آمد.این خبر چندان هم دور از واقعیت نیست.

از داخل باشگاه استقلال شنیده می‌شود که به احتمال زیاد نیم فصل هادی شکوری به استیل آذین خواهد رفت و میلاد زنیدپور به استقلال خواهد آمد.زنید پور از فصل پیش تا کنون بارها و بارها در تمرین استقلال حاضر شده و حتی ابتدای فصل هم شنیده شد که این بازیکن قصد دارد به استقلال بیاید که رقم اغواکننده باشگاه بحران زده استیل آذین باعث شد او از حضور دراستقلال صرفنظر کند.با نتایجی که استیل آذین در فصل جاری گرفته اغلب بازیکنان در پی فرار از این تیم هستند.

میلاد زنیدپور چند روز پیش با یکی از مسئولان باشگاه استقلال هم گفت و گو کرد و در این مذاکرات از مسئولان باشگاه استقلال خواسته هر طور شده زمینه حضور او را در استقلال فراهم کنند.باشگاه استقلال هم قول داده هر چه زودتر با باشگاه استیل آذین بر سر جذب این بازیکن مذاکره کند.با توجه به اینکه استیل آذین در خط دفاع با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است بعید نیست که هادی شکوری با این بازیکن معاوضه بشود.اما جذب زنیدپور چه ارتباطی با قادر حسن دارد؟
ارتباط این دو در پست بازی است.اگر زنیدپور به استقلال بیاید آن وقت فرصت بازی به قادر حسن نمی‌رسد و‌آنگاه این بازیکن باید از روی نیمکت بازیهای استقلال را تماشا کند.مدیر برنامه‌های این بازیکن هم با آگاهی از این ماجرا فعلا دست نگه داشته و به این بازیکن گفته پیگیر کارهای حضورش در لیگ ایران نشود.

در واقع علت اینکه قادر حسن جمعه شب به ایران نیامد همین بود چرا که این بازیکن پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایش متوجه شده که استقلال در پی جذب زنیدپور است؛بازیکنی که در تیم ملی ایران هم حضور دارد و یکی از مردان اصلی ایران مقابل برزیل بود.شاید تاخیر قادر حسن در آمدن به ایران سرانجام باعث بشود که استقلال قید این بازیکن را بزند و به طور غیابی قراردادی را که با این بازیکن امضا کرد را فسخ کند.

قادر حسن حدود یک ماه پیش در اسلواکی با استقلال قرارداد داخلی بست اما قرار داد او به ثبت نرسیده است.همین باعث می‌شود فسخ قرارداد او با استقلال بسیار راحت باشد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرهاد مجیدی که قرار بود سفر یک روزه‌ای به امارات داشته باشد در تمرین صبح امروز آبی‌ها نیز غایب بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، کاپیتان استقلال که قرار بود پس از دیدار مقابل تیم فوتبال صنعت نفت یک روزه‌ای به امارات داشته باشد به علت برخی مشکلات مرخصی خود را تمدید کرد.

فرهاد مجیدی در تمرین صبح امروز استقلال نیز غالب بود تا حضور او در دیدار مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

گفتنی است؛ غیبت محمدی در تمرینات با هماهنگی کادر فنی صورت گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در فهرست انتشار يافته محبوب‌ترين بازيكنان حال حاضر جهان دو كاپيتان پرسپوليس و استقلال، در صدر اين فهرست جاي گرفتند.

 

به نقل از سايت فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ جهان، در نظرخواهي جهاني كه از 140 بازيكن محبوب‌ دنيا تاكنون در پايگاه خبري اين سازمان، صورت گرفته، كريم باقري، فرمانده سرخ‌پوشان با كسب 30416 راي در پله نخست جاي گرفته و برترين چهره اين گزينش محسوب مي‌شود.

پس از او فرهاد مجيدي، هافبك - مهاجم استقلال كه در دربي اخير سرخابي گل برتري تيمش را به ثمر رساند، با 26178 امتياز صاحب رده دوم است.

در اين راي گيري كريستيانو رونالدو، مرد دو سال قبل اروپا و جهان با 4442 امتياز در رده هشتم جاي گرفته است. همچنين ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا با 3900 راي در رده دهم مجبوب‌هاي جهان قرار دارد.

اين گزينش تا تاريخ اول ژانويه سال نو ميلادي (11 دي‌ماه 1389 ) ادامه خواهد داشت و علاقمندان براي راي دادن مي‌توانند به سايت www.iffhs.de مراجعه كنند.

فهرست 10 بازيكن محبوب جهان تاكنون به اين شرح است:

1- كريم باقري، ايران، پرسپوليس تهران 30416 امتياز

2- فرهاد مجيدي، ايران، استقلال تهران 26178 امتياز

3-محمد ابرتريكا، مصر، الاهلي قاهره، 21837 امتياز

4-بدر احمد ال موطوا، كويت ، القادسيه ، 16487

5-حاتم مصطفي كرار، سودان ، 9884 امتياز

6-عثما دراجي، تونس، اسپرانس، 8719 امتياز

7-محمد نور،‌ عربستان،‌الاتحاد 8312 امتياز

8-كريستيانو رونالدو، پرتغالي، رئال مادريد، 4442 امتياز

9-ياسرالقحطاني، عربستان، الهلال ، 4331 امتياز

10-ليونل مسي، آرژانتين، بارسلونا، 3900 اسپانيا

ابی دلان توجه داشته باشید که کاپیتان مادوم هست پس میتونید بالینکی که براتون قراردادم دربالای صفحه نخست

به اقا فرهاد رای بدین البته باید تاکید کنم که میتونید هرروز رای بدین یعنی امکان چندبار رای دادن وجودداره



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی و محسن یوسفی فردا در تمرین تیم استقلال حاضر می‌شوند.
این دو بازیكن پس از مدتی دوری از تمرینات گروهی در تمرین فردا حاضر می‌شوند تا پس از انجام تست پزشكی و در صورت تایید نوروزی مجوز حضور در تمرینات گروهی را كسب كنند.
برهانی در دیدار با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شد و محسن یوسفی حدود یك ماه و نیم در تمرینات استقلال حضور نداشت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست بازیكنان تیم استقلال و به دلیل اینكه پس از پایان تمرین با ترافیك سنگینی روبه رو می‌شوند ساعت برگزاری تمرینات این تیم تغییر كرد و آبی پوشان از این پس از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند كرد.
تمرین تیم استقلال امروز تعطیل است و بازیكنان این تیم فردا ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد حضور پیدا خواهند كرد. پیش از این استقلالی‌ها ساعت 15 یا 16 تمرین می‌كردند.

* 6 استقلالی در اهواز ماندند
پس از پایان دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان 6 تن از اعضای این تیم در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند. از آنجا كه تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شده،‌ پرویز مظلومی، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات و فرزاد آشوبی 6 تن از اعضای استقلال در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند.

*معطلی 2 ساعته آبی پوشان در فرودگاه اهواز
بازیكنان تیم استقلال پس از انجام بازی راهی یكی از رستوران‌های شهر اهواز شدند و پس از صرف شام مستقیم به فرودگاه رفتند. از لحظه ورود استقلالی‌ها تا پرواز این تیم نزدیك به 2 ساعت فاصله بود و تمام اعضا در فرودگاه اهواز به استراحت پرداختند.

* مجیدی به دبی رفت
كاپیتان تیم استقلال كه یكی از نامزدهای بهترین بازیكن آسیا در سال 2010 معرفی شده ساعت 7 صبح امروز راهی امارات شد و فردا به تهران بازمی‌گردد. این بازیكن از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد كرد.

* وضعیت جباری و مجیدی با عكس مشخص می‌شود
مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیكن استقلال كه در دیدار مقابل صنعت نفت آسیب دیدند صبح فردا از پای مصدوم خود عكس خواهند گرفت تا وضعیت آنها مشخص شود. جباری در دقیقه 3 مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و فرهاد مجیدی در 10 دقیقه پایانی لنگ لنگان به بازی ادامه می‌داد.

* صادقی 3 اخطار شد
امیر حسین صادقی مدافع استقلال كه روز گذشته از محسن قهرمانی اخطار گرفت 3 كارته شد و نمی‌تواند در دیدار آینده تیمش برابر شاهین بوشهر به میدان برود.
استقلال روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت شكست خورد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بامین نوروزی در خصوص میزان آسیب‌دیدگی دو بازیكن این تیم در بازی مقابل صنعت نفت گفت: مجتبی جباری دچار كشیدگی عضله چهار سر شده كه البته میزان آسیب‌دیدگی او هنوز مشخص نیست و ما نمی‌توانیم نظری در خصوص شدت این مصدومیت بدهیم و به همین منظور فردا (شنبه) از پای او MRI می‌گیریم تا پس از جواب آزمایشات، نظر نهایی را در خصوص وضعیت این هافبك اعلام كنیم.

وی وضعیت فرهاد مجیدی را همچون جباری اعلام كرد و گفت: مجیدی نیز دچار كشیدگی عضله همسترینگ شده و میزان آسیب‌دیدگی او نیز مثل جباری مشخص نیست. به همین منظور ما فردا از پای این بازیكن MRI‌ می‌گیریم تا پس از آزمایشات لازم وضعیت كاپیتان استقلال هم مشخص شود.
نوروزی در پایان اظهار داشت: كادر پزشكی استقلال تمام سعی خود را خواهند كرد تا بازیكنان مصدوم هر چه زودتر در خدمت تیم باشند و بدون مشكل درون زمین حاضر شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته با چند خبرگزاری مختلف صحبت كرد كه چكیده‌ای از مباحث مختلف مطرح شده در آن چند گفت‌وگو را در قالب این مصاحبه از نظر می‌گذرانید. البته او در مورد مشكلاتش با فردوسی‌پور و تلویزیون همچنان حرف دارد و به احتمال زیاد به‌زودی جلسه‌ای با مدیران شبكه سوم سیما برگزار خواهد كرد.
از صدرنشینی 24 ساعته استقلال شروع کنیم. چی شد که به این زودی پایین آمدید؟
تعارف بگیر نگیر دارد. ما یک بار صدر جدول را به ذوب آهن تعارف کردیم و آنها گرفتند. مطمئن باشید دیگر صدر جدول را به این راحتی تعارف نمی‌کنیم. این دفعه اگر برویم صدر جدول پایین بیا نیستیم.
یک سوال تکراری. چرا منتقدان نتایج استقلال را به اشتباهات داوری ربط می‌دهند؟
ببینید خودشان هم فهمیدند که استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم در کنار خوب بازی کردن نتیجه می‌گیرد و تیم قدرتمندی است چون در زمین نمی‌توانند حریف استقلال شوند برای ما مشکل درست می‌کنند اما ما به این حرف‌ها توجهی نداریم و چنان که در بازی‌های قبل قدرت خود را نشان دادیم در ادامه لیگ هم ثابت می‌کنیم که براساس توانایی بازیکنان این نتایج خوب را گرفتیم.
پس شما به عنوان مدیرعامل استقلال قبول ندارید که داوری‌ها به نفع استقلال بوده است؟
تا به حال ما 13 بازی انجام دادیم. حالا یک بازی هم برفرض بگوییم که آنها درست می‌گویند و ما با داوری نتیجه گرفتیم. مگر در بازی‌هایی که داوران به قول منتقدان به نفع ما گرفتند، به ضرر ما سوتی زده نشده است؟ مگر پنالتی‌های ما را گرفتند؟ اعتراضی هم نکردیم. بی خودی برای ما خطا گرفتند. بی خودی گل گرفتند. این مسائل و اشتباهات در فوتبال است و ممکن است برای هرتیمی اتفاق بیفتد اما یک سوال دارم. بازی‌های دیگر را چطور بردیم و نتیجه گرفتیم؟
البته بازی با راه آهن دیگر حرف و حدیثی پیش نیامد چون گل استقلال از راه دور به ثمر رسید.
اشاره خوبی داشتید. در همین بازی آخر تیمی را که 5 هفته پشت سر هم همه تیم‌ها را زده بود، شکست دادیم. شكر خدا از راه دور هم گل زدیم که نگویند با داوری بوده است. این حرف‌ها کار آدم‌های ضعیفی است که اخلاق جوانمردی را زیر پا می‌گذارند ولی هواداران استقلال و آنهایی که فوتبالی‌اند می‌دانند که موضوع چه چیزی است.
حالا برای این که آرامش تیم به هم نریزد چه راهکاری دارید؟
سعی می‌کنیم که به حاشیه نرویم و نشان دهیم که با توان بازیکنان، تیم‌های حریف را می‌بریم. کما این که قبلا هم اعلام کردم عنایت اختیار دارد داورها را با هماهنگی مدیران عامل باشگاه هایی که با آنها بازی داریم، انتخاب کند و هرکسی که آنها بگویند را بگذارند.
مثل اینکه به بازیکنان گفته‌اید از راه دور به تیم‌ها گل بزنند تا سوء تفاهمی پیش نیاید؟
نه ما از نزدیک هم می‌زنیم اما گفتیم داورها را خود آقایان انتخاب کنند تا مسئله ساز نشود.
استقلال 11 هفته است که باختی نداشته است. آیا نیم فصل اول این روند شکست ناپذیری حفظ می‌شود؟
بله ما ان‌شاءا... از نیم فصل دوم بهتر از این هم می‌شویم. در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و فرصت هم نبود تیم را جمع و جور کنیم. در نیم فصل دوم این زمان وجود دارد و به مراتب بهتر می‌شویم.
حالا قول قهرمانی استقلال را می‌دهید؟
هیچ وقت قول قهرمانی ندادم. به سرمربی هم گفتم سهمیه آسیا را بگیرد. هنوز هم سر حرف خود هستم. ان‌شاءا... سال آینده قهرمانی آسیا.
آیا بازی کردن طالب‌لو به سفارش شما بود؟ چون بعد از ملاقاتی که با او داشتید، برای استقلال بازی کرد.
قضیه طالب لو هم در راستای همان ابراز همدردی بعضی از مجریان است که در رابطه با حاشیه سازی برای استقلال صورت می‌گیرد. شما دیدید وقتی طالب لو ناراحت بود به پیشنهاد مظلومی با من صحبت کرد. در آن جلسه پورحیدری هم حضور داشت. من خیلی به شدت با طالب لو برخورد کردم. خودش هم می‌داند. طالبلو خیلی جوان با معرفت و با مرامی است. به او گفتم اگر تا 5 هفته دیگر هم تو را بازی بدهند می‌گویم نگذارند چون تو این کار را کردی ولی...
ولی چی؟
ولی فردای آن روز دست محمدی آسیب دید. فردوسی پور انتظار دارد بازیکنی که مصدوم است را داخل دروازه بگذاریم که گل بخورد. نه آقا بازیکنان خوبی را می‌گذاریم که برای ما بتوانند خوب بازی کنند.
چرا رابطه شما با فردوسی پور خوب نیست؟
رابطه‌ام با فردوسی‌پور خیلی خوب است ولی ظاهرا فردوسی‌پور دوست ندارد استقلال موفق باشد. گزارش‌های او غیر منطقی است. وقتی پورحیدری در آن جلسه حضور دارد و طالب‌لو با درخواست مظلومی به مدیریت سپرده شده، نباید این صحبت‌ها را مجری در این سطح مطرح کند. این صحبت‌ها برای مجلات زرد است که می‌نویسند. تلویزیون زرد که نداریم.
ظاهرا از نتایج تیم‌تان در هفته‌های اخیر راضی هستید؟
اول از همه چیز باید بگویم كه باید حمایت ویژه‌ای از آقای مظلومی داشته باشم چون می‌بینم كه عده‌ای از موفقیت ایشان رنج می‌برند و هر روز با سؤال‌های واهی می‌خواهند جایگاه خود را تثبیت كنند. من روز گذشته مصاحبه‌ای با یكی از خبرگزاری‌ها انجام دادم كه همه آن مصاحبه را استفاده كردند اما هیچ كس از این تیتر استفاده نكرد كه "برای فصل بعد به دنبال مربی هستم." باید در این خصوص توضیحی بدهم. هنگامی كه در ابتدای فصل با آقای مظلومی قصد قرارداد بستن داشتم ایشان گفت كه من یك ساله می‌بندم اما خودم گفتم كه قراردادت را با استقلال دو ساله امضا كن. هواداران هم بدانند كه قرارداد من با آقای مظلومی دو ساله است و فكر می‌كنم عده‌ای كه می‌بینند استقلال در حال موفقیت است، این مسائل را بیان می‌كنند. پرویز مظلومی خدمات زیادی به استقلال كرده و امیدوارم بتوانیم از خدمات ایشان همچنان بهره ببریم. خوشبختانه به نسبت آن چیزی كه ما هدف‌گذاری كردیم جلوتر هستیم و برنامه داشتیم تا نیم فصل بتوانیم رده سوم را بگیریم كه خوشبختانه تا امروز موفق عمل كردیم و حتی جلوتر هم رفته‌ایم.
پس اینكه گفته شده برای فصل بعد استقلال به دنبال مربی هستید، كذب است؟
خبرنگاری از من سؤال كرد كه اگر در مورد قطبی این حرف‌ها را زده‌اید حاضرید در مورد مظلومی هم بگویید كه سال آینده به دنبال مربی هستید؟ من هم جواب دادم واقعا مشكلی نمی‌بینم چون در ابتدای فصل با ایشان قرارداد دو ساله بستم اما برای سال سوم ایرادی ندارد كه اگر با استقلال قهرمان نشد، ایشان را تعویض كنم. باز هم تاكید می‌كنم كه برای سال سوم چنین حرفی را زدم. چون وقتی با یك مربی قرارداد دو ساله امضا كردم چه طور می‌توانم برای فصل بعد دنبال یك مربی دیگر باشم. فكر می‌كنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است.
آقای فتح‌ا...‌زاده این اسامی كه در روزنامه‌ها در خصوص اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟
خدا را شاهد می‌گیرم من از هیچ گونه لیستی باخبر نیستم چون شبهه ایجاد می‌شود. یك بار گفتم فلانی شاید عضو هیات مدیره باشد همین حرف‌ها باعث شد بگویند آن شخص می‌‌خواهد مثلا 500 میلیون به باشگاه كمك كند. یعنی حرف نزده، نتیجه گرفتند. متاسفانه دیوار حاشا بلند است و به خاطر این موضوع از آقای سعیدلو خواهش كردم كه در مورد اعضای هیات مدیره از من هیچ نظری نخواهد. ایشان هر كسی را كه صلاح بدانند جزو هیات مدیره ما خواهند بود و من احترام می‌گذارم.
فكر می‌كنید تا كی اعضای هیات مدیره معرفی شوند؟
كارها پیش رفته است و احتمالا ظرف مدت زمانی كوتاهی این مسئله حل خواهد شد



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران پس از گذشته 13 هفته برترین‌های این هفته لیگ را اعلام کرد.

بنابر اعلام ستاد منشور اخلاقی و رفتاری لیگ برتر حسین فرکی مربی تیم نفت تهران به عنوان مربی اخلاق هفته سیزدهم معرفی شد. ضمن اینکه افشین پیروانی سرمربی استیل آذین نیز مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین ایمان مبعلی بازیکن تیم فوتبال استقلال به عنوان بازیکن برتر اخلاق انتخاب شد.

ستاد منشور اخلاقی تیم سپاهان اصفهان را به عنوان میزبان برتر اخلاق معرفی کرد. ضمن اینکه کانون هواداران باشگاه استقلال به عنوان کانون برتر اخلاق هفته سیزدهم لقب گرفت



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

فرهاد مجیدى خصوصیات و ویژگى فردى بالایى دارد. سال قبل که کادرفنى استقلال تغییر کرد، فرصت خوبى در اختیار وى قرار گرفت تا توانایى هاى خود را اثبات کند و با گذشت بازى هاى زیاد توانست اعتماد از دست رفته را به دست آورد و به یک مهره تاثیرگذار در استقلال تبدیل شود.همانطور که شاهد بودیم فرهاد در تنگناها، شرایط نامساعد و بحرانى استقلال را بسیار کمک کرد و توانست به موثرترین بازیکن استقلال تبدیل شود.مجیدى طى چند سالى که به ایران بازگشته بدون حاشیه کارش را ادامه داد و این مى تواند نکته قابل توجهى براى فوتبال دوستان باشد. مجیدى در جام باشگاه هاى آسیا براى استقلال بسیار موثر کار کرد و توانست در نقش یک فوروارد تمام کننده ظاهر شود وى خاصیت تمام کنندگى بالایى دارد و در فوتبال ایران کمتر کسى پیدا مى شود که به خوبى وى جاه طلبى کافى در ۱۸ قدم حریف داشته باشد. مجیدى به خوبى کارشناسان AFC را متقاعد کند که او را در فهرست ۱۵ نفره قرار دهند به عنوان یک ایرانى و یک استقلالى، علاقه دارم مجیدى توپ طلاى ۲۰۱۰ آسیا را دریافت کند اما یکى از امتیازات منفى که براى او ثبت مى شود، تیمش نتوانست جزو ۴ تیم برتر آسیا قرار گیرد که به شخصه اعتقاد دارم اگر به استقلال کمک مى شد و به تیم استراحت کافى مى دادند به راحتى مى توانست الشباب را شکست دهد. اکثر نفراتى که توپ طلاى آسیا را کسب کرده اند تیم ملى کشورشان در میادین بین المللى نتایج قابل قبول کسب کرده و یا تیم باشگاهى شان در آسیا جزو ۴ تیم بوده اما استقلال نتوانست جزو ۴ تیم برتر قرار گیرد و این تنها به کم لطفى دوستان در برنامه ریزى لیگ برمى گردد. در آخر براى هر ۳ نامزد دریافت توپ طلایى آرزوى موفقیت مى کنم و امیدوارم یک ایرانى این افتخار را از آن خود کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم استقلال طی چند روز گذشته چند مصاحبه انجام داده كه به استقلال نامربوط است به همین دلیل مسئولان آبی از وی خواستند در این مورد توضیحات لازم را به مسئولان استقلال ارائه كند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مدافع آبی ها با حضور در باشگاه استقلال برای انجام مصاحبه به نفع یكی از بازیكنان تیم پرسپولیس توضیحات خود را ارائه كرد و اعلام داشت تنها به دلیل شرایط فنی مدافع تیم پرسپولیس از وی حمایت كرده تا مسئولان پرسپولیس شرایط حضور وی در این تیم را فراهم كنند.

گفتنی است، مدافع تیم استقلال معتقد است برخی مسئولان از بازیكنان حمایت نمی كنند و اخراج شیث رضایی باعث شد كه وی از هم صنف خود حمایت كند تا شرایط بازگشت وی به تركیب پرسپولیس فراهم شود.

*میداودی تست پزشكی انجام داد

در ادامه این گزارش میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال كه در تمرینات با مصدومیت جزئی روبرو شد پس از حضور در تمرینات روز پایانی قبل از سفر استقلال به آبادان توسط پزشك تیم تست انجام داد تا با آرامش در تمرینات استقلال شركت كند.

براساس این گزارش پرویز مظلومی از گروه پزشكی استقلال درخواست كرد كه بدون هیچ بهانه ای شرایط حضور این بازیكن در تمرینات را فراهم كنند تا میداودی برای بازی با نفت آبادان آماده شده و در تركیب استقلال قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: طبق اعلام مربیان تیم استقلال این بازیكن در تركیب ثابت تیمش مقابل نفت به میدان می رود اما پزشكان قصد داشتند از سلامت این بازیكن اطمینان خاطر كسب كنند.

*تردید كادر فنی استقلال در مورد آشوبی و رحمتی

در ادامه این گزارش پس از محرومیت فرزاد آشوبی از بازی در مقابل راه آهن مربیان استقلال از كیانوش رحمتی در پست هافبك دفاعی استفاده كردند و این بازیكن نمره قبولی دریافت كرد اما مربیان این تیم برای دیدار این تیم مقابل نفت آبادان در مورد استفاده از آشوبی و رحمتی در تركیب استقلال مردد بوده و با مشكل روبرو شده اند.

براساس این گزارش، پرویز مظلومی اعلام كرده است قصد ندارد در بازی های استقلال از دو هافبك دفاعی استفاده كند و همین دلیل شرایط وی برای استفاده از یكی از این دو مدافع سخت است و وی را دچار مشكل كرده است.

بنابه اعلام سرمربی آبی ها آشوبی هافبك دفاعی ثابت استقلال است اما كیانوش رحمتی نیز در مواقع حساس كه مورد استفاده قرار گرفته عملكرد خوبی ارائه كرده است.

گفتنی است، طبق شرایط فنی بازیكنان استقلال در تمرینات چند روز اخیر، مربیان قصد دارند آشوبی را به تركیب اصلی استقلال بازگردانند كه با این شرایط شانس بازی كردن رحمتی كاهش می یابد.

*ناصر حجازی به اتریش دعوت شد

این گزارش می افزاید: با اینكه ناصر حجازی همكاری خود را با باشگاه دی استرادای اسلواكی قطع كرده است تا برای همیشه به ایران بازگردد و فعالیت ورزشی خود را با استقلال ادامه دهد اما مسئولان تیم دی استرادا كه رابطه بسیار خوبی با ناصر حجازی دارند از وی دعوت كردند تا در جشنی كه قرار است به مناسبت خداحافظی یكی از بازیكنان مطرح اتریش در این كشور برگزار می شود شركت كرده و اعضای این تیم را همراهی كند.

گفتنی است: مسئولان این تیم طی تماس با مدیرفنی تیم استقلال دعوت رسمی خود را ارائه كردند اما ناصر حجازی هنوز پاسخی برای سفر به كشور اتریش به مسئولان دی استرادا ارائه نكرده است.

گفتنی است: با توجه به شرایط بدنی ناصر حجازی و عدم بهبود نیافتن كامل بیماری وی ،حجازی به احتمال فراوان نمی تواند به كشور اتریش سفر كند



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

محمد محمدی دروازه بان مصدوم استقلال كه در مقابل راه آهن با وجود نداشتن آمادگی بدنی، روی نیمكت این تیم نشست و استقلال را همراهی كرد به دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان نیز نمی رسد و نمی تواند اعضای تیم استقلال را در آبادان همراهی كند.
وحید طالب لو به علت مصدومیت محمد محمدی درون دروازه تیم استقلال قرار گرفت و عملكرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و توانست در سه دیدار گذشته آبی ها دو گل دریافت كند و نظر مربیان تیم را جلب كند به همین علت حضور این دروازه بان در مقابل صنعت نفت آبادان قطعی شده است و وحید طالب لو به عنوان دروازه بان ثابت به میدان می رود.
گفتنی است؛ محمد محمدی همراه تیم استقلال به آبادان سفر می كند و روی نیمكت استقلال می نشیند اما شرایط حضور در زمین و همراهی آبی پوشان را ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ناصر حجازى مدیر فنى تیم استقلال گفت: آبى پوشان شرایط ایده آلى دارند و از چند هفته پیش وضعیت بهترى پیدا کرده اند. او افزود: استقلال شرایط ایده آلى دارد ما چند هفته اى است روى دور برد قرار گرفتیم و این روند ادامه دار است و قرار نیست متوقف شویم.وى ادامه داد: استقلال بعد از پرسپولیس به یک تیم واقعى تبدیل شده است این تیم با نفراتى که در اختیار دارد روز به روز بهتر مى شود و هیچ تیمى نمى تواند این روند رو به رشد را متوقف کند.حجازى با اشاره به عدم دخالت در امور فنى استقلال تصریح کرد: من مدیر فنى تیم هستم اما قرار نیست در کار سرمربى تیم دخالت کنم؛ اگر نکته اى به نظرم آید که به درد تیم بخورد حتما آن را به مظلومى اعلام مى کنم اما دخالتى در کار وى ندارم زیرا مى دانم وى سرمربى تیم است و باید تصمیم نهایى را اتخاذ کند.وى در خصوص شرایط دروازه بان ها و حضور محمدى و طالب لو دروازه بان تیم اظهار داشت: محمدى و طالب لو شرایط خوبى دارند و هر ۲ آماده هستند. این مساله رقابت را در آنها افزایش داده است من با آنها در خصوص نقاط ضعف و قوتشان صحبت مى کنم اما هیچ وقت به سرمربى تیم نمى گویم از محمدى استفاده کند یا طالب لو زمانى که بحثى در این مورد مطرح مى شود اعلام مى کنم هر کدام که آماده ترند باید درون دروازه تیم قرار گیرند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قادر حسن، هافبک فرانسوى و مسلمان تیم استقلال، تا چند روز آینده به ایران سفر مى کند تا براى حضور در تمرینات این تیم و عقد قرارداد آماده شود.
قادر حسن براى حضور در تمرینات تیم استقلال وارد تهران مى شود تا پرویز مظلومى پس از حضور وى در تمرینات گروهى وى را تأیید کرده و این بازیکن قرارداد خود را نهایى کند.گفتنى است، این بازیکن که قرار بود جانشین دوسانتوس برزیلى شود، از سوى مسئولان تیم استقلال با شرایط متفاوتى روبه رو شده است و قرار است بین نیم فصل جابه جایى در فهرست تیم استقلال به وجود آید.این بازیکن به جاى بازیکنى که قرار است از لیست خارج شود وارد فهرست آبى ها مى شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ هادی شكوری مدافعتیم فوتبال استقلال گفت: به لطف خدا مصدومیتم مرتفع شده است و در حال حاضر باصلاحدید كادرفنی حتی می‌توانم در میدان نیز حاضر شوم. به فرم ایده‌آل خود نزدیكشده‌ام و امیدوارم بتوانم هرچه سریعتر فرصت بازی كردن را پیدا كنم. در حال حاضر ازنظر جسمانی هیچگونه مشكلی ندارم. وی ادامه داد: بازی با راه‌آهن را از نزدیكتماشا كردم. به غیر از 20 دقیقه ابتدایی،‌استقلال مالك توپ و میدان بود. هرچندراه‌آهن تیم خوب و دونده‌ای بود اما پیروزی حق مسلم ما بود چرا كه موقعیت‌های گلزنیبیشتری را داشتیم. شكوری افزود: فشردگی این روزهای بالای جدول رده‌بندی لیگبرتر به نفع فوتبال ایران است و باعث ایجاد حساسیت مثبت می‌شود و تیم‌ها تلاشبیشتری را به خرج می‌دهند تا بتوانند در نهایت با قدرت به قهرمانی دست پیدا كنند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و تلاش می‌كنیم با ارائه بازی‌های خوب و كسبنتایج مطلوب جزء مدعیان باقی بمانیم



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
image_gallery?img_id=94420

كوشكی: یك هفته دیگر پا به توپ می‌شوم

۱۱ آبان ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن كوشكی مدافع تیم استقلال گفت: در حال حاضر دوران نقاهت خود پس از مصدومیت را تحت نظر دكتر نوروزی سپری می‌كنم. در تمرینات در برخوردی كه با دوسانتوس داشتم دچار پارگی عضله شدم. پزشكان دو هفته دوره درمان من را پیش‌بینی كرده‌اند كه یك هفته از آن گذشته است. وی ادامه داد: شرایط استقلال در مجموع مطلوب است و به لحاظ فنی در حال پیشرفت هستیم. به آینده تیم بسیار خوشبین هستم و قطعا می‌توانیم در پایان فصل یكی از تیم‌های بالای جدول باشیم. امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم با صلاحدید كادرفنی در تركیب استقلال حضور پیدا كنم

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()