نوشته شده توسط : alireza

هافبک چپ پای استیل‌آذین گفت: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم.

"میلاد زنیدپور" طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره وی با باشگاه استقلال برای جدایی از تیم استیل‌آذین گفت: طی روزهای گذشته صحبتهایی در این خصوص مطرح شد که من به هیچ عنوان در جریان آن نبوده و در حال حاضر هم تمایلی به تأمل در این موضوع ندارم.

وی ادامه داد: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم چون با این تیم قرارداد دارم و در ازای پولی که می‌گیرم برای تیمم بازی می‌کنم پس دلیلی ندارد در این میان بخواهم با باشگاههای دیگر وارد مذاکره شوم.

هافبک چپ پای استیل‌آذین تصریح کرد: درست است که استیل‌آذین طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده اما اینها باعث نخواهد شد تا به جدایی از این تیم فکر کنم. استیل‌آذین در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما باشگاه، کادرفنی و همه ما بازیکنان، این تیم را دوست داریم و تنها فکرم هم این است که برای تیمم مفید باشم تا هر چه زودتر شرایط استیل‌آذین به روال ایده‌آل بازگردد.

وی در پایان گفت: نتایج استیل‌آذین در تصمیم‌گیری من بی‌تأثیر است و تأکید می‌کنم که هیچ صحبتی با باشگاههای پرسپولیس و استقلال نداشتم؛ اگر هم صحبتی مطرح شده من در جریان آن نیستم و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد روال منطقی‌اش آن است که باشگاهها با هم وارد مذاکره شوند، نه اینکه من بخواهم مستقیما تصمیم بگیرم.

زنیدپور در مورد بازی دیروز تیمش مقابل راه آهن افزود: نمی دانم چرا نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری آریا- صنعت نفت آبادان مسابقه بسیارخوبی را به نمایش گذاشت و توانست با انگیزه بالا و دوندگی مناسب بازی را 2 بر صفر پیروز شود و این درحالی بود که استقلال فرصت های ایده آلی داشت اما نتوانست از آن ها سود ببرد.
پرویزمظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، تاکید کرد: درنیمه اول حملات خوبی را روی دروازه صنعت نفت آبادان انجام دادیم که تمامی فرصت ها به راحتی ازدست رفت ولی در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که تغییرتاکتیک داده ونتیجه راعوض کنیم اما متاسفانه تعدادی ازبازیکنان به عملکرد مناسبی را در زمین نداشتند وهمین باعث شد که سه امتیازاین مسابقه راازدست بدهیم وباید در مسابقات بعدی این ناکامی را جبران نماییم.
مظلومی به خبرنگارآریا گفت: تیم صنعت نفت آبادان به خوبی ازطرف هواداران خود مورد حمایت قرارگرفته بود ودرکناراین امتیازما جباری راازدست دادیم وهمین باعث شد که برنامه های تاکتیکی تیم برهم بخورد و البته مجیدی را نیز در اختیارنداشتیم که همه این عوامل دست به دست هم داد تا دراین هفته شکست بخوریم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال كه روز پنجشنبه با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان شكست خورد پس از یك روز استراحت از ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد تهران در حالی تمرین كرد كه ناصر حجازی رئیس كمیته فنی این باشگاه در ورزشگاه حضور داشت.

* دویدن دور زمین، حركات سرعتی و كششی و كار با توپ در گروه‌های دو به دو و فوتبال درون گروهی از آیتم‌های تمرین امروز آبی پوشان بود.

*‌ امید روانخواه یكی از آماده ترین بازیكنان استقلال بود كه در بازی درون تیمی موفق شد دو گل زیبا به ثمر برساند.

* بازیكنانی كه در دیدار مقابل صنعت نفت به صورت ثابت بازی كرده بودند پس از 20 دقیقه ریكاوری محل تمرین را ترك كردند.

* ناصر حجازی در طول تمرین با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت بازیكنان به صحبت پرداخت.

* فرهاد مجیدی به دلیل حضور در امارات، میلاد میداودی به دلیل ماندن در اهواز، اسماعیل شریفات به دلیل پیگیری امور تحصیلی، مجتبی جباری و بیژن كوشكی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند.

* آرش برهانی پس از چند هفته غیبت در تمرین امروز حضور پیدا كرد اما محسن یوسفی باز هم به محل تمرین آبی پوشان نیامد.

* كادر فنی استقلال در حین تمرین جلسه‌ای را با یكدیگر برگزار كردند و در خصوص عملكرد این تیم مقابل صنعت نفت به صحبت پرداختند.

* چند تن از دانش آموزان محله نوبنیاد تهران به محل تمرین آبی پوشان آمدند و پس از گرفتن عكس و امضا ورزشگاه را ترك كردند.

تیم فوتبال استقلال صبح فردا از ساعت 10:30 در ورزشگاه نوبنیاد به كارهای بدن سازی و وزنه می‌پردازد و از ساعت 15 تمرینات تاكتیكی را در همین ورزشگاه مرور خواهد كرد.

به گفته كادر فنی استقلال و به دلیل مشكلاتی كه بازیكنان پس از پایان تمرین برای رسیدن به منازل خود دارند تمرینات آبی پوشان ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد برگزار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت اعضای این تیم مبلغ 4 میلیون ریال جریمه شدند.
علی امیری معاون باشگاه استقلال با تائید این خبر به فارس گفت: از آنجا كه برای بردها پاداش تعیین می‌شود برای شكست همین برنامه تعریف شده و به دلیل شكست مقابل صنعت نفت اعضای تیم هر كدام مبلغ 4 میلیون ریال جریمه شدند كه این مبلغ از قرارداد آبی پوشان كسر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی و محسن یوسفی فردا در تمرین تیم استقلال حاضر می‌شوند.
این دو بازیكن پس از مدتی دوری از تمرینات گروهی در تمرین فردا حاضر می‌شوند تا پس از انجام تست پزشكی و در صورت تایید نوروزی مجوز حضور در تمرینات گروهی را كسب كنند.
برهانی در دیدار با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شد و محسن یوسفی حدود یك ماه و نیم در تمرینات استقلال حضور نداشت.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شكست 2 بر صفر مقابل نفت آبادان و اتفاقات پس از پایان مسابقه در جایگاه ویژه و مسائل كلی فوتبال به صحبت پرداخت كه متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

*چه طور شد كه تیمتان در آبادان باخت؟
در ابتدا جا دارد به تیم صنعت نفت و تماشاگران پرشورش تبریك بگویم اما قانون فوتبال این است كه وقتی در یك نیمه 3،4 موقعیت صددرصد را تبدیل به گل نكنی مطمئنا گل دریافت می‌كنی و بازی را می‌بازی. صنعت نفت شایسته پیروزی مقابل استقلال بود و تیمشان بسیار خوب بازی كرد.

*بازی پرحاشیه‌ای بود و پس از پایان این دیدار مشكلاتی در جایگاه ویژه برای شما به وجود آمد.
حتما اطلاع دارید وقتی كمیته انضباطی اعلام كرد، تماشاگران آبادانی در دیدار مقابل استقلال محروم هستند من و آقای مظلومی حمایت كردیم كه این اتفاق نیفتد چون معتقدیم هوادار است كه به فوتبال جذابیت می‌دهد. تماشاگران آبادانی بسیار فهیم هستند و من برای آنها احترام زیادی قائلم اما جایگاه ویژه باید جایگاهی باشد كه اشخاص خاص تردد كند. اینگونه اشخاص وقتی تیمشان می‌برد و یا می‌بازد حرف‌های زرد نمی‌زنند و هر حرفی را به زبان نمی‌آورند.
هنگامی كه در آنجا نشسته بودیم به چند تن از دوستانمان توهین كردند و بدتر از همه آقایی گفت: شما گفتید كه آبادان هیچی نیست و این هم جواب حرف شما. آن شخص كه فكر می‌كنم یكی از مسئولین ورزشگاه بود مردم را اینگونه تحریك می‌كرد و باعث ناراحتی من شد و در جوابش گفتم ما چنین حرفی نزدیم و تازه از حضور تماشاگران استقبال هم كرده‌ایم حالا شما اینگونه با ما تهمت می‌زنید. معتقد هستم آبادان مهد فوتبال است و لقب برزیل ایران برازنده صنعت نفت اما آن شخص خیلی توهین كرد و دوستانی كه در جایگاه ویژه افراد را هدایت می‌كردند باید دقت بیشتری انجام می‌دادند.

*از مسئولان نفت كسی آنجا نبود كه مسئله را خاتمه دهد؟
فكر می‌كنم آنها رفته بودند كه در شادی پیروزی تیمشان شركت كنند. حالا هم همه چیز تمام شده است و با وجود اینكه باختیم این حرف را می‌زنم واقعا حسرت چنین هوادارانی را می‌خورم كه اینقدر خوب تیمشان را تشویق می‌كنند و سرمایه فوتبال ما هستند.

*ناراحتی شما شكایتی از آبادانی‌ها در پی نخواهد داشت؟
چنین تصمیمی ندارم. بسیاری از افراد كه در كنار زمین با آنها ایستاده بودم همرزم‌های من بودند كه سال‌ها در كنار آنها زندگی كردم و به حرمت آنها ناراحتی‌ام را خیلی زود فراموش كردم.

*از این بحث بگذریم. آقای فتح‌الله‌زاده ماجرای ریكارد و این حاشیه‌هایی كه پیرامون سرمربی تیم ملی به وجود آمد چگونه مطرح شد؟
بنده یكبار گفتم كه می‌خواهیم كمیته‌ای را تشكیل بدهیم‌ (به جمله من خوب دقت كنید، گفته‌ام می‌خواهیم كمیته‌ای را تشكیل دهیم) و بعد از جام ملت‌ها برای جام جهانی فكر كنیم یعنی جام ملت‌های آسیا تمام می‌شود و بعد از آن برای جام جهانی مربی انتخاب می‌كنیم. اگر آقای قطبی تیم را قهرمان كند، قطعا گزینه اول ما خواهد بود اما شما دقت كنید اگر ایشان تیم را قهرمان كرد و گفت من نمی‌مانم در آن زمان ما چكار كنیم؟ فكر می‌كنم حرف من حرفه‌ای و درست بود اما به شكل بدی انعكاس پیدا كرد. از آقای قطبی حمایت می‌كنم و هیات ‌رئیسه فدراسیون هم روی این مسئله مصر است و از افشین قطبی حمایت خواهد شد. از رسانه‌ها هم می‌خواهم از تیم ملی و سرمربی آن نهایت حمایت لازم را انجام دهد.

*و در پایان ماجرای بمب آسیایی شما چه بود؟
قرار است این بمب بعد از پایان لیگ منفجر شود و تا آن زمان باید صبر كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست بازیكنان تیم استقلال و به دلیل اینكه پس از پایان تمرین با ترافیك سنگینی روبه رو می‌شوند ساعت برگزاری تمرینات این تیم تغییر كرد و آبی پوشان از این پس از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند كرد.
تمرین تیم استقلال امروز تعطیل است و بازیكنان این تیم فردا ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد حضور پیدا خواهند كرد. پیش از این استقلالی‌ها ساعت 15 یا 16 تمرین می‌كردند.

* 6 استقلالی در اهواز ماندند
پس از پایان دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان 6 تن از اعضای این تیم در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند. از آنجا كه تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شده،‌ پرویز مظلومی، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات و فرزاد آشوبی 6 تن از اعضای استقلال در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند.

*معطلی 2 ساعته آبی پوشان در فرودگاه اهواز
بازیكنان تیم استقلال پس از انجام بازی راهی یكی از رستوران‌های شهر اهواز شدند و پس از صرف شام مستقیم به فرودگاه رفتند. از لحظه ورود استقلالی‌ها تا پرواز این تیم نزدیك به 2 ساعت فاصله بود و تمام اعضا در فرودگاه اهواز به استراحت پرداختند.

* مجیدی به دبی رفت
كاپیتان تیم استقلال كه یكی از نامزدهای بهترین بازیكن آسیا در سال 2010 معرفی شده ساعت 7 صبح امروز راهی امارات شد و فردا به تهران بازمی‌گردد. این بازیكن از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد كرد.

* وضعیت جباری و مجیدی با عكس مشخص می‌شود
مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیكن استقلال كه در دیدار مقابل صنعت نفت آسیب دیدند صبح فردا از پای مصدوم خود عكس خواهند گرفت تا وضعیت آنها مشخص شود. جباری در دقیقه 3 مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و فرهاد مجیدی در 10 دقیقه پایانی لنگ لنگان به بازی ادامه می‌داد.

* صادقی 3 اخطار شد
امیر حسین صادقی مدافع استقلال كه روز گذشته از محسن قهرمانی اخطار گرفت 3 كارته شد و نمی‌تواند در دیدار آینده تیمش برابر شاهین بوشهر به میدان برود.
استقلال روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت شكست خورد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

كیانوش رحمتی هافبك دفاعی استقلال مثل اكثر بازیكنان تیمش معتقد است كه از دست دادن فرصت‌های گل باعث شد تا در این مسابقه نتیجه را واگذار كنند.
رحمتی در خصوص بازی می‌گوید:«ما شروع خوبی داشتیم و با اینكه هوا گرم بود و فشار تماشاگر هم وجود داشت می‌توانستیم به برتری برسیم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.» او ادامه می‌دهد:«وقتی فرصت‌ها را از دست دادیم یك گل بد خوردیم كه نمی‌توان گفت روی تاكتیك حریف بود. نیمه دوم هم برای جبران گل خورده حمله كردیم كه متأسفانه گل دوم را خوردیم و دیگر كار تمام شد.»
كیانوش در پاسخ به این سوال كه آیا قبول داری ضعیف بازی كردید؟ تأكید می‌كند:«بله، قبول دارم كه نسبت به بازی‌های قبل ضعیف‌تر بودیم ولی با این حال اگر موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادیم نتیجه این نمی‌شد.»
رحمتی در مورد صنعت نفت می‌گوید:«آنها تیم خوبی بودند ولی این ما بودیم كه جرأت حمله كردن به صنعت نفت را دادیم. اگر مثل 20 دقیقه اول بازی می‌كردیم می‌توانستیم خیلی راحت بازی را ببریم. با این حال اتفاق خاصی نیفتاده و ما با شكست دادن شاهین بوشهر، ‌باخت مقابل صنعت نفت را جبران خواهیم كرد.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بامین نوروزی در خصوص میزان آسیب‌دیدگی دو بازیكن این تیم در بازی مقابل صنعت نفت گفت: مجتبی جباری دچار كشیدگی عضله چهار سر شده كه البته میزان آسیب‌دیدگی او هنوز مشخص نیست و ما نمی‌توانیم نظری در خصوص شدت این مصدومیت بدهیم و به همین منظور فردا (شنبه) از پای او MRI می‌گیریم تا پس از جواب آزمایشات، نظر نهایی را در خصوص وضعیت این هافبك اعلام كنیم.

وی وضعیت فرهاد مجیدی را همچون جباری اعلام كرد و گفت: مجیدی نیز دچار كشیدگی عضله همسترینگ شده و میزان آسیب‌دیدگی او نیز مثل جباری مشخص نیست. به همین منظور ما فردا از پای این بازیكن MRI‌ می‌گیریم تا پس از آزمایشات لازم وضعیت كاپیتان استقلال هم مشخص شود.
نوروزی در پایان اظهار داشت: كادر پزشكی استقلال تمام سعی خود را خواهند كرد تا بازیكنان مصدوم هر چه زودتر در خدمت تیم باشند و بدون مشكل درون زمین حاضر شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل ـ استقلال در هفته چهارم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان دومین شكست فصل خود را تجربه كرد. آبی‌های تهران در این مسابقه بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و امید روانخواه هم این موضوع را تأیید می‌كند. او كه به عنوان بازیكن تعویضی وارد زمین شد،‌به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

*چرا باختی امید؟

من فكر می‌كنم در این مسابقه می‌توانستیم بازنده نباشیم چون موقعیت‌های خوبی داشتیم كه متأسفانه آنها را هدر دادیم.

*قبول داری خوب بازی نكردید؟

بله، قبول دارم. ولی همانطور كه گفتم فرصت‌های خوبی را از دست دادیم.

*به نظر خودت چرا خوب بازی نكردید؟

قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم. همه تیم‌ها برد و باخت را تجربه می‌كنند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و ما در بازی‌های بعد به پیروزی می‌رسیم تا این باخت فراموش شود.

*صنعت نفت را چطور دیدی؟

آنها تیم خوبی بودند ولی معتقدم ما می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها به پیروزی برسیم. هر چند صنعت نفت خوب بازی كرد ولی در ایجاد موقعیت چندان موفق نبود و فقط روی دو فرصت گلزنی به پیروزی رسید.

*جو ورزشگاه چطور بود؟

صنعت نفت تماشاگران متعصبی دارد. اصولا مردم آبادان در استادیوم دنبال حاشیه نیستند و به حریف هم بی‌احترامی نمی‌كنند.

*از بازی خودت راضی هستی؟

در این مورد دیگران باید نظر بدهند. من زمانی به بازی آمدم كه با یك گل عقب بودیم ولی با این حال تلاشم را انجام دادم و فكر می‌كنم كادرفنی از عملكردم راضی باشد.

*با این باخت جشن تولد مبعلی هم خراب شد، نه؟

برای ایمان شب قبل از بازی جشن تولد گرفتیم و فكر نمی‌كنم چیزی خراب شده باشد. البته اگر می‌بردیم خیلی بهتر می‌شد.

*به ایمان كادوی تولد دادی؟

خیلی‌ها نمی‌دانستند جشن تولد مبعلی است و من هم نمی‌دانستم. انشاالله سال آینده كادوی تولد مبعلی را می‌دهم!



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()