نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم فوتبال استقلال هنوز از نوع بازی‌اش در این تیم رضایت ندارد. آشوبی معتقد است که هنوز در ترکیب جا نیفتاده است.

"فرزاد آشوبی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی در آبادان گفت: بازی مقابل صنعت نفت آبادان برای هر تیمی مشکل‌ساز است. آنها هواداران پرشوری دارند و این ذهنیت که ما بازیهای خارج از خانه را برای مساوی به میدان می‌رویم اشتباه است و برای اثبات همین مدعا تلاش می‌کنیم 3 امتیاز این بازی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: اینکه تیم نفت را دستکم بگیریم درست نیست چراکه آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و در جدول هم جایگاه خوبی دارند. درست است که تازه به لیگ برتر آمده‌اند اما آنها تیم باسابقه‌ای هستند.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در مس کرمان بهتر از استقلال ظاهر می‌شدی،‌ تصریح کرد: به طور کلی شرایط برایم تغییر کرده است. من در تیم مس طراح بودم. همه توپها به من می‌رسید و نقش بازیساز را داشتم اما استقلال بازیکنان بزرگی دارد و شرایط کاملا متفاوت است با این حال هر روز به تلاشم می‌افزایم تا بهتر از قبل باشم. باید اعتراف کنم که خودم هم از نحوه بازی‌ام رضایت کامل ندارم شاید هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌ام.

آشوبی در این باره که گفته می‌شود استقلال بازیهای خوبی را نمایش نمی‌دهد و 2 نیمه متفاوت دارد، تأکید کرد: اینکه ما بازی خوبی انجام می‌دهیم یا نه، یک نظر است و هر کس می‌تواند نظرش را بگوید. به اعتقاد من استقلال در برخی از بازیها خیلی خوب ظاهر شده است اما درباره اینکه 2 نیمه متفاوت داریم باید بگویم که مسلما مربیان تدابیر لازم را در نظر می‌گیرند.

به شخصه معتقدم که استقلال نباید نوسان داشته باشد.  وقتی در یک نیمه، بازی خیلی خوبی را انجام می‌دهیم پس توانایی این را داریم که در نیمه دوم هم خوب بازی کنیم.

:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


 

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای ما مهم نیست که در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه و ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.

"کیانوش رحمتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: همه تیمهایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند انگیزه بالایی دارند. صنعت نفت آبادان هم با توجه به اولین حضورش در لیگ برتر از این قاعده مستثنی نیست. آنها از انگیزه بالایی برخوردارند و تمرکزشان با توجه به شرایط میزبانی نسبت به بازیهای دیگر بیشتر است و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آرامش خوبی در استقلال وجود دارد و با توجه به این آرامش و انگیزه بالای بچه‌ها و توانایی که در کادر فنی استقلال می‌بینم مطمئنا دست پر از آبادان برخواهیم گشت.

رحمتی در ادامه گفت: مسأله تماشاچی دیگر برایمان عادی شده است. درست است صنعت نفت هواداران بسیار خونگرم و پرشوری دارد اما ما در تبریز هم بازی خوبی را مقابل تراکتورسازی و هواداران متعصب این تیم ارائه کردیم. برای ما مهم نیست که در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه. ما فقط به دنبال  امتیاز گرفتن هستیم و خدا را شکر استقلال از هفته سوم به بعد روند رو به رشدی پیدا کرد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است و 4 تیم مدعی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. امیدوارم مغرور نشویم تا بتوانیم 3 امتیاز ارزشمند را از نفت بگیریم و خودمان را از این فشردگی جدا کنیم.

وی درباره عملکرد استقلال و بازیکنان این تیم گفت: قبول ندارم که می‌گویند خط دفاع و میانه استقلال مشکل دارد و بچه‌ها از نظر بدنی کم می‌آورند متأسفانه بعد از دربی فشارهای زیادی به تیم وارد شد و خدا را شکر توانستیم در بازیهایی که بعد از دربی انجام دادیم آرامش را به تیم بازگردانیم و اکنون تنها به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: فتح‌الله‌زاده خواست قرارداد دو ساله امضا كنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده خودش خواست كه با من قرارداد دو ساله امضا كند.

A0897964.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی كه از بی دقتی برخی ها گله مند است در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌الله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یك ساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌الله‌زاده قراداد دو ساله پیش‌روی من گذاشت.


مظلومی افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ایمان مبعلی، هافبک تیم استقلال که چند هفته ای در ترکیب تیمش به شرایط ایده آل رسیده است، معتقد است، نتایج فصل استقلال برای اعضای این تیم راضی کننده نیست و بازیکنان این تیم اهداف بزرگی را در سر می پرورانند.
           
  376469_1.jpg

مبعلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برد ما مقابل راه آهن خیلی راضی کننده نبود، باید بیشتر گل می زدیم اما سه امتیاز برایمان ارزش زیادی داشت که آنرا کسب کردیم ولی اهداف ما بسیار بزرگ تر از این است و باید خود را به آن شرایط آرمانی که مورد نظرمان است برسانیم.
وی افزود: همه حریفانی که مقابل استقلال قرار می گیرند، با شرایط متفاوتی وارد زمین مسابقه می شوند، اما استقلال از روز بازی با پرسپولیس جان تازه ای گرفته است و ما تصمیم داریم به هیچ حریفی امتیاز ندهیم.
مبعلی تصریح کرد: خیلی ها سعی دارند، استقلال را وارد حاشیه کرده و  از هر فرصتی استفاده کنند این اتفاق از این پس نمی افتد، زیرا ما روی دور  برد قرار گرفتیم و حتی در زمین حریف هم به باخت و از دست دادن سه امتیاز فکر نمی کنیم.
هافبک استقلال اظهار نظر کرد: همین حاشیه سازی ها کار ما را مقابل راه آهن سخت کرده بود.
در دو هفته اخیر خیلی ها می خواستند استقلال را خراب کنند، اما ما هوشیار هستیم و خودمان را وارد قضایا نکردیم و به نتیجه هم رسیدیم.
وی افزود: گلزنی برای استقلال همیشه شیرین است و تیم ما مهاجمان بسیار خوب و آماده ای دارد. مجیدی و میداودی همیشه به زیبایی برای استقلال گلزنی می کنند، اما من برای بازی باصنعت نفت برنامه گلزنی دارم. اگر شرایط مهیا شود از موقعیت هایم در این بازی نهایت استفاده را می برم.
مبعلی با اشاره به مصادف شدن بازی این هفته با روز تولدش گفت: چون روز تولدم است، می خواهم با گلزنی، شادی روز تولدم را بیشتر کنم./ی



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

لنگیا کارشون سواری دادنه



    


 

 

 

 

hcdvuy12ims51az7l9.gif

 

   
 

به اینا میگن طرفدار42uxu7ogzfp58fq95vd.jpg



:: موضوعات مرتبط: عکس طنز فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3205
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ss

 

 

399.jpg
 
 
 
L00888440113.jpg

 

 

 

310.jpg

 

 

http://www.iran-varzeshi.com/1389/7/24/IranSport/3815/Page/11/IranSport_3815_11_59729_NewsCut.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

شبکه ایران - با اینکه استقلال یک شب در صدر جدول بازی‌ها قرار گرفت اما چند هفته‌ای بود که به خط دفاع این تیم و گل‌هایی که توسط مدافعان استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی می‌شد، انتقاد می‌کردند اما در بازی با راه‌آهن مدافعان استقلال نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشتند تا جایی که صادقی عنوان کرد از اینکه گل نخوردیم خوشحالم البته امیرحسین در جریان مصاحبه ادعای دیگری هم دارد که جالب به نظر می‌رسد.

با وجود فشارهایی که روی استقلال بود اما راه‌آهن را بردید؟

- راه‌آهنی‌ها نیمه اول فشار شدیدی آوردند و از ما قدرت بازیسازی را گرفته بودند ولی نیمه دوم تغییر کردیم.

نیمه دوم چه تغییراتی داشتید که توانستید بازی را ببرید؟

- سیستم استقلال در نیمه دوم تغییر کرد سیستم از 2-5-3 به 1-3-2-4 تبدیل شد با این تغییر 15 دقیقه راه‌آهنی‌ها دنبال تاکتیک ما می‌گشتند در همین زمان بود که توسط میلاد به گل رسیدیم.

پس معتقدی راه‌آهنی‌ها اسیر تاکتیک استقلال شدند؟

- بدون شک، البته بگویم در مجموع راه‌آهنی‌ها ما را خیلی اذیت کردند و خوشحالم که گل نخوردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم اما ما در نیمه دوم توانستیم به خوبی بازی را اداره کنیم.

چند هفته‌ای بود که به خط دفاع استقلال انتقاد می‌شد اما در این بازی گل نخوردید؟

بله عملکرد خط دفاع استقلال و تلاش بچه‌ها به نحوی بود که ما گل نخوردیم و همانطور که گفتم از این بابت خوشحالم.

از عملکرد خودت راضی هستی؟

کادر فنی باید نظر بدهد اما نهایت تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم و قطبی من را ببیند.

در مورد جوی که علیه استقلال راه افتاده و می‌گویند که داوری به نفع شماست چه نظری داری؟

گفتند که استقلال با فتوشاپ قصد داشت گل پرسپولیس را مردود اعلام کند اما من می‌گویم استقلال آنقدر بدبخت نشده که از فتوشاپ استفاده کند. من معتقدم آن گل صددرصد آفساید بود ما اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم باید 4 گل به پرسپولیس می‌زدیم.

درباره بازی با نفت آبادان چه نظری داری؟

بازی بسیار سختی خواهد شد.اما من مطمئن هستم که می توانیم نفت را در آبدان شکست بدهیم.به خاطر پرویزخان که خودش اصالتا آبادانی است سعی می کنیم صنعت نفت را مغلوب کنیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع استقلال تهران پیش‌بینی می‌کند این تیم از نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا می‌کند و با جمع‌آوری امتیازات خانگی قهرمان لیگ می‌شود.

"حنیف عمران‌زاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: این استقلال همان تیمی است که در ابتدای فصل همه شرایط بحرانی را برای آن پیش‌بینی می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. نسبت به اتفاقاتی که قبل از شروع فصل برای تیممان افتاد و مهره‌های تأثیرگذاری را از دست دادیم نتایج خوبی گرفته‌ایم با اینکه بازیکنان جدید فرصت کافی برای هماهنگی با قدیمی‌ها نداشتند و در طول دوران آماده‌سازی، کادر فنی تیم ناقصی را در اختیار داشت ولی با همت بچه‌ها الان شرایط خوبی داریم. اراده بازیکنان باعث شد استقلال از تیمی که همه شرایط بحرانی را برای آن پیش‌بینی می‌کردند تبدیل به مدعی قهرمانی شود.

عمران‌زاده با اشاره به حاشیه‌سازی‌هایی که برای استقلال انجام شده، افزود: خیلی‌ها چشم دیدن نتایج خوب استقلال را ندارند و می‌خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند. ما موقعیت گلهای زیادی مقابل راه‌آهن داشتیم و نمی‌دانم چرا همه از بازی ما ایراد می‌گیرند و می‌گویند بد بازی کردیم. تا چند وقت پیش که از دعوای محمدی و طالب‌لو می‌گفتند و حالا که آنها رفاقتشان را ثابت کرده‌اند به نحوه فوتبال ما گیر داده‌اند.

وی ادامه داد: استقلال بهترین بازیها را ارائه می‌دهد و نتیجه هم می‌گیرد. انتقادهایی که از استقلال می‌شود اصلا منطقی نیست. فکر می‌کنم به این دلیل که پورحیدری اجازه مصاحبه با بازیکنان را به برخی از خبرنگاران و رسانه ها نداده آنها می‌خواهند استقلال را بکوبند.

عمران‌زاده در پایان گفت: استقلال از نیم‌فصل راه می‌افتد و نتایج بهتری می‌گیرد و با گرفتن امتیاز بازیهای خانگی می‌توانیم قهرمان شویم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

باشگاه استقلال اعلام کرد، ‌طبق استعلام از سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال در مسابقه روز پنجشنبه با صنعت نفت آبادان بازیکن محروم نخواهد داشت.
استقلال چهارشنبه تهران را به مقصد آبادان جهت رویارویی با تیم صنعت نفت در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ترک خواهد کرد.
بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت ساعت 15و 30 دقیقه روز پنجشنبه 13 آبان ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،سیدمهدی سیدصالحی گفت: بیش از 4 ماه از عمل جراحی روی پایم می‌‌گذرد،‌شكر خدا شرایط بسیار مطلوب است. هر روز 5 ساعت تمرین می‌كنم كه شامل كار با وزنه و آب‌درمانی می‌شود و منتظر نظر دكتر نوروزی هستم تا با صلاحدید ایشان هرچه سریعتر مجوز حضور در تمرینات تیم را به دست آورم هرچند هدف اصلی من این است كه با قدرت به میادین بازگردم.
وی ادامه داد: امسال با آمدن دكتر فتح‌اله‌زاده استقلال كاملا متحول شده است. پس از فرصت‌هایی كه در ابتدای فصل نقل و انتقالات از دست رفت كمتر كسی فكر می‌كرد استقلال این چنین جمع شود و چنین نتایجی كه اوج آن شكست پرسپولیس بود به دست آید. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال سال فوتبالی موفقیت‌آمیز و پرباری را داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()