نوشته شده توسط : alireza

بازیکنان تیم استقلال طى درخواستى از مسئولان و مربیان این تیم خواستند تا شرایط حضور اعضاى این تیم را در جزیره کیش فراهم کنند تا تیم سفر طولانى مدت و با دردسر به خارج از کشور نداشته باشد. على فتح اله زاده و پرویز مظلومى برنامه اى تنظیم کردند که طى آن استقلال در تعطیلات نیم فصل سفرى به کشور ترکیه داشته باشد و اردوى ۱۰ روزه اى را در این کشور برگزار کند، اما بازیکنان تیم استقلال، به این اردو اعتراض کرده و خواستار سفر به جزیره کیش شدند.گفتنى است سرپرست تیم استقلال طبق هماهنگى هاى انجام شده شرایط حضور تیم در ترکیه را فراهم کرده و به همین دلیل تغییر برنامه ها ظرف چند روز امکان پذیر نیست، اما سرپرست باشگاه به بازیکنان قول داد تمام سعى خود را به کارمى گیرد تا نفرات تیمش از اردوى تیم در خارج از کشور راضى باشند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2456
|
امتیاز مطلب : 226
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : 28 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مسئولان تیم ملی ایران تاكنون اسامی بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای شركت در مسابقات جام ملتهای آسیا اعلام نكرده اند، اما از فدراسیون خبر می رسد كه احتمال دعوت فرهاد مجیدی به تیم ملی ایران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال، یكی از مسئولان تیم ملی طی تماسی با مسئولان استقلال، در خصوص دعوت فرهاد مجیدی به تیم ملی صحبتهایی را مطرح كرده است و اعلام شده كه در صورت دعوت وی، این بازیكن نباید بحث های گذشته را به میان آورد و باید باتمایل در تمرینات تیم ملی حاضر شود.
گفتنی است، مسئولان استقلال پیش از این اعلام كردند فرهاد مجیدی می تواند به تیم ملی كمك كند،‌ اما وی نباید از روی نیمكت تیم ملی را در جام ملتهای آسیا همراهی كند، به همین دلیل مسئولان تیم ملی از استقلالی ها درخواست كردند كه اقدامات لازم را برای حضور این بازیكن درتیم ملی فراهم كنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1492
|
امتیاز مطلب : 216
|
تعداد امتیازدهندگان : 64
|
مجموع امتیاز : 64
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در نوزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر دهم ، عصر یکشنبه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند تا هجدهمین رویارویی خود در تاریخ این رقابت ها را به نمایش بگذارند.این دو تیم تاکنون در 17 مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن چهار برد برای فولاد خوزستان ، شش برد برای استقلال تهران و هفت تساوی بوده است. در مجموع این دیدارها ، فولادی ها 14 بار موفق به گشودن دروازه استقلال شده اند و استقلالی ها هم در مقابل ، 19 مرتبه دروازه فولاد را باز کرده اند.



آخرین بار ، این دو تیم مردادماه سال جاری در دیدار رفت لیگ برتر دهم در تهران به دیدار هم رفتند که حاصل آن ، برتری 1-2 فولاد خوزستان بود.



آمار همچنین نشان می دهد در هشت مسابقه برگزار شده در اهواز ، فولادی ها تنها یک بار در فصل 83 موفق به شکست استقلال شده اند ، حال آنکه استقلال دو بار در مقابل فولاد به پیروزی دست یافته و در پنج دیدار دیگر نیز ، میزبان خود را با تساوی متوقف کرده است.



قابل ذکر است که در دوره هفتم لیگ برتر ، به دلیل حضور فولاد خوزستان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) ، این دو تیم در چارچوب این رقابت ها با هم دیداری نداشتند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2364
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در حالی که استقلال هفته قبل قرارداد هوار ملامحمد را در هیات فوتبال ثبت کرد و قرار شد پس از 72 ساعت این بازیکن از بیروت به تهران سفر کند و قراردادش که توسط مدیر برنامه‌هایش ثبت شده بود را امضا کند

در حالی که استقلال هفته قبل قرارداد هوار ملامحمد را در هیات فوتبال ثبت کرد و قرار شد پس از 72 ساعت این بازیکن از بیروت به تهران سفر کند و قراردادش که توسط مدیر برنامه‌هایش ثبت شده بود را امضا کند اما همچنان این عراقی چپ پا به تهران نیامده. غیبت هوار ملامحمد که برای اهالی فوتبال غریب و نامانوس هم نیست به شدت استقلالی‌ها را ناراحت کرده است. چنانچه این عراقی به تهران نیاید و خودش را به کادر فنی استقلال معرفی نکند آنگاه با واکنش سریع باشگاه استقلال روبرو خواهد شد. ظاهرا مسوولان استقلال تا سه‌شنبه به این بازیکن فرصت دادند تا خود را به تمرین‌ها برساند و اگر هوار دوباره خلف وعده کند، استقلال قصد دارد از طریق قانونی از این بازیکن شکایت کند. گفته می‌شود شکایت احتمالی استقلال از هوار این بازیکن را از جام ملت‌های آسیا محروم خواهد کرد. طبق قوانین فیفا بازیکنی که باشگاهش از وی شکایت کند و محق هم باشد از همه فعالیت‌های رسمی در عرصه فوتبال محروم خواهد شد. استقلال هم این شرایط را دارد و شکایتش از هوار ملامحمد این بازیکن را از فعالیت رسمی محروم خواهد کرد. البته باید دید که فیفا چه زمانی برای هوار حکم صادر می‌کند چرا که سرعت انتقال شکایت استقلال به فیفا هم مهم است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1434
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

روز گذشته علی فتح‌ا...زاده پس از مدت‌ها فرصت كرد تا به محل تمرین اعضای تیمش رفته و با آنها دیداری تازه كند. او پیش از شروع تمرین خودش را به زمین صنایع دفاع رساند و قبل از آنكه پرویز مظلومی بخواهد در مورد حساسیت‌های بازی یكشنبه(فردا) در اهواز با آنها حرف زده و نكات مدنظرش را به نفراتش یادآور شود پیش‌دستی كرد و فرصت را مغتنم شمرد تا در مورد یكی از مسائل مورد بحث در كمیته فنی باشگاه نظر بازیكنان تیمش را هم جویا شود. او كه از قبل برنامه‌هایش را تدوین كرده و محل برپایی اردوی نیم‌فصل استقلال را هم می‌دانست پس از حضور در جمع شاگردان مظلومی و تقدیر و تشكر از آنها بابت تلاش‌های‌شان در طول نیم‌فصل محل برپایی اردوی نیم‌فصل را به همه‌پرسی گذاشت. البته خیلی سریع مشخص شد كه اغلب بازیكنان استقلال ترجیح می‌دهند برای چنین اردویی خارج نروند و دوری از خانواده‌های‌شان را در مسافتی كمتر از آنسوی مرزها تجربه كنند. عده‌ای حرف از دوبی و امارات می‌زدند و ترجیح می‌دادند كه در آن ایام كه تقریبا همزمان با شروع سال جدید میلادی هم هست در پایگاه تفریحی خارج از كشور ایرانی‌ها حاضر شوند اما عده كثیری به برپایی اردوی استقلال در جزیره كیش رای دادند و البته همه غافل از آن بودند كه فتح‌ا...زاده از قبل نقطه‌ای دیگر را برای چنین منظوری در نظر دارد. پس از خاتمه سر و صدای بازیكنان، فتح‌ا...زاده به آنها گفت كه نه به كیش می‌روند و نه دوبی؛ قرار است اردوی تیم در تركیه برپا شود.«در حال آماده‌سازی سفر به تركیه به مدت 10 روز هستیم. اینطور كه خبر داریم هوای تركیه 15 درجه بالای صفر است.» طبق برنامه مشخص شده قرار است استقلالی‌ها از 15 تا 25 دی در این كشور اردو بزنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: کیش , , ترکیه , اردو ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حوار ملامحمد همچنان در همان پیچی كه بود، مانده است. بازیكن عراقی استقلال كه اوایل هفته گذشته اعلام كرده بود به خاطر مشكلات مالی‌اش با پرسپولیس حاضر نیست به تهران بیاید، حالا كه متوجه شده با توجه به عقد قرارداد رسمی با استقلال و ثبت در هیات فوتبال استان تهران توسط نماینده تام‌الاختیار و رسمی‌اش (مدیربرنامه های ملامحمد) قادر به انجام هیچ كاری جز تن دادن به خواسته باشگاه استقلال نیست، همچنان در تركیه ماندگار شده است. ملامحمد كه اول گفته شد به خاطر لغو پرواز اربیل (عراق) به تهران راهی دمشق شد تا از آنجا به تهران بیاید، اما آن پرواز هم لغو شد(!) و سپس راهی استانبول شد تا از طریق تركیه خودش را به تهران برساند. حالا از روز شنبه هفته گذشته تا امروز همچنان در تركیه مانده و تصمیم خودش برای سفر به تهران را اتخاذ نكرده است. دیروز خیلی سعی كردیم تا با او ارتباط برقرار كنیم و در مورد تصمیم نهایی‌اش بپرسیم، اما نه خودش و نه مدیربرنامه‌هایش در دسترس نبودند اما آنچه مسلم است اینكه استقلالی‌ها تا سه‌شنبه هفته جاری هم منتظر او خواهند ماند و در صورتی كه این عراقی بدقول باز هم خودش را در تهران به مسوولان استقلال معرفی نكند، اقدامات حقوقی و قانونی باشگاه برای احقاق حق و حقوقش شروع خواهد شد. استقلالی‌ها نیز در این میان درصدد رایزنی با پرسپولیسی‌ها هستند تا در مورد مشكلات مالی ملامحمد با پرسپولیس دقیقا كسب اطلاع كنند و در صورت امكان تسهیلاتی را برای پرداخت جریمه ملامحمد از حبیب كاشانی بگیرند.
ملامحمد علاوه بر 110 هزار دلار جریمه‌اش از سوی پرسپولیس باید 20 درصد قراردادش با استقلال را هم به باشگاه رقیب بپردازد و همه این مسایل باعث شده تا گام‌های ملامحمد برای بازگشت به ایران سست و سست‌تر شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1467
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: گل استقلال آفساید بود و آنها بهتر است یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند و به بیرون بدهند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس درباره ادعای استقلالی ها مبنی بر سالم بودن گل این تیم مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: كدام گل؟ همه به دلیل آفساید ایستادند تا شریفات گل بزند. خدا به استقلال نظر كرده بود كه این بازی را نباخت.

وی افزود: اگر توپ های ما گل شده بود اكنون استقلالی ها نمی گفتند داور سه امتیاز را گرفت. آنها باید یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند كه نباخته اند. اگر خدا این تیم را دوست نداشت توپ های ما گل شده بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ارتباط با اینكه چرا مهاجمان این تیم مقابل استقلال بی دقت بودند، گفت: بخشی از این موضوع طبیعی بود. 7 بازیكن ما برای اولین بار بود كه در ورزشگاه آزادی بازی می كردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و فشار و استرسی كه روی بازیكنان حریف است مانع از كنترل و دقت در زدن ضربات آخر می شود. شاید اگر همین موقعیت ها مقابل تیمی مثل نفت نصیب مهاجمان تیم شود همه آنها را گل كنند چون استرس كمتری دارند. مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم و حتی موقعیت های بیشتری داشتیم اما استفاده نكردیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس كه با این شرایط به ماندن تیم در لیگ برتر چقدر امیدوار است، گفت: تمام سعی و تلاش خود را می كنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. بازیكنان هم تلاش خود را می كنند. البته من هنوز در حال ساختن خرابی های قبلی و دست و پنجه نرم كردن با آنها هستم و متاسفانه در چند جبهه در حال مبارزه هستیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: به نظر من دل شیر می خواست كه كسی چنین ریسكی كند و هدایت شهرداری را بپذیرد. امیدوارم خدا با عنایت به تلاشی كه مجموعه می كند، كمك كند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در این باره كه باشگاه به لحاظ مالی سخت گیری می كند، گفت: بعضی سخت گیری ها در نوع خود باید باشد اما من فعلا مشكلی ندارم و اگر هم باشد كوچك است و با همیاری كادرفنی و مدیریت قابل حل است.

حرف های پوچ



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب طنز , ,
:: برچسب‌ها: یاسوج , شهرداری , خنده ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 23 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی استقلال هر گونه درگیری در رختکن را تکذیب می کند و می گوید که این اخبار صحت ندارد.

پرویز مظلومی در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:« با ایمان مبعلی برخورد خواهیم کرد و این بازیکن به دلیل بی‌انضباطی در جریان بازی با شهرداری با جریمه سنگینی از سوی باشگاه مواجه می‌شود.»
مظلومی در ادامه، درگیری مبعلی و برهانی در رختکن استقلال را تکذیب کرد و گفت:« مبعلی پس از بازی به رختکن نیامده بود که بخواهد با برهانی درگیر شود و این خبر اصلا صحت ندارد.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای پیگیری دیدارهای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و دیدار با فولاد خوزستان امروز در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی در محل تمرینات حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علت غیبت سرمربی تیم استقلال تهران در تمرینات امروز دوشنبه این تیم جلسه‏ای بود که به طور همزمان در محل باشگاه استقلال و با حضور سرپرست باشگاه برگزار شد.

در هر صورت در غیاب پرویز مظلومی تمرین صبح روز دوشنبه تیم استقلال تهران از ساعت 10:30 و در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع آغاز شد.

در این جلسه تمرینی ابتدا بازیکنان حدود 30 دقیقه به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. سپس حدود 30 دقیقه به سالن وزنه رفته و زیر نظر مربی بدنساز تیم وزنه زدند. انجام دوباره کارهای سرعتی و کششی برای مدت 15 دقیقه بخش پایانی تمرینات امروز آبی پوشان بود. در مجموع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در برگیرنده کارهای کششی و هوازی بود.

فرهاد مجیدی، محمد محمدی، امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی نیز بازیکنان غایب در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند.

"کندو" بازیکنی کامرونی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، امروز نیز در تمرینات این تیم حاضر بود و در سایر بازیکنان در مراحل آماده سازی تیم شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 12 به پایان رسید و این تیم فردا راس ساعت 15 تمرینات خود را جهت دیدار مقابل فولاد خوزستان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، حسین نجاتی طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: گل شریفات به شهرداری در موقعیتی سالم به ثمر رسید.
این کارشناس داوری به سایت باشگاه استقلال گفت: گل استقلال به شهرداری در موقعیت سالم رقم خورد و کمک داور به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد.
نجاتی در ادامه گفت:شریفات در موقعیت سالم از دفاع شهرداری عبور کرد اما کمک داور به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد تا در نهایت گل استقلال مردود اعلام شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: افساید ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی که به تازگی برای دومین‌بار طی 2 سال گذشته لذت پدر شدن را چشیده است روز گذشته نشان داد که شب‌زنده‌داری‌هایش به خاطر مراقبت از نوزاد پسرش باعث ضعیف‌شدن اعصابش شده است. چراکه او در دقیقه 40 بازی وقتی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد به جای پذیرش این جریمه شخصی در دقایق پایانی نیمه اول رفتاری را از خود بروز داد که از بازیکنان کم‌تجربه و کم‌سن و سال بیشتر توقع می‌رود. او با به زبان آوردن یک واژه کاری کرد تا کل تیمش جریمه شده و با کارت قرمز مستقیم داور زمین بازی را ترک کند. او البته پس از دیدن کارت قرمز داور چنان عصبانی شد که به سمت محمود رفیعی(داور مسابقه) رفت و دست چپش را روی سینه او گذاشت و داور بازی را هل داد. مبعلی با این اقدام خود باعث شد تا استقلال با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد و دقایقی وحشتناک را پیش‌روی مظلومی ترسیم کند، اما از بخت خوش سرمربی استقلال 4 دقیقه بعد از اخراج مبعلی، رسول پیرزاد با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد و زمین بازی را ترک کرد تا استقلال به جای 50 دقیقه فقط 5 دقیقه بازی 10 نفره را تجربه کند و بار دیگر از دقیقه 45 به بعد هر دو تیم با شرایط مساوی، برابر یکدیگر قرار بگیرند. ناگفته نماند ایمان مبعلی که مشخص نبود چرا اینقدر زود از کوره در رفت با دریافت این کارت قرمز بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد خوزستان را از دست داد. مبعلی که در بازی رفت دو تیم که با باخت استقلال در آزادی به پایان رسیده بود ضعیف‌ترین بازیکن آبی‌های تهرانی لقب گرفته بود طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بود قصد دارد به جبران بازی رفت در زادگاهش(اهواز) انتقام بازی رفت را از هم‌تیمی‌های سابقش بگیرد که حالابا این اخراج او نه‌تنها بازی رفت را جبران نکرد بلکه دست مظلومی را هم خالی کرد تا سرمربی استقلال یک مشکل تازه به دیگر مشکلات قبلی‌اش اضافه شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوشنگ نصیرزاده از کارشناسان داوری گفت: اخراج ایمان مبعلی برای من هم خیلی مبهم بود ،اما اخراج بازیکن شهرداری تبریز کاملا صحیح بود.
باید در برنامه های تلویزیونی روی اخراج بازیکن تیم استقلال کارشناسی شود.

وی در ادامه صحبت های خود درمورد داوری در نیمه اول گفت: آفساید گرفته شده استقلال در نیمه اول کاملا اشتباه بود و در واقع یک موقعیت عالی به دست آمد که شاید خطری جدی روی دروازه شهرداری به وجود می آورد؛ بنده به این آفسایدها ،آفساید کامرانی فری می گویم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پنجاه پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی از اخراج ایمان مبعلی فریاد شادی سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. حاشیه های این باز را در زیر می خوانید:

* نزدیک به 50 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس که برای تشویق شهرداری تبریز به ورزشگاه آمده اند پس از اینکه محمود رفیعی بازیکن استقلال ایمان مبعلی را اخراج کرد فریادی از شادی سر دادند.

* پیش از اینکه بازی آغاز شود مظلومی به سوی نیمکت تیم فوتبال شهرداری تبریز رفته و یک شال به سرمربی شهرداری تبریز هدیه داد و حمید درخشان نیز متقابلا شالی را بر گردن سرمربی استقلال انداخت.

* محسن یوسفی، امیرحسین صادقی، فرد ملکیان (بازیکن پیشین استقلال)، دکتر امین نوروزی، محمد محمدی و فرهاد مجیدی از روی جایگاه نظاره گر بازی تیم فوتبال استقلال هستند.

* مجتبی جباری و وحید طالب لو در آغاز بازی به سمت نیمکت شهرداری تبریز رفتند و از حمید درخشان، سرمربی این تیم، رخصت گرفتند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هواداران استقلال پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد ایمان مبعلی پس از دریافت كارت زرد از محمود رفیعی داور مسابقه به وی حرفی زد كه منجر شد داور كارت قرمز بدهد.
اخراج وی باعث اعتراض شماری از بازیكنان این تیم شد. منتظری و كیانوش رحمتی از جمله بازیكنانی بودند كه به این تصمیم داور معترض شدند اما وحید طالب لو به عنوان كاپیتان تیم آنها را از داور دور كرد.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال با اخراج مبعلی به داور چهارم بابت این تصمیم معترض شد.
هواداران استقلال نیز پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

* هوادار استقلال كه به دلیل آلودگی هوا بی حال شده بود به بیمارستان منتقل شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 


یكی از هواداران تیم فوتبال استقلال به دلیل آلودگی هوا با مشكلات جدی روبه رو شد و پس از معاینه پزشكان ورزشگاه راهی بیمارستان شد.
حدود 500 هوادار بازی تیم های استقلال و شهرداری تبریز را از نزدیك مشاهده كردند.
فرهاد مجیدی، محسن یوسفی، محمد محمدی و امیرحسین صادقی بازیكنان مصدوم استقلال این بازی را از جایگاه ویژه مشاهده كردند.
در ابتدای بازی مجتبی جباری و وحید طالب لو از حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری تبریز برای حضور در میدان رخصت گرفتند.
علی انصاریان مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز و پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران از سوی هواداران تیم میزبان تشویق شدند.
فحاشی هواداران تیم فوتبال استقلال به داور بازی پس از اخراج ایمان مبعلی آغاز و تا دقایقی ادامه داشت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب جالب فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد