نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، عملکرد ضعیف این تیم در مقابل با شاهین و مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:



* ظاهرا از جوی که علیه استقلال برای داوری‌ها اتفاق افتاده ناراحت هستید؟
فکر می‌کنم مشکلات شخصی و ناهماهنگی‌هایی که بین پیشکسوتان وجود دارد استقلال را دچار مشکل کرده است. عده‌ای از پیشکسوتان داوری موافق آقای عنایت هستند و عده‌ای مخالف. از همین رو در مورد بازی‌های استقلال اظهارنظرهایی می‌کنند که فکر می‌کنم این برای فوتبال ما خطرناک است.

* بیشتر توضیح می‌دهید؟
به اعتقاد من کاملا در نقدهای داوری آقای غیاثی در بازی‌ استقلال مشخص است که ایشان با آقای عنایت مشکل دارند. آقای غیاثی دوست صمیمی من است ولی خودش روزی رئیس کمیته داوران بوده و صحبت‌هایش را هنوز به یاد داریم. مسابقه‌ای که برای تمام دنیا پخش می‌شود و ایرانیان خارج از کشور هم می‌بینند که چه اتفاقاتی در آن رخ داده، با اظهار نظر برخی زیر سؤال می‌رود.

* پس از پایان بازی با شاهین مدیرعامل این باشگاه از عملکرد داوران به نفع تیم استقلال صحبت کرد؟
متاسفانه آنها هم از دست یکدیگر کپی می‌کنند. باشگاه شاهین از اسم ریشه‌داری برخوردار است، اما آقایان باید دقت کنند که نباید تنها نام این باشگاه را یدک کشید. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند و به خاطر مشکلات دیگر که نمی‌خواهم از آن اسم ببرم تا به امروز نتیجه نگرفته است. این مسائل چه ربطی به ما دارد.

* ظاهرا قصد ارسال نامه به کمیته داوران در خصوص جوهایی که به راه افتاده،‌ دارید؟
باشگاه در حال آماده کردن نامه است اما حرف من چیز دیگری است. در آبادان گل مشکوکی دریافت کردیم اما یک کلمه در خصوص قضاوت این دیدار صحبت و سر و صدا نکردیم . آیا ما هم مشکلات را به گردن دیگران انداختیم.

* قبول دارید استقلال برابر شاهین خیلی بد بازی کرد؟
این دیدار ضعیف‌ترین بازی استقلال در طول تاریخ بود اما ما تلاش می‌کنیم کمبودها را پیدا کرده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم. پس از پایان هر مسابقه جلسه می‌گذاریم و به اتفاق آقای فتح‌الله‌زاده، حجازی و مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی بحث می‌کنیم.

*میداودی چرا جریمه شد؟
در بازی گذشته مقابل صنعت نفت همه جریمه شدند چون بازیکن استقلال بازیکن بزرگی است. آنها باید احساس مسئولیت کنند. اگر یک بازیکن در یک بازی ضعیف باشد قبول می‌کنیم اما اگر در چند مسابقه تکرار شد نمی‌توان آن را پذیرفت. در نیمه دوم بازی با شاهین تمامی بازیکنان بد بودند و یک نفر مقصر نبود. با این حال به تشخیص کادر فنی و باشگاه میداودی جریمه شده است.

* آیا شما هم موافق جریمه بودید یا آقای فتح‌الله زاده و مظلومی این مسئله را بررسی کردند؟
بحث جریمه را باید در کمیته فنی بنشینیم و بررسی کنیم. یک بازیکن نمی‌تواند این‌قدر افت کند. بازیکن نباید به یک‌باره از 80 به 10 برسد. خواب، تغذیه و استراحت یک بازیکن باید برای او مهم باشد. این بازیکن باید بداند که در باشگاه استقلال توپ می‌زند و هنگامی که از تیم ملی برمی‌گردد کاملا در اختیار باشگاه استقلال است. امیدوارم بعد از پایان بازی تیم ملی بیاید و در کمیته فنی صحبت کند.

* به نظر شما تنها میلاد میداودی مستحق جریمه 10 میلیونی بود؟
همان طور که گفتم در بازی با نفت آبادان کل تیم جریمه شد و قرار است در کمیته فنی که چند روز دیگر تشکیل می‌دهیم در مورد عملکرد سایر بازیکنان تصمیم‌گیری کنیم.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از هواداران تیم استقلال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد ضعیف مقابل شاهین بوشهر را جبران کنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


غلامحسین مظلومی، برادر بزرگ پرویز مظلومی و یكی از اعضای كمیته فنی باشگاه استقلال هم قبول دارد كه آبی‌پوشان این روزها با خوش‌شانسی امتیاز جمع می‌كنند. غلامحسین‌خان این موضوع را هم چندان عجیب نمی‌داند كه مدعی است بازی‌هایی هم بوده كه استقلال خیلی‌خوب بازی كرده، اما حریف امتیاز گرفته و بازی را برده است. با وجود این، او برای اینكه مبادا برادرش ناراحت شود، سعی می‌كند در مورد مسایل فنی استقلال كمتر صحبت كرده و بیشتر كلی‌گویی كند.
به عنوان یكی از اعضای كمیته فنی و همچنین پیشكسوتان استقلال، وضعیت این تیم را چطور می‌بینید؟
شرایط خوب است، مشكل خاصی وجود ندارد. تمرینات منظم برگزار می‌شود و كارها طبق برنامه پیش می‌رود. اما خب با توجه به بازی‌های سنگینی كه در پیش داریم، بچه‌ها باید تلاش و انگیزه خود را دوچندان كنند.
اما استقلال این روزها خوب بازی نمی‌كند.
تیم براساس هدف‌گذاری كه ابتدای فصل انجام شد پیش می‌رود و تا به حال هم خوب امتیاز جمع كردیم و نتیجه گرفتیم. به هر حال بازی‌هایی هم بوده كه استقلال آنقدر خوب بازی كرده و برتر از حریف بوده، اما باخته و سه امتیاز را از دست داده است.
در فوتبال بیش از هر چیز مهم كسب امتیاز است. اگر استقلال یا هر تیم دیگری خوب بازی كند اما ببازد، كسی آنها را تحسین نخواهد كرد. اما با این وجود كادر فنی در تلاش است برای جلب رضایت هواداران تیم علاوه بر كسب پیروزی بتواند بازی زیبا و هجومی هم به نمایش بگذارد.
خودتان مشكل استقلال و بد بازی كردن تیم را چگونه تحلیل می‌كنید؟
به هر حال پرویزخان به تیم و بچه‌ها نزدیك‌تر است تا ما و بهتر می‌تواند به مشكل پی برده و آن را حل كند. مشكلاتی وجود دارد كه كادر فنی هم خودش به آنها واقف است. مثلا برخی از بازیكنان در یك بازی به نسبت بازی قبل دچار افت می‌شوند.
یعنی از یك بازیكن در چند بازی چند عملكرد متفاوت مشاهده می‌كنیم. در یك مسابقه عالی است، در یك بازی متوسط و در یك بازی دیگر ضعیف بازی می‌كند. البته این چیزها را می‌توان حل كرد. اگر در تیم اختلاف‌نظر پیش بیاید، اوضاع خراب می‌شود. بچه‌ها باید تلاش كنند و تیم‌های شهرستانی را دست‌كم نگیرند. اگر با این تفكر به میدان بروند و مغرور نشوند، اوضاع استقلال در زمین مسابقه خیلی بهتر می‌شود. در فوتبال امروز هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و هر تیمی كه در زمین مسابقه تلاش و دوندگی بیشتری داشته باشد، می‌برد. این موضوع هم در گرو یك‌دلی، اتحاد، صمیمیت، خواستن و میل به موفقیت تحقق پیدا می‌كند.
به عنوان برادر بزرگ‌تر و عضو كمیته فنی به پرویز مظلومی كمك و مشاوره می‌دهید؟
به عنوان عضو كمیته فنی نظرات خودم را می‌گویم. اما خب حرف اول و آخر را پرویزخان می‌زند. به عنوان برادر دوست دارم به او كمك كنم و موفقیت پرویز و تیمش را ببینم. هر زمان كه او بخواهد به عنوان برادر در خدمتش هستم و كمكش می‌كنم. موفقیت او افتخار خانواده من و خانواده مظلومی است. پرویزخان جایگاه ویژه‌ای برای من دارد. هواداران من را در كوچه و خیابان می‌بینند و درد دل می‌كنند، آنها انتظار دارند تا استقلال زیبا و هجومی بازی كند و پرگل هم ببرد. وقتی من را در خیابان می‌بینند، سوال می‌كنند كه چرا استقلال این‌طور بازی می‌كند و نگران هستند. به هر حال طرفداران اعتبار و معیار فوتبال هستند.
در این بازی آخر كه شاهین حسابی استقلال را اذیت كرد.
بله، استقلال مقابل شاهین به‌ویژه در نیمه دوم خیلی ضعیف بازی كرد و مقابل این تیم بد كار كردیم. حدود دو، سه بازی می‌شود كه تیم شادابی لازم را ندارد و باوجود نتیجه گرفتن خوب بازی نمی‌كند. در این بازی‌ها شانس آوردیم. كمتر مربی از این شانس‌ها می‌آورد، اما پرویزخان ما از شانس خوبی برخوردار است. شاهین در 10، 15 دقیقه پایانی خوب روی دروازه ما فشار آورد. اما درد این تیم همان درد فوتبال ما است. متاسفانه این روزها در فوتبال ایران مهاجمان ما نمی‌توانند توپ‌های خیلی ساده را هم در جریان بازی تبدیل به گل كنند و فرصت‌های بسیار عالی گلزنی به بدترین شكل ممكن از دست می‌دهند. همین استقلال را ببینید كه از ابتدای فصل چه فرصت‌های عالی مقابل دروازه حریفان را تبدیل به گل نكرده است. مهاجم گل‌نزن یك تیم و یك مربی را به چالش می‌كشد و بدبخت می‌كند.
به عنوان برادر بزرگتر باید در این روزها بیشتر هوای پرویز مظلومی را داشته باشید. به نظر می‌رسد او به كمك شما نیاز دارد؟
هر كمكی كه پرویزخان بخواهد در خدمتش هستم و انجام می‌دهم. گفتم كه نتیجه گرفتن پرویز برای خانواده ما افتخار است و ما همگی دوست داریم و آرزو می‌كنیم در استقلال موفق باشد. دوست دارم پرویز ببرد و مایه افتخارم شود، نه اینكه خدایی نكرده ببازد كه باعث سرافكندگی من هم خواهد بود. هواداران نگران هستند و دوست دارند استقلال شرایط بهتری داشته باشد. ما هم تمام درد دل هواداران را به پرویزخان انتقال می‌دهیم. امیدوارم پرویز هم به نصایح برادرانه من گوش كند و دست پر از میدان خارج شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی گفت: جلسه دكتر فتح‌اله‌زاده و امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان محرمانه نبوده است. چرا كه اگر این طور بود هرگز روزنامه استقلال خبر آن را منتشر نمی‌‌كرد.وی ادامه داد: دكتر فتح‌اله‌زاده از بنده، حجازی و منصور پورحیدری هم خواست تا در این جلسه حضور داشته باشیم كه متاسفانه این امر میسر نشد ولیكن از جزئیات جلسه فوق كاملا مطلع هستم و می‌‌دانم كه جلسه خوبی بوده و فتح‌اله‌زاده هم كار خوبی كرده كه این جلسه را برگزار كرده است. مظلومی در انتها گفت: شرایط تیم خوب است و خود را آماده مسابقه شنبه با شاهین بوشهر می‌كنیم. امیدوارم بتوانیم مانند مسابقه قبل با پاس همدان در این مرحله هم با اقتدار از سد حریف خود عبور كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، عملكرد ضعیف این تیم در مقابل با شاهین و مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده كه در زیر می‌خوانیم:

* ظاهرا از جوی كه علیه استقلال برای داوری‌ها اتفاق افتاده ناراحت هستید؟
فكر می‌كنم مشكلات شخصی و ناهماهنگی‌هایی كه بین پیشكسوتان وجود دارد استقلال را دچار مشكل كرده است. عده‌ای از پیشكسوتان داوری موافق آقای عنایت هستند و عده‌ای مخالف. از همین رو در مورد بازی‌های استقلال اظهارنظرهایی می‌كنند كه فكر می‌كنم این برای فوتبال ما خطرناك است.

* بیشتر توضیح می‌دهید؟
به اعتقاد من كاملا در نقدهای داوری آقای غیاثی در بازی‌ استقلال مشخص است كه ایشان با آقای عنایت مشكل دارند. آقای غیاثی دوست صمیمی من است ولی خودش روزی رئیس كمیته داوران بوده و صحبت‌هایش را هنوز به یاد داریم. مسابقه‌ای كه برای تمام دنیا پخش می‌شود و ایرانیان خارج از كشور هم می‌بینند كه چه اتفاقاتی در آن رخ داده، با اظهار نظر برخی زیر سؤال می‌رود.

* پس از پایان بازی با شاهین مدیرعامل این باشگاه از عملكرد داوران به نفع تیم استقلال صحبت كرد؟
متاسفانه آنها هم از دست یكدیگر كپی می‌كنند. باشگاه شاهین از اسم ریشه‌داری برخوردار است، اما آقایان باید دقت كنند كه نباید تنها نام این باشگاه را یدك كشید. این تیم خیلی خوب بازی می‌كند و به خاطر مشكلات دیگر كه نمی‌خواهم از آن اسم ببرم تا به امروز نتیجه نگرفته است. این مسائل چه ربطی به ما دارد.

* ظاهرا قصد ارسال نامه به كمیته داوران در خصوص جوهایی كه به راه افتاده،‌ دارید؟
باشگاه در حال آماده كردن نامه است اما حرف من چیز دیگری است. در آبادان گل مشكوكی دریافت كردیم اما یك كلمه در خصوص قضاوت این دیدار صحبت و سر و صدا نكردیم . آیا ما هم مشكلات را به گردن دیگران انداختیم.

* قبول دارید استقلال برابر شاهین خیلی بد بازی كرد؟
این دیدار ضعیف‌ترین بازی استقلال در طول تاریخ بود اما ما تلاش می‌كنیم كمبودها را پیدا كرده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل كنیم. پس از پایان هر مسابقه جلسه می‌گذاریم و به اتفاق آقای فتح‌الله‌زاده، حجازی و مظلومی و دیگر اعضای كادر فنی بحث می‌كنیم.

*میداودی چرا جریمه شد؟
در بازی گذشته مقابل صنعت نفت همه جریمه شدند چون بازیكن استقلال بازیكن بزرگی است. آنها باید احساس مسئولیت كنند. اگر یك بازیكن در یك بازی ضعیف باشد قبول می‌كنیم اما اگر در چند مسابقه تكرار شد نمی‌توان آن را پذیرفت. در نیمه دوم بازی با شاهین تمامی بازیكنان بد بودند و یك نفر مقصر نبود. با این حال میداودی جریمه شده و به تشخیص كادر فنی و باشگاه بوده است.

* آیا شما هم موافق جریمه بودید یا آقای فتح‌الله زاده و مظلومی این مسئله را بررسی كردند؟
بحث جریمه را باید در كمیته فنی بنشینیم و بررسی كنیم. یك بازیكن نمی‌تواند این‌قدر افت كند. بازیكن نباید به یك‌باره از 80 به 10 برسد. خواب، تغذیه و استراحت یك بازیكن باید برای او مهم باشد. این بازیكن باید بداند كه در باشگاه استقلال توپ می‌زند و هنگامی كه از تیم ملی برمی‌گردد كاملا در اختیار باشگاه استقلال است. امیدوارم بعد از پایان بازی تیم ملی بیاید و در كمیته فنی صحبت كند.

* به نظر شما تنها میلاد میداودی مستحق جریمه 10 میلیونی بود؟
همان طور كه گفتم در بازی با نفت آبادان كل تیم جریمه شد و قرار است در كمیته فنی كه چند روز دیگر تشكیل می‌دهیم در مورد عملكرد سایر بازیكنان تصمیم‌گیری كنیم.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از هواداران تیم استقلال عذرخواهی می‌كنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملكرد ضعیف مقابل شاهین بوشهر را جبران كنیم.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

منصور پورحیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، تصریح كرد: با شناختی كه از بازی گذشته در مقابل شاهین به دست آوردیم، برنامه های تمرینی خود را برای پیروزی مجدد بر این تیم تنظیم كرده ایم تا دومین دیدار دشوار جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به پیروزی نه چندان دلچسب استقلال برابر شاهین تاكید كرد: انتظار ما از بازیكنان استقلال بیشتر از این است. هر چند ما سه امتیاز مسابقه را كسب كردیم، اما در نیمه دوم عملكرد بسیار ضعیفی داشتیم و تیم حریف توپ و میدان را در اختیار داشت.
سرپرست تیم استقلال ادامه داد: با وجود این پرویز مظلومی و اعضای كادر فنی تلاش می كنند تا دلایل و زمینه های عملكرد ضعیف بازیكنان در آن مسابقه را مشخص كنند.
وی در پاسخ به این سئوال كه از نظر شما دلیل افت استقلال در چند بازی گذشته چه بوده است؟ خاطر نشان كرد: تصور می كنم بازیكنان ما حریفانشان را دست كم می گیرند و تا اندازه ای مغرور شده اند كه قطعا این عوامل در كیفیت بازی تیم تاثیر می گذارد.
وی تاكید كرد: البته نباید از مصدوم شدن پی در پی بازیكنان و دوری چند هفته ای آنها از میادین نیز غافل شد.
پورحیدری در خصوص صحبت های یكی از اعضای كادر فنی كه دخالت از بیرون را یكی از دلایل بازی بد استقلال دانسته بود یادآور شد: به هیچ عنوان دخالت یا فشاری از بیرون روی كادر فنی و مربیان قرار ندارد.
وی گفت: این ها صحبت ها و شایعاتی است كه برخی از رسانه ها با مصاحبه های خیالی قصد به حاشیه بردن تیم را دارند.
سرپرست تیم استقلال افزود: به عنوان نمونه مصاحبه میلاد میداودی كه گفته بود 'اگر من در استقلال ناآماده هستم، چرا در تیم ملی حضور دارم' از این نوع شایعات است.
وی گفت: میداودی پس از انتشار این مصاحبه با من تماس گرفت و ضمن تكذیب این صحبت ها آن را ساختگی دانست.
پورحیدری یادآور شد: میداودی بازیكن بزرگ و موثری است، اما در هفته های اخیر افت كرده است. شاید جریمه كردن وی باعث شود تا از شرایط كنونی بیرون بیاید. وی گفت:‌ جریمه در كنار پاداش در باشگاه استقلال وجود دارد و پس از بازی با شاهین بوشهر اكثر بازیكنان از سوی باشگاه جریمه شدند.
وی درباره حضور قادر حسن در تهران گفت: این بازیكن كه در پست هافبك چپ و راست بازی می كند، بامداد امروز وارد تهران شده است و قرار است در تمرینات تیم استقلال حاضر شود.
سرپرست سابق تیم ملی در ادامه صحبت هایش در خصوص دیدار تیم ملی ایران و نیجریه تاكید كرد: اگر تیم نیجریه با تمام بازیكنانش به تهران بیاید تیم ملی محك جدی خواهد خورد.
وی گفت:‌ برگزاری این بازی های بزرگ و تداركاتی در آستانه بازی های جام ملت ها به قطبی كمك می كند تا تیمش را بهتر بشناسد.
پورحیدری همچنین با اشاره به نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: به تیم ذوب آهن بابت انجام دیدارهای خوب، حذف تیم های بزرگ و همچنین نایب قهرمانی تبریك می گویم.
وی افزود: پیش از این گفته بودم اگر ذوب آهن نوسان زیادی نداشته باشد می تواند قهرمان آسیا شود. آنها در تمام بازی ها بدون نوسان ظاهر شدند اما به نظرم در بازی فینال دچار نوسانات زیادی در طول بازی به خصوص در خط دفاعی بودند.
وی در پایان گفت: نمی دانم برنامه ابراهیم زاده برای فینال چه بود اما ذوب آهن در فینال بازتر از سایر مسابقات بازی كرد و همین باعث شد تا با دریافت سه گل بازی را واگذار كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پس از ناصر حجازی نوبت به پرویز مظلومی رسید تا از احتمال اخراج چند بازیکن استقلال در نیم فصل خبر دهد.



به گزارش سرویس ورزشی برنا، انتقادات روز شنبه مظلومی در تمرین استقلال تندتر از آنی بود که در رسانه های جمعی منعکس شد.

سرمربی استقلال در جلسه 15 دقیقه خود با بازیکنان علاوه بر انتقاد از عملکرد ضعیف آنها به احتمال اخراج چند بازیکن در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر اشاره داشت.

پرویز مظلومی که این روزها از مربی آرام روزهای ابتدایی لیگ فاصله گرفته در جمع استقلالی ها اظهار داشت: همین رویه را ادامه دهید مجبور هستم در نیم فصل چند بازیکن را کنار بگذارم. از شما انتظار می رود فوتبالی در حد و اندازه ای نام استقلال ارایه کنید نه اینکه برابر تیمی مثل شاهین دست و پا بسته باشید.

وی افزود: با هر بازیکنی که کم کاری کند، برخورد می کنم. نمونه عینی آن هم میداوودی است که به دلیل کم کاری هایش جریمه میلیونی شد تا در بازی های آینده به این شکل کار نکند.

سرمربی استقلال در شرایطی از کنار گذاشتن چند بازیکن سخن گفته که پیش از این نیز ناصر حجازی به این نکته اشاره داشته است. به نظر می رسد در صورت تداوم این رویه در تیم استقلال چند بازیکن این تیم کنار گذاشته خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم خطاب به بازیکنان گفت: دیدار مقابل شاهین بوشهر می تواند یک تجربه بسیار خوب برای ما باشد تا بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم استقلال کمتر از 24 ساعت پس از بازی انتقادآمیز مقابل شاهین بوشهر از ساعت 11:30 امروز شنبه در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع گردهم آمدند تا برای بازی با این تیم بوشهری در جام حذفی آماده شوند.

در تمرین پیش از ظهر امروز استقلال ابتدا بازیکنان جلسه‌ای 20 دقیقه‌ای را با اعضای کادر فنی برگزار کردند که محور صحبت‌های آنها در این جلسه بیشتر پیرامون بازی مقابل شاهین بوشهر و دیدار مجدد با این تیم در جام حذفی که شنبه هفته آینده مجددا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، بود.

سرمربی تیم استقلال تهران در این جلسه به بازیکنان خود هشدار داد که دیدار مقابل شاهین بوشهر می تواند یک تجربه بسیار خوب برای آنها باشد تا بتوانند در طول هفته با تمرینات جدی که انجام می دهند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و برای شکست شاهین بوشهر در دیدارهای حذفی آماده شوند.

وی در گفتگو با بازیکنان استقلال اشاره‌ای نیز به هواداران این تیم داشت که روز گذشته از بازی آبی پوشان انتقاد کرده و این تیم را یک تیم دفاعی خوانده بودند و گفت: شما دیروز دیدید که هواداران از شما بازی سرعتی و زیبا می خواهند نه بازی تدافعی پس باید آنقدر تمرینات را با دقت و جدیت پی بگیرید که همانند اوایل فصل بتوانید با بازی تهاجمی و همراه با گل موجبات رضایت هواداران را فراهم آورید.

حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، میلاد میداوودی و ایمان مبعلی، بازیکنان ملی پوش تیم استقلال به علت حضور در اردوی تیم ملی در تمرین استقلال شرکت نداشتند.

فرهاد مجیدی و مجتبی جباری، دو بازیکن مصدوم استقلال نیز حدود 10 دقیقه در تمرینات حضور پیدا کرده و سپس با اجازه مظلومی ورزشگاه را ترک کردند.

در تمرین امروز استقلال بازیکنانی که مقابل شاهین بوشهر به طور کامل بازی کرده بودند، حدود 20 دقیقه دویدند و سپس زیر نظر مربی بدنساز این تیم به کارهای سرعتی و کششی پرداختند و دیگر بازیکنان نیز زیر نظر اعضای کادر فنی پس از گرم کردن بدن‌های خود حدود 20 دقیقه کار با توپ انجام داده و سپس در قالب دو تیم آبی و زرد یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

تمرین امروز استقلال تهران در ساعت 13:10 دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت 11 تا 12 ظهر به مدت یک ساعت کار با وزنه را در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع انجام خواهد داد.

استقلالی ها روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری در خصوص پیروزی استقلال مقابل شاهین گفت: ما در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم خیلی بد کار کردیم و دچار افت شدید شدیم تا در نهایت یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم به همین منظور همکاران ما باید علت افت استقلال را مورد بررسی قرار دهند تا در دیدارهای بعدی آن را تکرار نکنیم.
سرپرست استقلال در ارتباط با قضاوت سعید بخشی‌زاده اظهار داشت: من فیلم بازی را تماشا کردم و اتفاقا دیدم که دو پنالتی ما صحیح بوده. به عقیده من بخشی‌زاده قضاوت عادلانه‌ای را از خود نشان داد و داوری او هیچ ایرادی نداشت



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

اعضای كمیته فنی تیم استقلال برای برگزاری جلسه فوری در باشگاه فراخوانده شدند تا شرایط این تیم و عملكرد نفرات و كادر فنی استقلال را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش نهایی را در اختیار علی فتح اله زاده قرار دهند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ كمیته فنی آبی ها در این جلسه شرایط تیم و پست های مختلف را مورد بررسی قرار داد و در نهایت نتایج تیم در چند هفته گذشته خوب ارزیابی شد؛ اما شرایط تیمی استقلال از نظر ارایه بازی نفرات تیم و عملكرد مربیان خوب نیست و وضعیت این تیم باید با تغییراتی روبه رو شود كه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بنابراین گزارش؛گزارش نهایی اعضای كمیته فنی تیم استقلال به علی فتح اله زاده رسید تا وی نظر نهایی خود را اعلام كند اما در نهایت قرار شد مربیان در بازی های آینده رویه خود را تغییر دهند./



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال طی درخواست كتبی از سرپرست باشگاه استقلال تقاضا كرد كه شرایط این تیم را برای نیم فصل دوم مسابقات تغییر دهد تا وی بتواند نظرات خود را برای حضور در استقلال مد نظر قرار دهد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، سرمربی این تیم به فتح اله زاده اعلام كرد كه مسئولان تیم باید با خروج یك هافبك از فهرست نهایی موافقت كنند تا استقلال برای نیم فصل دوم بتواند، با تقویت بیشتری در مسابقات حاضر شوند و نقایص فنی تیم را رفع و رجوع كنند.
گفتنی است، پرویز مظلومی اصرار فراوان دارد تا یك هافبك جدید جذب تیم استقلال شود.
سرمربی تیم استقلال، همچنان به حضور قادر حسن در تمرینات این تیم دلخوش است،اما حضور وی در استقلال قطعی نیست./



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 736
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قرار بود آرش برهانی مهاجم تیم استقلال پس از مدتها، در تركیب تیم استقلال مقابل شاهین بوشهر به میدان برود، وی پیش از این خود را آماده كرد تا هر طور شده در خط حمله آبی ها در این بازی حاضر شود اما حضور برهانی در دقیقه 90 منتفی شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از یك مقام مسئول، حاضر در باشگاه استقلال آرش برهانی كه قرار بود در نیمه دوم در تركیب استقلال قرار گیرد با منع مربیان استقلال روبرو شد این بازیكن با دو گلی كه آشوبی در نیمه اول بازی به ثمر رساند نتوانست استقلال را در این بازی همراهی كند.
وی در پایان بازی به مربیان اعلام كرد قصد داشت برای بازگشت به میادین چند دقیقه ای در این دیدار خود را محك بزند.
* اولین پنالتی استقلال در لیگ به ثمر رسیداعضای تیم استقلال كه از ابتدای لیگ تا به حال با پنالتی به گل نرسیده بودند در مقابل شاهین بوشهر توانستند دو پنالتی از بخشی زاده (داور بازی) دریافت كنند. هر دو پنالتی نیز به گل تبدیل شد.
اعضای تیم استقلال اولین بار در همدان، دومین گل خود را در جام حذفی با ضربه پنالتی مجتبی اجباری به گل تبدیل كرده بودند همین امر باعث صعود آنها به مرحله یك هشتم جام حذفی شده بود.
*تاكتیك دفاعی استقلال با تعویض دو مدافع
پرویز مظلومی در مقابل شاهین بوشهر،‌ تاكتیك دفاعی صرف را در نیمه دوم بازی اجرا كرد تا این مسئله باعث شود هواداران استقلال امید بیشتری به پیروزی داشته باشند.
در نیمه دوم بازی استقلال مقابل شاهین بوشهر، پرویز مظلومی با حضور دو مدافع در زمین مسابقه به جای یك هافبك نفوذی و یك مهاجم سعی در حفظ گلها را داشت اما هواداران استقلال به این مسئله اعتراض كردند. زیرا خواستار ارائه یك بازی زیبا از سوی تیم خود بودند.
*پژمان منتظری بازوبند كاپیتانی را به محمدی سپردپژمان منتظری مدافع تیم استقلال پس از تعویض فرهاد مجیدی مهاجم تیم به عنوان كاپیتان استقلال معرفی شد زیرا پس از مجیدی، طالبلو و صادقی و امیر آبادی كاپیتان تیم هستند كه هیچ یك در زمین مسابقه حاضر نبودند، به همین دلیل مدافع استقلال با سابقه تر از باقی نفرات تیم بود. پژمان منتظری بازوبند را نپذیرفت و آنرا به محمد محمدی دروازه بان آبی ها سپرد.
به عقیده مدافع استقلال محمد محمدی با 34 سال سن از تجربه كافی برای هدایت اعضای تیم به عنوان كاپیتان برخوردار است./



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی قبل از آغاز تمرین، 15 دقیقه برای بازیكنان صحبت كرد. وی به بازی ضعیف روز گذشته مقابل شاهین معترض بود.

* تمرین ساعت 11:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد. بازیكنان فیكس پس از 20 دقیقه تمرین، راهی سونا و استخر شدند.

* فرهاد مجیدی و مجتبی جباری كه مصدوم هستند، 10 دقیقه در محل تمرین حاضر شدند و سپس آنجا را ترك كردند.
محسن یوسفی دور زمین به دویدن اكتفا كرد.
منصور پورحیدری سرپرست استقلال غایب تمرین امروز بود.

* آبی پوشان فردا یك جلسه تمرینی در ساعت 11 صبح در سالن وزنه دارند و دوشنبه صبح و بعد از ظهر تمرین می كنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در دیدار با شاهین بوشهر گفت: حق ما در این بازی پیروزی نبود و فشار زیادی را متحمل شدیم.

پرویز مظلومی پس از برتری 2 بریک تیمش مقابل شاهین بوشهر با بیان این مطلب افزود: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول به خصوص در 25 دقیقه پایانی این نیمه خوب بازی کردیم و فشار زیادی روی دروازه شاهین وارد آوردیم که حاصل آن 2 گل بود اما در نیمه دوم این تیم شاهین بود که به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کرد و با چهار مهاجم به دروازه تیم ما حمله می آورد.

وی با ابراز گلایه از عملکرد مهاجمان تیمش در دیدار با شاهین بوشهر گفت: امروز روز مهاجمان استقلال نبود. ما فرهاد مجیدی را خیلی زود از دست دادیم، برهانی که شرایط حضور در میدان را نداشت، اسماعیل شریفات و میلاد میداودی نیز در حد انتظار ظاهر نشدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به تیم شاهین به خاطر ارائه یک بازی تهاجمی و زیبا تبریک گفت و افزود: شاهین عالی بازی کرد. این تیم موقعیت‌های زیادی بدست آورد که روی بی دقتی مهاجمانش از دست داد. به جرات می توانم بگویم در مصاف با شاهین بوشهر پیروزی حق ما نبود.

مظلومی با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار با شاهین بوشهر افزود: از بازی شاگردانم در نیمه دوم اصلا راضی نیستم، خصوصا از عملکرد آنها در 20 دقیقه پایانی بازی. ما در این دقایق ابتکار عمل را به تیم شاهین سپرده بودیم و این تیم یکچارچه حمله بود.

سرمربی استقلال در عین حال از اینکه تیمش سه امتیاز دیدار با شاهین را کسب کرده است، راضی بود و افزود: نبود جباری در بازی با شاهین خیلی ما را آزار داد. باید برای بازی با شاهین در جام حذفی چاره‌ای اندیشیده و از یک بازیکن بازیساز را به جای جباری در ترکیب تیم استفاده کنم.

وی با بیان اینکه برای هر بازی ترکیب و شیوه تیمش را براساس شرایط حریف انتخاب می کند، تغییرات زیاد در ترکیب آبی پوشان برای دیدار با شاهین را توجیه کرد و گفت: در هفته گذشته باخته بودیم و باید در ترکیب تیم تغییراتی به وجود می آوردم.

مظلومی در واکنش به اعتراض هواداران تیم استقلال که نسبت به بازی تدافعی تیم‌شان انتقاد داشتند، گفت: من به هواداران حق می دهم که نسبت به شیوه بازی ما انتقاد داشته باشند. متاسفانه در بازی با شاهین فشار زیادی روی دروازه ما وارد آمد و ناچار بودیم در دقایقی از مسابقه دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر نیز گفت: داور در نیمه اول تشخیص داد که دو ضربه پنالتی به سود تیم ما اعلام کند. اینکه داور چه تصمیمی گرفته به ما مربوط نمی شود. البته من در مورد اعتراض تیم شاهین نمی توانم چیزی بگویم اما این تیم شانس های زیادی برای تغییر نتیجه داشت که از آن استفاده لازم را نبرد. تقصیر ما نیست که مهاجمان آنها نتوانستند گل بزنند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بیانیه روز گذشته واعظی‌آشتیانی و صحبتهای بی‌اساسی که وی انجام داده بود سبب واکنش معاون اول استقلال شد.
علی نظری‌جویباری در این باره اظهار داشت: مدیرعامل سابق روزی که از استقلال رفت عنوان کرد من دیگر در خصوص ورزش و فوتبال هیچ حرفی نمی‌زنم اما ایشان بیشترین مصاحبه‌ها را متعلق به خود کرده‌اند و هر روز مصاحبه‌های مختلف‌شان در نشریات دیده می‌شود. اما سوال من این است که ایشان چرا اینقدر برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند؟بنده هم حدود یک سال از استقلال دور بودم اما هیچ وقت علیه هیچ یک از استقلالی‌ها صحبت نکردم چرا که اصل برای من موفقیت استقلال بود اما الان برخی‌ها فقط منتظر باخت استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند.
وی در ادامه گفت: فتح‌اله‌‌زاده به این نیاز ندارد که مدیرعامل سابق استقلال او را سرلشکر خطاب کند یا نه. فتح‌اله‌‌زاده پرافتخارترین مدیر تاریخ استقلال است و این تاریخ را نه من می‌نویسم و نه دیگری. بلکه افتخارات صورت گرفته و قهرمانی‌های استقلال او را به مدیری موفق و کاربلد تبدیل کرده است. با این حال مردم بهترین قاضی هستند و آنها باید سوابق را با هم مقایسه کنند تا مشخص شود کدام مدیر برای استقلال چه افتخاراتی کسب کرده است؟ فکر می‌کنم با این مقایسه مشخص شود که فتح‌اله‌‌زاده واقعا سرلشکر بوده یا خیر.
نظری ضمن بر شمردن تفاوتهای بالای فتح‌اله‌‌زاده و واعظی اظهار داشت: مدیرعامل سابق که می‌گوید فتح‌اله‌‌زاده استقلال را سیزدهم کرده بود باید بداند در همان سال استقلال قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رفت. او باید بداند همان استقلالی که در زمان او قهرمان شد را فتح‌اله‌‌زاده با زحمت بسته بود و بهترین نفرات را به خدمت تیم درآورده بود اما وقتی استقلال قهرمان شد واعظی این قهرمانی را به نام خود تمام کرد.
معاون اول استقلال با اشاره به جدایی بازیکنان کلیدی فصل گذشته استقلال گفت: اگر مدیرعامل سابق مدیریت داشت نفرات کلیدی استقلال از تیم جدا نمی‌شدند. چرا نفراتی مثل اکبرپور، کاظمی، جان‌واریو، حیدری و ... از استقلال جدا شدند؟ من فکر می‌کنم بازیکنان قاضیان خوبی هستند و باید آنها شهادت دهند که کدام مدیر برای استقلال تلاش کرده و چه کسی ناآرامی در باشگاه برقرار کرده بود؟ ما ۳ سال پیش به هزار زحمت نفرات کلیدی استقلال را جذب کرده بودیم اما آقایان یک شبه این بازیکنان را از تیم فراری دادند...
علی نظری در ادامه اعلام کرد: امیدوارم جناب آقای مدیرعامل سابق استقلال نیمه پر لیوان را هم ببینند و واقعیت‌ها را هم بیان کنند.
وی در پایان با تاکید بر اتحاد استقلالیها اظهار داشت: دوست دارم در این استقلال همه به یکدیگر کمک کنند تا تیم بتواند به موفقیت و سربلندی برسد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 787
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

images?q=tbn:ANd9GcQSpIL55bogLFy5M-H1wG-iZXbgrdphikZkC9KPubd0wwj8t8w&t=1&usg=__1CVyXWREl2LFl57x77wMgTVEuHU=

طی هفته گذشته ،یکی از روزنامه های ورزشی سعی وافری برای به حاشیه بردن استقلال به خرج داد .آنها حتی از قول ناصر حجازی مطالبی را منعکس کردند که اسطوره باشگاه استقلال در واکنش به این اقدامات اعلام کرد ،که دیگر مصاحبه نمی کند! (ناصرخان خودش٬خودشو ممنوع المصاحبه کرده! دمت گرمه!)
آخرین حرکت این دشمنان استقلال در ایجاد حاشیه، حرفهایی بود که از قول سرمربی آبی پوشان انعکاس یافت و نوشته شد که پرویز مظلومی با بازیکن پیشنهادی حجازی مخالف است!با مظلومی در مورد مسائل مطرح شده در روزنامه 90 گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم وی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:
واقعاًتعجب می کنم که مسائلی اینگونه مطرح می شود.البته این بار اول نیست که برخی از دوستان ظاهراً چندان از موفقیتهای استقلال خوشحال نیستند و به اشکال مختلف سعی دارند برای ما حاشیه درست کنند .مظلومی افزود:متاسفم که عده ای آشکارا از موفقیت تیم مردمی استقلال ناراحتند و حاضرند برای نشان دادن ایده های خود ،به هر وسیله ای متوسل شوند و اگر نه در این باشگاه نسبت به آنچه که در ابتدای فصل به ما تحویل داده شد و همه کارشناسان نگران آینده آن استقلال بودند ،امروز وضعیت بسیار خوبی داریم و نتایج خوبی گرفته ایم و قدمهای مثبتی برداشته ایم که متاسفانه دوستان نمی بینند چون دوست ندارند.
در مورد بازیکن پیشنهادی حجازی باید بگویم که قادر حسن بازیکن بسیار خوبی است من سی دی های او را دیده ام.آقای فتح الله زاده این بازیکن را از چنگ قطریها بیرون کشیده است ، البته بازیکنان خارجی در فوتبال ایران باید در ابتدا کمی آبدیده شوند و بعد راندمان واقعیشان را به نمایش بگذارند.مظلومی در پایان گفت: ناصر خان بزرگ ما است و ما هیچ مشکلی با هم نداریم ، من این بازیکن را پسندیده ام و امیدوارم در فوتبال ایران موفق شود


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()