نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی که به تازگی برای دومین‌بار طی 2 سال گذشته لذت پدر شدن را چشیده است روز گذشته نشان داد که شب‌زنده‌داری‌هایش به خاطر مراقبت از نوزاد پسرش باعث ضعیف‌شدن اعصابش شده است. چراکه او در دقیقه 40 بازی وقتی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد به جای پذیرش این جریمه شخصی در دقایق پایانی نیمه اول رفتاری را از خود بروز داد که از بازیکنان کم‌تجربه و کم‌سن و سال بیشتر توقع می‌رود. او با به زبان آوردن یک واژه کاری کرد تا کل تیمش جریمه شده و با کارت قرمز مستقیم داور زمین بازی را ترک کند. او البته پس از دیدن کارت قرمز داور چنان عصبانی شد که به سمت محمود رفیعی(داور مسابقه) رفت و دست چپش را روی سینه او گذاشت و داور بازی را هل داد. مبعلی با این اقدام خود باعث شد تا استقلال با یک یار کمتر بازی را ادامه دهد و دقایقی وحشتناک را پیش‌روی مظلومی ترسیم کند، اما از بخت خوش سرمربی استقلال 4 دقیقه بعد از اخراج مبعلی، رسول پیرزاد با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبه‌رو شد و زمین بازی را ترک کرد تا استقلال به جای 50 دقیقه فقط 5 دقیقه بازی 10 نفره را تجربه کند و بار دیگر از دقیقه 45 به بعد هر دو تیم با شرایط مساوی، برابر یکدیگر قرار بگیرند. ناگفته نماند ایمان مبعلی که مشخص نبود چرا اینقدر زود از کوره در رفت با دریافت این کارت قرمز بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد خوزستان را از دست داد. مبعلی که در بازی رفت دو تیم که با باخت استقلال در آزادی به پایان رسیده بود ضعیف‌ترین بازیکن آبی‌های تهرانی لقب گرفته بود طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بود قصد دارد به جبران بازی رفت در زادگاهش(اهواز) انتقام بازی رفت را از هم‌تیمی‌های سابقش بگیرد که حالابا این اخراج او نه‌تنها بازی رفت را جبران نکرد بلکه دست مظلومی را هم خالی کرد تا سرمربی استقلال یک مشکل تازه به دیگر مشکلات قبلی‌اش اضافه شود.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هوشنگ نصیرزاده از کارشناسان داوری گفت: اخراج ایمان مبعلی برای من هم خیلی مبهم بود ،اما اخراج بازیکن شهرداری تبریز کاملا صحیح بود.
باید در برنامه های تلویزیونی روی اخراج بازیکن تیم استقلال کارشناسی شود.

وی در ادامه صحبت های خود درمورد داوری در نیمه اول گفت: آفساید گرفته شده استقلال در نیمه اول کاملا اشتباه بود و در واقع یک موقعیت عالی به دست آمد که شاید خطری جدی روی دروازه شهرداری به وجود می آورد؛ بنده به این آفسایدها ،آفساید کامرانی فری می گویم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پنجاه پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی از اخراج ایمان مبعلی فریاد شادی سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. حاشیه های این باز را در زیر می خوانید:

* نزدیک به 50 هوادار تیم فوتبال پرسپولیس که برای تشویق شهرداری تبریز به ورزشگاه آمده اند پس از اینکه محمود رفیعی بازیکن استقلال ایمان مبعلی را اخراج کرد فریادی از شادی سر دادند.

* پیش از اینکه بازی آغاز شود مظلومی به سوی نیمکت تیم فوتبال شهرداری تبریز رفته و یک شال به سرمربی شهرداری تبریز هدیه داد و حمید درخشان نیز متقابلا شالی را بر گردن سرمربی استقلال انداخت.

* محسن یوسفی، امیرحسین صادقی، فرد ملکیان (بازیکن پیشین استقلال)، دکتر امین نوروزی، محمد محمدی و فرهاد مجیدی از روی جایگاه نظاره گر بازی تیم فوتبال استقلال هستند.

* مجتبی جباری و وحید طالب لو در آغاز بازی به سمت نیمکت شهرداری تبریز رفتند و از حمید درخشان، سرمربی این تیم، رخصت گرفتند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هواداران استقلال پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد ایمان مبعلی پس از دریافت كارت زرد از محمود رفیعی داور مسابقه به وی حرفی زد كه منجر شد داور كارت قرمز بدهد.
اخراج وی باعث اعتراض شماری از بازیكنان این تیم شد. منتظری و كیانوش رحمتی از جمله بازیكنانی بودند كه به این تصمیم داور معترض شدند اما وحید طالب لو به عنوان كاپیتان تیم آنها را از داور دور كرد.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال با اخراج مبعلی به داور چهارم بابت این تصمیم معترض شد.
هواداران استقلال نیز پس از اخراج مبعلی علیه داور شعار دادند.

* هوادار استقلال كه به دلیل آلودگی هوا بی حال شده بود به بیمارستان منتقل شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 


یكی از هواداران تیم فوتبال استقلال به دلیل آلودگی هوا با مشكلات جدی روبه رو شد و پس از معاینه پزشكان ورزشگاه راهی بیمارستان شد.
حدود 500 هوادار بازی تیم های استقلال و شهرداری تبریز را از نزدیك مشاهده كردند.
فرهاد مجیدی، محسن یوسفی، محمد محمدی و امیرحسین صادقی بازیكنان مصدوم استقلال این بازی را از جایگاه ویژه مشاهده كردند.
در ابتدای بازی مجتبی جباری و وحید طالب لو از حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری تبریز برای حضور در میدان رخصت گرفتند.
علی انصاریان مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز و پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران از سوی هواداران تیم میزبان تشویق شدند.
فحاشی هواداران تیم فوتبال استقلال به داور بازی پس از اخراج ایمان مبعلی آغاز و تا دقایقی ادامه داشت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب جالب فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با انتقاد از لغو دیدار این تیم با استقلال تهران گفت: مگر قرار است آلودگی هوای تهران یک شبه برطرف شود که برگزاری این بازی را به روز شنبه موکول کرده‌اند.
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: دقیقه 90 به ما اعلام کرده‌اند که دیدارمان با استقلال به خاطر آلودگی لغو شده است، در این هیچ بحثی نیست اما ما روی اینکه بازی قرار است فردا برگزار شود، بحث داریم. مگر آلودگی هوا تا فردا برطرف می شود؟ هوای امروز تهران با فردا چه فرقی می کند؟ قرار است یک شبه آلودگی هوا برطرف شود؟

وی افزود: تفاوت برگزاری بازی به جای امروز در فردا این است که فقط یک هزینه بیشتر روی دست ما می‌ماند. ما امشب بلیت داریم و باید به تبریز برگردیم اما اگر قرار باشد، بازی فردا برگزار شود، باید 48 ساعت بیشتر در تهران بمانیم. به این مشکل باید رزرو هتل را هم اضافه کنید که برای ما هزینه دارد و یا شاید اصلا امکان اقامت در هتل را نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: اگر قرار بر این بوده که بازی لغو شود، همان بهتر که در تاریخی دیگر برگزار شود. فردا روز شنبه است و قطعا تردد در سطح شهر بیشتر و آلودگی هوا کمتر از امروز که روز جمعه است نخواهد بود. پس با این شرایط تعویق 24 ساعته بازی درست نیست.

درخشان با تاکید براینکه باشگاه شهرداری تبریز نمی خواسته بازی این تیم با استقلال تهران لغو شود، گفت: اینکه بازی ما با استقلال در تاریخ دیگری برگزار شود، خیلی به برنامه ریزی لیگ ضربه نمی‌زند. مگر سپاهان 2 بازی معوقه دارد به لیگ برتر لطمه وارد آورده است؟

درخشان در پایان تصریح کرد: تا ساعت 17 امروز به ما وقت داده‌اند که اعلام کنند، دیدارمان با شهرداری در چه تاریخی برگزار می شود. اما من باید اعلام کنم با توجه به شرایطی که داریم فردا نمی توانیم با استقلال بازی کنیم و اگر قرار بر لغو مسابقه است، بهتر است بازی در تاریخی دیگر برگزار شود.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر که قرار بود، عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود به علت آلودگی هوای تهران لغو و براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار است، فردا برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 image_gallery?img_id=118406

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ در خصوص لغو بازی استقلال و شهرداری تبریز به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: استانداری تهران به ما اعلام کرد که این دیدار باید لغو شود و ما هم طبق نظر استانداری این دیدار را لغو کردیم.
وی در ادامه گفت: این بازی با 24 ساعت تاخیر یعنی فردا برگزار می‌شود اما در صورتی که باز هم آب و هوا آلوده باشد شاید بازی فردا هم لغو شو

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

عزیز محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: تا ساعت 10 صبح امروز قرار بود مسابقه استقلال و شهرداری تبریز برگزار شود و این خبر در تلویزیون نیز زیرنویس شد.
وی ادامه داد: پس از مدت زمانی كه گذشت استانداری تصمیم گرفت بازی لغو شود و در این تصمیم ناگهانی سازمان لیگ نقشی نداشت. زمان بعدی این دیدار معوقه پس از جلسه‌ای كه اعصر امروز در استانداری برگزار می‌شود اعلام خواهد شد و مشخص نیست كه این بازی فردا برگزار شود یا نه. رضا افتخاری مدیر كل تربیت بدنی استان امروز در این جلسه حضور خواهد داشت و تصمیم نهایی را به ما اعلام خواهد كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل دیر اعلام شدن لغو بازی امروز استقلال و شهرداری تبریز حدود هزار هوادار استقلال كه برای تماشای بازی تیمشان راهی ورزشگاه آزادی شده بودند، پشت درهای بسته با حالت معترض ایستاده اند.
این هواداران كه تازه متوجه لغو این مسابقه شده اند هنوز هم امیدوار هستند كه بازی برگزار شود. از سوی دیگر رانندگان اتوبوس های شركت واحد كه برای جابجایی تماشاگران راهی ورزشگاه آزادی شده بودند نیز از این بلاتكلیفی ناراحت هستند.
پرچم فروشانی كه همواره قبل از شروع بازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا می كنند نیز در حال جمع كردن بساط خود هستند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بازیكنان تیم استقلال پس از شنیدن لغو دیدار با شهرداری تبریز در لابی هتل المپیك بلاتكلیف بودند كه با بازیكنان تیم پیشكسوتان ایران روبرو شدند.
بازیكنانی نظیر خداداد عزیزی، نیما نكیسا و ... از جمله افرادی بودند كه با آبی پوشان به خوش و بش پرداختند.
به دلیل نامشخص بودن وضعیت آبی پوشان كادرفنی این تیم تصمیم گرفته در كمپ تیم های ملی یك جلسه تمرینی برگزار كند.
استقلال باید تا ساعت 17 در هتل المپیك باقی بماند تا استانداری اعلام كند بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز چه زمانی برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
عزیزمحمدی:
این بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود

 

wh120-3800.jpgخبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر كه قرار بود عصر جمعه (امروز) برگزار شود، به علت آلودگی هوا لغو شد.

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طبق تصمیمی كه امروز استانداری تهران گرفت، بازی دو تیم استقلال تهران و شهرداری تبریز به دلیل آلودگی هوا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا مقرر شده است كه این بازی با 24 ساعت تاخیر در همان محل برگزار شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با توجه به اینکه منصور پورحیدری برای شرکت در قرعه‌کشی رقابت‌های جام باشگاه‌ها به مالزی سفر کرده است به احتمال فراوان در دیدار مقابل شهرداری تبریز بهتاش فریبا سرپرست استقلال خواهد بود.
به گفته مسوولان باشگاه استقلال منصور پورحیدری جمعه شب به تهران برمی‌گردد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بهتاش فریبا وظیفه سرپرستی استقلالی‌ها را در بازی مقابل شهرداری تبریز بر عهده داشته باشد البته آقا بهتاش تجربه این كار را دارد و می‌تواند در دو جبهه به استقلال كمك كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مدتها بود که استقلالیها با خروج نام "آندرسون دو‌سانتوس" از فهرست خود به دنبال جذب بازیکن جدید بودند که در نهایت با "هوار محمد" به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در شرایطی که فهرست استقلال برای جذب بازیکن جدید جای خالی نداشت مسئولان تیم فوتبال استقلال با خارج کردن نام دو‌سانتوس از لیست خود اقدام به جذب هوار ملا محمد کردند و این بازیکن جانشین مهاجم برزیلی شد که از استقلال رفته بود.

گفتنی است؛ استقلالیها برای جذب بازیکن جدید باید باز هم بازیکنان کنونی را از فهرست خود خارج کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دوساتوس , هوار , ملا , محدمد ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با اعلام گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا اغلب کارشناسان و اهالی فن از آسان بودن گروه استقلال و ذوب‌آهن پرده برداشتند البته این ادعا به آن معنا نیست که استقلال کار ساده‌ای پیش رو دارد و به راحتی می‌تواند از گروه آسیایی‌اش صعود کند. یکی از دلایلی که امروزه باعث شده از میزان آسایش استقلال در رقابت‌های فرامیهنی کاسته شود ناشناس بودن حریف سوم است. اگرچه خیلی‌ها معتقدند تیمی که از مرحله پلی آف می‌گذرد و به لیگ قهرمانان راه می‌یابد نمی‌تواند حریف دشواری باشد اما تجربه ثابت کرده همین تیم‌های ناشناس شگفتی‌ساز رقابت‌های گروهی می‌شوند و با حذف تیم‌های بزرگ حتی تا مراحل نیمه‌نهایی هم پیش می‌روند. نمونه این ادعا تیم ام صلال قطر بود؛ تیمی که 2 فصل پیش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه شد و در قطر آبی‌ها را شکست داد و در تهران هم یک امتیاز با ارزش گرفت. آن زمان امیر قلعه‌نویی و دستیارانش تصور می‌کردند تیم ام صلال قطر حریفی آسان، دست و پا بسته و حتی از قبل شکست خورده خواهد بود اما وقتی این تیم قطری توانست همراه الاتحاد و به عنوان تیم دوم از گروه صعود کند و استقلال و الجزیره حذف شدند آنگاه آبی‌ها فهمیدند تصورات‌شان در قبال نماینده قطر بسیار غلط بوده. چنین شرایطی می‌تواند در سال جاری هم تکرار شود. قطع به یقین یکی از دو تیم السد قطر یا الاتحاد سوریه به عنوان تیم سوم این گروه انتخاب خواهد شد. هر دو کشور سابقه شگفتی‌سازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارند. همین تیم الاتحاد سوریه یک بار با حذف صباباتری به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. قطعا اگر الاتحاد سوریه بتواند به عنوان تیم سوم راهی این گروه شود آبی‌ها بازی‌های بسیار سختی مقابل این تیم سوری خواهند داشت. در اثنایی که خیلی‌ها معتقدند گروه استقلال آسان است یا پرویز مظلومی شانس آورده، می‌توان نگاهی به گذشته کرد و از آن درس گرفت. معمولا تیم‌هایی که هیچ کس روی‌شان حساب نمی‌کند مقابل تیم‌های بزرگ نتایج غیرقابل باوری می‌گیرند. بنابراین به استقلال توصیه می‌شود در باد آسان بودن این گروه گرفتار نشود و با دید باز و درس گرفتن از گذشته به مصاف تیم‌های همگروهش برود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در بازی با پاس همدان دست به یک تعویض نامتعارف زد. مظلومی که پیش از این در میدان دادن به جوان‌ها خساست به خرج می‌داد برخلاف روال معمول، فردین عابدینی جوانی که گفته می‌شود پتانسیل بسیاری در رشد و شکوفایی دارد را از دقیقه 65 وارد میدان کرد.
عابدینی در پستی بازی کرد که از ابتدای فصل پاشنه آشیل استقلال محسوب می‌شود، از جناح راست حرف می‌زنیم؛ منطقه‌ای که پس از خروج خسرو حیدری از استقلال تقدیم آندره لوییز برزیلی شد که این هافبک راست خارجی هرگز نتوانست انتظار کادر فنی استقلال را بر‌آورده کند. در چند بازی هم مظلومی از وجود مهدی امیرآبادی بهره گرفت که این بازیکن هم در برآورده کردن انتظارات بسیار بی‌استعداد نشان داد. حالا مظلومی پروژه تازه‌ای را کلید زده است. پروژه‌ای که اگر موفق عمل کند آینده استقلال را هم تضمین خواهد کرد. چنانچه عابدینی بتواند در جناح راست استقلال عملکرد خوبی داشته باشد آرام آرام استقلال صاحب یک هافبک راست تخصصی خواهد شد. شاید برای رسیدن به این مهم نیاز باشد مظلومی در بازی‌های بعد- حتی مقابل همین شهرداری تبریز- بار دیگر به فردین عابدینی جوان میدان دهد.
البته استقلال فقط عابدینی را به عنوان جوانی آینده‌دار در خود نمی‌بیند. مجتبی محبوب مجاز تاکنون به حق خود در استقلال نرسیده است. محبوب مجازی که فصل قبل پیش‌بینی می‌شد پدیده استقلال خواهد شد به نیمکت ذخیره پیچ و مهره شده.
استقلال، مهرشاد مومنی و یعقوب کریمی را هم دارد. بازیکنانی که از نظر توانایی فردی چیزی کمتر از بازیکنان اصلی استقلال ندارند. مظلومی اگر از پوسته ترس و نگرانی خارج بشود جوان‌هایش بیشتر در میدان دیده خواهند شد. به این ترتیب تیم مظلومی دیگر نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و صد البته آینده هم تضمین خواهد شد.
***
روزگاری استقلال در ساختن بازیکنان جوان شهره بود؛ پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو. محصولات استقلال آنقدر چشمگیر بودند که دیگر باشگاه‌ها هم از این کارخانه بازیکن‌سازی بهره گرفتند.
خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و حتی فرزاد آشوبی که ساخته کارخانه بازیکن‌سازی استقلال بودند، در دیگر تیم‌ها درخشیدند. شاید توقف این بازیکن‌سازی تنها به ضرر استقلال نباشد و همه فوتبال را در بربگیرد!



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: بازیکن , جوان , جوان گرایی , عابدینی ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()