نوشته شده توسط : alireza
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری جنجالی و پربرخورد از سد شاهین بوشهر گذشت با این حال همچنان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد.

این دیدار که برای تماشای آن کمتر از 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی بودند با برتری 2 بریک آبی پوشان به اتمام رسید اما این تیم با وجود برتری مقابل سپیدپوشان بوشهری نتوانست به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.

چهره ویژه این بازی سعید بخشی زاده بود که با اعلام دو ضربه پنالتی به سود تیم استقلال در نیمه اول این فرصت را به شاگردان مظلومی داد تا در دقایق 36 و 41 توسط فرزاد آشوبی از روی نقطه پنالتی به گل برسند.

استقلالی‌ها نیمه اول را با برتری 2 برصفر و در میان اعتراض گسترده بوشهری‌ها به داوری به رختکن رفتند تا در نیمه دوم با هدف حفظ این پیروزی و یا افزایش تعداد گل‌های زده خود وارد زمین شوند اما بازی تهاجمی و جذاب شاگردان حمید استیلی آنها را غافلگیر کرد و آبی پوشان در نیمه دوم چهره یک تیم تدافعی را داشتند که بیشتر حملات تیم بوشهری را خنثی می کرد.

حاصل بازی تهاجمی تیم بوشهری در نیمه دوم که صاحب بیش از هشت شانس گلزنی شد، یک گل بود که در دقیقه 64 توسط ایمان حیدری به ثمر رسید.

شاهین در عین شایستگی از دستیابی به امتیاز در دیدار با استقلال بازماند تا بازیکنان این تیم با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

جدول رده بندی لیگ برتر به شرح زیر است:
1- ذوب آهن اصفهان 28 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- پرسپولیس 27 امتیاز - تفاضل گل 7+
3- استقلال 27 امتیاز - تفاضل گل 6+
4- مس کرمان 26 امتیاز
5- سپاهان اصفهان 23 امتیاز (2 بازی کمتر)
-------------------------------------------------------
15- شاهین بوشهر 14 امتیاز - تفاضل گل 3-
16- استیل آذین تهران 14 امتیاز - تفاضل گل 13-
17- شهرداری تبریز 13 امتیاز - تفاضل گل 9-
18- پیکان قزوین 13 امتیاز - تفاضل گل 13-

هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای آتی با برگزاری یک دیدار طبق برنامه زیر پیگیری می شود:
یکشنبه - 30/8/89
* فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز

قرار بود در این هفته یک بازی هم بین تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان برگزار شود که به دلیل حضور سه بازیکن تیم سپاهان در تیم امید این بازی لغو و برگزاری آن به زمانی دیگر موکول شد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تهران - تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب با پیروزی برابر شاهین بوشهر به مكان دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران صعود كرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه از هفته پانزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال تهران با نتیجه ‪ ۲‬بر یك از سد حریف خود گذشت و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس تهران در مكان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

گل‌های این بازی را فرزاد آشوبی در دقایق ‪ ۳۶‬و ‪ ۴۱‬با ضربات پنالتی برای استقلال تهران و ایمان حیدری در دقیقه ‪ ۶۴‬برای تیم شاهین بوشهر به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای عصر امروز، تیم راه آهن شهرری با یك گل مغلوب نفت تهران شد، پیكان قزوین با همین نتیجه بر سایپا البرز غلبه كرد و بازی تیم‌های شهرداری تبریز و پاس همدان با نتیجه تساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬خاتمه یافت.

هفته پانزدهم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز شد كه در مهم‌ترین بازی، تیم پرسپولیس تهران با یك گل مقابل مس كرمان تن به شكست داد تا بهترین بخت را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی از دست دهد.

همچنین دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی با استیل آذین و تراكتورسازی تبریز با صبای قم با نتایج مشابه بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان نیز روز سی ام آبان ماه برگزار خواهد شد.

این بازی به دلیل حضور تیم ذوب آهن اصفهان در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ‪ ۹‬روز تاخیر برگزار می‌شود.

همچنین دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان به دلیل حضور سه بازیكن تیم سپاهان در تیم امید ایران، به زمان دیگری موكول شد.

جدول رده بندی:
‪ -۱‬ذوب آهن اصفهان ‪ ۱۴‬بازی ‪ ۲۸‬امتیاز
‪ -۲‬استقلال تهران ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۷‬امتیاز (تفاضل گل مثبت ‪(۱۰‬ ‪ -۳‬پرسپولیس تهران ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۷‬امتیاز (تفاضل گل مثبت ‪(۷‬ ‪ -۴‬مس كرمان ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۶‬امتیاز
‪ -۵‬سپاهان اصفهان ‪ ۱۳‬بازی ‪ ۲۳‬امتیاز
‪ -۶‬صنعت نفت آبادان ‪ ۱۴‬بازی ‪ ۲۲‬امتیاز
همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، استیل آذین، شهرداری تبریز و پیكان قزوین به ترتیب در رده‌های پانزدهم تا هجدهم جدول رده بندی قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ه گزارش خبرگزاری فارس، در جریان بازی استقلال و شاهین یكی از هواداران استقلال از حال رفت. این هوادار توسط سه لیدر استقلال و یك مامور نیروی انتظامی به سمت نیروهای امداد مستقر در ورزشگاه هدایت شد.

* بازیكنان تیم شاهین بوشهر قبل از شروع نیمه دوم درحالی كه با تاخیر در محل زمین حاضر شدند به سمت سعید بخشی زاده داور بازی رفتند و با او دست دادند. این حركت یا نشان از اعتراض آنها به داور داشت یا فراموشی اتفاقات نیمه اول.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید حسینی كنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر به دلیل گرفته شدن دو پنالتی علیه تیمش در جریان بازی با استقلال به شدت به داوری معترض شد.
شدت اعتراض او به حدی بود كه از جایگاه پایین آمد و به شهبازی نماینده سازمان لیگ بابت این نوع قضاوت انتقاد كرد. اطرافیان كنار زمین نیز قادر به كنترل كنگانی نبودند. شاهینی ها معتقد بودند داور علاوه بر دو پنالتی مذكور، در یك صحنه و در محوطه جریمه استقلال به سود آنها اعلام خطا نكرده است.

* اعلام پنالتی اول استقلال و عدم اعلام خطا روی بازیكن شاهین باعث اعتراض شدید استیلی شد و این مربی به داور چهارم به شدت معترض شد به طوری كه سعید بخشی زاده داور وسط مجبور شد به وی تذكر دهد.

* حمید استیلی هر بار با اعلام پنالتی علیه تیمش با دستانش به سر خود می زد.

* هواداران استقلال با تغییر جو بازی علیه سرمربی شاهین شعارهایی دادند.

* پس از به صدا درآمدن سوت پایین بازی درحالی كه محمود فكری و حسین تراب پور دو مربی استقلال قصد رفتن به رختكن را رفتند با صحبت یكی از افراد كنار زمین از كوره در رفتند و با این فرد درگیر شدند. این موضوع با وساطت بازیكنان استقلال پایان یافت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 2 بر یك آبی‌پوشان به پایان رسید.
در حالی كه بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود و دو تیم حملات نه چندان خطرناكی را روی دروازه هم ایجاد كرده بودند، در دقیقه 35 با خطای مسعود نظرزاده روی روانخواه،‌ استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را فرزاد آشوبی به گل تبدیل كرد.

در شرایطی كه بازیكنان شاهین قصد جبران نتیجه را داشتند بار دیگر استقلال با خطای احمد آل نعمه روی مجیدی صاخب ضربه پنالتی شد تا این بار هم بخشی زاده داور وسط اعلام ضربه پنالتی كند. این ضریه را فرزاد آشوبی در دقیقه 40 به گل تبدیل كرد.

بازی در نیمه دوم به دلیل اتفاقات رخ داده در 45 دقیقه ابتدایی با بازی هجومی شاهین آغاز شد. بازیكنان این تیم بعد از هدر رفتن چند موقعیت در دقیقه 63 توسط ایمان حیدری به گل رسیدند. این تیم در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد تا 2 بر یك بازنده شود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی در دقایق پایانی نیمه اول علی مرزبان یكی از مربیان شاهین را به دلیل اعتراض اخراج كرد. این داور به لك چیرا از شاهین كارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 27 امتیازی و در رده سوم جدول جای گرفت. این تیم با پرسپولیس هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل كمتر در رده سوم ایستاد. شاهین نیز به این شكست 14 امتیازی باقی ماند.

بازیكنان استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران زاده، لوییز، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، دسوزا( 84- بیژن كوشكی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه( 71- كیانوش رحمتی)، فرهاد مجیدی(46- اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدالله كرمی، احمد آل نعمه(46- ایمان حیدری)، محسن ایران نژاد، لك چیرا، ستار زارع، مهدی نوری(46- محسن حمیدی)، مسعود نظرزاده، پتروویچ(82- منصور تنهایی)، امجد شكوه مقام، عباس پورخسروانی
سرمربی: حمید استیلی



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: بین دو نیمه دیدار استقلال و شاهین مسئولان ورزشگاه آزادی به پخش آهنگ‌های غیر مجاز اقدام كردند.


به گزارش خبرگزاری فارس، بین نیمه بازی استقلال و شاهین مسئولان ورزشگاه آزادی اقدام به پخش آهنگ های غیر مجاز و لس آنجلسی كردند و بعد از چند دقیقه بار دیگر آهنگ های مجاز پخش شد.

* در جایگاه ویژه ناصر حجازی، علی امیری، علی نظری جویباری، رضا رجبی، بیوتر و سیاوش اكبرپور بازیكن سابق استقلال و فعلی استیل‌آذین حضور دارند.

* درحالی كه كانون هواداران باشگاه استقلال قصد داشت برای این بازی امكان حضور خبرنگاران خانم را در ورزشگاه آزادی فراهم كند این اتفاق رخ نداد و امروز هیچ خبرنگار خانمی در ورزشگاه حضور ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 843
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد