نوشته شده توسط : alireza
عزیزمحمدی:
این بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود

 

wh120-3800.jpgخبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
دیدار تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر كه قرار بود عصر جمعه (امروز) برگزار شود، به علت آلودگی هوا لغو شد.

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طبق تصمیمی كه امروز استانداری تهران گرفت، بازی دو تیم استقلال تهران و شهرداری تبریز به دلیل آلودگی هوا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا مقرر شده است كه این بازی با 24 ساعت تاخیر در همان محل برگزار شود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با توجه به اینکه منصور پورحیدری برای شرکت در قرعه‌کشی رقابت‌های جام باشگاه‌ها به مالزی سفر کرده است به احتمال فراوان در دیدار مقابل شهرداری تبریز بهتاش فریبا سرپرست استقلال خواهد بود.
به گفته مسوولان باشگاه استقلال منصور پورحیدری جمعه شب به تهران برمی‌گردد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بهتاش فریبا وظیفه سرپرستی استقلالی‌ها را در بازی مقابل شهرداری تبریز بر عهده داشته باشد البته آقا بهتاش تجربه این كار را دارد و می‌تواند در دو جبهه به استقلال كمك كند.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مدتها بود که استقلالیها با خروج نام "آندرسون دو‌سانتوس" از فهرست خود به دنبال جذب بازیکن جدید بودند که در نهایت با "هوار محمد" به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در شرایطی که فهرست استقلال برای جذب بازیکن جدید جای خالی نداشت مسئولان تیم فوتبال استقلال با خارج کردن نام دو‌سانتوس از لیست خود اقدام به جذب هوار ملا محمد کردند و این بازیکن جانشین مهاجم برزیلی شد که از استقلال رفته بود.

گفتنی است؛ استقلالیها برای جذب بازیکن جدید باید باز هم بازیکنان کنونی را از فهرست خود خارج کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: دوساتوس , هوار , ملا , محدمد ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با اعلام گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا اغلب کارشناسان و اهالی فن از آسان بودن گروه استقلال و ذوب‌آهن پرده برداشتند البته این ادعا به آن معنا نیست که استقلال کار ساده‌ای پیش رو دارد و به راحتی می‌تواند از گروه آسیایی‌اش صعود کند. یکی از دلایلی که امروزه باعث شده از میزان آسایش استقلال در رقابت‌های فرامیهنی کاسته شود ناشناس بودن حریف سوم است. اگرچه خیلی‌ها معتقدند تیمی که از مرحله پلی آف می‌گذرد و به لیگ قهرمانان راه می‌یابد نمی‌تواند حریف دشواری باشد اما تجربه ثابت کرده همین تیم‌های ناشناس شگفتی‌ساز رقابت‌های گروهی می‌شوند و با حذف تیم‌های بزرگ حتی تا مراحل نیمه‌نهایی هم پیش می‌روند. نمونه این ادعا تیم ام صلال قطر بود؛ تیمی که 2 فصل پیش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه شد و در قطر آبی‌ها را شکست داد و در تهران هم یک امتیاز با ارزش گرفت. آن زمان امیر قلعه‌نویی و دستیارانش تصور می‌کردند تیم ام صلال قطر حریفی آسان، دست و پا بسته و حتی از قبل شکست خورده خواهد بود اما وقتی این تیم قطری توانست همراه الاتحاد و به عنوان تیم دوم از گروه صعود کند و استقلال و الجزیره حذف شدند آنگاه آبی‌ها فهمیدند تصورات‌شان در قبال نماینده قطر بسیار غلط بوده. چنین شرایطی می‌تواند در سال جاری هم تکرار شود. قطع به یقین یکی از دو تیم السد قطر یا الاتحاد سوریه به عنوان تیم سوم این گروه انتخاب خواهد شد. هر دو کشور سابقه شگفتی‌سازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارند. همین تیم الاتحاد سوریه یک بار با حذف صباباتری به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. قطعا اگر الاتحاد سوریه بتواند به عنوان تیم سوم راهی این گروه شود آبی‌ها بازی‌های بسیار سختی مقابل این تیم سوری خواهند داشت. در اثنایی که خیلی‌ها معتقدند گروه استقلال آسان است یا پرویز مظلومی شانس آورده، می‌توان نگاهی به گذشته کرد و از آن درس گرفت. معمولا تیم‌هایی که هیچ کس روی‌شان حساب نمی‌کند مقابل تیم‌های بزرگ نتایج غیرقابل باوری می‌گیرند. بنابراین به استقلال توصیه می‌شود در باد آسان بودن این گروه گرفتار نشود و با دید باز و درس گرفتن از گذشته به مصاف تیم‌های همگروهش برود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی در بازی با پاس همدان دست به یک تعویض نامتعارف زد. مظلومی که پیش از این در میدان دادن به جوان‌ها خساست به خرج می‌داد برخلاف روال معمول، فردین عابدینی جوانی که گفته می‌شود پتانسیل بسیاری در رشد و شکوفایی دارد را از دقیقه 65 وارد میدان کرد.
عابدینی در پستی بازی کرد که از ابتدای فصل پاشنه آشیل استقلال محسوب می‌شود، از جناح راست حرف می‌زنیم؛ منطقه‌ای که پس از خروج خسرو حیدری از استقلال تقدیم آندره لوییز برزیلی شد که این هافبک راست خارجی هرگز نتوانست انتظار کادر فنی استقلال را بر‌آورده کند. در چند بازی هم مظلومی از وجود مهدی امیرآبادی بهره گرفت که این بازیکن هم در برآورده کردن انتظارات بسیار بی‌استعداد نشان داد. حالا مظلومی پروژه تازه‌ای را کلید زده است. پروژه‌ای که اگر موفق عمل کند آینده استقلال را هم تضمین خواهد کرد. چنانچه عابدینی بتواند در جناح راست استقلال عملکرد خوبی داشته باشد آرام آرام استقلال صاحب یک هافبک راست تخصصی خواهد شد. شاید برای رسیدن به این مهم نیاز باشد مظلومی در بازی‌های بعد- حتی مقابل همین شهرداری تبریز- بار دیگر به فردین عابدینی جوان میدان دهد.
البته استقلال فقط عابدینی را به عنوان جوانی آینده‌دار در خود نمی‌بیند. مجتبی محبوب مجاز تاکنون به حق خود در استقلال نرسیده است. محبوب مجازی که فصل قبل پیش‌بینی می‌شد پدیده استقلال خواهد شد به نیمکت ذخیره پیچ و مهره شده.
استقلال، مهرشاد مومنی و یعقوب کریمی را هم دارد. بازیکنانی که از نظر توانایی فردی چیزی کمتر از بازیکنان اصلی استقلال ندارند. مظلومی اگر از پوسته ترس و نگرانی خارج بشود جوان‌هایش بیشتر در میدان دیده خواهند شد. به این ترتیب تیم مظلومی دیگر نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و صد البته آینده هم تضمین خواهد شد.
***
روزگاری استقلال در ساختن بازیکنان جوان شهره بود؛ پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو. محصولات استقلال آنقدر چشمگیر بودند که دیگر باشگاه‌ها هم از این کارخانه بازیکن‌سازی بهره گرفتند.
خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و حتی فرزاد آشوبی که ساخته کارخانه بازیکن‌سازی استقلال بودند، در دیگر تیم‌ها درخشیدند. شاید توقف این بازیکن‌سازی تنها به ضرر استقلال نباشد و همه فوتبال را در بربگیرد!



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: بازیکن , جوان , جوان گرایی , عابدینی ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
  سازمان لیگ برتر فهرست کامل بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به تیمهای لیگ برتر منتقل شده اند را اعلام کرد.

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر که از22آبان تا 15 آذر ادامه داشت، 25 بازیکن داخلی و خارجی به تیم های لیگ برتری پیوستند ضمن اینکه 7باشگاه نیز در بازار نقل و انتقالات شرکت نکردند.

اسامی بازیکنانی جدید 11 باشگاه حاضر در لیگ برتر به شرح زیر است :
* پرسپولیس : سکوبرت ( از باشگاه پلیمنت انگلیس)
* استقلال : حوار ملامحمد ( ازباشگاه اربیل عراق) و علی صباحی (از امیدهای استقلال)
* راه آهن : مجتبی خنجری و یک بازیکن صربستانی
* استیل آذین : پیترسدیو(از باشگاه دی استراوا اسلواکی) و محسن الیاسی ( از باشگاه شن سا) ، اگدیوس مایوس (لیتوانی)
* پیکان قزوین : الونگ الونگ ، زلاتان هارثانی (از باشگاه دی استراوا اسلواکی) ، صالح سدیر (باشگاه احد لبنان) رحمان رضایی (از باشگاه شاهین بوشهر)
* صبا باتری قم : سعید آقاجانی ، حمید رضا پاکیزه ، مسعود کشوری فرد (هر سه از امیدهای صبای قم )
* فولاد خوزستان : باکاری جرومی دیاکیته (از باشگاه فرانکفورت آلمان)
* شاهین بوشهر : عماد محمد رضا (از باشگاه الزمان مصر) و میلاد صارمی (از امیدهای شاهین بوشهر)
* تراکتورسازی تیریز: حسن ابهری (تمیدید قرارداد) محمد احمدپوری (بازیکن قرضی از شاهین بوشهر)
* شهرداری تبریز: علی انصاریان (بازیکن قرضی از باشگاه فولاد گستر تبریز) و گلسون دو سانتوز( از باشگاه ابومسلم)
* نفت تهران : سیامک کوهنورد (از باشگاه مقاومت سپاسی) ، ژودیفلی فریرا(موراسلول برزیل) محمد رضا ناصحی (قرضی از باشگاه سپاهان)

بنابر اعلام سازمان لیگ به جز باشگاه های استقلال، استیل آذین، تراکتورسازی، نفت آبادان، مس کرمان و نفت آبادان سایر باشگاه های لیگ برتر مجاز هستند تا از یک سهمیه بازیکن آزاد خود استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

.................................
اعضای تیم استقلال قرار است، عصر جمعه 19 آذر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم شهرداری تبریز قرار بگیرند اما به فاصله چند روز تا این بازی همچنان مشخص نیست که این دیدار انجام خواهد شد یا خیر.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مسئولان این تیم پس از با خبر شدن از شرایط آب و هوایی شهر تهران و احتمال لغو بازی استقلال و شهرداری تبریز با ارائه نامه ای اعتراض آمیز به مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ مخالفت رسمی خود را با لغو این دیدار اعلام کردند. مسئولان تیم استقلال معتقدند که عدم برگزاری این دیدار در حالی که اعضای این تیم تمرینات خود را مرتب و بدون وقفه انجام دادند به هیچ وجه مناسب و اصولی نیست و به همین دلیل 90 دقیقه بازی نمی تواند اعضای تیم را با مشکل روبرو



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

کارشناس فوتبال کشور با اشاره به عملکرد تیم استقلال تهران در رقابت های لیگ برتر گفت: مظلومی با کمترین بضاعت بهترین نتیجه را گرفته است.


رضا رجبی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: مظلومی در این فصل با مشکلات زیادی در استقلال از لحاظ کمبود بازیکن مواجه بوده است.
وی ادامه داد: مظلومی در یک بازی به طور کامل همه بازیکنان استقلال را در اختیار نداشته اما با این حال توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند.
وی افزود: با توجه به شرایط موجود در استقلال مظلومی با کمترین بضاعت تا کنون توانسته بهترین نتیجه را کسب کند و البته تا قبل از بازی با پاس همدان استقلال بیشتر نتیجه گرا عمل کرده است.
رجبی به ایسکانیوز گفت: استقلال در این فصل کار بسیار سختی را در پیش دارد و بازیکنان این تیم باید در سه جام حضور مقتدرانه داشته باشد.
کارشناس فوتبال کشور عنوان کرد: استقلال و کادر فنی این تیم بازی های سختی را در پیش دارند اما اگر وضعیت به همین منوال پیش رود این تیم می تواند قهرمان لیگ باشد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در خصوص تخلف تماشاگران منتسب به تیم ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل استقلال تهران كه در انزلی برگزار شد، كمیته انضباطی تیم ملوان را به پرداخت مبلغ هفت میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد. همچنین سعید سالارزاده بازیكن تیم ملوان به جهت تكل خطرناك و خلاف مقررات ورزشی متخلف شناخته شد كه طبق آیین نامه انضباطی بازیكن خاطی به مدت یك جلسه محروم و به مبلغ پنج میلیون تومان جریمه نقدی محكوم شد.

*جلسه رسیدگی به دعوی مطالبه وجه بهاءالدین پناهی به طرفیت باشگاه شهرداری تبریز، روز دوشنبه بیست و یكم آذر در كمیته انضباطی برگزار خواهد شد.

* در خصوص تخلف نادر فریاد شیران، مربی تیم سایپا در دیدار مقابل نفت تهران كه روز هفتم آبان در تهران برگزار شد، كمیته انضباطی نامبرده را به دلیل اهانت به بازیكن اخراجی در تیم حریف در هنگام خروج از زمین مسابقه به مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ كتبی محكوم كرد.

*كمیته انضباطی فدراسیون از اقدام باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در دیدار بین تیم تراكتورسازی در جهت ارتقاء فرهنگ حمایت و طرفداری از تیم ها تقدیر و قدردانی كرد.

*در خصوص رسیدگی به تخلفات تماشاگران منتسب به تیم صبای قم در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی كه در شهر قم برگزار شد، تماشاگران تیم منتسب به تیم صبای قم اقدام به دادن شعارهای غیراخلاقی نسبت به مسئولین كمیته داوران و تیم مقابل كردند كه كمیته انضباطی تیم صبای قم را به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد و در صورت تكرار تخلف موجب تنبیهات شدیدتر در مسابقات بعدی خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال امید استقلال تهران به مقام قهرمانی نیم فصل مسابقات باشگاه‌های تهران رسید.

در آخرین دیدار از دور رفت مسابقات باشگاه‌های تهران استقلال با نتیجه یك بر صفر سرخپوشان را شكست داد تا قهرمانی در نیم فصل را با كسب 18 امتیاز جشن بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: امیدوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی شهرداری تبریز گفت: سعی می‌كنیم ترمز نتیجه‌گیری استقلال را بكشیم و مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط شهرداری تبریز قبل از رویارویی با استقلال اظهار داشت: در بازی قبلی به دلیل كم تجربگی و غافلگیری چهار بار دروازه مان باز شد اما این بدان معنی نبود كه تیم دست و پا بسته ای بودیم. تا دقیقه 82 یك گل زده بودیم و دو گل خورده بودیم. در حال حمله بودیم كه داور اعلام پنالتی كرد در حالی كه پنالتی نبود. از لطف داوری گل سوم را خوردیم.

وی ادامه داد: وقتی یك بار تجربه چنین شرایطی را كسب كردیم دیگر اجازه نمی دهیم اتفاق مشابه برایمان رخ دهد. البته شهرداری تبریز تجربه كمتری نسبت به سایر تیم ها دارد. ذهنیت ها هنوز در لیگ دسته اول است اما تلاش می كنیم كه ذهنیت ها را تغییر دهیم. بازیكنان خارجی با كیفیتی هم در اختیار گرفتیم تا به تیم كمك كنند.
درخشان در پاسخ به این سؤال كه چه مسئله ای موجب نگرانی وی است، گفت: بزرگترین مشكل در خط دفاع است كه هنوز ثبات لازم را پیدا نكرده است. البته در چند بازی اخیر وضعیت بهتری از خود نشان دادند اما ایراداتی هم هست كه باید برطرف شود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با رد این موضوع كه درون دروازه ایراد دارند، عنوان كرد: ما گلرهای خوبی داریم. خط دفاعی نباید فرصت به حریفان بدهد. ما ابتدا باید مشكلات خط دفاعی را برطرف كنیم.
وی در ارتباط با رودررویی با استقلال در روز جمعه و روند نتیجه گیری این تیم گفت: سعی می كنیم ترمز نتیجه گیری این تیم را بكشیم. البته شماری از بازیكنان ما برای مرتبه اول است كه در ورزشگاه آزادی بازی خواهند كرد اما قول می دهم مقابل استقلال نتیجه بگیریم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب طنز , ,
:: برچسب‌ها: شهرداری ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با اینكه قرعه كشی لیگ قهرمانی آسیا انجام شده است،حریف ابتدایی تیم استقلال ایران در مسابقات آسیایی مشخص نیست. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر درباشگاه استقلال، تیم السد قطر، الاتحاد سوریه و دیپو هند سرتیم آسیایی هستند كه با یكدیگر دیدارمی كنند و پس از مشخص شدن حریف برتر،آن تیم به عنوان تیمی كه باید با استقلال در بازی ابتدایی لیگ آسیا دیدار می كند، معرفی می شود.

گفتی است استقلال در دیدار ابتدایی خود كه از بین این سه تیم انتخاب می شود در استادیوم آزادی تهران میزبان است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

باشگاه استقلال می خواهد با نصب دوربین مخفی حضور افراد متفرقه در تمرینات این تیم را بررسی و اشخاصی كه برای نكته برداری از تمرینات این تیم وارد زمین می شوند شناسایی كرده و از محل تمرین اخراج كنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از باشگاه استقلال، در جریان تمرینات این تیم افرادی برای بررسی شرایط تاكتیكی و تركیب اصلی استقلال وارد زمین نوبنیاد می شوند و مسائل تاكتیكی تیم را برای حریفان استقلال تشریح می كنند. مسئولان می خواهند با نصب دوربین مخفی در زمین تمرین، افراد متفرقه و ناشناخته را شناسایی كرده و به خارج محل تمرین هدایت كنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب جالب فوتبالی , ,
:: برچسب‌ها: دوربین مخفی , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

باشگاه استقلال می خواهد با نصب دوربین مخفی حضور افراد متفرقه در تمرینات این تیم را بررسی و اشخاصی كه برای نكته برداری از تمرینات این تیم وارد زمین می شوند شناسایی كرده و از محل تمرین اخراج كنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از باشگاه استقلال، در جریان تمرینات این تیم افرادی برای بررسی شرایط تاكتیكی و تركیب اصلی استقلال وارد زمین نوبنیاد می شوند و مسائل تاكتیكی تیم را برای حریفان استقلال تشریح می كنند. مسئولان می خواهند با نصب دوربین مخفی در زمین تمرین، افراد متفرقه و ناشناخته را شناسایی كرده و به خارج محل تمرین هدایت كنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب جالب فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 18 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در باشگاه استیل‌آذین‌ و بین اعضای این باشگاه آنقدر حرف و حدیث وجود دارد كه نمی‌توان در مورد آنها قضاوت درستی كرد. در حالی كه قبلا از سوی كعبی اعلام شده بود كه دیگر در تمرینات و بازی‌های استیل‌آذین‌ شركت نمی‌كند، دیروز شنیدیم كه این بازیكن اعلام كرده از سوی پروین اخراج شده است!

گفت‌و‌گوی كعبی با خبرنگاران در حالی انجام می‌شود كه این بازیكن به دلیل مشغله‌های زیاد حتی وقت شكایت را هم ندارد!

به ذوب آهن هم باختید تا در پایان نیم ?فصل قعر نشین شوید.

متاسفانه بازهم باختیم. بازی بدی نبود. هردو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند اما ذوب ?آهن بود که توانست از فرصت ها استفاده کند و برنده شود.

تیم شما نسبت به بازی‌های قبل خوب بازی کرد.

هر چقدر هم خوب بازی کنیم، وقتی نتیجه نگیریم به درد نمی‌خورد.

چرا استیل آذین به این روز افتاده است؟

اگر می‌دانستم که می‌گفتم. نمی‌دانم این بدبختی از کجا آمده و به اینجا رسیده است. اگر بگویم مربیان بد بودند که اشتباه است چون مربی بزرگی آورده بودند. اگر بگویم بازیکنان خوب نبودند که دروغ است چون بهترین بازیکنان ایران در تیم ما هستند.

حالا امیدی به نجات استیل است؟

با این وضعیت خیلی شرایط سخت شده است. باید تلاش زیادی انجام دهیم تا تیم از عادت به باختن خارج شود. امیدوارم از این وضعیت خلاص شویم. البته نباید منفی فکر کرد. مثبت فکر می‌کنیم و انشاءا... که تیم بالا می‌آید.

آمدن خاکپور چقدر می‌تواند به تیم کمک کند؟

در مورد کسی نمی‌توانم نظر دهم. عادت ندارم از کسی انتقاد یا تعریف کنم. این به من ربطی ندارد. هرکس می‌آید بیاید.

جریان مشکل شما با پروین چه بود؟

هیچ مشکلی با پروین ندارم. این خبر را از قول خودشان زدند. من تکذیب می‌کنم. وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم. اصلا روحم خبر ندارد.

اگر مشکلی نبود چرا در لیست 18 نفره مقابل ذوب آهن نبودی؟

اگر مشکلی بود که بعد از این بازی به رختکن نمی‌رفتم. من مصدوم بودم. مچ پایم خراب بود.

پس چرا اخراج شدی؟

دلیلش را از باشگاه بپرسید. پروین گفته دیگر نیاید. البته پیگیر این موضع هستم تا ثابت کنم این خبر دروغ بوده است و من چنین حرفی نزدم.

یعنی شکایت می‌کنید؟

شکایت نمی‌کنم چون بیکار نیستم که دنبال شکایت را بگیرم اما این خبر دروغ باعث شد تا از استیل آذین اخراج شوم.

پیشنهاد پرسپولیس به کجا رسید؟

از هیچ تیمی‌پیشنهاد ندارم و اصلا با کسی هم صحبت نکردم. من بازیکن استیل هستم و فعلا باید ببینم مشکلم به کجا می‌رسد.

شنیدیم با استقلال به توافق رسیدی.

گفتم که از هیچ تیمی‌ پیشنهاد ندارم. با هیچ کس مذاکره نکرده‌ام.

با توجه به سابقه‌ای که در پرسپولیس داری ممکن است استقلالی شوی؟

اگر به توافق رسیدیم آن وقت صحبت می‌کنم. الان نمی‌توانم حرفی بزنم چون دنبال کارهای خود هستم.

احتمال جدایی‌‌ات بیشتر است یا ماندنت؟

نه به ماندنم فکر کردم و نه به جدایی. همه چیز به زودی مشخص می‌شود. فعلا دنبال کارهایم هستم



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: حسن کعبی , کعبی , حسی , پروین , مشکل , استیل اذین , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()