نوشته شده توسط : alireza

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: باشگاه خواهان به خدمت گرفتن محمد غلامی مهاجم تیم استیل آذین است، اما این بازیکن با وحید طالب لو معاوضه نمی شود.
علی نظری جویباری در خصوص پیوستن محمد غلامی به تیم استقلال اظهار داشت: پرویز مظلومی سرمربی تیم اعلام کرده است که به این بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد، اما قرار نیست با وحید طالب لو دروازه بان استقلال جا به جا شود.
وی با اشاره به این که با وحید طالب لو و پرویز مظلومی در این خصوص صحبت کرده است، گفت: قرار نیست طالب لو به تیم دیگری منتقل شود، چرا که هم دروازه بان و هم سرمربی تمایل دارند در استقلال با یکدیگر همکاری کنند.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که غلامی به جای کدام بازیکن به استقلال می آید؟ تصریح کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست و منتظر لیست مازاد سرمربی تیم هستیم.
وی گفت: هر زمان مظلومی نام بازیکنانی که به کارش نمی آیند را مطرح کند، در این خصوص تصمیم می گیریم.
نظری با اشاره به مذاکره با نشاط اکرم هافبک عراقی، یادآور شد: هر چند صحبت ها و مذاکراتمان با این بازیکن نهایی شده بود و قرار بود وی پنجشنبه هفته گذشته به تهران بیاید، اما مدیر برنامه های نشاط اکرم در آخرین تماس باز هم مبلغ قرارداد را بالا برد.
وی ادامه داد: این بازیکن علاوه بر مبلغ قرارداد مورد توافق حدود 60 میلیون تومان دیگر درخواست کرد که با آن مخالفت کردیم.
وی افزود: اگر نشاط اکرم مواد قرارداد مورد توافق قبلی را بپذیرد یقینا می تواند در استقلال بازی کند.
نظری در خصوص پیشنهاد دیگر نشاط اکرم از کشورهای عربی گفت: از این موضوع خبر ندارم، ما با این بازیکن توافقات خود را انجام داده بودیم و روی توافق قبلی خود هستیم.
وی با شایعه دانستن خبر معاوضه میداودی با ادینهوو، مهاجم تیم مس کرمان تاکید کرد: این مطالب فقط کار حاشیه سازان استقلال در روزنامه هاست و صحبتی بین دو باشگاه مس و استقلال در این خصوص صورت نگرفته است.
نظری با رد خبر پیوستن نامجو مطلق به استقلال و جدایی پورحیدری از این تیم خاطر نشان کرد: در این خصوص سرمربی تیم تصمیم می گیرد و آن را به باشگاه اعلام می کند که تاکنون چنین چیزی وجود نداشته است.
وی گفت: نامجو مطلق پیش از شروع فصل گزینه اول مظلومی برای نشستن روی نیمکت استقلال بود که وی این پیشنهاد را از همان ابتدا رد کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با پیشنهادی از یک تیم قطری روبه‌رو شده و احتمال دارد در نیم‌فصل این تیم را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، ایمان مبعلی که از ابتدای حضورش در استقلال با مشکلاتی روبه‌رو شد و انتقادات زیادی را متوجه خود دید شاید در پایان نیم‌فصل اول از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

گفتنی است؛ مبعلی که سالها سابقه حضور در فوتبال امارات را دارد در حال حاضر با پیشنهادی از طرف یک باشگاه قطری روبه‌رو شده و بعید نیست با توجه به اینکه از شرایط استقلال ناراضی است این تیم را ترک کند و به فوتبال قطر برود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال , فروش , فروشبازیکن , بازیکنان , ترانسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سایت گل - دیروز خبری عجیب دهان به دهان در تمرین استتقلال چرخید. ورود نام ایمان مبعلی به لیست فروش باشگاه استقلال خبری بود كه دیروز بازیكنان این تیم را تحت تاثیر قرار داد.
به نظر می رسد تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای جذب یك هافبك جدید تنها به دلیل مصدومیت مجتبی جباری نیست . استقلالی ها به هیچ وجه از عملكرد ایمان مبعلی راضی نیستند و با توجه به هزینه بالایی كه برای او در نظر گرفته اند می كوشند تا به نوعی از زیر بار قرارداد سنگین هافبك ملی پوش خود خارج شوند.
حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی در انتظار مبعلی است، آیا حضور او در لیست فروش استقلال شكل علنی به خود می گیرد یا این خبر تنها به دلیل شوك دادن به هافبك ملی پوش آبی پوشان است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال , فروش , فروشبازیکن , بازیکنان , ترانسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تیم های فوتبال استقلال تهران و شاهین بوشهر فردا در رقابت های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.


مسابقات جام حذفی امروز با برگزاری یک دیدار بین تیم های ملوان انزلی و فولاد نطنز اصفهان آغاز می شود.در ادامه مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فردا در مهم‌ترین بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال تهران-شاهین بوشهر
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شاهین بوشهر مسابقه ای است که می تواند سوژه های جالبی داشته باشد.

این دو تیم هفته گذشته در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال به زحمت و با چاشنی شانس توانست با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

شاهین علی رغم ارائه بازی خوب و هجومی در نیمه دوم موفق نشد از فرصت هایش استفاده کند تا شاگردان حمید استیلی دست خالی تهران را ترک کنند.

فردا امکان دارد این فیلم ترسناک دوباره در ورزشگاه آزادی تکرار شود و باید منتظر ماند و دید کدام تیم راهی مرحله بعد خواهد شد.

استقلال در مرحله قبلی با 4 گل پاس همدان را شکست داده و آبی پوشان می خواهند که با شکست شاهین راهی مرحله بعد شوند.

در استقلال مجتبی جباری،ایمان مبعلی و فرهاد مجیدی مصدوم هستند و به احتمال فراوان به این بازی نمی‌رسند.این دیدار از ساعت 16:15 ذقیقه برگزار خواهد شد.

استیل آذین تهران-نفت مسجد سلیمان
بازی با نفت مسجد سلیمان بهترین فرصت برای استیل آذین است تا این تیم پرستاره از بحران خارج شود.

استیل آذین که با آمدن علی پروین به دنبال تغییر و تحول است،باید نفت مسجد سلیمان را شکست دهد تا کم کم از به شرایط مناسب بازگردد. تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر بهترین فرصت برای این تیم بوده تا علی پروین بتواند خواسته های فنی خود را به بازیکنان استیل آذین دیکته کند.

نفت هم انگیزه های خاص خودش را دارد و شاید بتواند با شکست استیل شگفتی ساز جام حذفی شود.این مسابقه از ساعت 14:30 در ورزشگاه دستگردی اکباتان انجام خواهد شد.

گفتنی است، دو دیدار هم روز یکشنبه انجام خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

این روزها شایعاتی پیرامون حضور دوباره مجید نامجومطلق در استقلال شنیده می‌شود اما نامجو که نیم فصل دوم سال قبل هم به مجموعه استقلال اضافه شد

این روزها شایعاتی پیرامون حضور دوباره مجید نامجومطلق در استقلال شنیده می‌شود اما نامجو که نیم فصل دوم سال قبل هم به مجموعه استقلال اضافه شد و استقلال به یکباره جان گرفت هرگونه همکاری و فعالیت دوباره در استقلال را تکذیب می‌کند.

آقا مجید سلام، کم‌پیدا هستید؟
(می‌خندد) فعلا خانه‌نشین هستم و بازی‌های استقلال را نگاه می‌کنم.
قرار بود در مشهد فعالیت کنید. چرا ادامه ندادید؟
مشکلات زیادی آنجا وجود داشت. من هم صلاح دیدم ادامه ندهم.
شایعه حضورتان در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود.
من صحبتی با مسوولان باشگاه استقلال انجام ندادم.
اما اول فصل با فتح‌الله‌زاده حرف زدید.
آن برای اول فصل بود که من حرف‌هایم را به حاجی زدم و گفتم به عنوان دستیار کار نمی‌کنم.
علت خاصی دارد؟
بله، چون می‌خواهم سرمربی باشم.
استقلال شما را دوباره بخواهد حاضر هستید با کادر فنی فعلی همکاری کنید؟
من دستیار مظلومی نمی‌شوم. همان‌طور که گفتم دوست دارم سرمربی باشم و تا وقتی به هدفم نرسم با تیمی همکاری نمی‌کنم.
شاید استقلال به شما هم نیاز داشته باشد؟
در شرایط فعلی آقای فریبا و فکری در کادر فنی هستند. به اعتقاد من آنها فوتبال را خوب می‌فهمند و می‌توانند به خوبی آقای مظلومی را کمک کنند.
به این ترتیب شما به کادر اضافه نمی‌شوید؟
نه، اصلا صحبتی نشده است ...
بازی‌های استقلال را می‌بینید؟
بله، به دقت و با تمام علاقه.
اشکال کار استقلال کجا است؟
استقلال در فصل نقل و انتقالات کمی عجله کرد. الان استقلال در دفاع چپ و راست و هافبک چپ بازیکن ندارد که این به تیم ضربه می‌زند.
اما فتح‌الله‌زاده هم تقصیری ندارد. تیم را دیر تحویل او دادند.
قبول دارم. متاسفانه حاجی تیم را دیر تحویل گرفت اما می‌شد باز هم بهتر بازیکن خرید. الان در هافبک دفاعی استقلال ترافیک زیادی وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

با وجود آنچه كه روی خروجی یكی از سایت‌های خبری آمده بود،‌به لطف خدا حال اسطوره آبی‌ها مساعد است و شاید به همین دلیل بود كه ناصر حجازی ظهر دیروز راهی اردوی تیم ملی شد و ناهار را همراه ملی‌پوشان ایران و قطبی صرف كرد.
در حالی كه عنوان شده بود حجازی در منزل بستری شده،‌اسطوره محبوب آبی‌ها سرحال‌تر از همیشه در مورد فوتبال صحبت می‌كرد.
خدا را شكر... می‌گفتند كه حالتان خوب نیست!
حرف مفت می‌زنند! اینها دنبال كارهای خودشان هستند،‌چون حجازی مزاحم است و توان كار كردن دارد، برایشان زور دارد. من خوب هستم. اتفاقا چون این دروغ‌ها را شنیدم رفتم اردوی تیم ملی و به دعوت قطبی و بچه‌ها پاسخ مثبت دادم.
می‌گفتند كه شما بستری شده‌اید و دكترتان گفته كه از هیجانات فوتبال دوری كنید!
اگر این حرف‌ها درست بود كه من از خانه بیرون نمی‌رفتم. این را بدانید كه حال من خوب است و به كوری چشم آنهایی كه نمی‌توانند حجازی را ببینند، با قدرت به كارم ادامه می‌دهم.
اردوی تیم ملی چطور بود؟
خیلی خوب بود. از چند وقت پیش مرا دعوت كرده بودند و به همین دلیل دوست داشتم كه سری به آنها بزنم. مربیان و بازیكنان تیم ملی نسبت به من خیلی لطف دارند. آنقدر لطف داشتند و آنقدر محبت كردند كه كلی انرژی گرفتم. از جوانان تازه وارد تیم ملی تا قدیمی‌ها پیش من آمدند و كلی با هم گپ زدیم.
وضعیت تیم ملی چطور بود؟
تمرین خوبی زیرنظر قطبی برگزار شد. بعد هم كه ناهار خوردیم و گپ زدیم. همه چیز خوب بود و امیدوارم كه تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرد.
راستی از تشكیل تیم ملی پیشكسوتان خبر دارید؟
بله.
چرا شما به این تیم دعوت نشدید؟
(خنده) من حال و حوصله این حرف‌ها را ندارم. آن دفعه كه مریض شده بودم،‌به این تیم نرفتم و حتی در مسابقات خارج از كشور هم شركت نكردم. حوصله این كارها را ندارم و ترجیح می‌دهم كه در تهران به كارهایم برسم.
ماجرای حضور شما در فولادگستر چه بود؟ می‌گفتند كه قرار است با شما در مورد سرمربیگری در این تیم صحبت شود!
هیچ صحبتی با من در این مورد نشده. این حرف‌ها دروغ است. زنوزی رفیق من است و به همین دلیل من هر كمكی كه از دستم بربیاید را در مورد فولادگستر انجام می‌دهم.
پس ماجرای رفتن شما به تبریز هم شایعه بود؟
خودتان كه مرا بهتر می‌شناسید. من اهل پنهان‌كاری نیستم. اگر صحبتی شده بود،‌خودم آن را مطرح می‌كردم. از كسی ترسی ندارم كه حرف نزنم و هر وقت لازم باشد حرف می‌زنم. گفتم كه زنوزی رفیق من است و اگر قرار باشد به خاطر این رفاقت و این ارتباط در مورد ما این شایعات به وجود آید، همان بهتر كه با این آدم‌ها صحبت نكنم. متاسفانه بعضی‌ها طوری رفتار می‌كنند كه مردم مجبور باشند تنها بمانند و از ترس حرف و حدیث‌ها با بقیه قطع ارتباط كنند! من به خاطر زنوزی نسبت به فولادگستر علاقه و توجه دارم و دوست دارم كه این تیم موفق باشد.
اوضاع و احوال استقلال چطور است؟
چون روز دوشنبه را به اردوی تیم ملی رفته بودم، نتوانستم به تمرین استقلال بروم ولی ان‌شاءا... از امروز در تمرینات شركت می‌كنم. شكر خدا وضعیت تیم خوب است و بچه‌ها خودشان را برای بازی بعد آماده می‌كنند.
قبول دارید كه استقلال نتوانست مقابل شاهین بوشهر عملكرد خوبی داشته باشد؟
حقیقت را نمی‌توان پنهان كرد و من از این كارها بدم می‌آید، به نظر من هم استقلال در بازی با شاهین خوب نبود.
فكر می‌كنید كه چرا استقلال دچار این شرایط شد و اینطوری بازی كرد؟
بعضی چیزها به مسایل درون تیمی برمی‌گردد و نمی‌شود در مورد آنها صحبت كرد. اما فقط همین را بدانید كه ما جلسه‌ای را تشكیل دادیم و در مورد مشكلات استقلال صحبت كردیم. همانطور كه گفتم ان‌شاءا... در بازی بعدی عملكرد بهتری خواهیم داشت.
به نظر شما شاهین مستحق شكست در مقابل استقلال بود؟
شاهین در آن بازی خیلی خوب كار كرد. به نظر من شاهین مستحق باخت نبود و البته استقلال هم باید بازی بهتری را انجام می‌داد. به هر حال همانطور كه گفتم جلسه‌ای را تشكیل دادیم و مشكلات را رفع كردیم.
در مورد پنالتی‌های استقلال صحبت‌های زیادی شد و خیلی‌ها معتقد بودند كه این پنالتی‌ها مشكوك بود! نظر شما در این مورد چیست؟
این مسایل مربوط به من نمی‌شود. بهتر است كه سوالات مربوط به بحث داوری را از كارشناسان داوری بپرسید. مباحث فنی به من مربوط است و چون شكر خدا حالم خوب است،‌ همه تلاشم را می‌كنم تا استقلال موفق و سربلند باشد. اینها را بنویسید تا ناصر حجازی دشمن شاد نشود!



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: مریضی , استقلال , حسودان ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید این روزها تیمش با لشگری از مصدومان مواجه است كه كار او را كمی مشكل كرده. او در حالی كه به نمایش ضعیف استقلال در بازی مقابل شاهین اذعان دارد، از هواداران می‌خواهد به هیچ عنوان اسیر حاشیه سازان نشوند.

پرویز مظلومی ، از وضعیت این روزهای آبی پوشان تهران، اردوی نیم فصل استقلال در خارج از كشور، آخرین شرایط مصدومان این تیم، پیوستن نشاط اكرم به تیمش و جمع كردن حاشیه‌ها از استقلال تا اینجای فصل گفته كه در زیر می‌آید:

*‌ آقای مظلومی! از شرایط استقلال و بازی روز شنبه مقابل شاهین بوشهر در جام حذفی بگویید.

پس از بازی مقابل شاهین تمرین‌های خود را به طور منظم پیگیری كرده‌ایم. بازی حساسی را در برابر شاهین در پیش داریم. فكر می‌كنم دو تیم با توجه به بازی هفته قبل خود دیگر دست همدیگر را خوانده‌اند و شناخت كاملی از هم دارند. شاهین در آن بازی خیلی‌ ما را اذیت كرد و فشار زیادی به روی دروازه ما آورد. ما در جام حذفی به قرعه سختی خورده‌ایم اما هر طور شده باید از این مرحله عبور كنیم، فكر می‌كنم بازی خوب و زیبایی را از دو تیم شاهد باشیم.

*‌ هواداران استقلال در دیدار قبل به نمایش دفاعی تیم‌تان مقابل شاهین به شدت اعتراض داشتند. چه واكنشی نسبت به این موضوع دارید؟

به هر حال هواداران باید بدانند كه ما دستمان بسته است و در بعضی پست‌ها واقعا با كمبود بازیكن مواجه هستیم. ضمن این كه مصدومیت‌های ما نیز در مدت اخیر زیاد شده. نمایش استقلال در آن بازی برخلاف میل باطنی خود من بود. چرا كه تیم‌های من همیشه هجومی بازی كرده و به دنبال زدن گل‌های بیشتر بوده‌اند، اما من این اطمینان را می‌دهم كه استقلال در آینده آن طور كه هواداران دوست دارند بازی می‌كند. ضمن این كه هواداران استقلال یادشان نرود كه ما چگونه حاشیه‌های تیم را جمع كردیم.

*‌ مصدومان استقلال در حال حاضر چه كسانی هستند؟

در حال حاضر جباری، میداوودی، مبعلی و مجیدی مهمترین مصدومان ما هستند كه به احتمال فراوان به بازی فردا نمی‌رسند. ضمن این كه از آن طرف سید صالحی هم هنوز مصدوم است. در واقع من در تیمم 22 بازیكن دارم و یك لشگر مصدوم؟! من چه كاری باید بكنم با این همه مصدوم؟ با این حال از همه بازیكنانم تشكر می‌كنم كه تا این لحظه با جان و دل بازی كرده‌اند. امیدوارم كه روزهای خوب استقلال فرا رسد و ما بتوانیم شرایط خود را بهتر كنیم.

*‌ پیوستن نشاط اكرم به استقلال در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

هنوز با این بازیكن قرارداد امضا نكرده‌ایم اما اگر اكرم بیاید می‌تواند در خط میانی خیلی به ما كمك كند.

*‌ وضعیت قادر حسن چه شد؟

این بازیكن هم مشكلات خاص خودش را دارد و هنوز با باشگاهش قرارداد دارد. منتظریم كه كارهای پیوستن او انجام شود چرا كه به یك بازیكن مانند او نیاز داریم.

*‌ مثل اینكه شما گفته بودید او را نمی‌خواهید؟

خیر، من چنین چیزی نگفته‌ام. فقط عنوان كردم كه او باید بیاید و ما او را ببینیم. به هر حال امیدوارم زودتر بیاید. ما به یك بازیكن خوب كناری نیاز داریم.

*‌ موضوع بازگشت مجید نامجو مطلق به استقلال چه بود؟

نمی‌دانم این بحث از كجا شروع شده. اصلا من پیشنهادی نداده‌ام كه در كنار خودم دستیاری داشته باشم. فعلا با همین كادر به كار خود ادامه می‌دهیم.

*‌ چقدر به كسب نتیجه در بازی‌های پایانی استقلال در نیم فصل امیدوارید؟

انشاالله تیم روز به روز بهتر می‌شود. در چند بازی باقیمانده از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را می‌كنیم تا با كسب نتایج خوب نیم فصل را به پایان ببریم.

*‌ چه برنامه‌ای برای تعطیلات نیم فصل دارید؟

قصد داریم یك اردو را در خارج از كشور برگزار كنیم. البته هنوز كشور مقصد مشخص نیست.

*‌ ایا موضوع جابه‌جایی برخی بازیكنان در نیم فصل درست است؟

خیر، هیچ جابه‌جایی در نیم فصل نخواهیم داشت. متاسفانه دوباره شایعه‌سازی‌ها را شروع كرده‌اند. یك بار هم این كار را كردند اما ما حاشیه‌ها را جمع كردیم. یك سری افراد كه فكر نمی‌كردند استقلال بدین گونه نتیجه بگیرد در بازی مقابل شاهین شروع به جوسازی كردند.تماشاگران استقلال حواسشان جمع باشد و با این چیزها گول نخورند.

*‌ این حاشیه‌سازان چه كسانی هستند؟

فعلا فقط سربسته می‌گویم كه یك سری افراد در حال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند.

*‌ حمید استیلی عنوان كرده این بار استقلال را در آزادی شكست می‌دهد.

ما حمید را خیلی دوست داریم. انشاالله بازی زیبایی را از دو تیم خواهیم دید.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: مصدوم , حاشیه , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل، مذاکرات دو باشگاه استقلال تهران و استیل آذین جدی تر می شود.

مسوولان باشگاه استقلال به دنبال جذب "محمد غلامی"، مهاجم تیم فوتبال استیل آذین هستند و پیرامون این درخواست خود مذاکراتی را با مسوولان باشگاه استیل آذین داشته اند، اما پیشنهاد استیل آذین در مواجهه با این درخواست، استقلالی ها را به فکر فرو برده است.

باشگاه استیل آذین در قبال انتقال غلامی به استقلال، خواستار "وحید طالبلو" دروازه بان با تجربه آبی پوشان شده است که این مسأله هنوز با پاسخ درستی از سوی پرویز مظلومی روبرو نشده است.

ضمنا مذاکرات باشگاه استقلال با نشاط اکرم بازیکن سرشناس عراقی نیز هنوز به سرانجامی نرسیده و ظاهرا قیمت این بازیکن استقلالی ها را از جذب وی پشیمان کرده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

طى روزهاى اخیر ناصرحجازى به نحوه تمرینات استقلال انتقاداتى داشته

طى روزهاى اخیر ناصرحجازى به نحوه تمرینات استقلال انتقاداتى داشته و حتى در حاشیه تمرینات این تیم انتقادات خود را به گوش منصور پور حیدرى رسانده است.ناصر حجازى اخیرا در گفت و گو با مدیرعامل استقلال نیز انتقادات خود را مطرح کرده است.بر اساس اخبار رسیده حجازى بر این عقیده است که مربى بدنساز استقلال فشار کافى به بدن هاى بازیکنان آبى پوش نمى آورد و اثرات همین مسأله در مسابقات اخیر استقلال ملموس بوده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: انتقاد , تمرین , استقلال , نارصایتی , بدنسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرین دیروز بازیکنان استقلال پشت درهاى بسته برگزار شد این تمرین ساعت ۱۵ آغاز شد

تمرین دیروز بازیکنان استقلال پشت درهاى بسته برگزار شد این تمرین ساعت ۱۵ آغاز شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید. گفتنى است فرهاد مجیدى که در طول هفته از انجام تمرین خوددارى مى کرد دیروز به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد و راهى اردوى شبانه روزى شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , کاپیتان , مصدومیت ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

درحالی كه به نظر می رسد نشات اكرم بازیكن تیم ملی عراق به زودی به جمع بازیكنان استقلال اضافه شود اما هنوز توافقات نهایی حاصل نشده است.
مدیربرنامه های این بازیكن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: ما با باشگاه استقلال سر مسائل مالی به توافق رسیده ایم اما سر نحوه پرداخت هنوز باید با این باشگاه صحبت كنیم.
وی در مورد پیشنهاد الوكره قطر به نشات اكرم گفت: بعد از بازی دوستانه عراق و كویت مسئولان باشگاه قطری به نشات اكرم همین مبلغی كه استقلال پیشنهاد داده را مطرح كردند به اضافه حقوق ماهیانه كه این بازیكن به دلیل توافق اولیه با استقلال به آنها پاسخ منفی داد. نشات اكرم ترجیح می دهد در استقلال باشد به شرط اینكه سر نحوه پرداخت با این باشگاه به توافق برسد.
این هافبك عراقی در صورت توافق سر این موضوع به زودی به ایران خواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید , خرید بازیکن , مذاکره , ترانسفر , نشاط اکرم , بازیکن خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


شاهین تیم خوبی است و ما این تیم را آنالیز كرده‌ایم تا بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم. در مسابقه گذشته با شاهین بوشهر كه در لیگ برتر انجام شد، كل تیم استقلال خراب بود و این مسئله به یك یا دو بازیكن محدود نمی‌شد.

سایت گل ـ پرویز مظلومی سرمربی استقلال درباره اینكه داوری‌ها به سود استقلال است، گفت:‌ «داور كار خودش را می‌كند و ما مربیان هم باید كار خودمان را انجام دهیم. همان طور كه ما مربیان ممكن است اشتباه كنیم داوران نیز ممكن است دچار اشتباه شوند اما در دو سه هفته اخیر هجمه زیادی علیه داوری در لیگ برتر به راه افتاده است. نباید به این شكل باشد و ما نباید داوران خود را در لیگ ایران كوچك كنیم. به این ترتیب مسئولان فوتبال آسیا نیز توجه كمتری به داوران ما می‌كنند».

او در مورد دیدار فردا با شاهین بوشهر در جام حذفی گفت:‌ «شاهین تیم خوبی است و ما این تیم را آنالیز كرده‌ایم تا فردا بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم. در مسابقه گذشته با شاهین بوشهر كه در لیگ برتر انجام شد، كل تیم استقلال خراب بود و این مسئله به یك یا دو بازیكن محدود نمی‌شد.»

مظلومی در مورد ملاقات علی فتح‌الله‌زاده با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: «ایشان حق دارند با هر كسی ملاقات داشته باشند. هرچند دیدار با قلعه‌نویی می‌تواند مسائل حاشیه‌ای داشته باشد و ما باید مراقب باشیم و از حاشیه‌ها دوری كنیم اما فتح‌الله‌زاده پیش از دیدار با قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد با ایشان ملاقات داشته باشد و من هم گفتم اشكالی ندارد قلعه‌نویی از خانواده استقلال است. من به این مسئله توجهی ندارم و تمركزم بر روی تیمم است. »

مظلومی در مورد مشكلات مالی باشگاه استقلال گفت:‌ «مشكلات زیادی داشتیم كه مدیرعامل و پورحیدری با تلاش برخی از مشكلات را حل كردند اما سازمان تربیت‌بدنی باید به دو باشگاه مردمی پرسپولیس و استقلال بیشتر كمك كند. این دو تیم وابسته به سازمان هستند. دكتر سعیدلو هم تلاش زیادی می‌كند تا درصدی از بودجه این باشگاه را پرداخت كند اما این كمك كامل نبوده است. كادر فنی استقلال فقط حدود 8 تا 10 درصد است دستمزدشان را گرفته‌اند. »

سرمربی استقلال در مورد اینكه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود یا فقط برای كسب سهمیه آسیا تلاش می‌كند، گفت: «در ابتدای فصل مشكلات زیادی داشتیم. تیم كاملا از هم پاشیده شده بود و صحبت از این بود كه تیم را جمع كنند اما با انتصاب علی فتح‌الله‌زاده كه بعد ایشان من را به عنوان سرمربی انتخاب كردند با سختی زیاد بازیكنان را جذب كردیم و اسكلت تیم را ساختیم اما من به عنوان مربی تمام خواسته‌هایم برآورده نشد و در چند پست كمبود بازیكن داریم. استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و اینگونه نیست كه دستمان را بالا ببریم و بگوئیم فقط می‌خواهیم سهمیه آسیایی كسب كنیم. اكنون هم با یك تفاوت گل كمتر در رده سوم جدول هستیم. »

مظلومی یادآور شد: «كسی فكر نمی‌كرد استقلال بتواند دوباره اوج بگیرد. من از كمیته فنی باشگاه و در راس آن ناصر حجازی كه به من كمك مشورتی می‌دهد و اشكالات را به من می‌گویند ممنون هستم و از تجربیات ایشان استفاده می‌كنم. منصور پورحیدری نیز استاد من است و به عنوان سرپرست و مدیر فنی تیم حضور دارد اما ایشان هم نظر مشورتی می‌دهد. حجازی و پورحیدری در كار من دخالت نمی‌كنند و تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم. برد استقلال مال دیگران و باخت آن مال من است. »

وی تاكید كرد: «من چسبیده به نیمكت استقلال نیستم. پیش از این 25 سال از عمرم را در استقلال گذاشتم و اكنون نیز به خاطر هواداران و نه بخاطر خودم آمدم تا به استقلال كمك كنم زیرا به عنوان یك استقلالی این را وظیفه خودم می‌دانستم قول می‌دهم استقلال در نیم فصل دوم تیم بهتری خواهد شد زیرا ما بازی‌های راحت‌تری را هم در پیش داریم. مظلومی در مورد مدت قراردادش با استقلال گفت: قراردادم با این باشگاه دو ساله‌ است اما باشگاه می‌تواند آنرا فسخ كند و البته خسارتم را بدهد.»



مظلومی در مورد تیم ملی فوتبال گفت: «در گذشته من منتقد قطبی بودم و صحبت‌هایم را انجام دادم اما اكنون باید از تیم ملی حمایت كرد. تیم ملی قرعه خوبی دارد و می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود. همچنین باید به منصور ابراهیم‌زاده نیز تبریك بگویم كه ذوب‌آهن را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد اما در آنجا بدشانس بود و نتوانست نتیجه بگیرد. »

مظلومی همچنین به حمید استیلی سرمربی تیم شاهین بوشهر اشاره كرد و گفت:‌ «زمانی كه او در تیم پاس با محمد خاكپور همبازی بود می‌خواستیم او را به استقلال بیاوریم او تا دم در باشگاه استقلال هم آمد اما نتوانستیم او را جذب كنیم و به پرسپولیس رفت. »



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: برد , استقلال , قهرمانی , جام , جام حذفی , استیلی , مذاکره , مظلومی ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استیل آذین تهران تمایل بسیاری داشت که در نیم فصل پیراهن تیم سابق خود را به تن کند اما اختلافات او با فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال مانع از بازگشت اکبرپور شد.

این دو بازیکن از فصل گذشته رابطه خوبی با هم نداشتند و مظلومی نیز با اطلاع از این موضوع تمایلی به جذب اکبرپور ندارد.

سیاوش اکبرپور در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و راه استیل آذین را در پیش گرفت اما شرایط این باشگاه متمول متفاوت تر از آنی بود که مهاجم شیرازی آبی پوشان انتظار داشت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید , خریدبازیکن , مذاکره , کاپیتان ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در صورتی که قرار داد نشاط اکرم در هیات فوتبال تهران به ثبت برسد استقلالی ها حسن قادر حسن را جذب نخواهند کرد.

حسن قادر حسن همان مهاجم مورد تایید و البته مورد علاقه ناصر حجازی است که مظلومی از ابتدا نیز نظر مثبتی نسبت به جذب او نداشت.

به گفته استقلالی ها ، جذب نشاط اکرم در اولویت کاری این باشگاه است و در صورتی که نام وی را به لیست خود اضافه کنند، قادر حسن دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

قرار بود قادر حسن هفته گذشته در تهران حاضر شود اما به دلیل بیماری مادرش از سفر به کشورمان بازماند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید , خرید بازیکن , مذاکره , ترانسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

درحالی که به نظر می رسد نشات اکرم بازیکن تیم ملی عراق به زودی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود اما هنوز توافقات نهایی حاصل نشده است.
مدیربرنامه های این بازیکن اظهار داشت: ما با باشگاه استقلال سر مسائل مالی به توافق رسیده ایم اما سر نحوه پرداخت هنوز باید با این باشگاه صحبت کنیم.
وی در مورد پیشنهاد الوکره قطر به نشات اکرم گفت: بعد از بازی دوستانه عراق و کویت مسئولان باشگاه قطری به نشات اکرم همین مبلغی که استقلال پیشنهاد داده را مطرح کردند به اضافه حقوق ماهیانه که این بازیکن به دلیل توافق اولیه با استقلال به آنها پاسخ منفی داد. نشات اکرم ترجیح می دهد در استقلال باشد به شرط اینکه سر نحوه پرداخت با این باشگاه به توافق برسد.
این هافبک عراقی در صورت توافق سر این موضوع به زودی به ایران خواهد آمد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , خرید بازیکن , مذاکره ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()