نوشته شده توسط : alireza

چند بازیكن تیم استقلال با مشكلاتی روبرو شدند و نمی‌توانند تا اطلاع ثانوی از كشور ایران خارج شوند و تیمشان را برای سفرهای خارجی و اروپایی همراهی كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، بازیكنان این تیم از سوی مسئولان آبی پوشان به باشگاه فراخوانده شدند تا هرچه سریعتر برای رفع مشكلاتشان اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است،مشكل بازیكنان استقلال مالیاتی است و قرار است پس از پرداخت مبالغ مورد نظر بازیكنان تیم استقلال برای خروج از كشور بدون مشكل آماده شوند.ژ

مسئولان تیم استقلال به بازیكنان این تیم اخطار دادند كه پیش از تهدید مسئولان و بوجود آمدن مشكلات مالیاتی، مالیاتهای مورد نظر را پرداخت كنند تا پیش از سفرهای خارجی، بازیكنان با مشكل خروجی روبرو نشوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 27 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح اله زاده گفت:مشكل استقلال را بگویم رقبا سواستفاده می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم افتتاح مدارس فوتبال گفت: مسایل ریشه‌ای باید به صورت برنامه‌ای انجام شود تا تغییر مدیران، تاثیری در اجرای آن‌ها نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان این كه افتتاح مدارس فوتبال رنسانسی در فوتبال كشور ایجاد خواهد كرد، افزود: در كشورهای حاشیه خلیج فارس كه جمعیت كمتری دارند فوتبال را مدرن بازی می‌كنند چون از پایه شروع به كار كرده‌اند.

فتح اله زاده همچنین گفت: این 6000 نفری كه طبق گفته وزیر آموزش و پرورش وارد این مدارس شده‌اند تا چند سال دیگر دررده نوجوانان و جوانان بازی خواهند كرد و چون از پایه با آنها كار شده است تاثیر آن را در سالهای بعد در تیم‌های امید و بزرگسالان خواهیم دید.

مدیرعامل تیم استقلال تهران در ادامه با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش و كیومرث هاشمی به دلیل توجه آن‌ها به ورزش تصریح كرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به وسعتی كه دارد حتما با كمبود معلم ورزش روبرو می‌شود كه با حضور پیشكسوتان فوتبال در كنار جوانان می‌توانند در این زمینه مثمرثمر واقع شوند.

در ادامه فتح الله زاده با انتقاد از نحوه بازی تیمش در مسابقات لیگ برتر به ایسنا گفت: مشكلی در استقلال وجود دارد كه اگر بگویم ممكن است رقبای ما از آن سواستفاده كنند ولی این مشكل مقطعی است.

وی در ادامه با بیان این كه بیشتر در پی كسب نتیجه هستیم نه بازی خوب، افزود: در آغاز مسابقات لیگ تیم را دیر تحویل گرفتیم و دیر شروع كردیم و اگر با تمام توان‌مان كار می‌كردیم الان در صدر جدول قرار داشتیم ولی به دلیل همان مشكل نمی‌توانیم روی بازی زیبا تمركز كنیم و بیشتر در پی پیروزی و كسب امتیاز هستیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: واقعیت این است كه تیم ما به لحاظ بدنسازی كمبود دارد و بازیكنان در آخر بازی به اصطلاح كم می‌آورند كه در مدت تعطیلات لیگ سعی می‌كنیم آن را برطرف كنیم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


جلسه پشت جلسه. کادر فنی و مسوولان استقلال آرام و قرار ندارند. با اینکه تیم برده اما یک حس بدی استقلالی‌ها را رنج می‌دهد. باید کاری می‌کردند و یک جوری به بازیکنان می‌فهماندند که اشتباه کردند. پس از میلاد میداودی شروع کردند. کادر فنی استقلال از مسوولان این تیم خواست که او را جریمه کنند. میلاد هم فهمید که قضیه از چه قرار است و مربیان از چه چیزی ناراحت هستند اما این تمام خواسته مسوولان استقلال نبود. باز هم احساس می‌کردند یک جای کار اشکال دارد و باید زودتر این مشکل را برطرف کنند. به همین خاطر فتح‌الله‌زاده از مظلومی خواست به دفترش برود. مدیرعامل و سرمربی استقلال کلی با هم درد و دل کردند اما نکته مهم این نشست این بود که فتح‌الله‌زاده به مظلومی گفت: «بباز، اما بعضی از بازیکنان را از لیست 18 نفره بیرون بگذار تا بفهمند.» به نظر می‌رسد بیشتر نظر آقای مدیرعامل از بیرون گذاشتن بازیکنان، میلاد میداودی و ایمان مبعلی باشد. کادر فنی و مسوولان استقلال به شدت از دست این دو بازیکن ناراحت هستند و دلشان می‌خواهد به آنها بفهمانند که کم‌کاری می‌کنند. به احتمال زیاد در بازی بعدی خبری از مبعلی در ترکیب اصلی استقلال نیست و میلاد هم باید یکسری از مسائل را ثابت کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهدی فنونی‌زاده را می‌شناسید؛ مردی که روزگاری میداندار استقلال بود و بازی‌های چشم‌نوازی را به نمایش می‌گذاشت. او حالا در قامت یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال مقابل ما قرار می‌گیرد. آقامهدی هم وقتی سر حرف را پیرامون بازی‌های اخیر استقلال و برخی بازیکنان باز می‌کند، افسوس می‌خورد. انتقاد شدید فنونی‌ زاده از بازیکنان استقلال اینگونه شروع می‌شود: «باور کنید اگر مقابل شاهین 11 بچه در میدان بودند بهتر از اینها بازی می‌کردند. در تمام عمرم فوتبالی به این ضعیفی از استقلال ندیده بودم. من طی سال‌های اخیر به دقت بازی‌های استقلال را دنبال کردم اما تاکنون استقلال را تا این اندازه حقیر ندیده بودم. هیچ‌کدام از هافبک‌های استقلال در بازی با شاهین دوندگی لازم را نداشتند. استقلال از داشتن یک لیبروی وسط زمین رنج می‌برد.» فنونی‌زاده ضعف شوتزنی را هم یکی از اشکالات استقلال می‌داند: «میان بازیکنان استقلال هافبکی که شوت بزند وجود ندارد. ایمان مبعلی که فقط منتظر سانتر کردن توپ است و فرصت آنچنانی هم برای میداودی پیش نمی‌آید تا از هنرش استفاده کند. البته در بازی با شاهین هیچ‌یک از بازیکنان در حد نام خودشان ظاهر نشدند.»
فنونی‌زاده در بخش دیگری از انتقادهای خود به بی‌انگیزگی برخی بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر اشاره می‌کند: «تعدادی از بازیکنان تازه‌وارد در هفته‌های آغازین عملکرد خوبی داشتند که این ناشی از انگیزه و اثبات شایستگی‌ها بود. اما وقتی جایگاه بازیکنان تثبیت شد دیگر مانند بازی‌های آغازین فصل ظاهر نشدند. به تعبیر عامیانه‌تر می‌توانم بگویم برخی بازیکنان استقلال از سر شکم‌سیری بازی می‌کنند و بی‌انگیزگی در وجودشان موج می‌زند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه استقلال هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کند.»
فنونی‌زاده حرف‌های خود را با پرداختن به اشکال‌های کادر فنی استقلال پایان می‌برد تا نشان بدهد در ناکامی یک تیم همه عوامل را مورد ارزیابی قرار داده: «من معتقدم در بازی با شاهین آقای مظلومی هم مقصر بود. همانطور که دیدید چهره استقلال در نیمه دوم کاملا تغییر کرد. نمی‌دانم بین نیمه آقای مظلومی چه صحبت‌هایی با بازیکنان استقلال کرد. آن تیمی که نیمه اول به نسبت خوب بازی می‌کرد، نیمه دوم به یک تیم ناهماهنگ و بی‌برنامه تبدیل شد. آقای مظلومی درباره اینکه چه اتفاقی برای استقلال افتاد باید توضیح بدهد. به اعتقاد من مقصر اول ضعیف بازی کردن استقلال در نیمه دوم خود آقای مظلومی است. ایشان و دستیارانش باید درباره تغییراتی که در استقلال به وجود می‌آید و تیم ناگهان افت می‌کند توضیح بدهند.»



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به دنبال احتمال فسخ قرارداد قادر حسن هافبک چپ فرانسوی الاصل تیم دی استرادای اسلواکی خبری دیگر از دل باشگاه استقلال به بیرون درز کرد

به دنبال احتمال فسخ قرارداد قادر حسن هافبک چپ فرانسوی الاصل تیم دی استرادای اسلواکی خبری دیگر از دل باشگاه استقلال به بیرون درز کرد. مسوولان باشگاه استقلال در پی جذب یک هافبک مطرح لیگ برتری هستند. پرویز مظلومی چند روز پیش نام 3 هافبک مطرح لیگ را به باشگاه استقلال داده و نکته پر اهمیت این است که باشگاه استقلال قصد دارد این بازیکن را جانشین جباری کند. البته جانشین جباری کردن به این معنی نیست که باشگاه استقلال بخواهد نام جباری را از لیست بیرون بگذارد. جباری به دلیل مصدومیت‌های پی در پی همین طور که پیش می‌رود تا پایان لیگ شاید نتواند 15 بازی هم برای تیمش انجام بدهد. به همین دلیل استقلال قصد دارد یک هافبک طراح را در تعطیلات میان فصل جذب کند و شاید به همین دلیل هم جذب قادر حسن منتفی شد اما سوال این است که مظلومی چه کسی را می‌خواهد جانشین یا جایگزین جباری کند؟ مظلومی از جذب یک هافبک ممتاز و درجه اول حرف می‌زند اما هافبک مورد نظر فقط میان 4 تیم بالای جدول یافت می‌شود. شاید مظلومی نام بازیکنانی که اکنون پیراهن سپاهان یا ذوب‌آهن را تن می‌کنند به باشگاه داده تا جذبش کنند. آیا نام این هافبک قاسم حدادی‌فر است یا احمد جمشیدیان و مهدی کریمیان نیست؟ آنچه مسلم است در شرایط فعلی لیگ بهتر از این هافبک‌ها در اختیار ندارد و بعید به نظر می‌رسد استقلال بتواند یکی از این بازیکنان خوب را جذب کند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، متن کامل نامه مجید حسینی کنگانی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای کفاشیان

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

بر اساس روح قوانین همانا اصل اجرای عدالت، تامین سلامت و لذت به همراه اجرای قوانین 17 گانه از وظایف داور است.


تیم فوتبال شاهین بوشهر که همواره اخلاق را سرلوحه امور خود قرار داده در سال گذشته بدون دریافت حتی یک کارت قرمز در طول لیگ نهم به عنوان تیم برتر اخلاق انتخاب شد. حضور پنج نماینده از شاهین در مراسم برترین های اخلاق نیز گواهی بر رعایت اصول اخلاقی بوشهر است. هواداران شاهین نیز همواره بر رعایت فرهنگ و شعائر مکتب اصیل شاهین به عنوان برترین های کانون هواداران سال گذشته انتخاب شدند.

با توجه به اینکه شاهین بوشهر با بیش از 60 سال سابقه در تمامی مسابقات از حمایت هواداران خود برخوردار است همواره حساسیت های خاص خود را در مسابقات لیگ برتر دارد .

در مسابقه استقلال تهران و شاهین بوشهر تا دقیقه 34(قبل از اعلام پنالتی اول) داور یک موقعیت صد در صد فوروارد شاهین را خطا اعلام کرد و حتی پس از آن بازی خطرناک دسوزا مدافع استقلال که هنوز جای استوکش روی شانه های امجد شکوه مقام وجود دارد از اعلام پنالتی آشکار برای شاهین بوشهر چشم پوشی کرد.
عکس العمل بازیکنان اعلام خسته نباشید ودست مریزاد به داور مسابقه قبل از شروع نیمه دوم بود و هواداران نیز تنها با تشویق تیم محبوب خود به دور از هرگونه حاشیه سازی و تنها تشویق تیم محبوب ورزشگاه را ترک کردند.


عدم پاسخگویی آقای عنایت به عنوان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیشترین شک و شبهه را برای مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر به همراه دارد.


بدینوسیله مراتب اعتراض باشگاه از عملکرد داوری آقای سعید بخشی زاده در مسابقه استقلال تهران و شاهین بوشهر مورخ 1389/8/21 تقدیم حضورتان می گردد.امید است در مسابقات آینده شاهد اجرای عدالت از قاضی میدان باشیم.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال از سوی كمیته انضباطی و استیناف با محرومیت و جریمه نقدی روبه رو شده است و بنابر اعلام مسولان در فدراسیون فوتبال رای استیناف در خصوص این بازیكن با تغییر روبه رو نمی شود زیرا حكم اولیه توسط كمیته انضباطی اعلام شده است و شورای استیناف نیز آن را تاكید كردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسول حاضر در باشگاه استقلال، میلاد میداودی به دلیل انجام مصاحبه هایی بر ضد مجید باقری نیا، مربی سابق استقلال اهواز در زمان حضورش در این تیم با جریمه نقدی و محرومیت شش ماهه از انجام مصاحبه روبه رو شده است این بازیكن پس از اینكه متوجه چنین مسئله ای شد اعتراض خود را به این رای اعلام كرد اما از طرف مسولین به وی اعلام شد كه رای استیناف به هیچ وجه تغییر نمی كند و میلاد میداودی ناچار به پذیرش حكم مسولین كمیته انضباطی و اعضای شورای استیناف است.

گفتنی است، مهاجم تیم استقلال قرار است از طریق مربیان و مسولان حاضر در اردوی تیم ملی حكم مورد نظر را بررسی كرده و نظر نهایی مسولین را جویا شود.

* بازیكن استقلال امروز صبح به باشگاه فراخوانده شدند

بازیكن تیم استقلال از سوی مسولان این تیم برای بیان توضیحات فنی امروز 25 آبان به باشگاه استقلال فراخوانده شدند تا در خصوص شرایط تیمی با مسولان و علی فتح اله زاده به گفتگو بپردازند.

سرپرست باشگاه استقلال قرار است در این جلسه توضیحات لازم را از بازیكنان تیمش در خصوص عملكرد بازیكنان در زمین مسابقه طی چند هفته گذشته جویا شود و بازیكنان نیز در این مورد وی را قانع كنند.

گفتنی است، قرار است در این جلسه پس از توضیحات پرویز مظلومی و اعضای كادر فنی تیم استقلال فیلم بازی های این تیم در مقابل نفت آبادان كه منجر به باخت دو بر صفر استقلال شد و بازی شاهین بوشهر به این تیم مورد بررسی قرار گیرد و پس از ان سرپرست باشگاه سوالات مربوطه را از این بازیكن پرسیده و منتظر پاسخ های منطقی اعضای تیم خود باشد.

شایان ذكر است، سرپرست باشگاه استقلال پیش از این اعلام كرده بود از عملكرد بازیكنان تیمش ناراضی است و آنها در قبال مبالغی كه دریافت می كنند مسولیت پذیر نیستند و تلاش لازم را ندارند.

* مجیدی با لباس شخصی در تمرینات استقلال

با اینكه پزشكان تیم استقلال اعلام كردند فرهاد مجیدی برای بازی این تیم مقابل شاهین بوشهر در مسابقات جام حذفی آماده حضور در تركیب این تیم است و می تواند آبی ها را همراهی كند اما مجیدی هم اكنون شرایط حضور در تمرینات استقلال را ندارد و در تمام جلسات تمرین استقلال با لباس شخصی و بدون پوشیدن لباس ورزش حاضر می شود و نظاره گر تمرینات همبازیان خود است اما نمی تواند به دلیل مصدومیت تمرینات خود را آغاز كند.

گفتنی است، مهاجم تیم استقلال هم اكنون در روز دو جلسه فیزیوتراپی انجام می دهد و به منظور تشدید نشدن مصدومیتش حضور در استخر و سونا نیز در روز برای وی اجباری است تا وی بتواند برای بازی در جام حذفی مقابل حریف جنوبی استقلال آماده شود از طرفی سرمربی تیم اعلام كرده پزشكان تیم باید نهایت تلاش خود را به كار گیرند تا این مهاجم برای بازی در جام حذفی آماده شود و بتواند استقلال را همرهی كند.

* محمد محمدی مقصر شناخته نشد

با اینكه خیلی ها معقتد بودند كه محمدی دروازه بان تیم استقلال در گلی كه این تیم در نیمه دوم از شاهین بوشهر دریافت كرد مقصر بود اگر دقت می كرد توپ از زیر پای وی وارد دروازه نمی شد، اما مربیان تیم استقلال اعلام كردند محمدی دروازه بان این تیم در به ثمر سیدن گل شاهین مقصر نبوده و بی دقتی و جاماندن مدافعان این تیم باعث شد كه استقلال تك گل شاهین را بپذیرد و تسلیم بازیكنان آن تیم درآن صحنه شود.

گفتنی است، اعضای كادر فنی تیم استقلال معتقدند كه تعویضی بسیار زیاد دروازه بانان دو تیم باعث افت آنها می شود و اگر شرایط یك دروازه بان در بازی این تیم مناسب باشد آنها وی را در تركیب اصلی حفظ می كنند.

بر همین دلیل احتمال نیمكت نشینی محمد محمدی در مقابل شاهین بوشهر در مرحله یك هشتم نهایی بازی های جام حذفی بسیار كم بوده و قرار بر این است كه این دروازه بان مانند دیدار لیگ مقابل شاهین بوشهر آبی ها را در درون دروازه همراهی كند.

شایان ذكر است محمدی پیش از دیدار استقلال مقابل شاهین چند هفته ای روی نیمكت تیمش را همراهی كرد اماپس از چند بازی وی به تركیب استقلال بازگشت و هم اكنون نیز به عنوان دروازه بان اول تیم معرفی شده است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

امیر قلعه نویى سرمربى سپاهان در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: در حالى که تیم سپاهان در وضعیت خوب قرار داشت به دلیل حضور سه بازیکن در تیم فوتبال امید و کمک به فوتبال ملى، مسابقات تیم ما تعطیل شد و از شرایط مسابقه دور شدیم. سرمربى تیم سپاهان با اشاره به شروع مجدد تمرینات این تیم یادآور شد: ۳ بازیکن ما در تیم امید و ۳ بازیکن در اردوى تیم ملى بزرگسالان حضور دارند و از این بابت فشار زیادى را تحمل مى کنیم. با این حال از دیروز تمرینات تیم مجددا در اصفهان با ۱۲ بازیکن آغاز مى شود تا تیم در آمادگى باقى بماند.سرمربى تیم فوتبال سپاهان با مناسب دانستن اردوى چند روزه در امارات تصریح کرد: با توجه به تعطیلى مسابقات تیم سپاهان در لیگ برتر تصمیم گرفتیم براى حفظ آمادگى بازیکنان در شرایط مسابقه اردویى را در امارات برگزار کنیم که خوشبختانه این امر با مساعدت مسئولان باشگاه میسر شد. امیر قلعه نویى در ادامه صحبت هایش در پاسخ به سئوالى مبنى بر ارزیابى عملکرد تیم امید در بازى هاى آسیایى گفت: چه خوب بود که تیم امید با همان ترکیبى که قرار است در بازى هاى مقدماتى المپیک بازى کند در آسیا حاضر مى شد. این نظرى است که مردم و فوتبالدوستان نیز با آن موافق بودند. عضو کمیته فنى همچنین در خصوص ارزیابى عملکرد تیم هاى نوجوانان و جوانان در این کمیته تاکید کرد: در جلسه گذشته پیشنهاد دادم تا یک سند چشم انداز و برنامه مدون براى تیم هاى پایه در نظر گرفته شود تا به اهداف خود در سالهاى آینده دست یابیم که البته فریدون معینى رئیس کمیته تیم هاى ملى گفت چنین برنامه اى را پیش از این تنظیم کرده ایم. سرمربى تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد تیم ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان نیز تصریح کرد: به بازیکنان، کادر فنى و مسئولان باشگاه ذوب آهن تبریک مى گویم که توانستند به فینال راه یابند و به رغم ناکامى عنوان نایب قهرمانى را کسب کنند.وى افزود: چنین اتفاقاتى در فوتبال طبیعى است و ممکن است براى هر تیمى رخ دهد. به نظرم ذوب آهن در شروع مسابقه نبض و کنترل بازى را در دست داشت و بر خلاف روند کلى بازى گل خورد و همین موضوع زمینه ساز شکست آنها شد. قلعه نویى تاکید کرد: امیدوارم باشگاه هاى ایرانى با تمرینات و تمرکز بیشتر بتوانند از فرصت حضور در فینال لیگ قهرمانان استفاده کرده و پس از چندین سال جام را به ایران بازگردانند.قلعه نویى با تایید دیدار با على فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده از مدیران خوب فوتبال کشور است و چند شب پیش به همراه على نظرى جویبارى با وى دیدار داشتم. وى افزود: در این دیدار به هیچ عنوان درباره تیم استقلال صحبت نکردیم. صحبت هاى ما خصوصى بود و محتواى آن بیشتر گپ و گفت و گو در مورد مسائل غیر فوتبالى انجام شد.3434



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

شنیده شد که کادرفنى استقلال و مسئولین این تیم قصد جریمه کردن بازیکنان کم کار را دارند. این تصمیم با توجه به عملکرد تیم در بازى با راه آهن وشکست مقابل صنعت نفت اتخاذ گردیده و حتى بعضى از جراید ورزشى با اسم بردن از تعدادى از بازیکنان مدعى شده اند که جریمه سنگینى در انتظارآنهاست. اما از باشگاه خبر مى رسد با توجه به اظهارنظر على فتح الله زاده که در گفت وگو با یکى از نشریات عنوان کرده بود بعضى از بازیکنان حتى ۲ کیلومتر در زمین به هنگام بازى نمى دوند. قرار شده است از تمرین هاى فیلمبردارى شود و نسبت به عملکرد بازیکنان در تمرین بابت آنها تصمیم گیرى شود که آیا باید جریمه شوند یا نشود؟ این موضوع جدى است و از چهارشنبه هفته گذشته فیلمبردارى و آنالیز تیم هاى شروع شده.بسیارى از تماشاگران مدعى هستند استقلال بازیکنان نامى را در این فصل به خدمت گرفته اما تا به حال فقط نام آنها مورد اعتبار استقلال شده اما در حد خود بازى نمى کنند بابت همین تا آخر هفته عملکرد تمام بازیکنان در تمرین آنالیز شده و نسبت به آنها تصمیم گیرى خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مربی تیم فوتبال کشورمان وجود اختلاف نظر بین کادر فنی این تیم با باشگاه استقلال را رد کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی بین ما و آبی پوشان وجود دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت بازیکنانی چون میلاد میداووی به اردوی تیم ملی آن هم در شرایط که مربیان باشگاه اعتقاد دارند او در آمادگی کامل بسر نمی برد، گفت: این تشخیص سرمربی تیم ملی است که بازیکنی چون میداوودی در اردوی تیم ملی حاضر باشد قطعا آقای قطبی تشخیص داده که این بازیکن می تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اختلاف نظری بین کادر فنی تیم ملی و استقلال تهران وجود ندارد گفت: تا جایی که من اطلاع دارم هیچ اختلاف نظری بین کادر فنی تیم ملی و باشگاه استقلال وجود ندارد. باشگاه استقلال تا به امروز هیچ مشکلی با تیم ملی نداشته است و نهایت همکاری را هم با ما داشته است ما هم هر کدام از بازیکنان استقلال که خوب و آماده باشند به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.

منصوریان در خصوص لغو دیدار با نیجریه گفت: دیدار دوستانه با نیجریه می توانست به تیم ملی کمک کند ما از نظر روحی روی این بازی حساب ویژه باز کرده بودیم تا تیم ملی بتواند تیم قدرتمند نیجریه که از برترین های آفریقاست به اعتماد به نفس کافی برسد.

وی افزود: این حق طبیعی مردم ایران بود تا پیش از حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا یک بازی از تیم کشورمان ببینند که متاسفانه این شانس از آنها گرفته شد نمی دانم نام این را قضا و قدر بدانم یا حکمت. هر چه بود ما یک بازی تدارکاتی خوب را از دست دادیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: این جام ملت ها با جام های گذشته فرق می کند پیش از این تیم های مطرح آسیا با توان کمتری در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت می کردند اما امسال همه تیم ها به اندازه کافی انگیزه دارند و قطعا رقابتی نزدیک بین آنها خواهد بود.

منصوریان در خصوص خداحافظی افشین قطبی از تیم ملی در پایان جام ملت های آسیا گفت: آقای قطبی چندی پیش اعلام کرده که پس از جام ملت های آسیا از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد این تصمیمی است که ایشان گرفته او به عنوان سرمربی تیم ملی این اختیار را دارد که هر طور می خواهد تصمیم گیری کند. من می دانم که ایشان پیش از تمدید قرارداد با تیم ملی چند پیشنهاد خوب از کشورهای عربی و باشگاههای کره جنوبی داشته اما به خاطر علاقه به تیم ملی ایران از این پیشنهادها چشم پوشی کرده و قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرده است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت: من با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم اما با توجه به اینکه آقای قطبی مرا به تیم ملی آورده است برای ادامه همکاری با این تیم باید ببینم آینده آقای قطبی چه می شود.

منصوریان فعالیت در رده ملی را بسیار دشوارتر از رده باشگاهی خواند و گفت: من فکر می کردم کار در تیم ملی آسان تر باشد اما جمع کردن تیم ملی با مشکلاتی که وجود دارد خیلی دشوار است با این حال تجربه خوبی از حضور در تیم ملی کسب کردم که در آینده به من کمک خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مهاجم كرمانی استقلال آن قدر بازی نكرده كه كم‌كم هواداران او را فراموش كرده‌اند. او در روزی كه همه انتظار دیدنش را می‌كشیدند هم فرصت حضور در میدان را پیدا نكرد تا همچنان از یادها دور و دورتر شود.
آرش! چرا جمعه گذشته (برابر شاهین) به میدان نرفتی؟
این با تشخیص كادرفنی بود. من سه هفته مصدوم بودم و فقط پنج- شش جلسه با تیم تمرین كردم با این حال فكر می‌كردم 20 دقیقه به میدان بروم كه اینگونه نشد و كادرفنی تشخیص داد كه بازی نكنم.
حالا از این برد چه احساسی داری؟
طبیعی است كه خوشحال باشم.
اما استقلال خوب كار نكرد!
فكر می‌كنم گرفتن سه امتیاز در این شرایط كه تیم‌های صدر جدول در حال رقابت با هم هستند بیشتر از هر چیز اهمیت داشت. حتی زیبا بازی كردن.
وقتی بیرون بودی از این بازی حرص‌وجوش نمی‌خوردی؟
بیشتر از حرص و جوش نگران موقعیت‌هایی بودم كه شاهینی‌ها روی دروازه ما ایجاد می‌كردند. آنها در اواخر بازی فشار بی‌امانی را وارد كردند و می‌خواستند به گل برسند كه البته ما خوش‌شانس بودیم كه بازیكنانشان توپ را از یك قدمی به بیرون می‌زدند.
فكر می‌كنی این بازی اتفاقی بود؟
صددرصد. این اولین بازی استقلال كه نبود. ما پیش از این 14 بار دیگر به میدان رفته بودیم و همه به قدرت و توان تهاجمی استقلال ایمان دارند بنابراین هواداران مطمئن باشند كه در نیم فصل دوم این نوسانات كمتر خواهد شد.
خیلی‌ها برد استقلال را پای اشتباهات داوری گذاشتند!
این خیلی‌ها سعی دارند كه از این طریق استقلال را به حاشیه ببرند اما تیم ما بزرگ‌تر از آن است كه با چنین مسایلی به حاشیه برود.
اینكه باز هم باید هفته آینده به مصاف شاهین بروید را چطور می‌بینی؟
خیلی جالب است كمتر چنین شرایطی پیش می‌آید كه دو تیم ظرف یك هفته دو بار با هم بازی كنند. البته مطمئن هستم این بار اتفاقات بازی جمعه گذشته رخ نخواهد داد و ما با شناختی كه حالا از شاهین به دست آورده‌ایم فوتبال قابل قبولی انجام نخواهیم داد.
اما آنها هم شما را شناخته‌اند!
همه می‌دانند كه این بازی، بازی اصلی استقلال نبوده است. پس اگر كادرفنی شاهین بخواهد این بازی آخر را ملاك قرار دهد به نفع ماست چرا كه این استقلال هرگز شبیه استقلال واقعی كار نكرده وگرنه هرگز این همه حرف و حدیث به راه نمی‌افتاد.
فكر می‌كنی شنبه آینده در تركیب خواهی بود؟
همه تلاشم را در تمرینات به كار گرفته‌ام تا به تركیب اصلی برسم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


صاحبان امروز استقلال مدعی هستند که به شکست مقابل صنعت نفت نیاز داشته‌اند چراکه مغرور شده‌اند!

این حرف را هم می‌پذیریم چراکه غرور عاملی بود برای بد بازی کردن استقلال اما این دلیل کافی نیست و استقلال ضعفها و زخمهای دیگری هم دارد که نباید زیر سایه غرور پس از دربی گم شود و به آنها توجه نشود.

***

خبر رسید که جباری چند هفته در استقلال نخواهد بود و به این ترتیب فرمانده و کارگردان آبیها که تیم را جمع و باز می‌کرد دیگر در کنار استقلال حضور ندارد و این قطعا به معنای ضعف شدید استقلال خواهد بود چراکه استقلال در کارهای تیمی و گروهی بشدت ضعیف عمل می‌کند و بیشتر از کارهای گروهی به تکنیک فردی وابسته است که یکی از آنها که با خلاقیت و تکنیک فردی‌اش استقلال را راهبردی می‌کرد مجتبی جباری بود؛ مرد شماره 8 و طراح دکوراسیون استقلال!

دوباره به استقلال نگاه کنید؛ تاکیک تیمی در پایین‌ترین حد ممکن است و خلاقیت فردی در اوج!

البته دور از انصاف است که اینچنین انتقادی داشته باشیم اما نگوییم که برای هماهنگ شدن و داشتن تاکتیک گروهی زمانی بسیار بیشتر از 4 ماهی که این تیم تشکیل شده را نیاز دارد و باز دور از انصاف است که به این مسأله توجه نکنیم که استقلال تخریب شده بود و از نو ساخته شد اما این همه دلیل ضعف تاکتیکی استقلال نیست و بلکه آبیها از فقر مغز متفکر تمرینی و تئوریک هم رنج می‌برند. کاراکتری شاید شبیه نامجومطلق،‌ مجید صالح، مجید جلالی (زمان مربیگری مایلی‌کهن)،‌ ابراهیم‌زاده زمان سرمربیگری لوکا بوناچیچ و...

استقلال در روز مسابقه کم و کسری ندارد و مظلومی کارش را درست انجام می‌دهد اما در طول هفته و آنجا که باید پس از دریافت آنالیز از آنالیزورها برنامه تمرینی مشخص و اجرا کند چنین گزینه‌ای ندارد! مظلومی هم به عنوان سرمربی که باید تصمیمهای کلان‌تری بگیرد بعضا به این بخش ورود می‌کند که این ورود او را از بررسی بیشتر و آنالیز و مهره چینی بهتر غافل می‌کند. در واقع استقلال مغز متفکر می‌خواهد کسی که خوب فکر کند و خوب تمرین بدهد و نتیجه کارش را در اختیار سرمربی قرار دهد.

استقلال پرمهره است و برخی از مهره‌هایش هم در حد سوپراستارها هستند (مجیدی، میداودی و جباری) اما شاید به همین دلیل هنوز زیاد جدی به حرکت بیشتر احساس نکرده است ضمن آنکه شاید دلیل دست روی دست گذاشتن استقلال و پر نکردن این خلأ حرکت رو به جلوی غیرقابل پیش‌بینی استقلال هم بوده باشد چراکه این تیم بسیار خوب بازیکن گرفت و با مظلومی خیلی زود به ترکیب فیکس خود نزدیک شد و خوب هم نتیجه گرفت تا جایی که جزء مدعیان قهرمانی هم شناخته شد اما اگر این جای خالی را پر کنند آبیها هم مظلومی را برای کارهای مهمتر در اختیار بیشتری می‌گیرند و هم حرکت رو به جلوی آنها خیلی سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

باید دید که آیا استقلال در خواب این نتایج و بردهای خوب خودش می‌ماند یا اینکه بیدار می‌شود و برای قهرمانی خیز برمی‌دارد؟ چندی پیش نوشتیم دایی تنهاست اما انگار مظلومی از دایی تنهاتر است!



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سیاوش اکیرپور مهاجم تیم استیل آذین که زمزمه حضورش در تیم استقلال مطرح می شود، سرانجام با حضور در استادیوم آزادی و تماشای دیدار تیم سابق خود در مقابل شاهین بوشهر ثابت کرد که تمایل زیادی برای بازگشت به جمع آبی ها دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ سیاوش اکبرپور علاوه بر تماشای بازی استقلال در استادیوم آزادی، در باشگاه تیم سابق خود حاضر شد و با مسئولان این تیم دیدار کرد.

گفتنی است؛ پیش از این گفته می شد پرویز مظلومی سرمربی آبی ها، با بازگشت اکبرپور مخالف است، به همین دلیل اکبرپور در باشگاه استقلال حاضر شد و با سرمربی آبی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

یادآور می شود؛ از آنجا که رابطه اکبرپور با مسئولین تیم استقلال بسیار حسنه است، احتمال حضور وی در نیم فصل دوم در جمع استقلالی ها زیاد است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بنا به تصمیم کادرفنی تیم استقلال تمرینات این تیم در روزهای آخر هفته پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،تمرینات روزهای پنجشنبه و جمعه تیم استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور عکاس و خبرنگار برگزار می‌شود.
استقلال روز شنبه و از سری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور رودرروی تیم شاهین بوشهر قرار خواهد گرفت. بر همین اساس و به دلیل انجام تمرینات تاکتیکی، دو روز پیش از بازی، تمرین پنجشنبه و جمعه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

كوچولوهای استقلالی امروز با فتح‌الله‌زاده، مدیریت باشگاه استقلال دیدار كردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،در این نشست كوچولوها به فتح‌الله زاده پیشنهاد تشكیل تیم كوچولوهای استقلال را مطرح كردند.

مدیریت باشگاه استقلال ضمن استقبال از این مساله گفت: معتقدم این عزیزان می‌توانند نسبت به افراد دیگر حتی كارهای بزرگ‌تری را انجام دهند چرا كه بعضاً حتی تحصیلكرده‌تر و در عین حال كوشاتر هستند.

در انتها مدیریت باشگاه استقلال این نوید را به كوچولوها داد تا در آینده‌ای نزدیك ترتیب برگزاری انجام یك مسابقه دوستانه با یك تیم خارجی را بدهد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()