نوشته شده توسط : alireza

مهاجم كرمانی استقلال آن قدر بازی نكرده كه كم‌كم هواداران او را فراموش كرده‌اند. او در روزی كه همه انتظار دیدنش را می‌كشیدند هم فرصت حضور در میدان را پیدا نكرد تا همچنان از یادها دور و دورتر شود.
آرش! چرا جمعه گذشته (برابر شاهین) به میدان نرفتی؟
این با تشخیص كادرفنی بود. من سه هفته مصدوم بودم و فقط پنج- شش جلسه با تیم تمرین كردم با این حال فكر می‌كردم 20 دقیقه به میدان بروم كه اینگونه نشد و كادرفنی تشخیص داد كه بازی نكنم.
حالا از این برد چه احساسی داری؟
طبیعی است كه خوشحال باشم.
اما استقلال خوب كار نكرد!
فكر می‌كنم گرفتن سه امتیاز در این شرایط كه تیم‌های صدر جدول در حال رقابت با هم هستند بیشتر از هر چیز اهمیت داشت. حتی زیبا بازی كردن.
وقتی بیرون بودی از این بازی حرص‌وجوش نمی‌خوردی؟
بیشتر از حرص و جوش نگران موقعیت‌هایی بودم كه شاهینی‌ها روی دروازه ما ایجاد می‌كردند. آنها در اواخر بازی فشار بی‌امانی را وارد كردند و می‌خواستند به گل برسند كه البته ما خوش‌شانس بودیم كه بازیكنانشان توپ را از یك قدمی به بیرون می‌زدند.
فكر می‌كنی این بازی اتفاقی بود؟
صددرصد. این اولین بازی استقلال كه نبود. ما پیش از این 14 بار دیگر به میدان رفته بودیم و همه به قدرت و توان تهاجمی استقلال ایمان دارند بنابراین هواداران مطمئن باشند كه در نیم فصل دوم این نوسانات كمتر خواهد شد.
خیلی‌ها برد استقلال را پای اشتباهات داوری گذاشتند!
این خیلی‌ها سعی دارند كه از این طریق استقلال را به حاشیه ببرند اما تیم ما بزرگ‌تر از آن است كه با چنین مسایلی به حاشیه برود.
اینكه باز هم باید هفته آینده به مصاف شاهین بروید را چطور می‌بینی؟
خیلی جالب است كمتر چنین شرایطی پیش می‌آید كه دو تیم ظرف یك هفته دو بار با هم بازی كنند. البته مطمئن هستم این بار اتفاقات بازی جمعه گذشته رخ نخواهد داد و ما با شناختی كه حالا از شاهین به دست آورده‌ایم فوتبال قابل قبولی انجام نخواهیم داد.
اما آنها هم شما را شناخته‌اند!
همه می‌دانند كه این بازی، بازی اصلی استقلال نبوده است. پس اگر كادرفنی شاهین بخواهد این بازی آخر را ملاك قرار دهد به نفع ماست چرا كه این استقلال هرگز شبیه استقلال واقعی كار نكرده وگرنه هرگز این همه حرف و حدیث به راه نمی‌افتاد.
فكر می‌كنی شنبه آینده در تركیب خواهی بود؟
همه تلاشم را در تمرینات به كار گرفته‌ام تا به تركیب اصلی برسم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست.



:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


صاحبان امروز استقلال مدعی هستند که به شکست مقابل صنعت نفت نیاز داشته‌اند چراکه مغرور شده‌اند!

این حرف را هم می‌پذیریم چراکه غرور عاملی بود برای بد بازی کردن استقلال اما این دلیل کافی نیست و استقلال ضعفها و زخمهای دیگری هم دارد که نباید زیر سایه غرور پس از دربی گم شود و به آنها توجه نشود.

***

خبر رسید که جباری چند هفته در استقلال نخواهد بود و به این ترتیب فرمانده و کارگردان آبیها که تیم را جمع و باز می‌کرد دیگر در کنار استقلال حضور ندارد و این قطعا به معنای ضعف شدید استقلال خواهد بود چراکه استقلال در کارهای تیمی و گروهی بشدت ضعیف عمل می‌کند و بیشتر از کارهای گروهی به تکنیک فردی وابسته است که یکی از آنها که با خلاقیت و تکنیک فردی‌اش استقلال را راهبردی می‌کرد مجتبی جباری بود؛ مرد شماره 8 و طراح دکوراسیون استقلال!

دوباره به استقلال نگاه کنید؛ تاکیک تیمی در پایین‌ترین حد ممکن است و خلاقیت فردی در اوج!

البته دور از انصاف است که اینچنین انتقادی داشته باشیم اما نگوییم که برای هماهنگ شدن و داشتن تاکتیک گروهی زمانی بسیار بیشتر از 4 ماهی که این تیم تشکیل شده را نیاز دارد و باز دور از انصاف است که به این مسأله توجه نکنیم که استقلال تخریب شده بود و از نو ساخته شد اما این همه دلیل ضعف تاکتیکی استقلال نیست و بلکه آبیها از فقر مغز متفکر تمرینی و تئوریک هم رنج می‌برند. کاراکتری شاید شبیه نامجومطلق،‌ مجید صالح، مجید جلالی (زمان مربیگری مایلی‌کهن)،‌ ابراهیم‌زاده زمان سرمربیگری لوکا بوناچیچ و...

استقلال در روز مسابقه کم و کسری ندارد و مظلومی کارش را درست انجام می‌دهد اما در طول هفته و آنجا که باید پس از دریافت آنالیز از آنالیزورها برنامه تمرینی مشخص و اجرا کند چنین گزینه‌ای ندارد! مظلومی هم به عنوان سرمربی که باید تصمیمهای کلان‌تری بگیرد بعضا به این بخش ورود می‌کند که این ورود او را از بررسی بیشتر و آنالیز و مهره چینی بهتر غافل می‌کند. در واقع استقلال مغز متفکر می‌خواهد کسی که خوب فکر کند و خوب تمرین بدهد و نتیجه کارش را در اختیار سرمربی قرار دهد.

استقلال پرمهره است و برخی از مهره‌هایش هم در حد سوپراستارها هستند (مجیدی، میداودی و جباری) اما شاید به همین دلیل هنوز زیاد جدی به حرکت بیشتر احساس نکرده است ضمن آنکه شاید دلیل دست روی دست گذاشتن استقلال و پر نکردن این خلأ حرکت رو به جلوی غیرقابل پیش‌بینی استقلال هم بوده باشد چراکه این تیم بسیار خوب بازیکن گرفت و با مظلومی خیلی زود به ترکیب فیکس خود نزدیک شد و خوب هم نتیجه گرفت تا جایی که جزء مدعیان قهرمانی هم شناخته شد اما اگر این جای خالی را پر کنند آبیها هم مظلومی را برای کارهای مهمتر در اختیار بیشتری می‌گیرند و هم حرکت رو به جلوی آنها خیلی سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

باید دید که آیا استقلال در خواب این نتایج و بردهای خوب خودش می‌ماند یا اینکه بیدار می‌شود و برای قهرمانی خیز برمی‌دارد؟ چندی پیش نوشتیم دایی تنهاست اما انگار مظلومی از دایی تنهاتر است!



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سیاوش اکیرپور مهاجم تیم استیل آذین که زمزمه حضورش در تیم استقلال مطرح می شود، سرانجام با حضور در استادیوم آزادی و تماشای دیدار تیم سابق خود در مقابل شاهین بوشهر ثابت کرد که تمایل زیادی برای بازگشت به جمع آبی ها دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ سیاوش اکبرپور علاوه بر تماشای بازی استقلال در استادیوم آزادی، در باشگاه تیم سابق خود حاضر شد و با مسئولان این تیم دیدار کرد.

گفتنی است؛ پیش از این گفته می شد پرویز مظلومی سرمربی آبی ها، با بازگشت اکبرپور مخالف است، به همین دلیل اکبرپور در باشگاه استقلال حاضر شد و با سرمربی آبی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

یادآور می شود؛ از آنجا که رابطه اکبرپور با مسئولین تیم استقلال بسیار حسنه است، احتمال حضور وی در نیم فصل دوم در جمع استقلالی ها زیاد است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بنا به تصمیم کادرفنی تیم استقلال تمرینات این تیم در روزهای آخر هفته پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،تمرینات روزهای پنجشنبه و جمعه تیم استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور عکاس و خبرنگار برگزار می‌شود.
استقلال روز شنبه و از سری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور رودرروی تیم شاهین بوشهر قرار خواهد گرفت. بر همین اساس و به دلیل انجام تمرینات تاکتیکی، دو روز پیش از بازی، تمرین پنجشنبه و جمعه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

كوچولوهای استقلالی امروز با فتح‌الله‌زاده، مدیریت باشگاه استقلال دیدار كردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،در این نشست كوچولوها به فتح‌الله زاده پیشنهاد تشكیل تیم كوچولوهای استقلال را مطرح كردند.

مدیریت باشگاه استقلال ضمن استقبال از این مساله گفت: معتقدم این عزیزان می‌توانند نسبت به افراد دیگر حتی كارهای بزرگ‌تری را انجام دهند چرا كه بعضاً حتی تحصیلكرده‌تر و در عین حال كوشاتر هستند.

در انتها مدیریت باشگاه استقلال این نوید را به كوچولوها داد تا در آینده‌ای نزدیك ترتیب برگزاری انجام یك مسابقه دوستانه با یك تیم خارجی را بدهد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه نوبنیاد زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد.

* پرویز مظلومی برخلاف روزهای گذشته برای بازیکنان صحبت نکرد و از آنها خواست به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کنند.

* فرهاد مجیدی پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان به محل تمرین آمد و با این تیم تمرین نکرد. وی با لباس شخصی در ورزشگاه نوبنیاد حاضر و نظاره‌گر تمرین سایر بازیکنان شد. این بازیکن آسیب دیده است.

* امیدرضا روانخواه هافبک آبی‌پوشان در اواخر تمرین به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و او نیز مثل کاپیتان استقلال تمرین نکرد.

* محسن یوسفی تنها به کار با مربی بدنساز استقلال پرداخت و تمرینات بدنسازی انجام داد.

* مرتضی یکه بازیکن سال‌های دور تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر و با کادر فنی آبی‌پوشان صحبت کرد.

* پرویز مظلومی و سایر اعضای کادر فنی تیم استقلال که از لغو بازی تیم ملی متعجب شده بودند از خبرنگاران در خصوص صحت این موضوع و اینکه چه اتفاقی برای بازیکنان ملی‌پوش استقلال در این چند روز می‌افتد، سؤال می‌کردند.

* تمرین امروز با توجه به اینکه بازیکنان صبح نیز کارهای هوازی انجام داده بودند، سبک‌تر برگزار شد و بیشتر به کارهای تدافعی و استفاده از موقعیت‌ها در ضد حملات اختصاص داشت.

* مجتبی جباری به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال فردا صبح در باشگاه حاضر شده و فیلم بازی با شاهین بوشهر را مرور کنند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مسئولان باشگاه استقلال برای فراهم آوردن شرایط حضور در رقابتهای آسیایی گذرنامه آبی‌پوشان را جمع‌آوری کردند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، روز گذشته(سکشنبه) مسئولان باشگاه استقلال از بازیکنان خواستند که برای فراهم آوردن شرایط حضور در رقابتهای آسیایی گذرنامه خود را تحویل بدهند که پاسپورتها امروز (دوشنبه) جمع‌آوری شد.

گفتنی است؛ مسئولان از امروز کار بررسی پاسپورتهای آبی‌پوشان را آغاز کرده و نسبت به برطرف کردن نواقص آن اقدام می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قرار ملاقات فتح الله زاده و قلعه نویی در زمانی هماهنگ شده بود که ساختمان فتح الله زاده در لارستان خلوت باشد اما با تمام این تدابیر خبر فوق رسانه ای شد تا آبی پوشان در جریان دیدار این دو قرار گیرند.


به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملاقات شبانه علی فتح الله زاده خویی و امیر قلعه نویی زمانی جالب توجه می شود که بدانیم قرار ملاقات این دو توسط علی نظری جویباری هماهنگ شده بود.

قائم مقام باشگاه استقلال تهران که رفاقت دیرینه ای نیز با امیر قلعه نویی دارد شنبه شب به همراه وی راهی دفتر علی فتح الله زاده خویی شد تا سرپرست فعلی و سرمربی اسبق استقلال تهران دیداری دوستانه با یکدیگر داشته باشند.

قرار ملاقات فتح الله زاده و قلعه نویی در زمانی هماهنگ شده بود که ساختمان فتح الله زاده در لارستان خلوت باشد اما با تمام این تدابیر خبر فوق رسانه ای شد تا آبی پوشان در جریان دیدار این دو قرار گیرند.

البته صحبت های رد و بدل شده در این جلسه کاملا دوستانه بود و حرفی در خصوص احتمال مربیگری قلعه نویی در استقلال به میان نیامد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

جذب «قادر حسن» منتفى نشده است

در شرایطى که قرار بود اسماعیل قادرحسن هفته گذشته براى حضور در تمرینات استقلال به تهران بیاید این امر صورت نپذیرفت تا شایعاتى مبنى بر منتفى شدن حضور این هافبک چپ پا در استقلال بر سر زبان ها افتاده شود.
با وجود تمامى این شایعات مسئولان استقلال معتقدند جذب قادر حسن منتفى نشده و این بازیکن پس از حل شدن مشکل ویزا در تمرینات استقلال حضور مى یابد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح الله زاده با ارسال نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال از مسئولان درخواست کرد تا به مسئله ای داوری تیم استقلال و عوامل حاشیه ساز در مورد مسائل داوری بازی های این تیم رسیدگی کامل شود و با عوامل حاشیه ساز برخورد کنند

 

سرپرست باشگاه استقلال معتقد است پس از بازی استقلال مقابل پرسپولیس و برد این تیم مقابل رقیب دیرینه خود عوامل حاشیه ساز قصد دارند این تیم را در ادامه مسابقات با مشکل روبه رو سازند و شرایط استقلال را تغییر دهند تا این تیم نتواند با پیروزی دیدارهای خود را پشت سر بگذارد.

بر اساس ادعای سرپرست باشگاه استقلال در دیدار این تیم با شاهین بوشهر، مسئولان تیم بوشهری به دلیل حرف و حدیث هایی که در مورد داوری استقلال در بازی های قبل این تیم مطرح شده بود علیه داوری صحبت کردند و قصد داشتند تا تیمشان را از زمین مسابقه خارج کنند به همین دلیل مسئولان استقلال خواستار برخورد قاطعانه فدراسیون با حاشیه سازان شدند.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
غلامرضا سعادتی رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر برخی رسانه‌ها درباره پخش آهنگ‌های غیرمجاز از رادیو ورزشگاه در جریان دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر گفت: معتقدم این شایعات هجمه‌ای است که از طرف مطبوعات زرد قرار است علیه استقلال شروع شود چون آنها می‌بینند هوادار استقلال حاشیه ندارد.
وی ادامه داد: آنها حتی اعتراض هواداران را به اسم فحاشی گذاشتند که این اصلا درست نیست. آنها از اینکه می‌بینند تماشاگر استقلال حاشیه ندارد، ناراحت می‌شوند. رادیو ورزشگاه متعلق به ورزشگاه آزادی نیست و مسئولان ورزشگاه طبق هماهنگی، این رادیو را در اختیار کانون هواداران گذاشته‌اند. مسئولیت تمام آهنگ‌هایی که از آن پخش می‌شود با ماست. البته تمامی آهنگ‌ها همگی شاد و گزینشی از بین آهنگ‌های داخلی هستند و مسئله غیر مجاز بودن این آهنگ‌ها برداشت شخصی برخی خبرنگاران بوده است. آهنگ‌ها نیز همگی بر مبنای هنجارهای داخلی انتخاب شده‌اند که شامل موسیقی عربی، ترکی و بوشهری بوده‌اند با این شرایط ما به هیچ عنوان از فعالیت‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به دلیل عملكرد ضعیف
باشگاه استقلال میداودی را با جریمه سنگین روبرو كرد

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال مهاجم تیم خود را به دلیل عملكرد ضعیف فنی با جریمه سنگین روبرو كرد.

A0941941.jpg
 

به گزارش خبرگزاری فارس، عملكرد ضعیف میلاد میداودی در چند بازی اخیر استقلال باعث شد مدیریت و كادرفنی استقلال تصمیم جدیدی برای این بازیكن بگیرند.
شب گذشته با وجود پیروزی 2 بر یك استقلال مقابل شاهین به دلیل بازی ضعیف میداودی در این دیدار علی فتح الله زاده به این بازیكن اطلاع داد كه وی را با جریمه سنگین مالی روبرو كرده است.
باشگاه استقلال مبلغ این جریمه را اعلام نكرده و فقط عنوان كرده كه جریمه شامل كسر درصدی از قرارداد او است. میداودی تاكنون 8 گل برای استقلال به ثمر رسانده است



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال پانزدهمین بازی خود را با برد به انتها رساند. اتفاقی كه قطعا برای عده‌ای كه منتظر ناكامی امسال استقلال بودند و البته خواهند بود مساله‌ای ثقیل است. متاسفانه پس از آنكه استقلال با تمام مشكلات و از دست رفتن زمان در ابتدای فصل توانست با توجه به بضاعت خود تیمی خوب را ببندد و آغازی خوب را در لیگ داشته باشد و در نهایت فاتح دربی 69 هم شود، هجمه ناجوانمردانه و به دور از انصافی علیهش شكل گرفته است كه منشأ آن را باید در عدم نتیجه‌گیری برخی از رقبا در مستطیل سبز دانست،‌ وگرنه مگر اشتباهات داوری در صورت احراز قطعی آن، فقط شامل استقلال می‌شود؟ در همین هفته اخیر در برخی از مسابقات پنالتی‌های فاحشی سوخت و بازیكنان زیادی اخراج نشدند كه همگی ناشی از شلوغ كاری‌ها و هیاهوی وحشتناكی بود كه بروی كمیته داوران و داوران لیگ صورت گرفته بود كه نتیجتاً رخ دادن آن امری بدیهی به نظر می‌رسد! جالب‌تر آنكه در مسابقه اخیر استقلال طبق نظر بسیاری كارشناسان ‌داور نه تنها اشتباهی نداشت بلكه یكی از بهترین قضاوت‌های تاریخ داوری خود را انجام داد ولی از همان لحظه و سپس فردای آن در تعدادی از مطبوعات بار دیگر پیروزی استقلال و شكست برخی از تیم‌ها را به داوری نسبت دادند. این بی‌انصافی‌ها متاسفانه نه تنها كاهش نمی‌یابد، بلكه هفته به هفته افزون هم می‌گردد چرا كه نتایج استقلال باب میل عده‌ای نیست و دقیقاً در همان هفته‌ای كه استقلال در میدان پیروز می‌شود،‌ تیم‌های محبوب برخی از دوستان در میدان مسابقه می‌بازند و حتی چند گل هم نمی‌خورند. پس برای انحراف افكار عمومی، فرار از شكست فنی، عدم پاسخگویی به هواداران خود و جلوگیری از افزایش توان روحی استقلال از تمام قدرت و ابزار خود برای تشویش اذهان عمومی استفاده می‌كنند چرا كه سوت پایان مسابقه به علامت شكست آنها دمیده شده و به لحاظ فنی و فوتبالی در میدان بازنده شده اند. این اتفاقات سال گذشته هم علیه تیم دیگری رخ داد و حالا همان برنامه در حال اجرا شدن بر ضد استقلال و استقلالی‌هاست. گرچه نیك می‌دانیم هواداران واقعی استقلال و فوتبال ایران هرگز توسط این جو‌سازی‌ها گمراه نمی‌‌‌شوند و واقعیت فوتبال را در میدان عمل می‌بینند نه در شلوغ‌‌‌كاری،‌تهمت زدن و انحراف افكار مردم فهیم و فوتبال دوست ایران



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

عده ای از هواداران تیم استقلال صبح شنبه امروز طی نامه ای اعتراض آمیز عملكرد بازیكنان و كادر فنی این تیم را زیر سوال بردند و از علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال درخواست كردند به شرایط تیم استقلال رسیدگی كند تا این تیم با شرایط ایده آل درمسابقات لیگ حاضر شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسول حاضر در باشگاه استقلال نامه اعتراض آمیز هواداران این تیم به باشگاه رسید تا توسط سرپرست باشگاه مورد بررسی واقع شود.

هواداران استقلال در این نامه از سرپرست تیم تقاضا دارند وضعیت فعلی تیم و نحوه عملكرد بازیكنان را مورد بررسی قرار دهد. هواداران استقلال معتقدند تیم نباید با سیستم دفاعی در مقابل حریفان حاضر شود این مسئله باعث می شود تیم حریف 90 دقیقه روی دروازه استقلال فشار بیاورد تا به گل برسد./



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال طی درخواست كتبی از سرپرست باشگاه استقلال تقاضا كرد كه شرایط این تیم را برای نیم فصل دوم مسابقات تغییر دهد تا وی بتواند نظرات خود را برای حضور در استقلال مد نظر قرار دهد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، سرمربی این تیم به فتح اله زاده اعلام كرد كه مسئولان تیم باید با خروج یك هافبك از فهرست نهایی موافقت كنند تا استقلال برای نیم فصل دوم بتواند، با تقویت بیشتری در مسابقات حاضر شوند و نقایص فنی تیم را رفع و رجوع كنند.
گفتنی است، پرویز مظلومی اصرار فراوان دارد تا یك هافبك جدید جذب تیم استقلال شود.
سرمربی تیم استقلال، همچنان به حضور قادر حسن در تمرینات این تیم دلخوش است،اما حضور وی در استقلال قطعی نیست./



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()