نوشته شده توسط : alireza
غلامرضا سعادتی رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر برخی رسانه‌ها درباره پخش آهنگ‌های غیرمجاز از رادیو ورزشگاه در جریان دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر گفت: معتقدم این شایعات هجمه‌ای است که از طرف مطبوعات زرد قرار است علیه استقلال شروع شود چون آنها می‌بینند هوادار استقلال حاشیه ندارد.
وی ادامه داد: آنها حتی اعتراض هواداران را به اسم فحاشی گذاشتند که این اصلا درست نیست. آنها از اینکه می‌بینند تماشاگر استقلال حاشیه ندارد، ناراحت می‌شوند. رادیو ورزشگاه متعلق به ورزشگاه آزادی نیست و مسئولان ورزشگاه طبق هماهنگی، این رادیو را در اختیار کانون هواداران گذاشته‌اند. مسئولیت تمام آهنگ‌هایی که از آن پخش می‌شود با ماست. البته تمامی آهنگ‌ها همگی شاد و گزینشی از بین آهنگ‌های داخلی هستند و مسئله غیر مجاز بودن این آهنگ‌ها برداشت شخصی برخی خبرنگاران بوده است. آهنگ‌ها نیز همگی بر مبنای هنجارهای داخلی انتخاب شده‌اند که شامل موسیقی عربی، ترکی و بوشهری بوده‌اند با این شرایط ما به هیچ عنوان از فعالیت‌های خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به دلیل عملكرد ضعیف
باشگاه استقلال میداودی را با جریمه سنگین روبرو كرد

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال مهاجم تیم خود را به دلیل عملكرد ضعیف فنی با جریمه سنگین روبرو كرد.

A0941941.jpg
 

به گزارش خبرگزاری فارس، عملكرد ضعیف میلاد میداودی در چند بازی اخیر استقلال باعث شد مدیریت و كادرفنی استقلال تصمیم جدیدی برای این بازیكن بگیرند.
شب گذشته با وجود پیروزی 2 بر یك استقلال مقابل شاهین به دلیل بازی ضعیف میداودی در این دیدار علی فتح الله زاده به این بازیكن اطلاع داد كه وی را با جریمه سنگین مالی روبرو كرده است.
باشگاه استقلال مبلغ این جریمه را اعلام نكرده و فقط عنوان كرده كه جریمه شامل كسر درصدی از قرارداد او است. میداودی تاكنون 8 گل برای استقلال به ثمر رسانده است



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

استقلال پانزدهمین بازی خود را با برد به انتها رساند. اتفاقی كه قطعا برای عده‌ای كه منتظر ناكامی امسال استقلال بودند و البته خواهند بود مساله‌ای ثقیل است. متاسفانه پس از آنكه استقلال با تمام مشكلات و از دست رفتن زمان در ابتدای فصل توانست با توجه به بضاعت خود تیمی خوب را ببندد و آغازی خوب را در لیگ داشته باشد و در نهایت فاتح دربی 69 هم شود، هجمه ناجوانمردانه و به دور از انصافی علیهش شكل گرفته است كه منشأ آن را باید در عدم نتیجه‌گیری برخی از رقبا در مستطیل سبز دانست،‌ وگرنه مگر اشتباهات داوری در صورت احراز قطعی آن، فقط شامل استقلال می‌شود؟ در همین هفته اخیر در برخی از مسابقات پنالتی‌های فاحشی سوخت و بازیكنان زیادی اخراج نشدند كه همگی ناشی از شلوغ كاری‌ها و هیاهوی وحشتناكی بود كه بروی كمیته داوران و داوران لیگ صورت گرفته بود كه نتیجتاً رخ دادن آن امری بدیهی به نظر می‌رسد! جالب‌تر آنكه در مسابقه اخیر استقلال طبق نظر بسیاری كارشناسان ‌داور نه تنها اشتباهی نداشت بلكه یكی از بهترین قضاوت‌های تاریخ داوری خود را انجام داد ولی از همان لحظه و سپس فردای آن در تعدادی از مطبوعات بار دیگر پیروزی استقلال و شكست برخی از تیم‌ها را به داوری نسبت دادند. این بی‌انصافی‌ها متاسفانه نه تنها كاهش نمی‌یابد، بلكه هفته به هفته افزون هم می‌گردد چرا كه نتایج استقلال باب میل عده‌ای نیست و دقیقاً در همان هفته‌ای كه استقلال در میدان پیروز می‌شود،‌ تیم‌های محبوب برخی از دوستان در میدان مسابقه می‌بازند و حتی چند گل هم نمی‌خورند. پس برای انحراف افكار عمومی، فرار از شكست فنی، عدم پاسخگویی به هواداران خود و جلوگیری از افزایش توان روحی استقلال از تمام قدرت و ابزار خود برای تشویش اذهان عمومی استفاده می‌كنند چرا كه سوت پایان مسابقه به علامت شكست آنها دمیده شده و به لحاظ فنی و فوتبالی در میدان بازنده شده اند. این اتفاقات سال گذشته هم علیه تیم دیگری رخ داد و حالا همان برنامه در حال اجرا شدن بر ضد استقلال و استقلالی‌هاست. گرچه نیك می‌دانیم هواداران واقعی استقلال و فوتبال ایران هرگز توسط این جو‌سازی‌ها گمراه نمی‌‌‌شوند و واقعیت فوتبال را در میدان عمل می‌بینند نه در شلوغ‌‌‌كاری،‌تهمت زدن و انحراف افكار مردم فهیم و فوتبال دوست ایران



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

عده ای از هواداران تیم استقلال صبح شنبه امروز طی نامه ای اعتراض آمیز عملكرد بازیكنان و كادر فنی این تیم را زیر سوال بردند و از علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال درخواست كردند به شرایط تیم استقلال رسیدگی كند تا این تیم با شرایط ایده آل درمسابقات لیگ حاضر شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسول حاضر در باشگاه استقلال نامه اعتراض آمیز هواداران این تیم به باشگاه رسید تا توسط سرپرست باشگاه مورد بررسی واقع شود.

هواداران استقلال در این نامه از سرپرست تیم تقاضا دارند وضعیت فعلی تیم و نحوه عملكرد بازیكنان را مورد بررسی قرار دهد. هواداران استقلال معتقدند تیم نباید با سیستم دفاعی در مقابل حریفان حاضر شود این مسئله باعث می شود تیم حریف 90 دقیقه روی دروازه استقلال فشار بیاورد تا به گل برسد./



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال طی درخواست كتبی از سرپرست باشگاه استقلال تقاضا كرد كه شرایط این تیم را برای نیم فصل دوم مسابقات تغییر دهد تا وی بتواند نظرات خود را برای حضور در استقلال مد نظر قرار دهد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، سرمربی این تیم به فتح اله زاده اعلام كرد كه مسئولان تیم باید با خروج یك هافبك از فهرست نهایی موافقت كنند تا استقلال برای نیم فصل دوم بتواند، با تقویت بیشتری در مسابقات حاضر شوند و نقایص فنی تیم را رفع و رجوع كنند.
گفتنی است، پرویز مظلومی اصرار فراوان دارد تا یك هافبك جدید جذب تیم استقلال شود.
سرمربی تیم استقلال، همچنان به حضور قادر حسن در تمرینات این تیم دلخوش است،اما حضور وی در استقلال قطعی نیست./



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تمیش در دیدار برابر شاهین و بیان اینکه برخی بازیکنان در زمین راه می رفتند، گفت: همین میلاد میداودی یک تیم است اما در سه چهار بازی گذشته به اندازه یک بازی معمولی برای تیم استقلال خروجی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده مانند هواداران استقلال می پذیرد که آبی پوشان نمایشی ضعیف در دیدار با شاهین داشته اند و بر لزوم برخورد با بازیکنان کم کار تاکید می کند. او در گفتگو با خبرنگار مهر که در زیر می آید به واکاوی دلایل شکست استقلال می پردازد، گفتگویی که در زیر می آید:

* خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: آقای فتح الله زاده، قبول دارید، تیم‌تان شاهین را برد اما خوب بازی نکرد؟

- فتح الله زاده: بله! ما اصلا خوب بازی نکردیم و فقط سه امتیاز را گرفتیم.

* علت این بازی ضعیف چه بود؟

- چرایی این موضوع را می توان از چند منظر بررسی کرد. تیم ما یا به دلیل فشردگی رقابت در صدر جدول و یا اینکه از بابت نزدیکی شرایط تیم‌ها و زمان مسابقات در برخی از هفته ها نمی‌تواند آنطور که باید و شاید عمل کند. شما به جدول نگاه کنید، امتیاز تیم‌ها به گونه‌ای است که اگر در بازی با شاهین شکست می خوردیم، جایگاه ما به خطر می افتاد به همین خاطر بازیکنان کمتر ریسک کردند. تیم ما نتوانست مقابل شاهین بازی خوبی را به نمایشی بگذارد و این مسابقه را شانسی بردیم. در این مسابقه فقط توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

* البته بازی ضعیف تیم شما اعتراض هواداران استقلال را هم به دنبال داشت.

- هواداران استقلال حق دارند، ناراحت باشند. من بارها به بازیکنان استقلال گفته‌ام، هوادار ما فهیم است، فوتبال را می فهمد، شعورش بالاست. برای این هوادار باید به گونه‌ای بازی کنیم که رضایتش جلب شود. این هوادار از ما فوتبال می خواهد. یکبار در زمان مدیریت من در باشگاه استقلال دیدار فینال را به تیم بهمن واگذار کردیم. در آن بازی آنقدر خوب بازی کردیم که با وجود شکست، هواداران بشدت ما را تشویق کردند و باعث شدند که بازیکنان به احترام آنها دور افتخار بزنند. ما دیروز بردیم اما هوادار استقلال راضی نبود. ما باید به گونه‌ای بازی کنیم که هواداران صرفنظر از نتیجه از بازی تیم راضی باشند. ما استقلال هستیم و باید در حد و اندازه نام خود بازی کنیم.

* جدا از رقابت نزدیک بالای جدول، استرس بازیکنان و ... فکر نمی کنید حواشی که هفته گذشته تیم استقلال با آن دست به گریبان بود، روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت؟

- چرا، حواشی هم می تواند در بازی نه چندان خوب تیم تاثیرگذار باشد. یکسری افراد حواشی را برای ما درست می کنند که هوادار استقلال متوجه آن شده و امسال خیلی خوب از تیمش حمایت می کند. عده‌ای نمی خواهند به تیم استقلال اجازه دهند، درست به کارش ادامه دهد. هوادار استقلال این را فهمیده و در هر شرایط تیمش را همراهی می کند. ما باید با این حواشی آبدیده‌تر شویم و بهتر کار کنیم. ما الان تیم خوبی داریم. پتانسیل تیم استقلال خیلی بالاست اما به اندازه توانش بازی نمی کند. ما بازیکنانی که داریم که در کمتر تیم لیگ برتری مانند آنها حضور دارند. همین میلاد میداودی یک تیم است اما در سه چهار بازی گذشته به اندازه یک بازی معمولی برای تیم استقلال خروجی نداشته است. تیم ما مشکلاتی دارد که باید آنها را ریشه یابی کرده و برطرف کنیم.

* موافق هستید که تیم‌تان به اندازه مهره‌هایی که دارد، بازی نمی کند و نتیجه نگرفته است؟

- قبول دارم، تیم ما خوب کار نمی کند و مشکل داریم. خدا شاهد است دیروز دلم برای مظلومی سوخت. این همه زحمت می کشد و تلاش می کند اما احساس می کنم، تک است. بازیکنان استقلال باید به حرمت این مربی بیشتر تلاش کنند و بدوند. بعضی از بازیکنان ما در زمین به اندازه 2 کیلومتر هم نمی دوند.

* برای بازیکنانی که کم کاری می کنند و در زمین نمی دوند، جریمه یا تنبیهی نیز درنظر گرفته‌اید؟

- این هفته فیلم دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه بازی با شاهین را می دهم کارشناسان بررسی کنند و حتما با بازیکنانی که به اندازه توان‌شان بازی نکردند و راه رفتند، برخورد و مقابله می کنیم. من روزی10 جا باید بروم، به هر دری بزنم و هزار التماس و خواهش بکنم، برای یک میلیون تومان پول و بگذارم در اختیار بعضی از این آقایان و اینها در زمین راه بروند؟!

* مشخصا جریمه‌ای هم برای بازیکن خاصی در نظر گرفته‌اید؟

- براساس این آنالیزی که خواهم کرد، برخورد می کنم.

* یعنی خودتان بازی را آنالیز می کنید؟!

- نه من که آنالیزور نیستیم! آنالیزورها فیلم بازی را بررسی می کنند. من این هفته فیلم بازی با شاهین را یکبار با کادر فنی و یک بار با آنالیزورهای باشگاه تماشا کرده و نقطه نظرات کمیته فنی، مربیان و آنالیزورها را می گیریم و براساس آن با بازیکنان کم کار برخورد خواهم کرد.

* روز جمعه استقلال با دو ضربه پنالتی برنده شد و بازهم این بحث‌ها به میان آمد که داوران از این تیم حمایت می کنند و با این مهربان هستند.

- من نمی خواهم در مورد داوری حرفی بزنم. اما همین آقای نصیرزاده که همه او را به عنوان یک کارشناس داوری قبول دارند، دیروز با قدرت تاکید کرد که هر دو پنالتی استقلال صحیح بوده است. واقعا نمی دانم چرا بعضی‌ها می گویند آن دو پنالتی نادرست بود. آخر کجای این پنالتی‌ها ایراد داشت؟ تازه من اعتقاد دارم داور دو پنالتی دیگر می توانست برای استقلال بگیرد که از آن چشم پوشی کرد. خطای روی مجیدی و شریفات صددرصد پنالتی بود اما داور نگرفت و کمک داور هم در یک صحنه در اعلام آفساید به سود ما مرتکب خطا شد. من یک حرف با شاهینی ها دارم. آن دو ضربه ای که بازیکنان این تیم در دهانه دروازه بیرون زدند، آیا داور مقصر بود؟! باورم نمی شود، آن دو توپ را بازیکنان شاهین نتوانستند داخل دروازه ما بفرستند. متاسفانه برخی دوستان دارند، مظلوم نمایی می کنند که اصلا درست نیست. برای ما هم پنالتی نگرفتند، گل‌های درست ما را هم نادرست اعلام کردند و ... . فوتبال همین است. من از آقای عنایت خواهش کرده‌ام برای هر بازی ما داور را براساس نظر حریف انتخاب کند. بالاتر از این کار، آیا هست که مدیرعامل باشگاه بگوید داور را براساس نظر حریف انتخاب کنید؟ دو سه بازی اخیر داورانی را برای ما انتخاب کردند که برای ما چندان خوب قضاوت نکرده بودند ما هیچی نگفتیم.

* منظورتان از مظلوم نماها کیست؟

- همان‌هایی که به مظلومی باختند و هر هفته بحث باخت‌شان را پیش می کشند.

* حرف شما درست، البته شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که شاهینی‌ها معتقد بودند داور به ضرر آنها سوت زده است. شاید اگر دو خطای پنالتی پشت سر هم به وجود نمی آمد این اعتراض ها نیز نبود.

- بالاخره این بازی هم بررسی و کارشناسی شده و مشخص می شود که نظر داور درست بوده یا نه. باور کنید در دنیا چنین برخوردی که ما با داوران می کنیم را نمی کنند. متاسفانه ما اشتباهات داوران را بزرگنمایی می کنیم. این درست نیست. من بازی بچه های شاهین را ستایش می کنم و به آقای استیلی هم تبریک می گویم که این تیم را ساخته است. استیلی می داند که چقدر دوستش دارم اما حمید عزیز من، استیلی خوب من، تیم تو در این لیگ بالای هفت تا هشت تا باخت داشته است، آیا در تمام این باختها مسببش داور بوده است. درست نیست شما با افرادی همنوا شوید که می خواهند به استقلال ضربه بزنند و برای تیم حاشیه درست کنند!

علی فتح الله زاده هر چند به طور مشخص از پرسپولیسی ها نام نبرد اما بارها تاکید کرد تیمی که به ما باخته است در هفته های اخیر به دنبال حاشیه سازی برای استقلال است



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

۲۲ آبان ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی در هفته پانزدهم اولین جلسه تمرین خود را برگزار كرد.
*تمرین رأس ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه صنایع دفاع آغاز شد.
*در ابتدا مظلومی به مدت 20 دقیقه در رختكن با بازیكنان به صحبت پرداخت.
*بازیكنانی كه روز جمعه به میدان رفته بودند زیر نظر دكتر نوشادی تمرین كردند و پس از آن تمرین را ترك كردند.
*محسن یوسفی به دویدن دور زمین پرداخت.
*بازیكنانی كه در برابر شاهین بوشهر به میدان نرفته بودند زیر نظر بهتاش فریبا و محمود فكری به تمرین و بازی درون‌تیمی پرداختند.
*منتظری، عمران‌زاده، میداودی و مبعلی به علت حضور در اردوی تیم ملی غایب بودند.
*فرهادمجیدی و مجتبی جباری به دلیل مصدومیت با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بودند
*تمرین استقلال فردا ساعت 11 در ورزشگاه صنایع دفاع ادامه می‌یابد.


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده، كارشناس باتجربه داوری كشور در مورد شائبه‌های داوری در بازی استقلال و شاهین گفت: در این مسابقه 3 اتفاق در محوطه جریمه دو تیم در نیمه اول رخ داد. در صحنه اول مدافع شاهین بوشهر با یك شارژ ناشیانه، امیدروانخواه را با خطا متوقف كرد كه این صحنه یك پنالتی واضح و آشكار بود.
وی ادامه داد: صحنه دوم مربوط به اتفاقی بود كه بین فیلیپ آلوز و بازیكن شاهین در محوطه جریمه استقلال رخ داد. در این صحنه بازیكن شاهین بوشهر مرتكب بی‌احتیاطی شد و بازیكن استقلال مرتكب كوچك‌ترین خطایی نشد و ادامه بازی بهترین تصمیمی بود كه گرفته شد.
نصیرزاده افزود: سومین صحنه شاهكار سعید بخشی‌زاده بود. فرهاد مجیدی هرچند در ابتدا در بیرون محوطه جریمه پیراهنش توسط آل‌نعمه كشیده شد ولی این صحنه به اصطلاح یك خطای كش‌دار بود و در این صحنه‌ها لحظه آخر محاسبه می‌شود و این خطا كاملا در درون محوطه به انجام رسید و اعلام پنالتی صددرصد درست و بدون اشكال بود.
وی در انتها گفت: من به عنوان یك كارشناس آنچه را كه دیدم و با لحاظ رعایت عدالت و حقیقت گفتم و به برخی از اظهارنظرهای غیرمسئولانه افراد در هر جایگاهی كه باشند كاری ندارم. سعید بخشی‌زاده در این مسابقه حتی كوچك‌ترین اشتباهی را نداشت و به لحاظ امتیاز داوری باید بالاترین نمره داوری به او اختصاص یابد

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال در مسابقه با تیم شاهین بوشهر، علی‌رغم ایجاد جو متشنج از سوی حریف و اعتراضات مكرر كادرفنی آن تیم، هرگز اصول جوانمردانه و اخلاق ورزشی را فراموش نكرد و حتی برای لحظه‌ای بازیكنان تمركز خود را به لحاظ اخلاقی برعكس برخی از تیم‌ها، مربیان و بازیكنان از دست نداند.

بازیكنان استقلال در این مسابقه حتی یك كارت زرد هم دریافت نكردند تا در بازی آتی خود در هفته شانزدهم بدون محروم به مصاف ملوان انزلی برود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم استقلال پس از پیروزی در هفته پانزدهم، اولین جلسه تمرین خو را امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در روزشگاه صنایع دفاع آغاز كرد.

شایان ذكر است تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب جام حذفی در تهران به مصاف شاهین بوشهر می‌رود



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری جنجالی و پربرخورد از سد شاهین بوشهر گذشت با این حال همچنان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد.

این دیدار که برای تماشای آن کمتر از 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی بودند با برتری 2 بریک آبی پوشان به اتمام رسید اما این تیم با وجود برتری مقابل سپیدپوشان بوشهری نتوانست به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.

چهره ویژه این بازی سعید بخشی زاده بود که با اعلام دو ضربه پنالتی به سود تیم استقلال در نیمه اول این فرصت را به شاگردان مظلومی داد تا در دقایق 36 و 41 توسط فرزاد آشوبی از روی نقطه پنالتی به گل برسند.

استقلالی‌ها نیمه اول را با برتری 2 برصفر و در میان اعتراض گسترده بوشهری‌ها به داوری به رختکن رفتند تا در نیمه دوم با هدف حفظ این پیروزی و یا افزایش تعداد گل‌های زده خود وارد زمین شوند اما بازی تهاجمی و جذاب شاگردان حمید استیلی آنها را غافلگیر کرد و آبی پوشان در نیمه دوم چهره یک تیم تدافعی را داشتند که بیشتر حملات تیم بوشهری را خنثی می کرد.

حاصل بازی تهاجمی تیم بوشهری در نیمه دوم که صاحب بیش از هشت شانس گلزنی شد، یک گل بود که در دقیقه 64 توسط ایمان حیدری به ثمر رسید.

شاهین در عین شایستگی از دستیابی به امتیاز در دیدار با استقلال بازماند تا بازیکنان این تیم با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

جدول رده بندی لیگ برتر به شرح زیر است:
1- ذوب آهن اصفهان 28 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- پرسپولیس 27 امتیاز - تفاضل گل 7+
3- استقلال 27 امتیاز - تفاضل گل 6+
4- مس کرمان 26 امتیاز
5- سپاهان اصفهان 23 امتیاز (2 بازی کمتر)
-------------------------------------------------------
15- شاهین بوشهر 14 امتیاز - تفاضل گل 3-
16- استیل آذین تهران 14 امتیاز - تفاضل گل 13-
17- شهرداری تبریز 13 امتیاز - تفاضل گل 9-
18- پیکان قزوین 13 امتیاز - تفاضل گل 13-

هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای آتی با برگزاری یک دیدار طبق برنامه زیر پیگیری می شود:
یکشنبه - 30/8/89
* فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز

قرار بود در این هفته یک بازی هم بین تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان برگزار شود که به دلیل حضور سه بازیکن تیم سپاهان در تیم امید این بازی لغو و برگزاری آن به زمانی دیگر موکول شد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تهران - تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب با پیروزی برابر شاهین بوشهر به مكان دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران صعود كرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه از هفته پانزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال تهران با نتیجه ‪ ۲‬بر یك از سد حریف خود گذشت و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس تهران در مكان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

گل‌های این بازی را فرزاد آشوبی در دقایق ‪ ۳۶‬و ‪ ۴۱‬با ضربات پنالتی برای استقلال تهران و ایمان حیدری در دقیقه ‪ ۶۴‬برای تیم شاهین بوشهر به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای عصر امروز، تیم راه آهن شهرری با یك گل مغلوب نفت تهران شد، پیكان قزوین با همین نتیجه بر سایپا البرز غلبه كرد و بازی تیم‌های شهرداری تبریز و پاس همدان با نتیجه تساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬خاتمه یافت.

هفته پانزدهم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز شد كه در مهم‌ترین بازی، تیم پرسپولیس تهران با یك گل مقابل مس كرمان تن به شكست داد تا بهترین بخت را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی از دست دهد.

همچنین دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی با استیل آذین و تراكتورسازی تبریز با صبای قم با نتایج مشابه بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان نیز روز سی ام آبان ماه برگزار خواهد شد.

این بازی به دلیل حضور تیم ذوب آهن اصفهان در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ‪ ۹‬روز تاخیر برگزار می‌شود.

همچنین دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان به دلیل حضور سه بازیكن تیم سپاهان در تیم امید ایران، به زمان دیگری موكول شد.

جدول رده بندی:
‪ -۱‬ذوب آهن اصفهان ‪ ۱۴‬بازی ‪ ۲۸‬امتیاز
‪ -۲‬استقلال تهران ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۷‬امتیاز (تفاضل گل مثبت ‪(۱۰‬ ‪ -۳‬پرسپولیس تهران ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۷‬امتیاز (تفاضل گل مثبت ‪(۷‬ ‪ -۴‬مس كرمان ‪ ۱۵‬بازی ‪ ۲۶‬امتیاز
‪ -۵‬سپاهان اصفهان ‪ ۱۳‬بازی ‪ ۲۳‬امتیاز
‪ -۶‬صنعت نفت آبادان ‪ ۱۴‬بازی ‪ ۲۲‬امتیاز
همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، استیل آذین، شهرداری تبریز و پیكان قزوین به ترتیب در رده‌های پانزدهم تا هجدهم جدول رده بندی قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب فنی لیگ , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 949
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ه گزارش خبرگزاری فارس، در جریان بازی استقلال و شاهین یكی از هواداران استقلال از حال رفت. این هوادار توسط سه لیدر استقلال و یك مامور نیروی انتظامی به سمت نیروهای امداد مستقر در ورزشگاه هدایت شد.

* بازیكنان تیم شاهین بوشهر قبل از شروع نیمه دوم درحالی كه با تاخیر در محل زمین حاضر شدند به سمت سعید بخشی زاده داور بازی رفتند و با او دست دادند. این حركت یا نشان از اعتراض آنها به داور داشت یا فراموشی اتفاقات نیمه اول.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید حسینی كنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر به دلیل گرفته شدن دو پنالتی علیه تیمش در جریان بازی با استقلال به شدت به داوری معترض شد.
شدت اعتراض او به حدی بود كه از جایگاه پایین آمد و به شهبازی نماینده سازمان لیگ بابت این نوع قضاوت انتقاد كرد. اطرافیان كنار زمین نیز قادر به كنترل كنگانی نبودند. شاهینی ها معتقد بودند داور علاوه بر دو پنالتی مذكور، در یك صحنه و در محوطه جریمه استقلال به سود آنها اعلام خطا نكرده است.

* اعلام پنالتی اول استقلال و عدم اعلام خطا روی بازیكن شاهین باعث اعتراض شدید استیلی شد و این مربی به داور چهارم به شدت معترض شد به طوری كه سعید بخشی زاده داور وسط مجبور شد به وی تذكر دهد.

* حمید استیلی هر بار با اعلام پنالتی علیه تیمش با دستانش به سر خود می زد.

* هواداران استقلال با تغییر جو بازی علیه سرمربی شاهین شعارهایی دادند.

* پس از به صدا درآمدن سوت پایین بازی درحالی كه محمود فكری و حسین تراب پور دو مربی استقلال قصد رفتن به رختكن را رفتند با صحبت یكی از افراد كنار زمین از كوره در رفتند و با این فرد درگیر شدند. این موضوع با وساطت بازیكنان استقلال پایان یافت.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 2 بر یك آبی‌پوشان به پایان رسید.
در حالی كه بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود و دو تیم حملات نه چندان خطرناكی را روی دروازه هم ایجاد كرده بودند، در دقیقه 35 با خطای مسعود نظرزاده روی روانخواه،‌ استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را فرزاد آشوبی به گل تبدیل كرد.

در شرایطی كه بازیكنان شاهین قصد جبران نتیجه را داشتند بار دیگر استقلال با خطای احمد آل نعمه روی مجیدی صاخب ضربه پنالتی شد تا این بار هم بخشی زاده داور وسط اعلام ضربه پنالتی كند. این ضریه را فرزاد آشوبی در دقیقه 40 به گل تبدیل كرد.

بازی در نیمه دوم به دلیل اتفاقات رخ داده در 45 دقیقه ابتدایی با بازی هجومی شاهین آغاز شد. بازیكنان این تیم بعد از هدر رفتن چند موقعیت در دقیقه 63 توسط ایمان حیدری به گل رسیدند. این تیم در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد تا 2 بر یك بازنده شود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی در دقایق پایانی نیمه اول علی مرزبان یكی از مربیان شاهین را به دلیل اعتراض اخراج كرد. این داور به لك چیرا از شاهین كارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 27 امتیازی و در رده سوم جدول جای گرفت. این تیم با پرسپولیس هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل كمتر در رده سوم ایستاد. شاهین نیز به این شكست 14 امتیازی باقی ماند.

بازیكنان استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران زاده، لوییز، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، دسوزا( 84- بیژن كوشكی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه( 71- كیانوش رحمتی)، فرهاد مجیدی(46- اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدالله كرمی، احمد آل نعمه(46- ایمان حیدری)، محسن ایران نژاد، لك چیرا، ستار زارع، مهدی نوری(46- محسن حمیدی)، مسعود نظرزاده، پتروویچ(82- منصور تنهایی)، امجد شكوه مقام، عباس پورخسروانی
سرمربی: حمید استیلی



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()