نوشته شده توسط : alireza

مهاجم تیم استقلال به دلیل مصدومیت شرایط حضور در تمرینات را ندارد به همین دلیل وی در صورت عدم محرومیت نیز نمی توانست آبی ها را در هفته اول مسابقات نیم فصل دوم همراهی كند. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ وحید طالبلو دروازه بان تیم استقلال كه قرار است در مقابل شهرداری تبریز آبی ها را همراهی كند به عنوان كاپیتان اول استقلال وارد زمین مسابقه می شود تا اعضای این تیم را در زمین مسابقه هدایت كند.

دروازه بان تیم استقلال كه قرار بود این تیم را ترك كند و به استیل آذین بپیوندد در حال حاضر قید ترك استقلال را زده است و قصد دارد تا پایان فصل در این تیم بماند. وحید طالبلو در بازی استقلال كاپیتان شماره یك آبی ها است./



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


كمیته فرهنگی باشگاه استقلال اعلام كرد: مراسم سوگواری خامس آل عبا حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به مدت 10 شب از تاریخ دوشنبه 15/9/89 راس ساعت 20 و 30 دقیقه با مراسم زیارت عاشورا و نوحه سرایی مداحان اهل بیت در محل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال برگزار می‌گردد.
آدرس: سعادت آباد-خیابان علامه‌جنوبی- خیابان 38غربی-پلاك7- باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: مراسم , عزاداری , استقلال , حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ایلنا: با حضور محمد خاكپور در استیل‌آذین، تبادل بازیكن بین دو باشگاه استقلال و استیل‌آذین منتفی شد.
صادق درودگر، سرپرست تیم استیل‌آذین درباره انتقال نشاط‌جو و زیندپور به استقلال به ایلنا می‌گوید:« پیش از این طبق توافقنامه‌ای كه با باشگاه استقلال منعقد كرده بودیم، قرار بود طالب‌لو به تیم ما بیاید و نشاط‌جو به استقلال برود. اما محمد خاكپور، سرمربی تیممان اعلام كرد به نشاط‌جو و زیندپور نیاز دارد. در این شرایط حضور بازیكنان ما و تبادل بازیكن بین باشگاه استیل‌آذین و استقلال همچنین حضور طالب‌لو نیز در تیم ما منتفی شد.»
قرار است كه استیل‌آذین امروز دروازه‌بان جدید تیمش را معرفی كند. درودگر در این‌باره توضیح می‌دهد:« به دنبال جذب یك گلر هستیم و امروز این دروازه‌بان جدید را به خدمت می‌گیریم.»
مهلت نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال راس ساعت 12 امشب (دوشنبه شب) به پایان می‌رسد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیرعامل و سرمربی استقلال برای اینکه تیمشان از نیمکت نشینی طالب لو و اعتراض های پیاپی او بیشتر از این متضرر نشود با رفتن طالب لو از استقلال موافقت کردند اما این خود وحید بود که راضی به جدایی نشد.


گل- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و البته بازارگرمی هایی که باعث شد وحید طالب لو بار دیگر نام خود را در دل هواداران استقلال ثبت کند این دروازه بان 28 ساله آبی پوش ماند تا همچنان از دروازه استقلال محافظت کند.
داستان ماندن طالب لو در استقلال و نرفتن او به استیل آذین در نوع خود هم می تواند جالب باشد و هم اینکه هواداران استقلال را از اصل داستان آگاه کند. برخلاف اخباری که مبنی بر مخالفت باشگاه استقلال با جدایی طالب لو شنیده می شد گفته می شود هم مظلومی و هم فتح الله زاده با جدایی طالب لو موافق بودند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال برای اینکه تیمشان از نیمکت نشینی طالب لو و اعتراض های پیاپی او بیشتر از این متضرر نشود با رفتن طالب لو از استقلال موافقت کردند اما این خود وحید بود که راضی به جدایی نشد. البته خبر ماندن طالب لو طور دیگری منتشر شد، اخبار حکایت از ان داشت که فتح الله زاده و مظلومی مخالفت سفت و سخت جدایی طالب لو بودند اما اصل ماجرا درست خلاف خبرهایی بود که به سود طالب لو منتشر می شد.
همه از جدایی طالب لو در باشگاه استقلال راضی بودند الا خود وحید تا او به دوران حضورش در استقلال ادامه دهد. دورانی که حالا با وقوع این اتفاق دوران جدیدی برای طالب لو خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

بهتاش فریبا در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: پس از برد خوبی که مقابل پاس کسب کردیم شرایط تیم خوب است و بچه‌ها از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارند تا خود را آماده بازی با شهرداری کنیم.
فریبا در ادامه گفت: هر چند هوا آلوده است و احتمال لغو بازی ما مقابل شهرداری وجود دارد اما با این حال امیدواریم هوا تا روز جمعه خوب شود تا این بازی لغو نشود چرا که ما در بهترین شرایط هستیم و لغو این دیدار به ضرر ما تمام می‌شود.
وی در خصوص پیوستن هوار ملامحمد به استقلال گفت: هوار با پیوستنش به استقلال نیاز به زمان دارد تا با دیگر بچه‌های تیم هماهنگ شود ولی از آنجا که این بازیکن تجربه بازی در ایران را دارد این تجربه به او خیلی کمک خواهد کرد تا زودتر از حد تصور برای استقلال به میدان برود و به تیم کمک زیادی داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
  برترین تیم‌های یك دهه قاره آسیا معرفی شدند
سپاهان بهترین تیم ایرانی؛ استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های 13 و 31

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال، ذوب‌‌آهن و پرسپولیس در رده‌بندی بهترین‌های قاره آسیا به ترتیب هشتم، سیزدهم، بیست‌وهفتم و سی‌ویكم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان، تیم سپاهان اصفهان با كسب 660.5 امتیاز توانست در رده هشتم بهترین‌‌های یك دهه اخیر قاره كهن جای گیرد.
در این فهرست استقلال، قهرمان دو دوره جام باشگاه‌های قاره، با كسب 593 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.

ذوب‌آهن اصفهان كه هفته قبل عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در بازی نهایی این جام در توكیو مقابل سئونگ‌نام كره‌جنوبی از دست داد، با 507 امتیاز در رتبه 27 جای گرفت و پرسپولیس با 492.5 امتیاز صاحب رده سی‌ویكم شد.

دراین فهرست سایپا توانست با 346 امتیاز همراه با بیكامیكس ویتنام در پله 69 جای گیرد.
مقاومت شهید سپاسی شیراز نیز با 339 امتیاز در رده 73 قرار گرفت.

در این میان تیم پاس تهران كه اكنون اثری از آن به خاطر انتقال امتیاز آن به همدان باقی نمانده، با 310.5 امتیاز در رده 92 بهترین‌‌ها جای گرفت.

صبا كه در بدو پیدایش و ظهور خود با نام صباباتری فعالیت می‌كرد و اكنون با انتقال امتیاز به صبای قم تغییر نام داده، همراه با العربی قطر با 302.5 امتیاز و در جایگاه 97 حاضر شد.

همچنین ابومسلم مشهد با 288 امتیاز در رده 110، استقلال اهواز با 282.5 امتیاز در رده 112، ملوان انزلی با 239 امتیاز در رده 151، برق شیراز با 227.5 امتیاز در پله 156، پیكان قزوین با 198.5 امتیاز در رده 187، مس كرمان با 181 امتیاز در رده 205، راه آهن با 162 امتیاز در رده 221 و در بین 250 تیم اول قاره در یك دهه اخیر جای گرفتند.

در این گزینش عنوان بهترین تیم آسیا از سال 2001 تاكنون به الهلال عربستان با 797 امتیاز رسید.
پس از آن پاختاكور تاشكند از ازبكستان با 787.5 امتیاز و الاتحاد جده از عربستان با 765.5 امتیاز،‌ دوم و سوم شدند.

فهرست 20 تیم برتر آسیا در یك دهه اخیر به این شرح است:
1-الهلال عربستان - 797امتیاز

2-پاختاكور ازبكستان 787 امتیاز

3-الاتحاد عربستان 765 امتیاز

4-گامبا اوزاكا ژاپن 706 امتیاز

5-كاشیما‌آنتلرز ژاپن 699 امتیاز

6-سئونگ‌نام كره‌جنوبی 691 امتیاز

7-سوون كره‌جنوبی 661 امتیاز

8-سپاهان ایران 660 امتیاز

9-العین امارات 636 امتیاز

10-السد قطر 624 امتیاز

11-الكویت كویت 613 امتیاز

12-الكرامه سوریه 602 امتیاز

13-استقلال ایران 593 امتیاز

14-القادسیه كویت 585 امتیاز

15-الشباب عربستان 582 امتیاز

16-الفیصلی اردن 580 امتیاز

17-دالیان شیده چین 577 امتیاز

18-شاندونگ چین 576 امتیاز

19-اوراوا ژاپن 575 امتیاز

20-چونبوك كره‌‌جنوبی 568 امتیاز
 

 


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


مدیرکلوب:دیروز هیچ چیز مانع پیروزی استقلال نشد حتی هوای آلوده ی تهران. رویش سه گل آبی در هوای آلوده حاصل كار تیم استقلال بود.استقلال دیروز در آزادی میزبان پاس همدان بود.پاس تا قبل از دیدار با استقلال از 16 بازی گذشته ی خود صاحب 4 برد و6 تساوی و 6 باخت شده بود. و دیروز هفتمین شكست را از تیم استقلال پذیرا شد . تا با این نتیجه سردار ملاحی و اصغر مدیر روستا از سمت های خود كناره گیری كنند. . پاسی كه با آمدن مدیر روستا بهتر نتیجه گرفته بود.این تیم توانسته بود مس , پیكان , وتراكتور سازی را ببرد. وبا پرسپولیس وفولاد شهرداری تبریز ملوان ,نفت وسایپا مساوی كند .كه در نوع خود نتایج قابل قبولی بود.اما اینبار حریفش استقلال بود. استقلالی كه به زعم سرمربی اش باید بازی های خانگی را ببرد وخارج از خانه حداقل مساوی بگیرد تا قهرمانی را از دست ندهد.
استقلال پس از مصدومیت محمد محمدی در بازی با ملوان دیروز وحید طالب لو را درون دروازه داشت. طالبلویی كه این روزها حرف و حدیث رفتن یا ماندنش در استقلال نقل محافل ورزشی است. طالبلویی كه روزی دروازبان شماره یك تیم ملی بود ولی مدتهاست كه نا مطمئن نشان میدهد.وگاها اشتباهات بزرگی از او درون دروازه دیده میشود . اما با این حال هواداران هنوز هم به او اعتقاد دارند و از او حمایت میكنند. ورفتنش را برای خود او وتیم اشتباهی مرگبار میدانند.آرایش خط دفاعی استقلال در غیاب حنیف عمران زاده ی سه كارته به این ترتیب بود كه پژمان منتظری و امیر حسین صادقی در قلب دفاع,مهدی امیر آبادی در سمت راست و جواد شیر زاد در سمت چپ خط دفاعی انجام وظیفه میكردند. كه البته اشتباهات فاحشی داشتند. بیش از حد به بازیكنان حریف اجازه ی پیشروی میدهند.درخط هافبك كیا رحمتی هافبك دفاعی و مجتبی جباری و ایمان مبعلی و اسماعیل شریفات قرار داشتند.ودر خط حمله فرهاد مجیدی و آرش برهانی به بازی گرفته شده بودند.استقلال بازی را منطقی و با فكر شروع كرد و خیلی زود بر بازی سوار شد . در دقیقه ی 35 بازی روی نفوذ امیر آبادی با یك پاس دقیق و عالی شریفات در 18 قدم پاس صاحب توپ شد وبهترین استفاده را از این توپ برد وبا یك ضربه ی فنی وزیبا توپ را روانه ی دروازه ی اسلامیان كرد .كه توپ پس از برخورد با تیر عمودی دروازه به درون دروازه رفت واستقلال یك بر صفر جلو افتاد.وخوشحالی را به نیمكت استقلال وهوادارانش هدیه داد. اما این خوشحالی دو دقیقه بیشتر طول نكشید وپاس در دقیقه ی 37 بازی روی اشتباه خط دفاعی استقلال با ضربه ی حمید كاظمی به گل تساوی دست پیدا كرد. اما این پایان كار نبود .پس از گل تساوی برای دقایقی چیزی كه بیشتر از هر چیز دیگر نمود داشت پاسهای اشتباهی بود كه از سوی بازیكنان هر دو تیم رد و بدل میشد. .اما كم كم استقلالی ها خود را جمع و جور كردند و در دقیقه ی 47 بازی ( وقت تلف شده ی نیمه ی اول ) روی پاس خوب جباری آرش برهانی صاحب توپ شد و بر خلاف بازی های دیگر با دور زدن مدافع مستقیم خود توپ را وارد دروازه ی پاس كرد تا فریاد های آرش آقای گل قلب ورزشگاه آزادی را بلرزاندو استقلال نیمه ی اول را با برد به رختكن برود.
نیمه ی دوم هر دوتیم بازی پایاپایی انجام دادند.واستقلال صاحب چند موقعیت شد كه با عجله و بی دقتی بازیكنان هدر رفتند. در چند صحنه داور ی بازی عملكرد ضعیفی داشت و خطا روی بازیكنان استقلال را نمیگرفت . همین باعث شده بود كه بازیكنان پاس خشن بازی كنند.حتی خطای محرز روی فرهاد را هم نادیده گرفت كه باعث عصبانیت فرهاد شده بود. بالاخره در دقیقه ی 82 استقلال صاحب یك ضربه ی آزاد شد كه مبعلی در زدن این این ضربات تخصص دارد. اصلا انگار نقطه ی فرود توپ را كاملا از قبل محاسبه میكند. ایمان ضربه ی فنی و زیبایی را ارسال كرد و آرش برهانی با ضربه ی سر توپ را دور از دستان اسلامیان وارد دروازه كرد.تا خوشحالی بیش از حدی را به هواداران ونیمكت تیم هدیه كند .هواداران بیشتر از به ثمر رسیدن گل سوم از گلزنی آرش برهانی خوشحال بودند. چرا كه شاید آرش بتواند با این گلها خود را از زیر فشار منتقدان خارج كند.7 دقیقه بعد از گل سوم استقلال بازیكن تعویضی پاس شاه علیدوست با استفاده از آشفتگی خط دفاع استقلال با یك بغل پای فنی گل دوم پاس را به ثمر رساند تا درنهایت بازی با نتیجه ی 3 بر 2 به نفع آبی پوشان پایان برسد.
چند نكته ی قابل توجه در این بازی : 1. حضور موثر مجتبی جباری در خط هافبك تیم باعث روان تر شدن حركت تیمی استقلال شده بود.بودن جباری در زمین یعنی تپش قلب تیم استقلال .امیدواریم جباری همیشه سرحال وسالم باشد .چون در این صورت بیشتر دغدغه های مظلومی پایان خواهد پذیرفت.
2. حضور فرهاد در خط حمله ی استقلال باعث میشود كه خط حمله نفس بكشد ...حركت كند و گل بزند.وخلاصه همه كار بكند.و مدام دفاع حریف را آزار دهد.واین یعنی زنگ خطر برای مسئولان استقلال.
جباری متاسفانه از شانس بد خودش یا بخت بد مظلومی تقریبا هر دو بازی یكبار مصدوم است.و نمیتوان روی جباری حساب طولانی مدت باز كرد.مورد بعدی در مورد كاپیتان تیم فرهاد است كه دیر یا زود استقلال او را هم از دست میدهد.همه میدانیم كه سالهای آخر بازی فرهاد است .فرهاد تا چند سال دیگر میتواند برای استقلال این چنین بازی كند و دیر یا زود خداحافظی میكند.مسئولان باید به طور جدی به فكر یك جایگزین مطمئن برای فرهاد و جباری باشند.
3.استقلال بازدن 28 گل دارای بهترین خط حمله ی لیگ و با دریافت 20 گل دارای یكی از سیستم های دفاعی ضعیف است .واین یعنی مظلومی باید یك تعادل بین خط حمله ودفاع ایجاد كند چرا كه فشردگی وحساسیت بازی ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد بود وممكن است سرنوشت قهرمانی به یك یا دو بازی گره بخورد و اشتباهاتی این چنین مرگبار خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: نیم فصل , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال بابت برد تیمش برابر پاس‌همدان راضی به نظر می‌رسید. فتح‌ا...زاده از اینكه تیمش با این همه مصدوم باز هم پیروز می‌شود، خدا را شكر می‌كرد.
باز هم موقتا به صدر رفتید!
به هر حال استقلال این روزها در حال تمرین كردن صدر جدول است و قطعا این تمرینات در روزهای آینده به سرانجامی خواهد رسید كه ما و هواداران انتظارش را داریم.
از بازی استقلال راضی بودید؟
بازیكنان ما باانگیزه كار كردند. به هر حال ما استقلال هستیم و خوشبختانه بازیكنان ما هم این را فهمیده‌اند. این بردها حاصل تلاش كادر فنی و بچه‌های تیم است.
از قضاوت جهانبازی رضایت داشتید؟
در این باره كارشناسان باید اظهارنظر كنند، اما در همین مسابقه یكی، دو بار روی مجیدی خطاهایی صورت گرفت كه به نظر مشكوك بود، اما داور مسابقه نسبت به آنها بی‌تفاوت بود. البته همان‌طور كه گفتم بیشتر كارشناسان در این باره اظهار نظر می‌كنند.
قبول دارید كه استقلال همچنان زیبا بازی نمی‌كند؟
این به خاطر شرایط بد مصدومیت‌های بازیكنانمان است. ما با هفت، هشت بازیكن مصدوم كارمان را ادامه می‌دهیم و همین كه بازیكنانمان غیرت می‌كنند و در این شرایط دل هواداران را شاد نگه می‌دارند، جای شكرش باقی است.
به ورزشگاه نرفتید؟
خیر! كاری پیش آمد و برنامه‌ام را تغییر داد. قصدم این بود كه به آزادی بروم.
پورحیدری چه شد، بالاخره می‌رود یا نه؟
ایشان تا این لحظه كه با شما حرف می‌زنم هنوز با من چنین مساله‌ای را در میان نگذاشته است.
اما خبر داریم كه او در تمرینات تیم همیاری اراك هم حاضر شده است.
به هر حال شاید اعضای این تیم از دوستان و رفقای ایشان هستند و منصورخان هم برای دیدار با آنها به این مكان رفته است. آقای پورحیدری پس‌فردا برای لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی می‌شود و در تمرینات و مسابقات استقلال حضور مستمر دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

علی فتح اله زاده

مقابل استقلال جبهه دیگری باز كرده‌‌اند.


پس از اینكه كوشش‌های میدانی به دلخواه استقلال تمام شد و این تیم ولو به طور موقت صدرنشین شد،‌بازی دیگری را آغاز كردند. بازی‌ای كه استقلال در آن بی‌تجربه است و تبحری ندارد. بازی‌ای كه استقلال وارد شدن در آن و مقابله به مثل را دور از شان خود می‌داند و همچنان راه خود را كه صراط مستقیم و رفتار منصفانه و بازی جوانمردانه است ادامه می‌دهد. استقلال برخلاف باور این گروه از رقبا و مدعیان، دوران برزخی آغاز فصل را پشت سر گذارد و با تیمی كه از نو ساخته بود یكی-یكی بازی‌ها را برد و تبدیل به تیمی شد كه اینك شده است: یكی از سه تیم مدعی قهرمانی كه در جام حذفی هم بخت اول است و در لیگ آسیا، توجه مدیران اجرایی AFC را به خود جلب كرده. استقلال در حال اوج‌گیری است و همین بلندپروازی منشا و منبع تفرقه‌اندازی و حركات نفاق‌آمیز شده است. اتحاد و انسجام كم‌نظیر استقلال انگار كه خوش‌آیند عده‌ای كه باید بی‌طرف باشند نیست از همین روی هر روز به یك بهانه، داستانی را علم می‌كنند. هدف روشن است، می‌خواهند تمركز كادرفنی و هماهنگی تیم استقلال را بهم زده حواس ما را از جاده صدرنشینی و قهرمانی پرت كنند. كسب بردهای پی در پی از جمله كسب این چهار پیروزی پشت سر هم آخری آقایان را عصبی كرده به داستان سرایی وا داشته است. هر روز یك ماجرا و هر روز یك حكایت. استقلال نباید فرصت سر خاراندن پیدا كند. دیروز از مازاد بودن فلان مرد تكنیكی امان قصه‌ها علم كردند،‌امروز نوبت به ماجرای دیگری است. كسی در این میان به سخنان واضح،‌روشن و شفاف دست‌اندركاران از جمله پرویز مظلومی توجه نمی‌كند. آقایان دوست‌نما،‌دنبال مقصود و منظور خود هستند. آب را باید گل آلود كرد، تا شاه ماهی گنده‌تری صید شود. غافل از آنكه چاه‌كن همیشه ته چاه است. هیچ یك از خیالات خوش خیالان بد باور جامه عمل نخواهد پوشید. استقلال بیدی نیست كه با این بادها سرنگون شود. استقلال تناور و ریشه‌دارتر از این حرفیهاست كه با چند حرف سعایت‌آمیز با چند بازی كودكانه دچار مساله شود. این كوشش‌های نافرجام فقط باعث زحمت كوشندگان می‌شود و هیچ دردسری را متوجه استقلال نمی‌كند. به شهادت بازی‌های اخیر استقلال و به گواهی آنچه كه همگان دیده‌اند استقلال از درون دروازه تا پیشانی خط حمله خود، نفرات شاخص دارد كه هر كدام به خوبی جای دیگری را پر می‌كنند، اما راز استقلال فقط این سرمایه انسانی نیست. آنچه تیم را متمایز كرده و در صدر نشانده است،‌ همزبانی و از آن مهم‌تر همدلی و یكپارچگی تمام نفرات است. استقلال همانطور كه بازی به بازی بهتر و زیباتر بازی می‌كند، بازی به بازی هم متحدتر و منسجم‌تر می‌شود. رابطه بازیكنان استقلال در تمام پست‌ها رقیبانه نیست بلكه رفیقانه است. در استقلال ما 20 و چند برادر داریم كه غمخوار یكدیگرند و همگی برای تیم خود تلاش می‌كنند. در استقلال شعار «همه برای یكی،‌یكی برای همه» جا افتاده و به یك اصل بدل شده. در استقلال یگانگی هر روز قوام بیشتری می‌یابد و تیم بودن هر روز استحكام بیشتری پیدا می‌كند. از گفته خواجه شیراز استفاده می‌‌كنم و این كوشش‌های بی‌سرانجام را چنین توصیف می‌كنم: عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری. و البته كه ما برای رفع زحمت‌های به ظاهر دردسر آفرین ولی در اصل بی تاثیر است كه گرد هم آمده‌ایم. خیال خیل هواداران راحت باشد كه در استقلال هیچ اتفاق ناخوشی رخ نخواهد افتاد و خیال مشتی ماجراجو نیز راحت كه این ریسمان و طناب پاره‌شدنی نیست، كه استقلال یك جمع جمیع است نه یك گروه پراكنده. روزی كه كمیته فنی استقلال تشكیل شد، با توجه به همین روزها بود تا هم تیم استقلال از هر گزندی مراقبت شود و هم مجال پرداختن به كارهای كلان مثل احداث كمپ استقلال ممكن و میسر ‌گردد. و امروز استقلال در هر دو زمینه به خوبی پیش می‌رود و در سه میدان (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ آسیا) آینده روشنی دارد. همانطور كه كارهای ساختمان كمپ استقلال نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده جلو می‌رود



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

میلاد زنیدپور هافبك تیم استیل آذین مورد نظر مسولان تیم استقلال قرار گرفته است و آبی ها اعلام كردند كه حضور این بازیكن در جمع آبی ها برای ادامه مسابقات در نیم فصل دوم قطعی شده است اما برای جذب قطعی این بازیكن به استقلال مشكلاتی وجود دارد كه مسولان استقلال درصدد رفع این مشكلات هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از یك مقام مسئول؛ استقلالی ها با ارسال فكس به باشگاه استیل آذین اعلام كرده اند كه تمایل دارند میلاد زنیدپور را برای نیم فصل دوم لیگ در اختیار بگیرند اما برای خرید این بازیكن به مبلغ معقول باشگاه استیل آذین پاسخ می دهند.

مسئولان استقلال در نظر دارند پیشنهاد استیل آذین را برای صدور رضایتنامه زنیدپور دریافت كرده و پس از آن با مسئولان وارد مذاكره شوند و بر سر مسئله مالی به توافق نهایی دست یابند تا این بازیكن هرچه سریعتر در تمرینات شركت كند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش خبرگزاری فارس، وحید طالب‌لو پیش از حضور در تمرین امروز استقلال با حضور در باشگاه با علی فتح الله زاده سپرست باشگاه جلسه‌ای در خصوص ماندن یا جدایی‌اش از استقلال برگزار كرد و در نهایت تصمیم به ماندن در جمع آبی پوشان گرفت.

طالب‌لو در گفت و گویی كوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان كرد: پس از جلسه‌ای كه با فتح الله زاده داشتم تصمیم گرفتم در استقلال بمانم. از تمام تیم‌هایی هم كه برای به خدمت گرفتن من اقدام كرده‌ بودند تشكر می‌كنم.
به گزارش فارس، باشگاه استیل آذین برای تقویت خط دروازه خود به طور رسمی از باشگاه استقلال درخواست به خدمت گرفتن وحید طالب‌لو را كرده بود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز از سری مسابقات جام حذفی کشور که 30 آبان در شهر تبریز برگزار شد، با 4 دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد که کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ هشتصد هزار تومان جریمه نقدی محکوم کرد.


همچنین در خصوص تخلف تماشاگران منتسب به تیم داماش گیلان در دیدار مقابل تیم پرسپولیس از سری مسابقات جام حذفی که 30 آبان در رشت برگزار شد، از سوی تماشاگران منتسب به تیم داماش گیلان تخلفاتی از قبیل شعارهای غیراخلاقی و خلاف شئونات علیه بازیکنان تیم پرسپولیس صورت گرفت، کمیته انضباطی تیم داماش گیلان را به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.


در دیدار بین تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر از سری مسابقات جام حذفی که 29 آبان در تهران برگزار شد هر دو تیم با 5 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که کمیته انضباطی هر دو تیم را به مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


به گزارش سرویس ورزشی برنا، كنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از سرپرست، مدیر رسانه ای ،مدیر بازاریابی و مدیر مسابقات باشگاه استقلال برای شركت در كارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا 2011 دعوت به عمل آورد.


از منصور پورحیدری ،محمد حیرانی ،علی نظری جویباری و علی اصغر حصیری امیری برای شركت در این كارگاه دعوت شد.


این كارگاه آموزشی در تاریخ 17 و 18 آذر 89 در كوالالامپور پایتخت مالزی برگزار خواهد شد.


مرور قوانین رسانه ای،بازاریابی و مسابقات 2010، موارد انضباطی و داوری ، مقررات و دستورالعمل‌های جدید مسابقات،ثبت نام تیم‌ها،كنترل دوپینگ ،لیگ‌ها و باشگاه های حرفه ای آسیا ،جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا و فوتبال آسیا ،معرفی باشگاه و كنترل تجهیزات، نشست WSG (گروه كارسنجی) از جمله برنامه های آموزشی این كارگاه است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: برچسب‌ها: دعوت ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر فقط میداودی و صادقی مصدومان استقلال هستند.

"امین نوروزی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره وضعیت مصدومان استقلال گفت: "میلاد میداودی" کماکان فیزیوتراپی می‌کند. وضعیت او بد نیست اما چهارشنبه در مورد وضعیت نهایی‌اش تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: دیگر مصدوم استقلال "امیرحسین صادقی" است که در جریان بازی با پاس دچار مصدومیت شد. فکر می‌کنم مشکل خاصی برایش پیش نیامده باشد زیرا توانست 2 نیمه بازی کند. با این حال از بعد از انجام MRI وضعیتش مشخص خواهد شد.

نوروزی درباره محمد محمدی نیز اظهارداشت: شرایط محمدی خوب است و مصدومیتش برطرف شده است.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست باشگاه استقلال تهران از پرویز مظلومی به خاطر اظهاراتش در پایان دیدار این تیم برابر پاس همدان گلایه کرد و گفت: مظلومی با طرح این مسائل برای تیم استقلال حاشیه درست می‌کند و بارها به ایشان گفته ام که از زدن چنین حرف‌هایی خودداری کند.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال تهران با پاس همدان گفت: تیم ما در این بازی به نسبت قبل بهتر عمل کرد. تیم به انسجام و هماهنگی لازم رسیده و من از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستم. بالاخره وقتی استقلال به تیم خوب و جوانی چون پاس سه گل می‌زند، من نمی توانم از بازی تیم راضی نباشم.

از اهداف تعیین شده خود جلوتر هستیم
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:هدف اصلی ما این بود که در نیم فصل اول یکی از رتبه‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار داشته باشیم و در نیم فصل دوم به صدر جدول صعود کنیم. امروز صدرنشین لیگ هستیم و این شانس را داریم که نیم فصل اول را با ایستادن بر سکوی دوم به اتمام برسانیم. با این شرایط از برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم، جلوتریم و این نتیجه‌ای امیدوارکننده است.

عملکرد فنی تیم در نیم فصل اول راضی کننده بود
"آیا تیم استقلال به لحاظ فنی در نیم فصل اول خواسته‌های شما را برآورده کرده است؟"، فتح الله‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: تیم ما در ابتدای فصل جاری 14 بازیکن خود را از دست داد و جای خالی آنها را با نفرات جدید پر کردیم. هماهنگی بازیکنان در این وضعیت آسان نیست و نیاز به زمان دارد. در مجموع از عملکرد فنی تیم نیز راضی هستم و این امید را دارم که در نیم فصل تیمی منسجمتر را روانه مسابقات کنیم.

طالب لو در جریان نیم فصل درخواست رضایتنامه کرد
شایعه جدایی وحید طالب لو از تیم استقلال سوژه پرسش دیگر خبرنگار مهر از فتح الله‌زاده بود که وی در واکنش به این موضوع گفت: در جریان نیم فصل اول لیگ برتر وحید طالب لو با من ملاقاتی داشت. او در این جلسه از اینکه نیمکت نشین بود، ابراز ناراحتی کرد و خواهان رضایتنامه‌اش شد. طالب لو به من گفت: "اگر شما اجازه می دهید به تیم دیگری بروم و می خواهم فرصت بازی داشته باشم".

به طالب لو قول مردانه دادم که اگر رضایتنامه خواست به او بدهم
وی در این خصوص افزود: من در آن جلسه به وحید گفتم تا نیم فصل بماند و تلاش کند. به وحید گفتم، فوتبال همین است، روزی تو بازی می کنی و روزی هم محمدی. به او تاکید کردم بماند و حقش را در زمین بگیرد. در عین حال به طالب‌لو قول مردانه دادم اگر تا نیم فصل شرایط در تیم استقلال آنطور که باید باشد، نشد، به او رضایتنامه خواهم داد تا به هر تیمی خواست برود. البته وحید این نکته را هم گوشزد کردم که با جدایی از استقلال ضرر خواهد کرد اما به اول قول دادم اگر اصرار برجدایی دارد، مانعش نشوم.

طالب‌لو تا هر زمانی که خواست می تواند در استقلال بماند
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وحید طالب‌لو دروازه بان خوبی است و من هم مانند هر استقلالی دیگر دوست دارم او همچنان در استقلال بماند. وحید تا هر وقتی که بخواهد می تواند در استقلال بماند و کسی نمی تواند او را وادار به جدایی کند، مگر اینکه خودش میل به جدایی داشته باشد. آخر کدام آدم عاقلی اجازه می دهد که دروازه بانی چون طالب‌لو را به راحتی از تیمش برود.

حجازی؛ رئیس کمیته فنی و پورحیدری؛ سرپرست تیم استقلال می مانند
وی در ادامه خبر مذاکره مسئولان باشگاه استیل آذین با مدیران استقلال برای انتقال طالب لو به این تیم را تایید کرد و در خصوص شایعه حضور ناصر حجازی روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست گفت: این شایعه‌ای بیش نیست! آقای پورحیدری همچنان به عنوان مدیرفنی و سرپرست تیم را همراهی می کند و آقای حجازی نیز رئیس کمیته فنی باشگاه خواهد بود.

واکنش فتح الله‌زاده به اظهارات مظلومی
فتح الله‌زاده در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی در پایان دیدار استقلال - پاس همدان که از تلاش برخی‌ها برای نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال پرده برداشته بود، گفت: این صحبت‌هایی که آقای مظلومی کرده است، خوب نیست. نمی دانم چرا چنین مسائلی را عنوان کرده است. من بارها به آقای مظلومی گفته ام که چنین مسائلی را مطرح نکند چرا که برای استقلال حاشیه درست می کند. آنچه مسلم است، همه دوست دارند، در تیم استقلال حضور داشته و به نحوی در این باشگاه فعالیت کنند و این اتفاق جدید و تازه‌ای نیست. ما در این شرایط باید کار خود را انجام دهیم که کار خود من حمایت از پرویز مظلومی و کادر فنی استقلال بوده است.

از مظلومی گلایه دارم
وی در خاتمه تصریح کرد: من در این فصل نهایت پشتیبانی و حمایت را از کادر فنی استقلال داشته‌ام و این انتظار را از آقای مظلومی دارم که بی توجه به حواشی به کار خود بپردازد. تا به امروز کدام مدیرعامل در استقلال و پرسپولیس بوده که با سرمربی این تیم قرارداد 2 ساله ببندد؟ من با مظلومی قرارداد 2 ساله بستم، این بدان معناست که از او پشیبانی لازم را دارم و حمایت کافی را از وی به عمل خواهم آورد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()